Diverse
Cele mai bune seriale ale secolului
Bine ati venit in epoca Peak TV sau in televiziunea aurita – ii puteti multumi sefului FX, John Landgraf, pentru ca a continut ambii termeni – atunci cand glumele despre ofertele de pe micul ecran au generat o jena de bogatii in serie. Nu doar ca o piata aglomerata i-a impins pe creatori sa devina si mai inovatori si mai indrazneti in munca lor ca sa obtina atentie; insasi definitia a ceea ce este televizorul si modul de vizionare a permis o libertate fara precedent in povestiri.
Cu atat de multe emisiuni TV oferite, parea prudent sa se stabileasca linii directoare stricte pentru a restrange terenul. Asta nu a fost in niciun caz o sarcina usoara si a provocat dezbateri interminabile si scrasnirea dintilor. In cele din urma, regulile de angajare pentru lista sunt urmatoarele:
Pentru a se califica, un serial trebuie sa fi transmis majoritatea derularii sale in intervalul 2010 – 2019, inclusiv. Serialul trebuie sa fie scenariu – fie ca este vorba despre o drama, o comedie, o serie limitata sau o serie de antologie. Totalitatea seriei trebuie cantarita, nu doar un sezon spectaculos sau abisal. A face un sezon nu este suficient; seria trebuie sa fi avut si un impact asupra culturii. Chiar si cu aceste cerinte stricte, exista un surplus de alegeri din care sa alegeti, iar mai jos sunt cateva dintre ele (vezi lista completa cu cele mai bune seriale).
The Terror
Binecuvantati AMC pentru ca a vazut dincolo de franciza sa ,,Walking Dead” la ,,The Terror”, o drama din perioada antologica care priveste evenimentele istorice prin lentila ororii si a supranaturalului. In primul sau sezon, serialul ofera un raport fictiv al expeditiei pierdute a capitanului Sir John Franklin in Arctica in anii 1840, in care doua nave Regale au ajuns in gheata in Pasajul Nord-Vest si nu au ramas supravietuitori. Frumusetea primei transe este cum – in ciuda unui cadru relativ static si a unei distributii uriase care trebuiau sa se distinga in principal prin parul lor facial – serialul reuseste sa construiasca o atmosfera de paranoia, claustrofobie si, da, teroare.
True Detective
Doua din trei nu-i rau – mai ales cand cele doua sezoane sunt la fel de remarcabile ca acestea. In 2014, ,,True Detective” a inceput o tendinta care avea sa schimbe Hollywood-ul. Seriile limitate au oferit un compromis intre publicul care solicita sederi mai lungi, cu preferintele vedetelor pentru filme. In timp ce telespectatorii doreau mai mult timp cu Matthew McConaughey decat ar putea oferi un film de doua ore (in special in perioada McConaissance), actorul nu a fost nevoit sa se sacrifice preluand o multitudine de roluri exceptionale care i-au fost oferite (in special in perioada McConaissance) – nu cand a putut face opt episoade din ,,True Detective”, o miniserie unica, care a inceput un nou mister in fiecare sezon.
Superstore
Intr-o perioada in care clasa de mijloc este stearsa rapid din realitate, ,,Superstore” de la NBC ofera un aspect neapologic hilar asupra ocuparii fortei de munca intr-un depozit de cutii mari din Midwestern, unde angajatii flirteaza intre ei – si pragul saraciei. Dar in timp ce ,,Superstore” poate parea a fi doar un alt sitcom de la locul de munca, in realitate, serialul merge pe un loc strans, implicandu-se din nou cu numeroase probleme socio-culturale apasatoare, inclusiv controlul armelor, concediul pentru parinti, sexismul, organizarea muncii si imigrare nedocumentata, ramanand unul dintre cele mai amuzante spectacole ale deceniului.
One Day at a Time
Nicio alta emisiune la televizor nu seamana cu ,,One Day at Time” de pe Netflix si nu pentru ca familia centrala este cubano-americana sau pentru ca este filmata in formatul de sitcom multi-cam din ce in ce mai rar. ,,One Day at Time” este altfel spre deosebire de alte serii, deoarece radiaza caldura si umanitate, atat pentru personajele de pe ecran, cat si pentru publicul care se uita de acasa.
Diverse
PardoselideBeton.Ro – Partenerul ideal pentru pardoseli beton și beton amprentat
Atunci când vine vorba despre lucrări de calitate în domeniul pardoselilor din beton și beton amprentat, PardoselideBeton.Ro se evidențiază drept un partener de încredere și profesionist. Cu o experiență vastă și o echipă dedicată, compania oferă soluții inovatoare și durabile pentru clienții din următoarele județe:
- Județul Ialomița
- Județul Teleorman
- Municipiul București
- Județul Ilfov
- Județul Prahova
- Județul Giurgiu
- Județul Argeș
- Județul Constanța
- Județul Dâmbovița
- Județul Buzău
- Județul Călărași
- Județul Brașov
De ce să alegi PardoselideBeton.Ro?
- Calitate garantată PardoselideBeton.Ro utilizează materiale de cea mai bună calitate și tehnici moderne pentru a asigura rezistența și estetica lucrărilor realizate.
- Experiență și profesionalism Echipa companiei este formată din specialiști cu experiență, care oferă consultanță personalizată și soluții adaptate nevoilor fiecărui client.
- Gama variată de servicii De la pardoseli industriale din beton, la suprafețe decorative din beton amprentat, PardoselideBeton.Ro oferă soluții complete pentru proiecte rezidențiale și comerciale.
- Acoperire regională extinsă Cu prezență activă în numeroase județe din țara noastră, PardoselideBeton.Ro se asigură că fiecare client beneficiază de servicii rapide și eficiente.
Servicii oferite
- Pardoseli industriale din beton Soluții ideale pentru hale industriale, depozite și spații comerciale, cu o rezistență crescută la uzură.
- Beton amprentat Suprafațe decorative unice, perfecte pentru alei, terase, grădini și piscine.
- Reparații și întreținere PardoselideBeton.Ro oferă servicii de reparații și recondiționări pentru a prelungi durata de viață a pardoselilor.
Contactează PardoselideBeton.Ro
Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste pentru realizarea pardoselilor din beton sau beton amprentat, PardoselideBeton.Ro este alegerea potrivită. Vizitează site-ul PardoselideBeton.Ro pentru mai multe informații sau contactează echipa pentru o ofertă personalizată.
Cu PardoselideBeton.Ro, fiecare proiect devine o lucrare de artă durabilă și estetică!
Diverse
Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!
20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/
Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.
În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.
Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:
- CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
- Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
- Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
- Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
- Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
- În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
- Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
- Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
- Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
- Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
- După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.
Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:
Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.
Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:
- a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
- b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.”
iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.”
Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.
În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.
Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.
- În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
- În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
- Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.
În loc de concluzii:
În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.
Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.
În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.
În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).
Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.
Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.
Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.
Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.
***
Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)
Actualitate
Tractări Auto Brașov – Servicii Profesionale de Tractare Auto Non-Stop pentru Siguranța Dumneavoastră pe Drum
Atunci când sunteți pe drum și un incident rutier vă oprește din drum, cel mai important lucru este să aveți alături un partener de încredere care să intervină rapid și eficient. Tractări Auto Brașov se află la dispoziția dumneavoastră 24/7, oferindu-vă servicii de tractare auto în Brașov și în împrejurimi. Fie că ați avut o pană de cauciuc, fie că vehiculul a suferit un accident sau nu mai pornește, echipa noastră profesionistă este pregătită să intervină prompt și cu maximă atenție pentru a vă asigura că vehiculul dumneavoastră ajunge în siguranță la destinația dorită.
Tractări Auto Brașov este o companie dedicată să ofere soluții rapide și eficiente pentru toate tipurile de probleme care pot apărea pe drum. Indiferent de natura incidentului rutier, suntem pregătiți să intervenim pentru a vă ajuta să depășiți orice dificultate. Disponibili non-stop, 365 de zile pe an, echipa noastră de profesioniști este mereu gata să răspundă rapid la solicitările dumneavoastră.
Înțelegem că momentele de panică și stres pot apărea atunci când rămâneți blocați pe drum, iar fiecare minut contează. De aceea, serviciile noastre sunt concepute pentru a fi rapide, sigure și eficiente. În plus, ne asigurăm că fiecare intervenție este realizată cu maximă grijă și profesionalism, pentru a preveni orice daune suplimentare vehiculului dumneavoastră.
Serviciile Noastre
- Tractare Auto Non-Stop
Indiferent că sunteți acasă în Brașov sau pe drumuri din împrejurimi, Tractări Auto Brașov vine în întâmpinarea dumneavoastră cu serviciul de tractare auto rapid și eficient. Suntem disponibil pentru a prelua vehiculele care nu mai pot circula din cauza unor avarii tehnice, accidente sau alte situații neprevăzute. - Asistență Rutieră 24/7
Pe lângă serviciul de tractare auto, oferim și asistență rutieră completă. Dacă aveți o pană de cauciuc, v-ați rămas fără carburant sau aveți nevoie de o baterie încărcată, echipa noastră vă va ajuta să reveniți rapid pe drum, fără a mai fi nevoie de tractare. Acoperim o gamă largă de servicii pentru a asigura mobilitatea vehiculului dumneavoastră. - Tractare Vehicule Avariate
În caz de accident, intervenim rapid pentru a tracta vehiculele avariate în siguranță, fără a agrava daunele. Indiferent de gravitatea accidentului, echipa noastră are echipamentele necesare pentru a manipula orice tip de vehicul într-un mod sigur și eficient. - Tractare Auto Profesionistă pentru Oricare Tip de Vehicul
Tractăm orice tip de vehicul, de la autoturisme și motociclete, până la autoutilitare și camioane, în funcție de nevoile dumneavoastră. Fiecare vehicul este tratat cu atenție, iar echipamentele noastre sunt moderne și sigure pentru a preveni orice daune. - Transport Auto pe Distanțe Lungă
Dacă trebuie să transportați un vehicul pe distanțe mari, echipa noastră este pregătită să vă asigure un transport sigur și rapid al acestuia. Indiferent de locul în care se află vehiculul dumneavoastră sau de destinația finală, veți beneficia de un serviciu de transport auto de încredere.
De Ce Să Alegi Tractări Auto Brașov?
- Disponibilitate Non-Stop
Indiferent de oră sau de zi, Tractări Auto Brașov este mereu disponibil pentru a veni în ajutorul dumneavoastră. Avem o echipă pregătită să răspundă rapid și să ofere soluții eficiente în orice situație de urgență. - Profesionalism și Experiență
Suntem o echipă de profesioniști cu experiență în domeniu, capabili să gestioneze orice tip de problemă rutieră. Fiecare membru al echipei noastre este instruit să trateze vehiculul dumneavoastră cu maximă atenție, pentru a preveni orice daune suplimentare. - Servicii Personalizate
În funcție de nevoile dumneavoastră, oferim soluții personalizate, adaptate fiecărei situații în parte. Fie că aveți nevoie de tractare auto, asistență rutieră sau transport auto pe distanțe lungi, suntem aici pentru a găsi soluția ideală pentru dumneavoastră. - Echipamente Moderne
Utilizăm echipamente moderne și sigure pentru tractarea auto și pentru asistența rutieră, asigurându-ne că fiecare intervenție se desfășoară în cele mai bune condiții. -
Prețuri Corecte
Tractări Auto Brașov oferă servicii de calitate la prețuri competitive. Înțelegem importanța unui serviciu eficient la un preț corect și transparent, fără taxe ascunse.
Cum Puteți Contacta Tractări Auto Brașov?
Dacă sunteți într-o situație dificilă pe drum și aveți nevoie de ajutor, nu ezitați să ne contactați. Puteți accesa secțiunea de contact de pe site-ul nostru sau să ne sunați la numărul de telefon afișat pe site. Echipa noastră este disponibilă pentru a vă oferi asistență în orice moment.
Concluzie
Tractări Auto Brașov este soluția ideală pentru orice situație rutieră neprevăzută. Disponibilitatea non-stop, echipa de profesioniști, serviciile diversificate și prețurile corecte sunt doar câteva dintre motivele pentru care suntem partenerul dumneavoastră de încredere în caz de urgență. Nu lăsați incidentele rutiere să vă pună în dificultate – alegeți Tractări Auto Brașov și aveți siguranța că vehiculul dumneavoastră va ajunge în siguranță la destinația dorită.
-
Exclusivacum 4 zile
Inculpatul Cătălin Stavri: Pseudojurnalistul care a ingenuncheat justiția și a santajat afacerile locale/ Cazul White Tower și abuzurile din Ploiești
-
Administratieacum o zi
Rovinieta de Munte: O nouă taxă pentru soferii care tranzitează Valea Prahovei începând cu 15 Ianuarie 2025
-
Exclusivacum o zi
Indignați de ignorare. MAI ignoră protestele: Polițiștii cer leadership responsabil
-
Ancheteacum 4 zile
Protestul polițiștilor și rezerviștilor în capitală
-
Exclusivacum 3 zile
Protestul polițiștilor: O mobilizare impresionantă și solidară/Tandra abordare în timpul protestului
-
Exclusivacum 4 zile
Emil Pascut: Sondajul polițiștilor asupra activității conducerii a fost manipulat
-
Exclusivacum 3 zile
Sindicatul Europol reacționează la Ordonanța „Trenuleț”
-
Exclusivacum 3 ore
Rețele de criminalitate economico-financiară organizata: O investigație în afacerile murdare ale Ploieștiului, în inima scandalului White Tower