Actualitate
DWF ajută 10.000 de locatii afectate de COVID-19 să își îmbunătățească vizibilitatea locală în Google

Într-o perioadă în care schimbarea nu ne-a dat nici cel mai mic răgaz, modificând peste noapte felul în care eram obișnuiți să trăim, mii de businessuri afectate se văd obligate să găsească rapid noi modalități de repoziționare în piață. Pentru a veni în sprijinul acestora, DWF lansează o campanie de Local SEO prin care își propune să ajute companiile cu locații fizice închise, oferind gratuit diagnoză pentru 10.000 de conturi Google My Business.
Ideea a venit din dorința de a fi solidari nu doar cu clienții noștri, ci și cu alte businessuri afectate de această pandemie care a schimbat total regulile jocului, considerând că este momentul în care trebuie să acționăm rapid pentru a-i ajuta pe cei asupra cărora modificările impuse de starea de urgență și deciziile autorităților au avut un impact direct.
73% dintre businessurile cu locații fizice nu au programul actualizat în GMB
Pentru a măsura nevoile pieței, DWF a realizat un studiu ale cărui rezultate ne arată că 73% dintre businessurile cu locații fizice închise ca urmare a măsurilor impuse prin ordonanțele militare nu au programul actualizat în Google My Business.
Această informație este bazată pe prospectarea a 1.673 de locații ce aparțin unor businessuri care fac parte din toate domeniile de activitate afectate.
❝Trăim vremuri în care este mai clar ca niciodată că avem nevoie unii de alții și că fiecare gest de solidaritate contează. Astfel, credem că este un moment oportun pentru lansarea acestei inițiative.
Inspirați de nevoile actuale ale miilor de businessuri afectate, facem front comun cu toți cei care întind o mână de ajutor în această perioadă și ne bucurăm să contribuim la sprijinirea companiilor prin aceaste diagnoze a locațiilor din Google My Business.
Practic, este vorba despre o campanie prin care DWF va ajuta afacerile locale să își identifice eventualele probleme avute în rezultatele căutărilor locale și să se pregătească corespunzător pentru revenirea la viața obișnuită.❞ – Cristina Ghenea, coordonator al programului.
Ce include campania Local SEO by DWF?
Mai precis, campania prin care DWF își propune să ajute businessurile cu locații fizice, închise ca urmare a măsurilor impuse de autorități, presupune realizarea unei diagnoze ample asupra profilului de Google My Business, calculând nivelul de Local Authority pe care brandul îl are.
Așa cum binecunoscutul DA – Domain Authority (dezvoltat de cei de la Moz) este un important indicator SEO, când vine vorba despre prezența în căutările locale, LA – Local Authority este principalul KPI relevant. Acesta este calculat pe o scară de la 1 la 100, iar valoarea sa este formată din media tuturor elementelor următoare:
✓ Brand Health – pentru care măsurăm eforturile depuse de organizația ta pentru crearea de conținut relevant;
✓ Influence Health – pentru care sunt evaluate interacțiunile audienței cu profilul tău;
✓ Listing Health – unde se verifică consistența listărilor și a informațiilor completate în profilul GMB (23 de câmpuri);
✓ Reputation Health – pentru care măsurăm reputația brandului, raportat la numărul și calitatea recenziilor;
✓ Engagement Health – pentru care măsurăm gradul și timpul în care ai oferit răspuns la recenziile primite de la clienți.
Cum te poate ajuta verificarea indicatorului de Local Authority pe care îl are compania ta
Ca urmare a stabilirii acestui indicator, vei avea o imagine mai clară asupra măsurilor care se impun pentru creșterea vizibilității în rezultatele căutărilor locale. Practic, o diagnoză pe Local Authority îți oferă insight-uri relevante cu privire la comportamentul potențialilor clienți care îți caută sau descoperă brandul, astfel că te poate ajuta să întocmești un plan coerent pentru:
- o mai bună optimizare a prezenței brandului în rezultatele căutărilor locale;
- gestionarea corectă a locațiilor din Google My Business;
- actualizarea informațiilor de bază și a programului;
- postarea de mesaje adaptate potențialilor clienți care caută sau descoperă brandul;
- gestionarea eficientă a review-urilor.
Cui i se adresează campania?
Lansarea acestei campanii vizează, mai întâi de toate, clienții deja existenți în portofoliul SEO al DWF. Astfel, printre beneficiarii acestui proiect se numără deja Dertour, cu peste 80 de agenții, MatHaus by Arabesque, cu aproximativ 30 de locații, Anna Cori, cu magazine atât în România, cât și în Republica Moldova, dar și alte branduri precum Farmec, Librăriile CLB, Fashion House sau F64.
Ce ne dorim, însă, este să extindem acest proiect astfel încât să ajutăm, în limita a 10.000 de locații, cât mai multe businessuri prezente în mediul offline, cu locații închise prin ordonanțele militare emise de autorități.
Astfel, inițiativa DWF se adresează oricărei companii sau brand, indiferent de dimensiune sau de domeniul de activitate din care face parte. Mai precis, pot fi businessuri din zonele:
- sănătate: farmacii, clinici sau cabinete medicale private, clinici sau cabinete de stomatologie, cabinete de tehnică sau imagistică dentară etc;
- HoReCa: hoteluri, pensiuni, restaurante, agenții de turism, organizatori de evenimente etc;
- beauty: saloane de înfrumusețare, de masaj, coaforuri etc;
- servicii: benzinării, bănci etc;
- profesii liberale: cabinete notariale sau de avocatură;
- altele, precum stații ITP, spălătorii auto, florării șamd.
De ce să îți listezi businessul în Google My Business?
Prezența în Google My Business le oferă businessurilor cu locații fizice posibilitatea de a atrage clienți și de a interacționa cu aceștia atunci când ei le caută compania pe Google. Cu ajutorul profilului de GMB poți să fii prezent în căutările Google și pe Google Maps și să răspunzi la recenzii, să postezi fotografii cu produse sau oferte speciale și să adaugi sau să modifici informațiile despre companie.
Practic, îți poți optimiza interacțiunile cu clienții pentru a obține rezultate mai bune, precum și pentru a evidenția și a spori vizibilitatea site-ului în căutările Google și pe Google Maps.
Noi, la DWF, avem deja experiența a peste 7 ani de interacțiune cu brandurile care au ca obiectiv creșterea vizibilității online. Înființată în 2013, agenția noastră este formată din peste 30 de specialiști SEO și are în grijă 100+ de campanii active. Astfel, cu ajutorul tuturor cunoștințelor dobândite de-a lungul timpului, sperăm ca prin acest nou proiect să contribuim activ la sprijinirea businessurilor afectate în perioada stării de urgență și a pandemiei de coronavirus.
Actualitate
Raportul Consiliului pentru Relații Externe: Planul Statelor Unite pentru Siguranța Spațială

Provocările și oportunitățile din spațiu
Pentru a-și menține leadershipul în domeniul spațial, Statele Unite trebuie să concureze cu China și să descurajeze capacitatea acesteia de a ataca cu succes activele spațiale americane. Totodată, este esențial să caute o implicare “direccionată” cu Beijingul pentru a îmbunătăți comunicațiile și a găsi domenii de interes comun, cum ar fi managementul traficului spațial, conform unui nou raport al Consiliului pentru Relații Externe (CFR).
Recomandările raportului
Raportul intitulat „Securing Space: A Plan for U.S. Action”, realizat de o echipă de experți co-prezidată de generalul în retragere al Forței Spațiale, Nina Armagno, și fosta congresmană din California, Jane Harman, subliniază că spațiul a devenit atât o „vulnerabilitate strategică”, cât și o „imperativă strategică” pentru Statele Unite. Documentul conturează acțiuni de putere dură și moale necesare guvernului american pentru a-și menține rolul de lider în fața competiției crescute.
Contextul istoric
Raportul compară situația actuală cu anul 1957, când lansarea satelitului Sputnik de către Uniunea Sovietică a fost un semnal de alarmă pentru Statele Unite, determinându-le să preia un rol dominant în spațiu. Aproape șaptezeci de ani mai târziu, Statele Unite riscă să își piardă această poziție privilegiată, ceea ce ar putea duce la un alt „moment Sputnik”.
Recomandările cheie pentru administrația Trump
Raportul propune șapte recomandări pentru administrația Trump în formularea strategiei sale în domeniul spațial, atât în sfera civilă, cât și în cea comercială și de apărare:
- Prioritizarea spațiului ca o problemă națională: Se sugerează convocarea unui summit intersectorial pentru evaluarea priorităților naționale, inclusiv revizuirea întrebării controversate de a declara „anumite sisteme cheie din spațiu” ca „infrastructură critică”.
- Revitalizarea leadershipului internațional american în spațiu: Acest lucru ar presupune întărirea rolului Consiliului Național de Securitate în ghidarea politicii și luarea în considerare a continuării Consiliului Național Spațial.
- Rezolvarea problemelor de vulnerabilitate și sporirea descurajării: Măsurile includ îmbunătățirea conștientizării domeniului, distribuirea și proliferarea resurselor spațiale pentru a crește reziliența acestora, întărirea împotriva atacurilor, dotarea cu capabilități defensive și dezvoltarea de active de înlocuire rapide.
- Clarificarea politicii față de China: Trebuie căutată o implicare strategică în probleme prioritare precum comunicarea, managementul traficului spațial și salvarea astronauților.
- Îmbunătățirea managementului traficului spațial: Aceasta presupune dezvoltarea unor „reguli de conduită” pentru a evita coliziunile și riscurile generate de deșeurile spațiale, implicând alți aliați și parteneri.
- Implicarea sectorului comercial: Un mod de a face acest lucru ar fi dezvoltarea unui consiliu consultativ care să se adune regulat pentru a oferi expertiză guvernului în problemele de management al traficului spațial.
- Tratarea spațiului ca un bun comun global: Raportul subliniază că Statele Unite „s-ar putea să nu fie întotdeauna primele” care ajung la noi destinații în spațiu și, astfel, trebuie să sprijine respectarea Tratatelor Spațiale din 1967, care asigură că spațiul nu poate fi revendicat de nicio țară.
Concluzie
Raportul CFR evidențiază nevoia urgentă de acțiuni coordonate și strategice pentru a asigura securitatea și lideranța Statelor Unite în domeniul spațial.
Actualitate
Mic ghid pentru începători. Piața cripto, fără secrete. Abarai, platforma care te poate învăța tot ce trebuie să știi despre criptomonede

Să tranzacționezi criptomonede pare destul de simplu, mai ales dacă apelezi la profesioniști care pot să te ajute să înțelegi conceptul pieței cripto. Deși la prima vedere lucrurile par destul de simple, cu cât înveți mai multe despre acest domeniu aflat în dezvoltare, cu atât mai mult realizezi că există enorm de multe informații despre acest subiect și este nevoie de ajutorul unui specialist.
Indiferent dacă te gândești să investești, să tranzacționezi sau pur și simplu să înveți mai multe despre acest domeniu, este important să înțelegi cum funcționează criptomonedele și ce reprezintă această piață.
Așadar, pentru a reuși să înțelegi cum funcționează piața criptomonedelor, este imperativ necesar să înveți de la cei mai buni. Abarai, platfomă non-custodial de tranzaționare a criptomonedelor precum Bitcoin, Ethereum sau alt tip de monede cripto, te poate ajuta să devii un mic expert în acest domeniu vast.
Mic ghid pentru începători
Ce este criptomoneda?
Cu toții știm ce este o monedă – bancnotele și monedele pe care le folosim zilnic. Fiecare țară are propria sa monedă, care poate fi utilizată doar în interiorul granițelor sale, cu câteva excepții.
Partea ”cripto” este o formă prescurtată a cuvântului ”criptografie”, care, conform Cambridge Dictionary, înseamnă ”practica de a crea și înțelege coduri care mențin informațiile secrete”. Cu alte cuvinte, o monedă codificată.
Așadar, criptomonedele sunt monede digitale, descentralizate, care funcționează pe baza unei tehnologii numite blockchain. Această tehnologie permite tranzacțiile financiare între utilizatori, fără a fi necesar un intermediar, precum o bancă sau o instituție financiară.
Cele mai comune criptomonede
Printre cele mai utilizate criptomonede se numără:
- Bitcoin ($BTC) – Bitcoin a fost lansat în 2009 de un anonim cunoscut sub pseudonimul Satoshi Nakamoto;
- Ethereum ($ETH);
- Binance Coin (BNB), Solana (SOL), Cardano (ADA): Alte criptomonede care sunt utilizate pentru tranzacționarea activelor digitale, investiții sau pentru dezvoltarea de aplicații.
Aceste monede pot fi cumpărate mai ușor folosind card de credit sau alte metode de plată. În trecut, puteai cumpăra criptomonede mai mici doar folosind Bitcoin, însă acum exchange-urile au simplificat procesul, permițând achiziționarea a mii de altcoins direct cu bani.
Cum să începi să tranzacționezi criptomonede?
Dacă îți dorești să începi să tranzacționezi criptomonene, va trebui să ții cont de câteva lucruri importante. Așadar, iată câțiva pași esențiali de care trebuie să ții cont atunci când vei începe să tranzacționezi criptomonede:
Crearea unui portofel cripto. Primul pas este să îți creezi un portofel cripto (crypto wallet), care îți va permite să stochezi criptomonedele cumpărate.
Există două tipuri principale de portofele:
- Portofele non-custodial. Acestea îți oferă control complet asupra fondurilor tale, (așa cum oferă și platforma Abarai) deoarece doar tu deții cheia privată. Aceste portofele sunt mai sigure, dar necesită mai multă atenție și responsabilitate din partea utilizatorulor.
- Portofele custodiale. Aceste wallet-uri sunt administrate de către terți (de cele mai multe ori, platforme de schimb cripto) care dețin cheia privată. Chiar dacă acest gen de portofel pare mai ușor de folosit, acestea nu oferă același control asupra fondurilor și a tranzacțiilor tale.
Alegerea unei platforme de schimb cripto. Pentru a cumpăra și vinde criptomonede, ai nevoie de o platformă de schimb cripto. Aceste platforme îți permit să tranzacționezi criptomonede pe baza prețurilor pieței și să efectuezi tranzacții rapid. Abarai, de exemplu, este o astfel de platformă, fiind prima platformă de exchange cripto non-custodial din România, oferind utilizatorilor o modalitate simplă și rapidă de a cumpăra, vinde și schimba Bitcoin, dar și alte criptomonede. Utilizatorii pot efectua tranzacții prin multiple metode, inclusiv carduri de credit, transferuri bancare și alte opțiuni de plată, făcând criptomonedele mai accesibile ca niciodată.
Mai mult decât atât, Abarai pune la dispoziție locații fizice în România unde utilizatorii pot cumpăra și vinde Bitcoin cu numerar, oferind astfel flexibilitate suplimentară pentru cei care preferă tranzacțiile în persoană.
Totodată, platforma se angajează să asigure că utilizatorii înțeleg exact ce plătesc, fără costuri ascunse sau taxe surprinzătoare.
Cum să achiziționezi criptomonede
Achiziționarea criptomonedelor. După ce ai reușit să creezi un portofel și ai ales o platformă de schimb, așa cum este Abarai, poți cumpăra criptomonede precum Bitcoin, Ethereum ori alt tip de cripto, folosind diverse metode de plată. Abarai, de exemplu, îți oferă posibilitatea de a cumpăra criptomonede prin mai multe metode de plată convenabile.
Folosind Abarai poți să cumperi Bitcoin sau alte criptomonede fără ca altcineva să aibă acces la fondurile tale. Te folosești de wallet-ul tău pentru a-ți depozita criptomonedele. De asemenea, poți vinde Bitcoin sau alte criptomonede și să primești banii pe card sau în cont. O altă metodă foarte ușor de folosit ar fi ATM-urile de Bitcoin, care se regăsesc în multe centre comerciale din România și care permit schimbul între fiat și criptomonede.
În plus, Abarai oferă opțiunea de a efectua tranzacții de până la 1.000 de euro fără a fi necesar să furnizezi informații personale sau să parcurgi procesul de verificare KYC (Know Your Customer).
Cum să îți protejezi criptomonedele din portofel. Tot ce trebuie să știi pentru o experiență fără probleme
Dacă ai reușit să cumperi criptomonede și să le stochezi în portofelul tău, acum este momentul să ai grijă de ele. Așadar, după ce ai cumpărat criptomonedele, încearcă să folosești parole puternice. De asemenea, poți activa autentificarea în doi factori pentru a îți proteja contul mai bine. Nu uita că este imperios necesar să îți păstrezi fraza seed într-un loc sigur, deoarece aceasta îți va permite să îți recuperezi portofelul în caz de pierdere.
Piața criptomonedelor de astăzi este foarte diferită față de acum câțiva ani. Numeroase dezvoltări majore au schimbat complet modul în care privim criptomonedele și felul în care acestea pot fi utilizate în viața reală, mai ales că în prezent, cu ajutorul unor platforme prietenoase chiar și cu cei mai noi utilizatatori, criptomonedele pot fi tranzaxționate mult mai ușor, mai simplu, iar banii pot ajunge în contul tău bancar în cel mai scurt timp posibil.
Actualitate
L3Harris lansează software-ul AMORPHOUS pentru controlul surselor necontrolate
-
Exclusivacum 5 zile
Aroganta și ipocrizia în conducerea ANP: Întâlnire cu realitatea
-
Exclusivacum 21 de ore
Controversa carierei a lui Dan Halchin: O analiză critică
-
Exclusivacum 3 zile
CALDE MULȚUMIRI CONDUCERII INTERIMARE A INSPECTORATULUI JUDEȚEAN DE POLIȚIE PRAHOVA SI AL SERVICIULUI DE INVESTIGAȚII CRIMINALE, SPECIAL DOMNILOR GINEL PREDA ȘI BĂLAN MARCEL !!!
-
Exclusivacum 2 zile
Era infractorilor a revenit: PSEUDO-JURNALISTUL SPAGAR SI SANTAJIST Cătălin Stavri: Controversele unui pseudo-jurnalist în fața justiției! (I)
-
Exclusivacum o zi
Zona Văleni de Munte- raiul evaziunii fiscale si a disprețului față de lege
-
Exclusivacum 17 ore
Posibile incălcări ale legii și nerespectarea Hotărârilor Consiliului Local Ploiești: Incisiv de Prahova solicita clarificări
-
Exclusivacum o zi
Managementul AMEPIP: Între provocări administrative și tensiuni sociale
-
Featuredacum 4 zile
Haos la Urziceni: Doi frați uciși într-un conflict violent