Connect with us

Actualitate

ANCHETĂ ȘOC: Bădălău, cuplat cu ”Regina Achizițiilor”!

Publicat

pe

(Preluare National – Catalin Tache):

Avem informații de ultimă oră din cadrul anchetei pe care premierul Ludovic Orban a solicitat-o de urgență la ONAC. Este vorba despre Oficiul Național pentru Achiziții Centralizate, supra-structură guvernamentală parcă special înființată de către fostul premier Viorica Dăncilă prin Ordonanța de Urgență 46/2018, publicată în Monitorul Oficial nr. 476/2018 pentru a fi condusă de Cornelia Nagy. Cea cunoscută de aproximativ două decenii la nivel ministerial drept ”Regina Achizițiilor”, indiferent de culoarea politică a partidelor care s-au perindat la guvernare în această perioadă. Pentru că, beneficiind de puternicul sprijin al UDMR-ului, nelipsitul ”partid-balama” din orice guvernare, fosta vameșă Cornelia Nagy și șefă de cabinet al lui Sebastian Vlădescu pe când acesta se afla în fruntea Finanțelor s-a tot perindat în fruntea a diverse servicii de achiziții din ministere precum cel al Sănătății, Mediului și, bineînțeles, Finanțelor!
Niculae Bădălău, și în spatele ONAC


Și ținând cont și de ”legendarea” externă a soțului său Ferdinand Nagy, actualul ambasador în Muntenegru, după ce mult timp a gestionat participarea României la cele mai importante Expoziții Comerciale din lume și a activat chiar bună bucată de vreme și în ”centrala” Ministerului Afacerilor Externe, nimeni dintre inițiații sistemului nu s-a mirat că tocmai Cornelia Nagy a fost ”aleasa” pentru a prelua șefia ONAC. Post cu o miză uriașă, întrucât ONAC nu coordonează doar achizițiile din Sănătate, cum greșit s-a indus zilele acestea, ci ”achizițiile centralizate” de la nivelul tuturor ministerelor, structurilor guvernamentale și companiilor de stat! Însă ceea ce i-a uimit pe mulți la acea dată a fost cum de a reușit să se lipească tocmai Niculae Bădălău ”ca marca de scrisoare” de Cornelia Nagy. Răspunsul însă părând a fi același, capacitatea ONAC de a gira achizițiile centralizate inclusiv pentru Economie, ministerul ”păstorit” la acea vreme chiar de Bădălău. Cel care astfel a profitat din plin de rolul său vremelnic de negociator ”subteran cu UDMR-ul din partea ”baronilor roșii” pentru a se ”cupla” cu ONAC-ul. Astfel că de această dată cel puțin ancheta declanșată de Ministerul Finanțelor la ordinul expres al lui Ludovic Orban s-ar putea să fie una ”cu finalizare”, și încă mai repede decât se așteaptă unii. Sursele noastre susținând că deja se ”strînge șurubul” în ancheta scandalului măștilor cumpărate de ONAC cu 5 euro bucata de la un ”butic acoperit” din… Giurgiu! Chiar fieful unui Niculae Bădălău căruia se pare că-i produc deja frisoane documentele oficiale cerute de la ONAC, acolo unde postul Corneliei Nagy se clatină tot mai serios, pe zi ce trece. Asta dacă nu cumva își bagă din nou ”coada” UDMR-ul în ultima clipă. Plus ”conservele” externe aferente, deși termenul ”de garanție” al unora dintre acestea a expirat de mult…
Cornelia Nagy, din 2007 la vârful achizițiilor publice


Tot de la Vămi…


Ferdinand Nagy a fost ”uitat” ambasador în Muntenegru
După 15 ani de Vamă la Petea, pe ”felia” cu Ungaria, Cornelia Nagy ajungea la București în structura centrală a ANAF, la Direcția de Control Financiar. Însă în adevărata lume bună ministerială a ajuns odată cu preluarea funcției de șef de cabinet a Ministrului Finanțelor, după care a trecut direct la ”next level”, cel al achizițiilor publice. Și de atunci, din 2007 a ocupat neîntrerupt diverse funcții de conducere aproape exclusiv pe domeniul achizițiilor publice, indiferent că vorbim de ministere ca Economiei, Finanțelor, Mediului sau Sănătate. Timp în care se spune că legăturile sale3 cu ”pepiniera de la Vamă” s-ar fi păstrat atât prin fostele contacte personale, cât și prin alte interconexiuni. De remarcat și că soțul actualei șefe a ONAC, Ferdinand Nagy, se pare că prin același ”lobby” udemerist a fost și la cârma Autorității Naționale pentru Protecția Copilului, dar a ocupat și râvnite funcții la nivelul ”Centralei” MAE. Unde a fost de-a lungul timpului subsecretar de stat, responsabil cu Secțiunile României la EXPO din Shangai-China și EXPO – Yeosu. Coreea, președinte al Biroului Internațional de Expoziții de la Paris iar de șapte ani este ambasadorul României în Muntenegru.
Gata, capăt de drum…


Ancheta declanșată de Orban privind măștile de 5 euro începe să dea roade…
Atunci când detonam scandalul măștilor cumpărate cu 5 euro avertizam de la bun început, cu litere de o șchioapă, că ”un nume greu de la vârful politicii este implicat în ițele acestei afaceri”. Și chiar dacă mulți s-au dus pe tot felul ”de fente”, în funcție de propriile interese, iată că nu mai este mult și, după cum susțin sursele noastre, ancheta Ministerului Finanțelor va putea produce și ”probele” privind susținerea ”suspiciunilor rezonabile” cu privire la cuplarea lui Niculae Bădălău la ONAC-ul condus încă de Cornelia Nagy. Dar nu pentru mult timp de acum încolo, întrucât afacerea ROMWINE&COFEE SRL nu este decât ”începutul sfârșitului” pentru cei aflați în spatele adevăratelor ”tunuri” date prin intermediul ”achizițiilor centralizate”! Și, insist, nu doar în domeniul medical..Pentru că pur și simplu este de așteptat ca Bădălău va trage și pe alții după el…

Actualitate

Honeywell anunță separarea într-o structură de trei companii independente

Publicat

pe

De

Planul de divizare

Honeywell va fi divizată în trei companii separate, conform anunțului făcut astăzi, care detaliază intenția de a separa afacerile de automatizare și aerospațiale, în plus față de spin-off-ul anterior planificat al unității sale de materiale avansate.

Motivele divizării

„Cererea fără precedent” în sectoarele aerospațiale comerciale și de apărare a determinat compania să dispună această divizare ca o companie publică de sine stătătoare, a declarat CEO-ul Honeywell, Vimal Kapur, într-un comunicat.

Compania plănuiește finalizarea separării afacerii de automatizare și aerospațiale în a doua jumătate a anului 2026, sub rezerva aprobărilor de reglementare. Spin-off-ul pentru afacerea de materiale avansate, anunțat în octombrie, este programat să aibă loc la sfârșitul anului 2025 sau în 2026.

Oportunități de creștere

„Formarea a trei companii independente, lideri în industrie, se bazează pe fundația puternică pe care am creat-o, permițând fiecărei companii să urmeze strategii de creștere adaptate și să deblocheze o valoare semnificativă pentru acționari și clienți”, a afirmat Kapur.

El a adăugat: „Simplificarea Honeywell a avansat rapid în ultimul an, iar vom continua să ne configurăm portofoliul pentru a crea o valoare suplimentară pentru acționari. Avem un portofoliu bogat de ținte strategice de achiziții suplimentare și plănuim să continuăm să investim capital pentru a îmbunătăți fiecare afacere, pregătindu-le să devină companii publice independente de frunte.”

Activități de apărare

Activitățile de apărare ale Honeywell sunt concentrate în unitatea sa aerospațială, care va fi separată în Honeywell Aerospace de sine stătătoare. Aceasta a înregistrat 15 miliarde de dolari venituri în 2024 și produce o gamă variată de tehnologii pentru aviație, cum ar fi motoare, avionica și sisteme de cockpit și navigație.

Contextul divizării

Planul de separare, anunțat după finalizarea unei evaluări a portofoliului condusă de consiliul de administrație Honeywell, reflectă recentele divizări ale gigantului industrial General Electric. GE a finalizat separarea în trei părți a afacerilor sale de aerospațială, energie și sănătate în aprilie, cu afacerea de motoare pentru apărare fiind acum parte din GE Aerospace.

Divizarea Honeywell are loc și pe fondul presiunilor din partea unui investitor activist, Elliott Investment Management, care a cerut separarea în anul precedent, conform raportului publicat de The Wall Street Journal.

Creștere în vânzări

Partenerii Elliott, Marc Steinberg și Managing Partner Jesse Cohn, au lăudat decizia din comunicatul de anunțare a separării, afirmând că „concentrarea îmbunătățită, alinierea și agilitatea strategică permise de această separare vor permite Honeywell să valorifice oportunitățile de îmbunătățire operațională și creștere a valorii”.

Vânzările în domeniul apărării și spațiu din unitatea aerospațială Honeywell au crescut cu 14% în trimestrul patru al anului 2024, datorită „cererii globale în creștere și îmbunătățirilor suplimentare ale lanțului de aprovizionare”, a declarat compania în raportul său de câteva ore.

În 2023, Honeywell a realizat aproximativ 4,9 miliarde de dolari din venituri legate de apărare, reprezentând aproximativ 14% din venitul total, conform clasamentului Defense News 2024 al celor mai mari 100 de companii de apărare după venituri.

Citeste in continuare

Actualitate

Tractari Auto Constanta

Publicat

pe

De

În traficul aglomerat și imprevizibil al orașului Constanța, incidentele rutiere pot apărea în orice moment, fie că este vorba de o pană de cauciuc, o defecțiune mecanică sau un accident nefericit. În astfel de situații, este esențial să aveți la dispoziție un serviciu de tractare auto de încredere, disponibil non-stop, care să vă asigure că vehiculul dumneavoastră va fi transportat în siguranță către destinația dorită.

Disponibilitate 24/7 pentru Tractări Auto în Constanța

La Tractari Auto Constanța, înțelegem că problemele rutiere nu țin cont de oră sau zi. De aceea, echipa noastră este disponibilă 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, pregătită să intervină prompt în orice situație de urgență. Indiferent dacă vă aflați în centrul orașului sau în zonele periferice, suntem la un apel distanță pentru a vă oferi asistența necesară.

Profesionalism și Experiență în Tractarea Auto

Echipa noastră este formată din profesioniști cu experiență în domeniul tractărilor auto, care își desfășoară activitatea cu seriozitate și dedicare. Folosim echipamente moderne și bine întreținute pentru a ne asigura că fiecare intervenție se desfășoară în condiții de maximă siguranță. Fie că dețineți un autoturism, un SUV sau o autoutilitară, avem capacitatea și expertiza necesară pentru a vă oferi servicii de tractare de calitate superioară.

Servicii Diverse Adaptate Nevoilor Dumneavoastră

Pe lângă serviciile standard de tractare, oferim și o gamă largă de servicii suplimentare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri:

  • Asistență Rutieră: În caz de pană de cauciuc, baterie descărcată sau alte probleme minore, echipa noastră vă poate oferi asistența necesară pentru a vă repune în mișcare fără a fi nevoie de tractare.
  • Transport Vehicule: Oferim servicii de transport pentru vehicule care nu pot fi conduse din diverse motive, asigurându-ne că ajung în siguranță la destinația dorită.
  • Depanare la Fața Locului: Pentru anumite defecțiuni, tehnicienii noștri pot efectua reparații minore direct la locul incidentului, economisindu-vă timp și bani.

Promptitudine și Timp de Răspuns Rapid

Știm cât de important este timpul în situații de urgență. De aceea, ne străduim să ajungem la locația dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, pentru a minimiza disconfortul și a vă asigura că reveniți pe drum cât mai repede. Dispeceratul nostru este disponibil non-stop, gata să preia apelul dumneavoastră și să coordoneze intervenția echipei noastre.

Tarife Transparente și Accesibile

La Tractari Auto Constanța, credem în transparența prețurilor și în oferirea unui raport calitate-preț excelent. Tarifele noastre sunt competitive și comunicate clar clienților înainte de efectuarea serviciului, fără costuri ascunse sau surprize neplăcute.

Citeste in continuare

Actualitate

Cum să reduci costurile de operare și să îmbunătățești gestionarea stocurilor?

Publicat

pe

Conduci o afacere ce cuprinde activități logistice? Prioritățile tale de business trebuie să fie gestionarea eficientă a costurilor de operare și a stocurilor. Gestionarea ineficientă a acestor resurse pot duce la pierderi financiare și la scăderea competitivității pe piață. Află care sunt cele mai eficiente strategii pentru raționalizarea costurilor și configurarea optimă a lanțului de aprovizionare.

Analiza costurilor operaționale

Primul pas în reducerea costurilor este o analiză detaliată a tuturor cheltuielilor operaționale. Acestea pot include:

  • costuri cu forța de muncă;
  • costuri cu furnizorii;
  • costuri de logistică și transport;
  • cheltuieli administrative;
  • costuri cu întreținerea echipamentelor.

Folosirea unui software de contabilitate și a unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning) poate ajuta la identificarea zonelor în care se pot face economii.

Optimizarea proceselor de aprovizionare

Gestionarea corectă a aprovizionării ajută la reducerea pierderilor și a costurilor inutile. Iată câteva metode eficiente de optimizare a aprovizionării:

  • negocierea cu furnizorii – Obținerea de discounturi pentru comenzile în volum mare sau colaborarea cu furnizori mai avantajoși;
  • automatizarea procesului de achiziție – Implementarea unor soluții digitale de tip WMS, (Warehouse Management System), pentru a evita erorile umane și întârzierile;
  • reducerea timpului de livrare – Alegerea unor furnizori locali sau eficientizarea traseelor de transport

Utilizarea unui sistem de gestionare a stocurilor

Un sistem de gestionare a stocurilor eficient poate reduce risipa și optimiza costurile. Recomandări pentru un management eficient al stocurilor includ:

  • implementarea metodei FIFO (First In, First Out) – vânzarea produselor mai vechi înaintea celor noi pentru a evita pierderile din cauza deteriorării sau expirării;
  • monitorizarea nivelului de stocuri – utilizarea unui software de gestionare a stocurilor pentru a evita supra-stocarea sau sub-stocarea;
  • previzionarea cererii – folosirea datelor istorice pentru a anticipa nevoile viitoare și a comanda exact cantitățile necesare.

Reducerea costurilor de depozitare

Depozitarea poate reprezenta un cost semnificativ pentru afaceri, dar există metode pentru a-l optimiza:

  • folosirea unui sistem de organizare eficient – crearea unei structuri logice a depozitului pentru a reduce timpul necesar găsirii produselor;
  • externalizarea depozitării – dacă volumul de stocuri fluctuează, colaborarea cu centre logistice externe poate reduce costurile fixe;
  • optimizarea spațiului – utilizarea rafturilor verticale și a soluțiilor de stocare inteligentă pentru a maximiza capacitatea depozitului.

Automatizarea proceselor

Automatizarea poate reduce erorile și poate îmbunătăți eficiența. Soluții eficiente pentru digitalizarea activității în depozite sunt:

  • sisteme de scanare și coduri de bare – pentru o evidență exactă a stocurilor;
  • software de gestionare a relației cu clienții (CRM) – pentru a optimiza comenzile și livrările;
  • roboți și sisteme de picking automatizate – pentru a reduce costurile cu forța de muncă și a accelera procesele de manipulare a mărfurilor.

Implementarea unei strategii Just-in-Time (JIT)

Metoda JIT permite reducerea cantității de stocuri păstrate în depozit prin aprovizionarea doar atunci când este necesar. Beneficiile acestei strategii includ:

  • reducerea costurilor de depozitare;
  • evitarea blocării capitalului în stocuri neutilizate;
  • creșterea flexibilității în fața schimbărilor pieței

Reducerea pierderilor și a deșeurilor

Reducerea pierderilor contribuie semnificativ la scăderea costurilor operaționale. Măsurile recomandate pentru firmele care vor să-și optimizeze activitatea sunt:

  • revizuirea proceselor pentru a reduce risipa;
  • reciclarea și reutilizarea materialelor;
  • monitorizarea atentă a produselor cu termen de valabilitate scurt.

Analiza și optimizarea constantă

Reducerea costurilor și optimizarea stocurilor nu sunt procese statice. Monitorizarea continuă și ajustările regulate sunt necesare pentru a menține eficiența. Recomandările specialiștilor în management includ acțiuni precum:

  • Evaluarea periodică a furnizorilor și prețurilor;
  • Adoptarea unor tehnologii noi;
  • Formarea personalului pentru a reduce erorile și a îmbunătăți productivitatea.

Reducerea costurilor de operare și îmbunătățirea gestionării stocurilor sunt obiective esențiale pentru orice afacere care dorește să rămână competitivă. Prin implementarea unor strategii eficiente, cum ar fi automatizarea, optimizarea proceselor și analiza continuă, companiile pot economisi resurse și pot îmbunătăți performanța generală. Aplicând aceste metode, afacerea dvs. va deveni mai agilă și mai pregătită pentru provocările pieței.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv7 ore ago

Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România

Contextul scandalului Scandalul White Tower din Ploiești a scos în evidență o problemă sistemică a fraudelor imobiliare din România, evidențiind...

Exclusiv7 ore ago

Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași

Probleme de leadership Dan Halchin, directorul general al Administrației Naționale a Penitenciarelor, a fost subiectul unor critici severe după discursul...

Exclusivo zi ago

Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz

Corupție și abuzuri în Vălenii de Munte: O rețea complexă de interese La data de 19 decembrie 2024, publicația noastră,...

Exclusivo zi ago

Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova

Corupție și complicitate: Marea escrocherie a companiei ROSAL și implicarea serviciilor secrete Silviu Prigoană a fost „forțat” să vândă compania...

Exclusivo zi ago

Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” formularizează denunț penal impotriva conducerii Poliției Române pentru abuz în serviciu

Înregistrarea oficială a denunțului Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul”, persoană juridică cu personalitate legală, conform sentinței civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 pronunțată...

Actualitateo zi ago

Clinica stomatologică Joker Dent

Clinica stomatologică Joker Dent din Bacău își propune să ofere pacienților săi servicii de înaltă calitate, punând accent pe prevenție,...

Exclusiv2 zile ago

FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare

Introducere și context Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a înaintat un amendament la Legea Bugetului 2025, având...

Exclusiv2 zile ago

Proteste ale polițiștilor din Mehedinți impotriva tăierilor salariale

Nemulțumiri față de tăierile salariale Seria acțiunilor de protest continuă, iar ieri, polițiștii din cadrul IPJ Mehedinți, polițiștii de frontieră...

Exclusiv3 zile ago

Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local

Înțelegeri ilegale și presiuni exercitate de primar În perioada aprilie-septembrie 2021, Andrei Liviu Volosevici, primarul municipiului Ploiești, ar fi adresat...

Exclusiv3 zile ago

Reflecții asupra structurilor de putere în MAI

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, aduce în discuție o serie de aspecte legate de structurile de putere din cadrul...

Exclusiv3 zile ago

Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni

Îndemn către comunitate Salutare, prieteni ai orașului Boldești-Scăeni! Acest mesaj se adresează întregii comunități, indiferent de poziția avută în legătură...

Exclusiv4 zile ago

SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)

Favoritisme nepotrivite În episodul anterior (aici) am prezentat situația generată la I.J.P. Prahova de către Mirițescu Eduard, care, contrar deciziei...

Exclusiv4 zile ago

SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative

Activitățile SRU ILFOV conform Sindicatului Diamantul Sindicatul Diamantul a adus în atenție o caracterizare interesantă a Serviciului Român de Informații...

Exclusiv5 zile ago

Decizia ICCJ nr. 25/2025: Implicații pentru polițiști

Detalii despre decizia ICCJ Decizia nr. 25 din 27 ianuarie 2025, pronunțată în Dosarul nr. 620/1/2024 de către Înalta Curte...

Exclusiv5 zile ago

Scandaluri în sistemul penitenciar: Abuzuri și privilegii de la Penitenciarul Deva

În contextul în care Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a adus în atenția publicului o serie de...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv