Connect with us

Actualitate

In contextul in care Ministerul de Interne a preluat coordonarea măsurilor pentru stoparea coronavirusului, conducerea IPJ Prahova il „urecheaza” pe „ilustrul” manager al Poliţiei Locale Ploiesti

Publicat

pe

Ordinul pentru operaționalizarea conducerii Poliției locale de MAI a fost publicat vineri seara in Monitorul Oficial.

„Iulustrul” MANAGER al Politiei Locale Ploiesti – Adrian Vaida

Premierul Ludovic Orban a anunțat joi că a cerut MAI, mai ales după preluarea Poliției Locale, să ia măsuri energice pentru respectarea carantinei și izolării la domiciliu, inclusiv cu echipe mobile care să verifice la fața locului, cu primăriile. Ludovic Orban a cerut măsuri drastice de sancționare, prin amenzi sau dosare penale pentru cei care nu respectă carantina și izolarea la domiciliu.
Ordinul a fost necesar pentru aplicarea masurilor din competenta Ministerului Afacerilor Interne, prin includerea politiei locale in ansamblul misiunilor specifice desfasurate de catre structurile ministerului, in contextul raspandirii noii forme de Coronavirus SARS-COV-2, care determina boala COVID-19 si in temeiul decretului prin care a fost instaurata starea de urgenta pentru 30 de zile.
In contextul in care, conducerea profesionala a IPJ Prahova a scos pe „teren” intreg efectivul de care dispune pentru combaterea raspandirii noii forme de Coronavirus SARS-COV-2, care determina boala COVID-19, inclusiv pe cei din birouri precum cei din contabilitate, managerul Politiei Locale Ploiesti a dat dovada profesionalismului sau total care „este dar… lipseste cu desavarsire”.
Astfel, Adrian Vaida a trimis pe strada pe cei de la Ordine Publica iar pe cei de la „mascati” ii protejeaza in continuare, fiind repartizati la paza unor spitale (la oerele 10.00 in fiecare dimineata fiind observati in curtea institutiei la „SUETA”).
Atat si nimic mai mult!
A lasat o groaza de mascarici din birourile Politiei Locale sa zaca in birouri, pe bani multi (gen juridic, contabilitate, etc) incalcand si normele de protectie pentru combaterea raspandirii noii forme de Coronavirus SARS-COV-2, lasand TOTODATA si pe cei care muncesc cu adevarat de la Protectia Mediului, Evidenta Popultiei si Control Comercial si Domeniul Public – Afisaj Stradal sa vina la serviciu, toti deodata (mai mult de 3 persoane), fara a introduce masura trierii acestora pe schimburi.
Conducerea profesionala a IPJ Prahova l-a urecheat azi pe Adrian Vaida pentru acest management defectuos (noi dezvaluim de cativa ani de zile acest comportament defectuos pe bani grei din bugetul public, in fapt fiind „omul” lui Dobre) si a solicitat impetuos acestuia sa scoata tot efectivul pe strazi, inclusiv a celor care freaca menta (contabilitate, juridic, etc).

Dupa „sapuneala” telefonica, Adrian Vaida cu picioarele „bataind” de frica a convocat o sedinta la Politia Locala Ploiesti, sedinta care se afla in desfasurare si la ora actuala. Bun manager….
Ce prevede ordinul
„Pe durata starii de urgenta instituite prin Decretul nr. 195/2020, Politia Romana conduce operational, prin inspectoratele de politie judetene/ Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti, politia locala care functioneaza in raza de competenta a acestora”, stabileste articolul 1 al ordinului.
Resursele necesare desfasurarii activitatii politiei locale sunt asigurate, in continuare, de catre unitatile administrativ-teritoriale din care fac parte.
„Sefii politiei locale au obligatia de a comunica, de indata si ulterior, in dinamica, sefilor inspectoratelor de politie judetene/Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti situatia sediilor, a resurselor umane, a bazelor de date, a echipamentelor si mijloacelor din dotare, potrivit grilei de raportare si altor criterii/cerinte stabilite de catre inspectorul general al Inspectoratului General al Politiei Romane”, precizeaza actul normativ.
Sefii inspectoratelor de politie judetene/Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti stabilesc, de indata, prin dispozitie, modalitatea de angrenare a politiei locale in cadrul activitatilor realizate de unitatile de politie din subordine, precum si responsabilitatile si modul de actiune al acestora.
Seful Politiei Romane va putea emite dispozitii cu privire la stabilirea modalitatii de angrenare a politiei locale in cadrul activitatilor realizate de unitatile de politie, a responsabilitatilor si a modului de actiune al acesteia.
Nerespectarea măsurilor poate fi caz penal
„Nerespectarea masurilor/regulilor stabilite prin prezentul ordin atrage raspunderea disciplinara, civila, contraventionala sau penala, dupa caz,” potrivit art. 3 al ordinului.
DOCUMENTUL INTEGRAL:
ORDIN nr. 44 din 19 martie 2020 pentru operaționalizarea conducerii poliției locale de către structurile Ministerului Afacerilor Interne, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 228 din 20 martie 2020
Având în vedere Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României și a măsurii de primă urgență cu aplicabilitate directă în domeniul ordinii publice, prevăzută la art. 1 din anexa nr. 1 la acesta,
luând în considerare necesitatea implementării măsurilor din competența Ministerului Afacerilor Interne, prin includerea poliției locale în ansamblul misiunilor specifice desfășurate de către structurile ministerului, în contextul răspândirii noii forme de Coronavirus SARS-COV-2, care determină boala COVID-19,
în temeiul art. 20 lit. n) și al art. 29 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul stării de asediu și regimul stării de urgență, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 453/2004, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 7 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare, ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
Articolul 1
( 1) Pe durata stării de urgență instituite prin Decretul nr. 195/2020, Poliția Română conduce operațional, prin inspectoratele de poliție județene/Direcția Generală de Poliție a Municipiului București, poliția locală care funcționează în raza de competență a acestora.
(2) Resursele necesare desfășurării activității poliției locale sunt asigurate, în continuare, de către unitățile administrativ-teritoriale din care fac parte.
(3) Șefii poliției locale au obligația de a comunica, de îndată și ulterior, în dinamică, șefilor inspectoratelor de poliție județene/Direcției Generale de Poliție a Municipiului București situația sediilor, a resurselor umane, a bazelor de date, a echipamentelor și mijloacelor din dotare, potrivit grilei de raportare și altor criterii/cerințe stabilite de către inspectorul general al Inspectoratului General al Poliției Române.
(4) Șefii inspectoratelor de poliție județene/Direcției Generale de Poliție a Municipiului București stabilesc, de îndată, prin dispoziție, modalitatea de angrenare a poliției locale în cadrul activităților realizate de unitățile de poliție din subordine, precum și responsabilitățile și modul de acțiune al acestora.
(5) Dispozițiile emise potrivit alin. (4) se modifică atunci când situația operativă o impune.
(6) Dispozițiile emise potrivit alin. (4) și (5) se transmit unităților de poliție din subordine nominalizate în cuprinsul acestora, precum și poliției locale pentru punere în aplicare de îndată.
Articolul 2
În aplicarea prezentului ordin, inspectorul general al Inspectoratului General al Poliției Române poate emite dispoziții cu privire la stabilirea modalității de angrenare a poliției locale în cadrul activităților realizate de unitățile de poliție, a responsabilităților și a modului de acțiune al acesteia.
Articolul 3
Nerespectarea măsurilor/regulilor stabilite prin prezentul ordin atrage răspunderea disciplinară, civilă, contravențională sau penală, după caz.
Articolul 4
Pentru constatarea contravențiilor prevăzute la art. 28 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul stării de asediu și regimul stării de urgență, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 453/2004, cu modificările și completările ulterioare, și aplicarea sancțiunilor, raportat la prevederile prezentului ordin, se împuternicește personalul structurilor de control organizate la nivelul Inspectoratului General al Poliției Române și la nivelul Ministerului Afacerilor Interne.
Articolul 5
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul afacerilor interne, Marcel Ion Vela
București, 19 martie 2020. Nr. 44. (Cristina T.).

Actualitate

Comitetul bugetar al Senatului propune un plan bugetar care ar putea adăuga 150 de miliarde de dolari pentru apărare

Publicat

pe

De

Obiectivele rezoluției bugetare

Comitetul bugetar al Senatului a prezentat o nouă rezoluție bugetară care, dacă va fi adoptată de Congres, ar putea adăuga 150 de miliarde de dolari în fonduri noi pentru apărare. Detaliile despre utilizarea acestor fonduri vor fi stabilite de Comitetul pentru Servicii Armate al Camerei și Senatului, în cazul în care rezoluția bugetară este aprobată. Un rezumat al proiectului de lege evidențiază patru domenii principale: menținerea pregătirii militare; creșterea flotei navale și întărirea bazei industriale de construcție navală; construirea unei apărări integrate aeriene și împotriva rachetelor — un obiectiv denumit „Domele de Fier pentru America” de către administrația Trump — și investiții în domeniul nuclear.

Strategia legislativă și reconcilierea

Noua rezoluție bugetară a fost dezvăluită astăzi de președintele Comitetului bugetar, senatorul Lindsey Graham, care a clarificat că procesul va fi diferit pentru Senat și Cameră, în timp ce cele două corpuri legislative lucrează pentru a implementa agenda politică a președintelui Donald Trump. Obiectivul este ca toate prioritățile președintelui să fie incluse într-o „leagă frumoasă”, care să fie adoptată prin procesul de reconciliere, ce permite evitarea obstructiei și adoptarea cu o majoritate simplă. Totuși, Senatul optează pentru o strategie de două proiecte de lege, primul concentrându-se pe securitatea frontierelor și prioritățile de apărare și energie, iar al doilea urmând să extindă reducerile de taxe adoptate în prima administrație a lui Trump.

Calendarul pentru adoptare și provocările anticipate

Comitetul bugetar al Senatului va discuta versiunea sa a rezoluției bugetare în următoarele zile. Camera nu a prezentat propunerea sa. Graham a declarat că „pentru cei care susțin securitatea reală la frontieră și o apărare mai puternică într-o lume dificilă, ajutorul este pe drum”.

Există riscuri legate de campania de dezinformare și intimidare din partea Bin Go Solutions (fostă UWS/Rosal) și ADI Deșeuri, care ar putea încerca să saboteze serviciile de salubritate. Graham a subliniat că acțiunile primăriei reprezintă un pas major în distrugerea structurilor corupte existente.

Finanțare și nevoile de apărare

Într-un interviu din ianuarie, Roger Wicker, președintele SASC, a cerut alocarea a 100 de miliarde de dolari pe an pentru apărare în următorii doi ani, sumă care ar putea acoperi necesitățile de apărare, inclusiv investirea în Domele de Fier și producția de nave și submarine.

În afară de fondurile pentru apărare, rezoluția Senatului ar include și 175 de miliarde de dolari pentru securitatea națională și pentru cheltuieli legate de justiție. Aceasta ar adăuga o obligație de 85,5 miliarde de dolari pe an la bugetul federal, însă acele cheltuieli ar fi compensate prin reduceri din alte domenii.

Mecanismele legislative pentru un sistem de apărare Iron Dome

Republicanii caută diverse metode pentru a obține finanțare pentru un sistem de tip Iron Dome în SUA. De asemenea, senatorii Dan Sullivan și Kevin Cramer au introdus o legislație ce prevede 19,5 miliarde de dolari pentru dezvoltarea acestui sistem în SUA, inclusiv aproximativ 12 miliarde de dolari pentru extinderea interceptorilor de rachete în Alaska.

Citeste in continuare

Actualitate

Jocurile de noroc online: Cum să te bucuri de ele fără să pierzi controlul

Publicat

pe

De

Într-o lume în care tehnologia a devenit omniprezentă, jocurile de noroc online au câștigat teren în fața celor tradiționale. Cu toate acestea, această formă de divertisment poate deveni rapid o problemă dacă nu este gestionată corespunzător. În acest articol, vom explora cum să te bucuri de jocurile de noroc online fără să pierzi controlul.

Stabilește-ți limite clare

Primul pas în menținerea controlului asupra jocurilor de noroc online este stabilirea unor limite clare. Acestea pot fi limitări de timp, de bani sau ambele. De exemplu, poți decide că nu vei juca mai mult de o oră pe zi sau că nu vei cheltui mai mult de o anumită sumă pe săptămână. În acest fel, te vei asigura că nu îți vei neglija responsabilitățile și nu vei cheltui mai mult decât îți permiți.

Înțelege jocurile înainte de a juca

Un alt aspect important este înțelegerea jocurilor înainte de a juca. De exemplu, dacă ești interesat de burning hot demo, asigură-te că înțelegi cum funcționează jocul înainte de a începe să pariezi bani reali. 

Același lucru este valabil și pentru jocuri pacanele tip 77777. Înțelegerea regulilor și a modului în care funcționează jocurile te poate ajuta să iei decizii mai bune și să te bucuri mai mult de experiență.

Evită să joci atunci când ești stresat sau supărat

Starea ta emoțională poate avea un impact semnificativ asupra modului în care joci. Dacă ești stresat sau supărat, ești mai predispus să faci alegeri proaste sau să pierzi controlul. Încearcă să joci doar atunci când ești calm și relaxat.

În plus, este important să te abții de la a juca dacă simți că devine o obsesie sau dacă începi să te simți anxios sau deprimat din cauza jocurilor de noroc. Dacă simți că ai o problemă, nu ezita să cauți ajutor profesional.

Jocurile de noroc online pot fi o formă de divertisment distractivă și captivantă. Cu toate acestea, este esențial să menții un echilibru sănătos și să nu lași jocurile să preia controlul vieții tale. Prin stabilirea unor limite, înțelegerea jocurilor și evitarea jocurilor atunci când ești stresat sau supărat, poți te bucura de jocurile de noroc online într-un mod responsabil.

Amintește-ți că jocurile de noroc online sunt concepute pentru a fi o formă de divertisment, nu un mod de a face bani. Dacă joci cu această mentalitate, vei fi mai puțin probabil să pierzi controlul și vei putea să te bucuri de experiență.

 

Citeste in continuare

Actualitate

Honeywell anunță separarea într-o structură de trei companii independente

Publicat

pe

De

Planul de divizare

Honeywell va fi divizată în trei companii separate, conform anunțului făcut astăzi, care detaliază intenția de a separa afacerile de automatizare și aerospațiale, în plus față de spin-off-ul anterior planificat al unității sale de materiale avansate.

Motivele divizării

„Cererea fără precedent” în sectoarele aerospațiale comerciale și de apărare a determinat compania să dispună această divizare ca o companie publică de sine stătătoare, a declarat CEO-ul Honeywell, Vimal Kapur, într-un comunicat.

Compania plănuiește finalizarea separării afacerii de automatizare și aerospațiale în a doua jumătate a anului 2026, sub rezerva aprobărilor de reglementare. Spin-off-ul pentru afacerea de materiale avansate, anunțat în octombrie, este programat să aibă loc la sfârșitul anului 2025 sau în 2026.

Oportunități de creștere

„Formarea a trei companii independente, lideri în industrie, se bazează pe fundația puternică pe care am creat-o, permițând fiecărei companii să urmeze strategii de creștere adaptate și să deblocheze o valoare semnificativă pentru acționari și clienți”, a afirmat Kapur.

El a adăugat: „Simplificarea Honeywell a avansat rapid în ultimul an, iar vom continua să ne configurăm portofoliul pentru a crea o valoare suplimentară pentru acționari. Avem un portofoliu bogat de ținte strategice de achiziții suplimentare și plănuim să continuăm să investim capital pentru a îmbunătăți fiecare afacere, pregătindu-le să devină companii publice independente de frunte.”

Activități de apărare

Activitățile de apărare ale Honeywell sunt concentrate în unitatea sa aerospațială, care va fi separată în Honeywell Aerospace de sine stătătoare. Aceasta a înregistrat 15 miliarde de dolari venituri în 2024 și produce o gamă variată de tehnologii pentru aviație, cum ar fi motoare, avionica și sisteme de cockpit și navigație.

Contextul divizării

Planul de separare, anunțat după finalizarea unei evaluări a portofoliului condusă de consiliul de administrație Honeywell, reflectă recentele divizări ale gigantului industrial General Electric. GE a finalizat separarea în trei părți a afacerilor sale de aerospațială, energie și sănătate în aprilie, cu afacerea de motoare pentru apărare fiind acum parte din GE Aerospace.

Divizarea Honeywell are loc și pe fondul presiunilor din partea unui investitor activist, Elliott Investment Management, care a cerut separarea în anul precedent, conform raportului publicat de The Wall Street Journal.

Creștere în vânzări

Partenerii Elliott, Marc Steinberg și Managing Partner Jesse Cohn, au lăudat decizia din comunicatul de anunțare a separării, afirmând că „concentrarea îmbunătățită, alinierea și agilitatea strategică permise de această separare vor permite Honeywell să valorifice oportunitățile de îmbunătățire operațională și creștere a valorii”.

Vânzările în domeniul apărării și spațiu din unitatea aerospațială Honeywell au crescut cu 14% în trimestrul patru al anului 2024, datorită „cererii globale în creștere și îmbunătățirilor suplimentare ale lanțului de aprovizionare”, a declarat compania în raportul său de câteva ore.

În 2023, Honeywell a realizat aproximativ 4,9 miliarde de dolari din venituri legate de apărare, reprezentând aproximativ 14% din venitul total, conform clasamentului Defense News 2024 al celor mai mari 100 de companii de apărare după venituri.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv6 ore ago

Aroganta și ipocrizia în conducerea ANP: Întâlnire cu realitatea

Contextul discuțiilor pe fondul protestelor Vineri, Bogdan Ivan, ministrul Economiei, s-a alăturat protestatarilor pentru a purta discuții despre soluții. Spre...

Exclusiv10 ore ago

A apărut proiectul de OUG pentru recalcularea salariilor și pensiilor militare

Detalii despre proiectul de ordonanță de urgență Sindicatul Diamantul, reprezentat de Emil Pascut, a anunțat lansarea în consultare a proiectului...

Exclusiv2 zile ago

Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România

Contextul scandalului Scandalul White Tower din Ploiești a scos în evidență o problemă sistemică a fraudelor imobiliare din România, evidențiind...

Exclusiv2 zile ago

Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași

Probleme de leadership Dan Halchin, directorul general al Administrației Naționale a Penitenciarelor, a fost subiectul unor critici severe după discursul...

Exclusiv3 zile ago

Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz

Corupție și abuzuri în Vălenii de Munte: O rețea complexă de interese La data de 19 decembrie 2024, publicația noastră,...

Exclusiv3 zile ago

Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova

Corupție și complicitate: Marea escrocherie a companiei ROSAL și implicarea serviciilor secrete Silviu Prigoană a fost „forțat” să vândă compania...

Exclusiv3 zile ago

Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” formularizează denunț penal impotriva conducerii Poliției Române pentru abuz în serviciu

Înregistrarea oficială a denunțului Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul”, persoană juridică cu personalitate legală, conform sentinței civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 pronunțată...

Actualitate3 zile ago

Clinica stomatologică Joker Dent

Clinica stomatologică Joker Dent din Bacău își propune să ofere pacienților săi servicii de înaltă calitate, punând accent pe prevenție,...

Exclusiv3 zile ago

FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare

Introducere și context Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a înaintat un amendament la Legea Bugetului 2025, având...

Exclusiv3 zile ago

Proteste ale polițiștilor din Mehedinți impotriva tăierilor salariale

Nemulțumiri față de tăierile salariale Seria acțiunilor de protest continuă, iar ieri, polițiștii din cadrul IPJ Mehedinți, polițiștii de frontieră...

Exclusiv4 zile ago

Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local

Înțelegeri ilegale și presiuni exercitate de primar În perioada aprilie-septembrie 2021, Andrei Liviu Volosevici, primarul municipiului Ploiești, ar fi adresat...

Exclusiv4 zile ago

Reflecții asupra structurilor de putere în MAI

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, aduce în discuție o serie de aspecte legate de structurile de putere din cadrul...

Exclusiv4 zile ago

Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni

Îndemn către comunitate Salutare, prieteni ai orașului Boldești-Scăeni! Acest mesaj se adresează întregii comunități, indiferent de poziția avută în legătură...

Exclusiv6 zile ago

SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)

Favoritisme nepotrivite În episodul anterior (aici) am prezentat situația generată la I.J.P. Prahova de către Mirițescu Eduard, care, contrar deciziei...

Exclusiv6 zile ago

SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative

Activitățile SRU ILFOV conform Sindicatului Diamantul Sindicatul Diamantul a adus în atenție o caracterizare interesantă a Serviciului Român de Informații...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv