Actualitate
#Coronavirus. Cronologie. ”What is happening now in China is NOT an accident. It is by design.”

Ieri, 2 februarie 2020, a fost consemnat primul deces cauzat de #coronavirus în afara Chinei. Este vorba despre un pacient chinez din Wuhan, infectat, în vârstă de de 44 de ani, ajuns in 21 ianuarie 2020 în Filipine și a cărui stare se îmbunătățise zilele trecute.
Tot astăzi, 2 februarie 2020, numarul deceselor provocate de coronavirus a ajuns la 305 și tot astăzi, pentru prima oară, numărul celor declarați ,,recuperați” după infecția cu #2019-nCoV (348) a depășit numărul celor decedați. Până acum sunt raportate 14.628 de cazuri confirmate cu infecție din care 14.451 în China (98,8%), conform Johns Hopkins CSSE, care oferă în timp real o statistică atât numerică cât și geografică a infecțiilor, deceselor, cazurilor de recuperare.
O scurtă cronologie:
Primul caz al noului coronavirus a fost descoperit în China, la începutul lunii Decembrie 2019. Azi, două luni mai târziu, a devenit o urgență globală. Iată cum:
8 Decembrie 2019 – a fost raportat primul caz de infectie în Wuhan cu noul coronavirus;
31 Decembrie 2019 – au fost raportate Organizației Mondiale a Sănătății cazurile anterioare;
1 ianuarie 2020 – Piața de animale vii din Wuhan, de unde se presupune că a pornit infecția, a fost închisă;
7 ianuarie 2020 – Cercetătorii chinezi au indentifcat un patogen implicat ca reprezentând un nou coronavirus;
9 Ianuarie 2020 – A fost raportat primul deces cauzat de virus (la o lună după primul caz de infecție raportat;
20 Ianuarie 2020 – Au fost raportate cazuri de infecție în Beijing și Shenzen;
23 ianuarie 2020 – Localitatea Wuhan (11 milioane de locuitori) și un important centru economic al Chinei este închisă, fiind interzisă intrarea sau ieșirea din oraș. Până la acel moment se presupune că 5 milioane de persoane au tranzitat Wuhan-ul, de la debutul infecției. Un număr total de 60 de milioane de persoane sunt afectate de restricțiile de circulație în Wuhan și în orașele învecinate. OMS declară că încă nu este o urgență la nivel internațional.
28 ianuarie 2020: Numărul deceselor atinge 100 iar numarul de cazuri confirmate în China îl depășește pe cel al cazurilor confirmate în timpul epidemiei SARS (2003);
30 ianuarie 2020: OMS declară stare de urgență la nivel internațional;
31 ianuarie 2020: Numărul deceselor depășește 200;
2 februarie 2020: Numărul deceselor depășește 300 și este raportat primul deces în afara Chinei (Filipine, un pacient tot chinez). Bărbatul, în vârstă de 44 de ani, sosise în Filipine în 21 ianuarie 2020 din Wuhan (cu 2 zile înainte de închiderea orașului), împreună cu partenera sa (38 de an, de asemenea infectată, aflată sub observație și în carantină). Tot astăzi, China raportează o nouă epidemie de gripă aviară.
Despre cauzele coronavirsului, încă se vorbește. Despre CUM a fost posibil și cum a apărut noul coronavirus se vorbește și se va mai vorbi mult de acum încolo. Iar despre CUM va afecta economica mondială și mai ales despre cum va afecta #nouaordineglobala, nu prea s-a vorbit.
De aceea, săptămâna aceasta l-am contactat pe Dorin Ghidiu, investitor pe piețele internaționale să îl întreb dacă ar fi de acord să facem o emisiune dedicată noului Coronavirus, în contextul teoriilor lui extrem de documentate despre globaliștii autentici și despre noua ordine mondială. L-am întrebat: Dorin, ce părere ai despre 2019-n-CoV? Mi-a spus: ,,Pot să îți răspund în engleză?”. ,,Desigur”. ,,What is happening now in China is not an accident. It is by design.”. Facem emisiunea! Pe 23 feburuarie 2020, în direct, aici pe http://www.soviani.com. Vă țin la curent!
De ce pe 23 februarie 2020? Pentru că pe 23 februarie 2009 a fost prima extrem de diferită emisiune față de peisajul din România, realizată cu Dorin Ghidiu, despre cauzele Marii Recesiuni. De ce extrem de diferită? Pentru că scenariile cauzelor și dezvoltării crizei au fost căutate și argumentate de Dorin Ghidiu în baza cercetărilor pe crizele economice din ultimii 300 de ani.
Dorin mi-a promis că va fi o emisiune chiar și mai puternică decât cea din iulie 2017, pe care ați putut să o urmăriți aici:
Și da, noul raționament alternativ pe care îl va prezenta Dorin Ghidiu, ale legătură cu emisiunea din iulie 2017. Așadar, vă aștept împreună cu Dorin Ghidiu, duminică, 23 februarie 2020. În direct!, precizeaza analistul Radu Teodor Soviani. (Irinel I.).
Actualitate
Honeywell anunță separarea într-o structură de trei companii independente
Actualitate
Tractari Auto Constanta

În traficul aglomerat și imprevizibil al orașului Constanța, incidentele rutiere pot apărea în orice moment, fie că este vorba de o pană de cauciuc, o defecțiune mecanică sau un accident nefericit. În astfel de situații, este esențial să aveți la dispoziție un serviciu de tractare auto de încredere, disponibil non-stop, care să vă asigure că vehiculul dumneavoastră va fi transportat în siguranță către destinația dorită.
Disponibilitate 24/7 pentru Tractări Auto în Constanța
La Tractari Auto Constanța, înțelegem că problemele rutiere nu țin cont de oră sau zi. De aceea, echipa noastră este disponibilă 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, pregătită să intervină prompt în orice situație de urgență. Indiferent dacă vă aflați în centrul orașului sau în zonele periferice, suntem la un apel distanță pentru a vă oferi asistența necesară.
Profesionalism și Experiență în Tractarea Auto
Echipa noastră este formată din profesioniști cu experiență în domeniul tractărilor auto, care își desfășoară activitatea cu seriozitate și dedicare. Folosim echipamente moderne și bine întreținute pentru a ne asigura că fiecare intervenție se desfășoară în condiții de maximă siguranță. Fie că dețineți un autoturism, un SUV sau o autoutilitară, avem capacitatea și expertiza necesară pentru a vă oferi servicii de tractare de calitate superioară.
Servicii Diverse Adaptate Nevoilor Dumneavoastră
Pe lângă serviciile standard de tractare, oferim și o gamă largă de servicii suplimentare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri:
- Asistență Rutieră: În caz de pană de cauciuc, baterie descărcată sau alte probleme minore, echipa noastră vă poate oferi asistența necesară pentru a vă repune în mișcare fără a fi nevoie de tractare.
- Transport Vehicule: Oferim servicii de transport pentru vehicule care nu pot fi conduse din diverse motive, asigurându-ne că ajung în siguranță la destinația dorită.
- Depanare la Fața Locului: Pentru anumite defecțiuni, tehnicienii noștri pot efectua reparații minore direct la locul incidentului, economisindu-vă timp și bani.
Promptitudine și Timp de Răspuns Rapid
Știm cât de important este timpul în situații de urgență. De aceea, ne străduim să ajungem la locația dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, pentru a minimiza disconfortul și a vă asigura că reveniți pe drum cât mai repede. Dispeceratul nostru este disponibil non-stop, gata să preia apelul dumneavoastră și să coordoneze intervenția echipei noastre.
Tarife Transparente și Accesibile
La Tractari Auto Constanța, credem în transparența prețurilor și în oferirea unui raport calitate-preț excelent. Tarifele noastre sunt competitive și comunicate clar clienților înainte de efectuarea serviciului, fără costuri ascunse sau surprize neplăcute.
Actualitate
Cum să reduci costurile de operare și să îmbunătățești gestionarea stocurilor?

Conduci o afacere ce cuprinde activități logistice? Prioritățile tale de business trebuie să fie gestionarea eficientă a costurilor de operare și a stocurilor. Gestionarea ineficientă a acestor resurse pot duce la pierderi financiare și la scăderea competitivității pe piață. Află care sunt cele mai eficiente strategii pentru raționalizarea costurilor și configurarea optimă a lanțului de aprovizionare.
Analiza costurilor operaționale
Primul pas în reducerea costurilor este o analiză detaliată a tuturor cheltuielilor operaționale. Acestea pot include:
- costuri cu forța de muncă;
- costuri cu furnizorii;
- costuri de logistică și transport;
- cheltuieli administrative;
- costuri cu întreținerea echipamentelor.
Folosirea unui software de contabilitate și a unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning) poate ajuta la identificarea zonelor în care se pot face economii.
Optimizarea proceselor de aprovizionare
Gestionarea corectă a aprovizionării ajută la reducerea pierderilor și a costurilor inutile. Iată câteva metode eficiente de optimizare a aprovizionării:
- negocierea cu furnizorii – Obținerea de discounturi pentru comenzile în volum mare sau colaborarea cu furnizori mai avantajoși;
- automatizarea procesului de achiziție – Implementarea unor soluții digitale de tip WMS, (Warehouse Management System), pentru a evita erorile umane și întârzierile;
- reducerea timpului de livrare – Alegerea unor furnizori locali sau eficientizarea traseelor de transport
Utilizarea unui sistem de gestionare a stocurilor
Un sistem de gestionare a stocurilor eficient poate reduce risipa și optimiza costurile. Recomandări pentru un management eficient al stocurilor includ:
- implementarea metodei FIFO (First In, First Out) – vânzarea produselor mai vechi înaintea celor noi pentru a evita pierderile din cauza deteriorării sau expirării;
- monitorizarea nivelului de stocuri – utilizarea unui software de gestionare a stocurilor pentru a evita supra-stocarea sau sub-stocarea;
- previzionarea cererii – folosirea datelor istorice pentru a anticipa nevoile viitoare și a comanda exact cantitățile necesare.
Reducerea costurilor de depozitare
Depozitarea poate reprezenta un cost semnificativ pentru afaceri, dar există metode pentru a-l optimiza:
- folosirea unui sistem de organizare eficient – crearea unei structuri logice a depozitului pentru a reduce timpul necesar găsirii produselor;
- externalizarea depozitării – dacă volumul de stocuri fluctuează, colaborarea cu centre logistice externe poate reduce costurile fixe;
- optimizarea spațiului – utilizarea rafturilor verticale și a soluțiilor de stocare inteligentă pentru a maximiza capacitatea depozitului.
Automatizarea proceselor
Automatizarea poate reduce erorile și poate îmbunătăți eficiența. Soluții eficiente pentru digitalizarea activității în depozite sunt:
- sisteme de scanare și coduri de bare – pentru o evidență exactă a stocurilor;
- software de gestionare a relației cu clienții (CRM) – pentru a optimiza comenzile și livrările;
- roboți și sisteme de picking automatizate – pentru a reduce costurile cu forța de muncă și a accelera procesele de manipulare a mărfurilor.
Implementarea unei strategii Just-in-Time (JIT)
Metoda JIT permite reducerea cantității de stocuri păstrate în depozit prin aprovizionarea doar atunci când este necesar. Beneficiile acestei strategii includ:
- reducerea costurilor de depozitare;
- evitarea blocării capitalului în stocuri neutilizate;
- creșterea flexibilității în fața schimbărilor pieței
Reducerea pierderilor și a deșeurilor
Reducerea pierderilor contribuie semnificativ la scăderea costurilor operaționale. Măsurile recomandate pentru firmele care vor să-și optimizeze activitatea sunt:
- revizuirea proceselor pentru a reduce risipa;
- reciclarea și reutilizarea materialelor;
- monitorizarea atentă a produselor cu termen de valabilitate scurt.
Analiza și optimizarea constantă
Reducerea costurilor și optimizarea stocurilor nu sunt procese statice. Monitorizarea continuă și ajustările regulate sunt necesare pentru a menține eficiența. Recomandările specialiștilor în management includ acțiuni precum:
- Evaluarea periodică a furnizorilor și prețurilor;
- Adoptarea unor tehnologii noi;
- Formarea personalului pentru a reduce erorile și a îmbunătăți productivitatea.
Reducerea costurilor de operare și îmbunătățirea gestionării stocurilor sunt obiective esențiale pentru orice afacere care dorește să rămână competitivă. Prin implementarea unor strategii eficiente, cum ar fi automatizarea, optimizarea proceselor și analiza continuă, companiile pot economisi resurse și pot îmbunătăți performanța generală. Aplicând aceste metode, afacerea dvs. va deveni mai agilă și mai pregătită pentru provocările pieței.
-
Exclusivacum 4 zile
SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)
-
Exclusivacum 3 zile
Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local
-
Exclusivacum 3 zile
Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni
-
Exclusivacum o zi
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz
-
Exclusivacum o zi
Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova
-
Exclusivacum 3 zile
Reflecții asupra structurilor de putere în MAI
-
Exclusivacum 4 zile
SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative
-
Exclusivacum 2 zile
FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare