Actualitate
OMERTA privind afacerea Bechtel in Romania/Scheletii din dulapurile institutiilor abilitate ale statului si ale premierului desemnat Ludovic Orban

Premierul desemnat Ludovic Orban ca politician respectabil are si dansul scheleti in dulapuri bine dosite de catre institutiile abilitate ale statului, scheleti despre care cu siguranta dansul cunoaste dar ca politician cu experienta stie ca nu ar fi de dorit sa i se aminteasca, sa isi aminteasca despre aceste aspecte din trecutul sau.
Deci politicianul respectiv cand detinea functia de demnitate publica de ministru al Ministerului transporturilor, perioada 2007 -2008, a decis intr-un moment de “responsabilitate” sa efectueze un control la CNADNR, compania nationala de drumuri, pentru a afla adevarul despre afacerea Bechtel in Romania.
Controlul a fost initiat prin mandatul de control nr.798/LO/25.02.2008, cu putere de ordin si de act administrativ, s-a derulat in perioada 21.02.2008 – 18.04.2008, fiind numita o echipa de profesionisti ca membrii ai comisiei in cauza formata din urmatoarele persoane: Gabriel Stefanescu dir gen DGMC – MT, care dupa finalizarea controlului a mai stat putin in minister dupa care l-a parasit spre zone mai putin discutabile; Niculina Cristea sef serviciu DGIAC – MT; Cristina Arjocan sef serviciu DGEB – MT; Titus Giurcaneanu consilier superior DGITR – MT, iar semnarea acestuia dupa finalizare a mai introdus doua persoane din conducerea de la accea vreme a CNADNR cum ar fi Dorin Debucean – dir.general din 18.042008, anterior fusese dir.general Mihai Grecu si Ionut Laurentiu Masala – dir. financiar.
Obiectivele actului de control erau cu privire la a se constata existenta de abateri de la prevederile legale in vigoare, respectiv : – verificarea modului de derulare al contractelor de executie si consultanta la obiectivul „Autostrada Braşov-Cluj-Borş ”; – verificarea modului de efectuare a platilor pentru lucrarile realizate contractual; – verificarea modului de indeplinire a masurilor dispuse prin controalele anterioare si identificarea deficientelor in consecinta etc…
Evident ca in timpul actiunii de control au fost solicitate factorilor responsabili din cadrul CNADNR o serie de date si informatii cu referire concreta la obiectivele mandatului de control, solicitandu-se referinte, clarificari si precizari, puncte de vedere referitoare la contractul de executie al autostrzaii Brasov-Cluj-Bors, de la Serviciul Informatii Clasificate si Probleme Speciale, de la Directia Generala Juridica – dir. Alin Goga, foarte vocal pe televiziuni in anii trecuti dar despre acest control nu a suflat nicio vorba, respectiv alte departamente ale MT.
Actul de controlul a fost finalizat undeva prin luna mai 2008, dupa 10.05.2008, act ce a fost inaintat ministrului transporturilor de atunci, actualul premier desemnat Ludovic Orban cu toate constatarile efectuate si observatiile/masurile oportune desprinse a fi aplicate, document ce ar fi trebuit printre altele sa devina act de sesizare al organelor si institutiilor publice abilitate a intreprinde demersurile legale in consecinta!
Ce constatam post factum este ca despre un astfel de document de interes public cu o singura exceptie din iunie 2008 – http://www.autostrada-transilvania.ro/articole/inf_cj/inf_15.htm, nu s-a relevat nimic in spatiul public si nici organele de urmarire penala nu au comunicat ceva despre vreun demers instututional in contextul controlului generat printr-un mandat al ministrului transporturilor de la aceea vreme. Dar in timp am constata o serie de dezbateri publice cu privire la disfunctii cu privire la derulalrea contractului Bechtel in Romania, dar despre consemnarile echipei de control sus citate nimic, nu s-a vorbit etc…
Oare stie cineva motivele ascunse ale inexistentei publice de referinte despre controlul respectiv si cine a dorit sa acopere rezultatul documentului respective? Poate astazi cineva din institutiile publice de referinta ale statului va cerceta stadiul actului de control efectuat in 2008 cu privire al neregulile de derulare ale contractului incheiat de catre Guvernul Romaniei cu compania americana Bechtel, privind proiectarea si construirea autostrazii Brasov-Cluj-Bors…..
Poate va raspunde si actualul premier desemnat Ludovic Orban pe acest subiect, respectiv poate vor pune intrebari si parlamentarii in comisiile de audiere a viitorilor membrii ai cabinetului Orban despre situatia actului de control anterior referit pentru aflarea adevarului si eliminarea suspiciunilor de ascundere a deficientelor contractuale mentionate.
Astfel, scheletii din diverse dulapuri ai premierului desemnat de azi pot prinde viata si urmarile ar trebui sa fie cunoscute de intraga societate civica din Romania, pana la validarea acestuia in importanta functie de interes public major.
Ca o simpla constatare amara. Informatia de Cluj publica, la 09 iunie 2008, articolul „Afacerea Autostrada Transilvania puricată de Ministerul Transporturilor” semnat de Anca unde se semnalau grave nereguri semnalate de echipa de control pe Tronsonul 2B.
La vremea respectiva, CNADR a dat un drept la replica conform caruia cele publicate face parte dintr-un „Proiect al Actului de Control” si nu este Raportul Final – neputand nega realitatile prezentate si dezvaluite.
“Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A.
Drept la Replică
09 Iunie 2008
Informaţiile prezentate în articolul „Afacerea Autostrada Transilvania puricată de Ministerul Transporturilor” semnat de Anca Giurgiu şi publicat astăzi 09 iunie 2008, sunt prezentate tendenţios şi ne exprimăm dezaprobarea faţă de gestul ziarului pe care îl conduceţi de a prezenta informaţii denaturate cititorilor dumneavoastră.
Astfel, controlul pe care comisia Ministerului Transporturilor l-a efectuat la CNADNR prin Mandatul de Control 798/LO/25.02.2008 nu a fost finalizat, în prezent existând doar un „Proiect al Actului de Control”. După analizarea proiectului se va formula un raport final care va fi prezentat conducerii Ministerului Transportului.
Direcţia Comunicare
Ştefan Sebastian SZOBOTKA
10 iun”
Ulterior s-a instaurat OMERTA, exact ca în organizațiile de tip mafiot, RAPORTUL final de control fiind “pitulat” printre scheletii din dulapurile bine dosite de catre institutiile abilitate ale statului si ale noului premier “desemnat”. Va mai mira desemnarea acestuia in aceasta functie? (Ec Adrian Radu).
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2019/10/Arjocan-Cristina-Liliana_2017-05-30.pdf”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2019/10/Cristea-Niculina_2.pdf”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2019/10/Giurcaneanu-Titus-Sergiu_5.pdf”]
Actualitate
Comitetul bugetar al Senatului propune un plan bugetar care ar putea adăuga 150 de miliarde de dolari pentru apărare

Obiectivele rezoluției bugetare
Comitetul bugetar al Senatului a prezentat o nouă rezoluție bugetară care, dacă va fi adoptată de Congres, ar putea adăuga 150 de miliarde de dolari în fonduri noi pentru apărare. Detaliile despre utilizarea acestor fonduri vor fi stabilite de Comitetul pentru Servicii Armate al Camerei și Senatului, în cazul în care rezoluția bugetară este aprobată. Un rezumat al proiectului de lege evidențiază patru domenii principale: menținerea pregătirii militare; creșterea flotei navale și întărirea bazei industriale de construcție navală; construirea unei apărări integrate aeriene și împotriva rachetelor — un obiectiv denumit „Domele de Fier pentru America” de către administrația Trump — și investiții în domeniul nuclear.
Strategia legislativă și reconcilierea
Noua rezoluție bugetară a fost dezvăluită astăzi de președintele Comitetului bugetar, senatorul Lindsey Graham, care a clarificat că procesul va fi diferit pentru Senat și Cameră, în timp ce cele două corpuri legislative lucrează pentru a implementa agenda politică a președintelui Donald Trump. Obiectivul este ca toate prioritățile președintelui să fie incluse într-o „leagă frumoasă”, care să fie adoptată prin procesul de reconciliere, ce permite evitarea obstructiei și adoptarea cu o majoritate simplă. Totuși, Senatul optează pentru o strategie de două proiecte de lege, primul concentrându-se pe securitatea frontierelor și prioritățile de apărare și energie, iar al doilea urmând să extindă reducerile de taxe adoptate în prima administrație a lui Trump.
Calendarul pentru adoptare și provocările anticipate
Comitetul bugetar al Senatului va discuta versiunea sa a rezoluției bugetare în următoarele zile. Camera nu a prezentat propunerea sa. Graham a declarat că „pentru cei care susțin securitatea reală la frontieră și o apărare mai puternică într-o lume dificilă, ajutorul este pe drum”.
Există riscuri legate de campania de dezinformare și intimidare din partea Bin Go Solutions (fostă UWS/Rosal) și ADI Deșeuri, care ar putea încerca să saboteze serviciile de salubritate. Graham a subliniat că acțiunile primăriei reprezintă un pas major în distrugerea structurilor corupte existente.
Finanțare și nevoile de apărare
Într-un interviu din ianuarie, Roger Wicker, președintele SASC, a cerut alocarea a 100 de miliarde de dolari pe an pentru apărare în următorii doi ani, sumă care ar putea acoperi necesitățile de apărare, inclusiv investirea în Domele de Fier și producția de nave și submarine.
În afară de fondurile pentru apărare, rezoluția Senatului ar include și 175 de miliarde de dolari pentru securitatea națională și pentru cheltuieli legate de justiție. Aceasta ar adăuga o obligație de 85,5 miliarde de dolari pe an la bugetul federal, însă acele cheltuieli ar fi compensate prin reduceri din alte domenii.
Mecanismele legislative pentru un sistem de apărare Iron Dome
Republicanii caută diverse metode pentru a obține finanțare pentru un sistem de tip Iron Dome în SUA. De asemenea, senatorii Dan Sullivan și Kevin Cramer au introdus o legislație ce prevede 19,5 miliarde de dolari pentru dezvoltarea acestui sistem în SUA, inclusiv aproximativ 12 miliarde de dolari pentru extinderea interceptorilor de rachete în Alaska.
Actualitate
Jocurile de noroc online: Cum să te bucuri de ele fără să pierzi controlul

Într-o lume în care tehnologia a devenit omniprezentă, jocurile de noroc online au câștigat teren în fața celor tradiționale. Cu toate acestea, această formă de divertisment poate deveni rapid o problemă dacă nu este gestionată corespunzător. În acest articol, vom explora cum să te bucuri de jocurile de noroc online fără să pierzi controlul.
Stabilește-ți limite clare
Primul pas în menținerea controlului asupra jocurilor de noroc online este stabilirea unor limite clare. Acestea pot fi limitări de timp, de bani sau ambele. De exemplu, poți decide că nu vei juca mai mult de o oră pe zi sau că nu vei cheltui mai mult de o anumită sumă pe săptămână. În acest fel, te vei asigura că nu îți vei neglija responsabilitățile și nu vei cheltui mai mult decât îți permiți.
Înțelege jocurile înainte de a juca
Un alt aspect important este înțelegerea jocurilor înainte de a juca. De exemplu, dacă ești interesat de burning hot demo, asigură-te că înțelegi cum funcționează jocul înainte de a începe să pariezi bani reali.
Același lucru este valabil și pentru jocuri pacanele tip 77777. Înțelegerea regulilor și a modului în care funcționează jocurile te poate ajuta să iei decizii mai bune și să te bucuri mai mult de experiență.
Evită să joci atunci când ești stresat sau supărat
Starea ta emoțională poate avea un impact semnificativ asupra modului în care joci. Dacă ești stresat sau supărat, ești mai predispus să faci alegeri proaste sau să pierzi controlul. Încearcă să joci doar atunci când ești calm și relaxat.
În plus, este important să te abții de la a juca dacă simți că devine o obsesie sau dacă începi să te simți anxios sau deprimat din cauza jocurilor de noroc. Dacă simți că ai o problemă, nu ezita să cauți ajutor profesional.
Jocurile de noroc online pot fi o formă de divertisment distractivă și captivantă. Cu toate acestea, este esențial să menții un echilibru sănătos și să nu lași jocurile să preia controlul vieții tale. Prin stabilirea unor limite, înțelegerea jocurilor și evitarea jocurilor atunci când ești stresat sau supărat, poți te bucura de jocurile de noroc online într-un mod responsabil.
Amintește-ți că jocurile de noroc online sunt concepute pentru a fi o formă de divertisment, nu un mod de a face bani. Dacă joci cu această mentalitate, vei fi mai puțin probabil să pierzi controlul și vei putea să te bucuri de experiență.
Actualitate
Honeywell anunță separarea într-o structură de trei companii independente
-
Exclusivacum 4 zile
Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local
-
Exclusivacum 2 zile
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz
-
Exclusivacum 4 zile
Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni
-
Exclusivacum 2 zile
Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România
-
Exclusivacum 4 zile
Reflecții asupra structurilor de putere în MAI
-
Exclusivacum 2 zile
Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași
-
Exclusivacum 3 zile
FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare