Connect with us

Actualitate

Iohannis a semnat o declarație fake-news

Publicat

pe

Am trăit să o vedem și pe asta. O declarație oficială de la cel mai înalt nivel. Scrisă. Semnată și parafată. De însuși președintele României, Klaus Iohannis. O declarație politică despre un alt președinte. Al Franței. Emmanuel Macron. Iar despre această declarație, Dacian Cioloș afirmă că ar conține ca informație de bază un fals. Așa să fie?

Cel care semnalează și argumentează faptul că președintele Klaus Iohannis a dezinformat opinia publică, atunci când a afirmat că Macron a declarat că retrage candidatura procurorului francez pentru șefia Parchetului European, este nimeni altul decât Dacian Cioloș. Ruda apropiată a lui „Doi și-un sfert”. Prin intermediul Vulpii. Adică Virgil Ardelean. Și gardian din partea Securității la ușa dizidentei Doina Cornea. Apoi intrat pe ușa din spate în politica la nivel înalt, după înscenarea elaborată de „Doi și-un sfert” împotriva lui Decebal Traian Remeș și a lui Ioan Avram Mureșan în celebrul dosar Caltaboșul, menită să-l aducă pe Cioloș la portofoliul Agriculturii. Ulterior, împins de Franța și de Băsescu în poziția de comisar european. Unde s-a achitat de obligații. Astfel încât fermierii francezi au primit subvenții de șase ori mai mai decât fermierii români. Săltat din nou, de astă dată de Klaus Iohannis, în poziția de prim-ministru în Guvernul Zero. Iar acum luat în brațe de Macron și instalat la șefia familiei politice europene create de acesta. Cu biografia de mai sus, indiferent cât de multe semne de întrebare ar exista în spate, Dacian Cioloș nu este un oarecare. E de presupus că știe ce spune.

Declarația președintelui României este fără echivoc. Klaus Iohannis susține că a avut o convorbire telefonică cu omologul său francez, Emmanuel Macron. În urma insistențelor sale, acesta i-ar fi declarat că a decis retragerea candidaturii procurorului francez la șefia Parchetului European. Nici mai mult nici mai puțin. Ceea ce înseamnă verde pentru Laura Codruța Kovesi. Pentru că, dacă așa stau lucrurile, ea nu mai are practic niciun contracandidat. Parlamentul European și Consiliul, care este un cvorum al reprezentanților statelor, nu ar mai avea altceva de făcut decât să constate starea de fapt și să o instaleze pe Laura Codruța Kovesi în noua poziție. Despre această declarație afirmă Cioloș că ar fi mincinoasă. Cu alte cuvinte, Klaus Iohannis ar fi fabricat un fake-news. O premieră națională.

Și există în acest sens și un argument invocat de fostul premier al lui Iohannis și actualul protejat al lui Macron. Și anume că președintele Franței nu ar putea retrage ceea ce nu a avut niciodată. Se știe fără niciun fel de dubiu. Niciun candidat la șefia Parchetului European nu a fost un candidat al vreunui stat. Fiecare s-a înscris pe cont propriu. Pe persoană fizică. De altfel, Laura Codruța Kovesi a repetat de nenumărate ori acest lucru. Ca să se înțeleagă bine. Când Germania doamnei Merkel nu a votat cu candidatul din această țară, popularii declarând că o sprijină pe Laura Codruța Kovesi, nicio autoritate a acestui stat nu a spus vreodată că l-a retras pe neamț din cursă. Candidatura germanului a căzut pur și simplu, pentru că popularii europeni și guvernul Germaniei au preferat-o pe Laura Codruța Kovesi. Prin urmare, președintele Macron nu ar fi putut să-i spună niciodată lui Klaus Iohannis că Franța decide retragerea candidatului francez. Această parte a declarației președintelui reprezintă fără doar și poate un fake news. Așa cum susține, fără a pune aceast etichetă, și Dacian Cioloș.

Dar există și o parte adevărată a telenovelei? Probabil. Klaus Iohannis se dă peste cap pentru a o promova pe Laura Codruța Kovesi la șefia Parchetului European. În termeni diplomatici, aceasă operație se numește „aruncarea pe horn”. Adică plasarea unei persoane într-o funcție foarte importantă, operațiune care înseamnă însă scoaterea acesteia din joc. Din ce joc? Dintr-o eventuală competiție în cursa prezidențială. După cum se știe, numele Laurei Codruța Kovesi a fost și este intens invocat legat de posibilitatea ca aceasta să devină un contracandidat al lui Klaus Iohannis în cursa prezidențială, susținută fiind de toți neomarxiștii grupați în jurul #Rezist, adică al celor mai înverșunați dușmani ai frontului PSD. Iar Klaus Iohannis are tot interesul să prevină o pulverizare a voturilor anti-PSD. Prin urmare, fie și numai din acest motiv electoral, el este interesat să o propulseze la șefia Parchetului European pe Laura Codruța Kovesi. Desigur, mai există și recunoștința față de aceasta. Pentru că i-a mușamalizat dosarele penale. Dar și o speranță de viitor. Cum că doamna Kovesi va putea fi utilizată ca un levier împotriva unor adversari ai lui Iohannis. Din lumea politică sau din lumea afacerilor. Care, într-un fel sau altul, au avut și vor avea acces la fonduri europene. Ei și?

Un asemenea interes l-ar fi putut determina să pună mâna pe telefon și să-l roage pe președintele Franței să-l ajute. Să-l roage și atâta tot? În marea politică, nu ține. În marea politică, totul e o negociere. Dacă Macron îți dă ceva, obține la schimb altceva. Și fiindcă Franța este la comanda Europei cu două viteze, alături de Germania, iar România, grație cu Klaus Iohannis este o țară aflată în viteza a doua, ceea ce oferă Macron este obligatoriu și deci logic mult mai puțin decât primește. Din conținutul comunicatului semnat de Klaus Iohannis lipsește cu desăvârșire această parte. Deci nu știm încă ce a promis el la schimb. Putem însă presupune. El nu putea ceda în favoarea statului francez contracte civile. Nici nu ar putea să promită ceva în schimbul vreunul angajament al viitorului comisar european desemnat de România. Pentru că încă nu se știe ce minister european vom primi. Și deci nu se știe nici cine va fi respectivul comisar. Și, în plus, comisarul e numit de Guvern. Ar fi fost o promisiune în sistem „bilă-mandă-bilă”. Adică în conivență cu doamna Dăncilă, Iohannis, prin negocierile de la Uniunea Europeană, să accepte pentru țara pe care o reprezintă pentru statul pe care-l reprezintă o poziție minoră în viitorul guvern european și apoi să garanteze din acea poziție minoră o subordonare față de statul francez. Cum s-a întâmplat cu Cioloș. Numai că nici asta nu este posibil. Pentru că ar deranja Germania. Iar Germania l-a arondat pe Klaus Iohannis.

Ce altceva i-ar mai putea garanta la schimb Iohannis lui Macron? În ce domeniu mai are el atribuții de natură să intereseze statul francez? Ghici ciupercă, ce-i? În domeniul apărării. Al achizițiilor de arme. De ce nu am achiziționa noi mai mult armament francez? Și mai puțin armament olandez? Sau chiar american? Nu este o afacere de colea. România alocă an de an nu mai puțn de două miliarde de euro pentru înarmare.

Dar dacă așa a făcut sau are de gând să facă Klaus Iohannis în calitate de președinte al României, atunci s-ar putea face vinovat de subminarea economiei naționale. De înaltă trădare.

Mă gândesc că nu ar fi riscat un fake news atât de evident, dacă nu ar avea totuși în spate o promisiune fermă a lui Macron, pe care a tradus-o greșit. Și mă gândesc că nu ar avea în spate aceast promisiune, dacă nu ar fi promis ceva la rândul său. Iar dacă așa stau lucrurile, ce urmează de fapt?

Statul francez nu-i poate retrage candidatului francez ceva ce nu i-a dat acestuia niciodată. În schimb se știe că înainte de alegerile europarlamentare au existat două runde de negocieri și decizii luate prin vot. Una la nivelul Parlamentului, unde a ieșit câștigătoare Laura Codruța Kovesi, susținută masiv de popularii europeni, aflați la comanda popularilor germani, și care i-au întors spatele candidatului din această țară. În schimb Consiliul alcătuit din reprezentanți ai statelor s-a pronunțat în favoarea candidatului francez. Negocierile între cele două instituții europene, Parlament și Consiliu, au eșuat. Ele urmează să fie reluate. Dacă Franța își schimbă opțiunea, aparent situația rămâne aceeași. Pentru că un vot mai puțin nu contează. Deci dacă Macron i-a promis cu adevărat că o va susține pe Kovesi, nu a făcut-o doar în numele republicii franceze. El se bazează și pe influența pe care o are și asupra altor state europene, aflate în orbita Parisului. Și numai așa, punând presiune și pe alți conducători de state, va putea Macron să-și onoreze angajamentul telefonic asumat în discuția cu Klaus Iohannis și nedezmințit până în prezent. Dar acest efort trebuie răsplătit diferit de factura care urmează să fie încasată de statul francez. Deci ce altceva ar mai fi promis Klaus Iohannis Franței, pentru ca la rândul lui Macron, în negocieri cu alți conducători de state, să obțină susținere pentru Laura Codruța Kovesi? Adică decizii total opuse celor de până acum? Mai devreme sau mai târziu, tot vom afla. Până una alta, ceea ce știm cu certitudine – și nu numai fiindcă ne-a spus asta Cioloș – este că președintele Klaus Iohannis a produs un fake news. Pe care sper să-l sesizeze și presa de pe malul Senei.

Sorin Rosca Stanescu

 

Actualitate

Palantir și Saildrone anunță parteneriat strategic pentru a îmbunătăți operațiunile navelor autonome cu ajutorul inteligenței artificiale

Publicat

pe

De

Gigantul tehnologic Palantir și producătorul de nave maritime autonome Saildrone vor colabora pentru a optimiza producția, lanțul de aprovizionare și operațiunile flotei de drone maritime.

Palo Alto, California – Palantir, un important jucător în domeniul tehnologiei pentru securitatea națională, și Saildrone, o companie specializată în tehnologia navelor maritime autonome, au anunțat un parteneriat strategic axat pe utilizarea inteligenței artificiale pentru a îmbunătăți operațiunile Saildrone.

Optimizarea producției și a operațiunilor flotei

Richard Jenkins, CEO al Saildrone, a declarat că utilizarea instrumentelor sofisticate de fabricație și inteligență artificială ale Palantir va permite optimizarea producției și îmbunătățirea semnificativă a capabilităților flotei de drone maritime. El a subliniat necesitatea de a oferi soluții imediate pentru amenințările globale actuale.

Saildrone și Marina SUA

Saildrone a colaborat deja cu Marina SUA, utilizând drone maritime pentru colectarea de informații, monitorizarea traficului de narcotice și a pescuitului ilegal, precum și pentru colectarea de date oceanografice. În prezent, compania desfășoară operațiunea „Southern Spear” cu Flota a 4-a a SUA, utilizând vehicule autonome pentru detectarea și monitorizarea traficului ilicit.

Inițiativa Palantir „Warp Speed”

Parteneriatul se aliniază inițiativei Palantir „Warp Speed”, un sistem de operare pentru fabricație bazat pe inteligență artificială, destinat optimizării planificării producției, gestionării modificărilor inginerești și inspecției automate a calității.

Avantaj competitiv

Emily Nguyen, directorul Palantir pentru industria grea, a declarat că inițiativa „Warp Speed” este concepută pentru a accelera dezvoltarea organizațiilor implicate în reindustrializarea americană, iar parteneriatul cu Saildrone subliniază angajamentul Palantir față de furnizarea de software care să susțină avantajul competitiv al navelor autonome Saildrone. Anunțul are loc în contextul celei de-a șasea conferințe de inteligență artificială organizată de Palantir.

Citeste in continuare

Actualitate

Pentagonul alege patru companii pentru dezvoltarea dronelor de lungă rază, rezistente la războiul electronic

Publicat

pe

De

Programul Artemis, inspirat de conflictul din Ucraina, urmărește livrarea rapidă a unor drone capabile să funcționeze în medii ostile.

WASHINGTON, D.C. – Urmând o directivă a Congresului, Unitatea de Inovație în Apărare (DIU) a Pentagonului a selectat patru companii pentru a dezvolta drone de lungă rază, unidirecționale, capabile să-și atingă țintele în ciuda unor interferențe puternice din partea războiului electronic, a anunțat astăzi biroul.

Parteneriate americano-ucrainene

Premiile din cadrul programului Artemis au fost acordate producătorilor americani de drone AeroVironment și Dragoon, precum și firmelor de software Auterion și Swan, fiecare dintre acestea fiind parteneră cu unul dintre cei doi producători ucraineni de drone, care nu au fost numiți, potrivit unui comunicat de presă DIU. Valoarea contractelor nu a fost dezvăluită.

Adevărat numelui zeiței grecești a vânătorii, Artemis își propune să livreze un prototip lansat de la sol, care să decoleze „rapid și expeditiv” și să zboare de la 50 km (31,1 mile) la peste 300 km la altitudini joase.

O procedură rapidă

După o solicitare de oferte publicată acum puțin peste patru luni, DIU a reușit să selecteze rapid din 165 de propuneri, să efectueze demonstrații de zbor și să emită contracte, potrivit comunicatului DIU. Conform Defense News, Artemis provine dintr-un articol al Congresului din pachetul de asistență aprobat pentru Ucraina anul trecut.

„Suntem încântați de companiile non-tradiționale care oferă platforme UAS de lungă rază, adaptabile și cu costuri reduse, cu potențialul de a maximiza flexibilitatea operațională pentru forța comună”, a declarat Trent Emeneker, managerul de program DIU pentru acest efort, în comunicatul agenției. „Acesta a fost scopul indicației Congresului de a regândi modul de a oferi capabilități luptătorilor cu viteză și scară, cu livrare mult mai rapidă decât programele tradiționale de înregistrare.”

Două categorii de drone

Emeneker a declarat pentru Defense News că două dintre drone au o rază de acțiune de aproximativ 100 km, în timp ce celelalte două pot zbura la peste 1.000 km. Dronele mai mici evaluate de DIU costă sub 20.000 de dolari fiecare, în timp ce sistemele mai mari costă în jur de 70.000 de dolari, a relatat publicația.

Obiective ambițioase

„Următorul pas”, potrivit anunțului DIU, este finalizarea prototipurilor și „demonstrarea succesului” până în mai 2025, cu obiectivul de a avea un „prototip reușit” până la sfârșitul acestui an fiscal.

După publicarea acestui articol, un purtător de cuvânt DIU a declarat, ca răspuns la întrebările Breaking Defense, că „în mod ideal” programul Artemis se va încheia cu patru furnizori de succes, care vor oferi „mai multe opțiuni” pentru potențialii parteneri DoD pentru a continua proiectele – ceea ce înseamnă că „probabil nu va exista un singur „câștigător” selectat”. În plus, dronele ar trebui să poată transporta „mai multe tipuri de încărcături cinetice (explozie, încărcătură conformată etc.)”, inclusiv capacitatea de război electronic și informații de semnal, „dacă se dorește”.

Nevoia de adaptabilitate

În general, efortul Artemis își propune să ofere o capacitate de care este nevoie urgent pe câmpul de luptă modern, evidențiată de conflictul din Ucraina, unde dronele au format vârful de lance al luptelor de front. Pe măsură ce războiul a continuat, un război electronic dens a perturbat utilizarea multor sisteme, ceea ce a dus la interesul pentru tehnici alternative de navigație, cum ar fi cartografierea terenului, astfel încât dronele să poată evita interferențele și să evite detectarea prin emiterea unui număr mai mic de semnale care pot fi recepționate de senzori. Operatorii încearcă, de asemenea, să zboare sistemele cât mai jos posibil, îmbrățișând curbura pământului, pentru a evita radarul adversarului.

Când a fost anunțată solicitarea pentru Artemis, DIU a solicitat, de asemenea, sisteme care pot transporta o încărcătură de cel puțin 10 kg, cu un obiectiv de peste 25 kg. Solicitarea a solicitat, de asemenea, platforme care pot integra sisteme software și hardware terțe într-un mod „modular, interschimbabil la cald” și că „interfețele proprietate, formatarea mesajelor sau hardware-ul care necesită licențiere specifică furnizorului nu sunt permise”.

„Obiectivele proiectului Artemis sunt legate direct de observațiile condițiilor reale de combatere actuale, precum și de feedback-ul de la utilizatorii finali din cadrul DoD cu privire la capacitățile care ar putea fi necesare în acest domeniu pentru a face față capacităților de amenințare aproape de colegi din întreaga lume”, se arată în comunicatul DIU. Prin programul Artemis, DIU și biroul de achiziții și susținere al Pentagonului „acționează rapid pentru a oferi o opțiune pentru servicii și comenzi combatante din care să aleagă, livrate cu ani înainte de calendarul actual al programelor de înregistrare”.

Citeste in continuare

Actualitate

Polonia ia în calcul aderarea la un scut nuclear european: o reacție la incertitudinile securității

Publicat

pe

De

Declarația premierului Tusk declanșează dezbateri intense

Premierul polonez Donald Tusk a declanșat o amplă dezbatere internațională săptămâna trecută, declarând în Parlament deschiderea guvernului său față de aderarea la o inițiativă de securitate nucleară propusă de Franța. Această declarație, considerată extraordinară, reflectă temerile de lungă durată ale Poloniei față de Rusia și semnalele din partea Washingtonului privind o posibilă slăbire a garanțiilor de securitate ale NATO.

Un semnal către SUA, Franța și Marea Britanie?

Tusk a afirmat că achiziționarea de arme convenționale nu mai este suficientă și că Polonia discută cu Franța despre posibilitatea unui „scut nuclear” asupra Europei. Experții susțin că această declarație este un semnal de îngrijorare, menit să motiveze Statele Unite, dar și să atragă atenția Franței și Marii Britanii, în contextul unor potențiale reduceri ale prezenței militare americane în Europa și al unor declarații ale președintelui Trump privind obligațiile SUA față de aliații NATO.

Artur Kacprzyk, de la Institutul Polonez pentru Afaceri Internaționale, sugerează că această opțiune nucleară națională ar putea fi o strategie pentru a convinge SUA să nu slăbească garanțiile de securitate pentru Polonia. Jon Wolfsthal, fost oficial guvernamental american, subliniază istoria Poloniei și preocuparea acesteia de a fi abandonată de aliații săi. Marek Świerczyński, de la centrul de analiză Polityka Insight, consideră declarația lui Tusk drept cea mai amplă declarație nucleară recentă, având în vedere sursa și contextul său.

Președintele Duda cere amplasarea de arme nucleare americane pe teritoriul polonez

Președintele polonez Andrzej Duda a cerut ulterior amplasarea de arme nucleare americane pe teritoriul Poloniei, intensificând dezbaterea. Cu toate acestea, analiștii evidențiază obstacole logistice și geopolitice majore.

Istoria nucleară a Poloniei

În anii 1960, armata poloneză a fost echipată cu rachete sovietice cu capacități nucleare și avioane MiG-21PFM adaptate pentru transportul de arme nucleare. Au existat depozite de arme nucleare sovietice pe teritoriul polonez, până în 1991, când Polonia a anunțat eliminarea sistemelor de lansare a armelor nucleare din inventarul său. Cu toate acestea, întrebarea privind beneficiile deținerii de arme nucleare a persistat, intensificându-se după invazia Ucrainei.

Sondajele arată un sprijin semnificativ pentru o opțiune nucleară

Un sondaj recent indică faptul că 52,9% dintre polonezi susțin ideea ca Polonia să dețină propriile arme nucleare. Acest sprijin ar putea crește în cazul unei deteriorări a situației de securitate, în special dacă Rusia obține o victorie în Ucraina și SUA își reduce prezența militară în Europa.

Scenariile unui viitor nuclear al Poloniei: provocări și incertitudini

Analiștii subliniază vagitatea declarației lui Tusk. Świerczyński consideră că declarația publică a fost o greșeală, deoarece astfel de subiecte sensibile ar trebui abordate cu discreție. Un fost oficial al apărării a menționat dificultățile pe care le-ar întâmpina Marea Britanie și Franța în înlocuirea capacităților nucleare americane în Europa.

Un „scut nuclear” francez pentru Polonia ar putea implica utilizarea submarinelor nucleare franceze sau a unor avioane Rafale, dar acest lucru ar necesita o schimbare radicală de postură pentru Franța. Deși F-35-urile achiziționate de Polonia sunt certificate pentru transportul de arme nucleare americane, nu sunt compatibile cu armele nucleare franceze.

Dezvoltarea unui program nuclear propriu de către Polonia este considerată nerealistă din motive logistice și geopolitice. Un astfel de program ar expune Polonia riscului de detectare de către Rusia și ar putea declanșa un răspuns militar rus. De asemenea, ar putea duce la sancțiuni internaționale și la o izolare diplomatică. O abordare comună a țărilor europene în dezvoltarea de arme nucleare ar putea reduce riscurile, dar ar avea implicații politice majore, potențial afectând Tratatul de neproliferare nucleară.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv13 ore ago

Apocalipsa „Portocalei” – inculpatul Cătălin Stavri, pseudo-jurnalistul infractor sub asediul justiției

Infractorul autodesemnat jurnalist Într-o eră în care libertatea presei și transparența publică sunt tot mai mult compromise, apare cazul inculpatului...

Exclusiv13 ore ago

În județul Neamț, 45 din cele 69 de posturi de poliție funcționează fără autorizație sanitara de funcționare

Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” solicită clarificări de la IGPR privind condițiile de muncă Petiție pentru siguranța angajaților Sindicatul Polițiștilor din România...

Exclusivo zi ago

Balada polițiștilor de la Prahova: Un cântec de lege, lemn și… porci! – Pamflet

Sunetul triumfal al fanfarei este înlocuit brusc de o simfonie mult mai… rustică. Porcii sunt vedetele! Reporterul Incisiv, cu voce...

Exclusiv2 zile ago

Sindicatul Polițiștilor “Diamantul” depune sesizare penală împotriva conducerii IGPR

Acuzații de abuz în serviciu, fals intelectual și obstrucționare a accesului la informații de interes public. București – Sindicatul Polițiștilor...

Exclusiv3 zile ago

Primarul și tunul de zăpadă: O iarnă fierbinte si o primavara plina de dezvăluiri

O operațiune de dezapezire… cu arome de corupție Domnule Primar, dumneavoastră, eroul nostru local, cel ce dormiți pe o pernă...

Exclusiv3 zile ago

Vălenii de Munte: Caracatița corupției – Noi dezvăluiri socante despre rețeaua de polițiști, procurori și judecători

De la amenințări la furt de lemn și mandate la comandă: Incisiv de Prahova dezvăluie o rețea complexă de corupție...

Exclusiv3 zile ago

Secretizarea ROF-ului IPJ Teleorman: o abordare absurdă a transparenței

IGPR argumentează secretizarea prin necesitatea de a preveni informarea publicului Vitalie Josanu, președintele Sindicatului Polițiștilor din România „Diamantul”, critică decizia...

Exclusiv3 zile ago

Iepurila, judecătorul fără frica (dar cu urechile ciulite) -Pamflet

Fost milițian, actual judecător: o carieră impecabilă? Domnule Iepurila, fost milițian, actual judecător, dar pentru noi veți rămâne mereu Iepurila!...

Exclusiv4 zile ago

Mega-frauda White Tower: Contraatacul justiției – Sechestre extinse pentru inculpați

Un dezastru imobiliar cu ramificații grave  (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc. Scandalul imobiliar White Tower din Ploiești a depășit cu mult dimensiunile unui simplu...

Exclusiv4 zile ago

Sindicatul Diamantul dezvăluie existența unor structuri ascunse de control în MAI: Inspectori de muncă și sanitari

Sancțiuni pentru încălcarea normelor de sănătate și securitate în muncă în unitățile de poliție Transparență redusă și dificultăți în accesarea...

Exclusiv5 zile ago

Dosarul White Tower: Rechizitoriul se apropie, finalul unei mega-tepe imobiliare, condamnarea escrocilor este iminentă!

Mega-teapa imobiliară White Tower: Un sistem corupt expus (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici),...

Exclusiv5 zile ago

Ilegalitate masivă în Poliția Română: Sute de polițiști lucrează în structuri fără temei legal

Sindicatul Polițiștilor din România “Diamantul” denunță o situație gravă de nelegalitate, solicitând tragerea la răspundere a funcționarilor responsabili. Sindicatul Polițiștilor...

Exclusiv5 zile ago

Tragedia de pe bulevardul Mamaia: Un apel la respectarea regulilor de circulație

Un accident grav soldat cu deces și răniți, cauzat de viteza excesivă și consumul de alcool, subliniază necesitatea respectării stricte...

Exclusiv6 zile ago

White Tower – masca cade: Dinu Florian, un „actor” cheie în rețeaua de escrocherii imobiliare

Scandalul imobiliar: Dezvăluiri uluitoare despre rolul lui Dinu Florian în afacerile lui Mihai Lupu (aici) Incisiv de Prahova continuă investigația,...

Exclusiv6 zile ago

Scandalul Sterileco: Noi dezvăluiri implică spitale importante din țară

Investigația noastră continuă, dezvăluind noi legături suspecte și posibile infracțiuni (aici) Ploiești – Investigația noastră jurnalistică privind activitatea societății Sterileco,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv