Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/Conducerea Colegiului Fizioterapeutilor pregătește în taină o întrunire pentru mușamalizarea abuzurilor și ilegalitatilor savarsite

Publicat

pe

La un de la înființare bilanțul Colegiului Fizioterapeutilor din România este unul dezastruos. Pentru fizioterapeuți acest an a însemnat: cheltuieli suplimentare,  nervi, multe drumuri, rezultate zero în promovarea drepturilor, confuzie, degradare profesională. Dezastrul a început odată cu fraudarea alegerilor care au avut loc acum un an de zile. Aceste alegeri în baza cărora actuala conducere s-a instalat confortabil în fruntea acestui colegiu, au fost fraudate prin solicitarea ilegală, de către comisiile electorale în cârdășie cu cei aflați acum la conducere, a unor documente pe care regulamentul electoral nu le prevedea, îngrădind astfel dreptul la vot al multor persoane.  Odată cu încheierea alegerilor, posturile din organigrama colegiului au fost ocupate – drept recompensă – de anumiți membrii ai comisiilor electorale iar altele  pe bază de rudenie și cumetrie, posturi bine plătite fără ca acestea să fie scoase la concurs așa cum prevede legea.

Conducerea Colegiului Fizioterapeutilor în frunte cu doamna Elena Căciulan și Daniela Stanca Nicoleta, pregătește în taină o întrunire a grupului pentru mușamalizarea abuzurilor și ilegalitatilor pe care le face. În continuare se dau hotărâri ilegale cu scopul de a face bani de pe urma fizioterapeuților. Atitudinea acestei conduceri care sfidează legea, este o perpetuare a abuzurilor făcute de pe vremea când se afla la conducerea Federației Române a Asociațiilor de Fizioterapie. Din câte se pare, adevărul scos la iveală de noi, i-a deranjat rău de tot pe cei din conducere.

Din cercetările noastre și discuții avute chiar cu persoane din interiorul acestui grup – persoane care vor să-și păstreze anonimatul deoarece le este teamă de aceste doamne, Elena Căciulan și Daniela Stanca, din spusele acestora cele două personaje fiind răzbunătoare – nemaisuportând atitudinea agresivă și faptul că sunt obligați să-și asume lucruri ilegale nu mai știu ce să facă, unii chiar și-au dat demisia în grup. Acestea ne-au spus că a devenit insuportabilă atmosfera din acest Colegiu  care a sfidat chiar documente, adrese de la Ministerul Sănătății și DSP-uri. La fel s-a întâmplat și cu adresele primite  de la facultățile de profil care le-au atras atenția că obținerea ALP-ului este un drept câștigat prin Legea invățământului, lege organică, lege superioară legii 229/2016. Facultățile ar trebui să intervină pentru a-și apăra studenții și absolvenții. La ora actuală sunt procese pe rol, pe bandă rulantă, deschise de către fizioterapeuți care solicită anularea unor hotărâri ilegale. Cu toate acestea, abuzurile continuă dar, din câte se pare și procesele se vor înmulți. Adrese primite de la Ministerul Sănătății sunt interpretate după bunul plac al acestei conduceri, mulți fizioterapeuți fiind revoltați din acest motiv.

Încălcarea flagrantă a unui drept obținut în urma studiilor de licență, cu scopul de a face bani, se lasă cu efecte dezastruoase pentru fizioterapeuții care încă nu au un loc de muncă, aceștia fiind obligați să se împrumute de bani pentru a plăti obținerea autorizației de liberă practică. Instituțiile care scot la concurs posturi de kinetoterapeut cer aceste autorizații. Absolvenții pentru a obține aceste autorizații trebuie să plătească foarte mulți bani colegiului, deși legea nu prevede acest lucru. Cei care se prezintă la concurs, dacă nu reușesc să ia acel post rămân datori, pentru că nu există alt mod de a face rost de bani decât de a se împrumuta. (ex. fiind un singur post și se înscriu 10 candidați, 9 dintre ei rămân cu datorii). Se vede clar intenția actualei conduceri de a face bani cu orice preț.

 

Cu scopul de a face bani conducerea actuală în frunte cu Elena Căciulan și Daniela Stanca au condiționat eliberarea  autorizațiilor  de liberă practică de înscrierea în colegiu și plata anticipată a cotizației pentru un an de zile deși, repetăm, obținerea autorizației de liberă practică este un drept câștigat în urma absolvirii studiului de licență de specialitate. Ba mai mult, actuala conducere a eliberat autorizații de liberă practică pe perioadă determinată fapt care contravine legii. Efectul acestei hotărâri a fost creșterea cheltuielilor pentru cei care trebuie să dețină aceste autorizații ei fiind obligați să le reînnoiască (unii dintre ei doar după câteva luni) și desigur bani mai mulți în „pușculița colegiului”. Deși chiar din titlu legea face referire la „exercitarea profesiei de fizioterapeut” (titlul complet: Legea nr. 229/2016 privind organizarea și exercitarea profesiei de fizioterapeut, precum și pentru înființarea, organizarea și funcționarea Colegiului Fizioterapeuților din România) în total dezacord cu aceasta și deplin dispreț față de cei ale căror drepturi și demnitate profesională ar trebui să le promoveze,  actuala conducerea îi autorizează pe aceștia nu să-și exercite profesia (așa cum o fac celelalte categorii profesionale din domeniul sănătății) ci doar să „desfășoare activități de fizioterapie”. Acest lucru induce o mare confuzie în domeniu având în vedere că există și asistenți care au dreptul să exercite activități de fizioterapie dar și, implicit, o diminuare a statutului profesional. Art. 21, lit c) din legea amintită mai sus reia în detaliu cele mai sus și prevede: „autorizează sau, după caz, avizează exercitarea profesiei de fizioterapeut pe teritoriul României. Același art 21 la  lit. a) prevede: „în calitate de autoritate competentă în domeniu asigură autorizarea, monitorizarea și controlul exercitării profesiei de fizioterapeut, în colaborare cu Ministerul Sănătății și  lit. k) continuă: „ține evidența fizioterapeuților autorizați și, după caz, acordă, certifică, suspendă și retrage dreptul de exercitare a profesiei de fizioterapeut în condițiile prevăzute de normele metodologice de aplicare a prezentei legi. Ori Legea 229 nu are însă norme!!! Oare cum ține evidența actuala conducere?

 

Ce face Ministerul Sănătății în acest timp?

 

Deși Ministerul Sănătăţii, în calitate de autoritate de stat în domeniul sănătății, trebuie să urmărească  activitatea Colegiului Fizioterapeuţilor din România astfel încât aceasta să se desfăşoare în condiţiile legii, se face că nu știe nimic.  Domnule secretar de stat Brădățan Tiberius, art. 40, alin. 3 din statutul Colegiului vă obligă să luați măsuri. Din surse interne, actuala conducere afirmă faptul că dacă dumneavoastră nu ați avut niciodată nimic de obiectat  la hotărârile Colegiului ceea ce înseamnă că ele sunt perfect legale. Asta vă face părtaș la abuzurile pe care le sesizăm. Doamna Ministru Sorina Pintea, cum de s-a ajuns ca o profesie importantă din domeniul îngrijirii sănătății umane să ajungă bătaia de joc a acestei conduceri? Ce se întâmplă în ograda dumneavoastră?

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/01/03/exclusivcolegiul-fizioterapeutilor-din-romania-masinarie-de-facut-baniorganele-de-cercetare-penala-sunt-totala-dormitare/

La o simplă analiză a hotărârilor, fără a avea cunoștințe juridice oricine își poate da seama că hotărârea nr. 7 a Consiliului Național al Colegiului Fizioterapeuților condus de doamna Elena Căciulan,  modifică prevederile statutului acestui Colegiu. Culmea cinismului de care dă dovadă acest grup organizat este că multe hotărâri ilegale au fost modificate cu alte hotărâri tot ilegale.

Atragem atenția pe această cale instituțiilor abilitate pentru luarea de măsuri, deoarece o categorie profesională de care mulți dintre noi avem nevoie, este umilită, mulți fizioterapeuți preferând să plece din țară. Oare de copii noștri, de părinții noștri cine va mai avea grijă atunci când vor avea nevoie de recuperare medicală? (Stan Vasilica).

 

Actualitate

PNL Prahova a depus astăzi, în Duminica Sfântă a Floriilor, lista de consilieri județeni pentru alegerile din 9 iunie

Publicat

pe

De

Liberalii vin în fața prahovenilor cu o echipă puternică, determinată să ducă mai departe proiectul „Prahova pe Primul Loc” al președintelui Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu.

În ultimii 3 ani, în mandatul de președinte a lui Iulian Dumitrescu, județul Prahova a atras cele mai mari fonduri pentru investiții publice din ultimii 34 de ani. Vorbim de:

– 3 miliarde de Euro – Fonduri europene contractate de CJ Prahova în perioada 2021-2024, de 50 de ori mai mult decât în perioada 2016-2020
–  2.439.024 Euro/zi – Fonduri europene aduse de Consiliul Județean în județul Prahova
Bugetul Consiliului Județean Prahova a crescut de 3 ori din 2020 până în 2024
Consiliul Județean Prahova are, în 2024, al doilea buget de investiții din România, după Consiliul Județean Bihor.

Citeste in continuare

Actualitate

”Am încheiat „aventura” mea politică în AUR”

Publicat

pe

De

(Preluare Inpolitics):

”Am încheiat „aventura” mea politică în AUR. În tot acest timp am reușit sa închegăm o echipă frumoasă și unită la Sectorul 1, într-un partid care cu greu poate fi numit partid politic, unde oamenii nu contează, unde interesele politice ale partidului nu primează, ci doar interesele de moment ale unor persoane pe care le numeri pe degetele de la o mâna. Din eleganță, nu o sa dezvolt aici si nici nu o sa dau detalii pentru ca ar însemna sa cobor la un nivel care nu mă caracterizează, dar care este un mod de lucru constant în acest partid. Am decis sa fac această postare pentru colegii mei din organizația Sectorului 1, cărora le mulțumesc pentru tot sprijinul acordat si pentru prietenia lor!” a anunțat azi pe Facebook, Mihail Dojană, coordonatorul campaniei partidului de la sectorul 1 și unul dintre finanțatorii partidului.

Citeste in continuare

Actualitate

PNL a intrat oficial in competiția electorală de la Ploiești cu doctorul Bogdan Nica pentru funcția de primar/”Planul meu pentru Ploiești”

Publicat

pe

De

PNL a intrat oficial in competiția electorală de la Ploiești cu doctorul Bogdan Nica pentru funcția de primar și cu o echipa valoroasa pentru Consiliu Local condusă de doctorul Dan Oprea, Radu Simionescu inițiatorul proiectului “Ploiesti- Capitala Tineretului din România”, ziaristul Simona Popescu și avocații Valentin Marcu și Vlad Frusina!

Comentarii ale cetatenilor....

Comentarii ale cetatenilor….

Bogdan Cristian Nica:
Vă place cum arată Ploieștiul astăzi? Nici mie!
Iar la imaginea dezolantă a orașului nostru contribuie din plin și lipsa de interes a administrației primarului zero pentru spațiul verde și domeniul public.
Într-un oraș atât de poluat cum este Ploieștiul, locuitorii au nevoie ca de aer de cât mai multe parcuri bine îngrijite, iar copiii noștri merită locuri de joacă moderne”
Bogdan Cristian Nica:
„Ploieștiul a revenit, pe harta orașelor unde siguranța cetățeanului este amenințată de tot felul de borfași.
Având un tupeu uriaș, aceștia își fac de cap pe străzi, în piețe, în mijloacele de transport în comun.
Asta rezultă și din mesajele primite de la dumneavoastră, care mi-ați transmis că ați ajuns să vă așteptați copiii la poarta școlilor pentru a nu fi agresați verbal și fizic de derbedei. Această situație trebuie să înceteze imediat, iar ordinea publică trebuie să fie reinstaurată în Ploiești! În Planul meu pentru Ploiești siguranța cetățeanului ocupă un loc important”
Bogdan Cristian Nica: „Chiar dacă Primarul ZERO a reușit ”performanța” de a lăsa Ploieștiul fără apă caldă mai bine de două luni, timp în care a inventat vinovați, termoficarea ar trebui să fie o prioritate pentru viitorul primar al Ploieștiului.
Având în vedere că aproape 50.000 de apartamente din Ploiești sunt racordate la sistemul centralizat de încălzire al orașului, iată care sunt propunerile din Planul meu pentru Ploiești, un program electoral ”altfel” pe care îl propun cetățenilor odată cu candidatura mea, din partea PNL, la Primăria Ploiești.”
Bogdan Cristian Nica:

”Planul meu pentru Ploiești”:

Stimați ploieșteni,

Sunt Bogdan Nica și am onoarea să candidez din partea Partidului Național Liberal pentru cea mai înaltă funcție din orașul nostru.

Vin în fața dumneavoastră voastre cu un plan, nu cu un program electoral. Este un plan pe care l-am conceput pe baza experienței mele manageriale și pe care l-am discutat și îmbunătățit alături de echipa mea de campanie, alături de cei care vor fi consilieri locali în Ploiești. Sunt ploieștean, aici îmi petrec cea mai mare parte a timpului și vreau să fiu mândru de orașul nostru.

De ce ”Planul meu pentru Ploiești” și nu un program electoral  convențional, așa cum mulți s-ar fi așteptat ?

Orașul nostru nu se află pe drumul bun. Vedem, simțim, trăim. Am fi putut fi departe, dar din varii motive au fost ratate fonduri importante. Nu este cazul să privim înapoi, în afară de învățămintele pe care le avem de asimilat din greșeli. Contează doar ceea ce va urma!

Nu doresc să polemizez politic, pentru că primăria nu mai are nevoie de dispute, de scandaluri care nu aduc nimic bun. Primăria are nevoie de o administrație competentă, orientată către nevoile comunității, nu către interese personale meschine sau către interese care să-i afecteze bugetul și dezvoltarea. Ploieștenii au nevoie de NORMALITATE, iar normalitatea pornește de la rezolvarea punctuală a problemelor care țin de confortul lor, de servicii publice pentru ei, de pașii făcuți corect pentru dezvoltare. Experiența de viață ne-a învățat că orice problemă are minim două soluții de rezolvare, așa că pentru mine nu există nu se poate.

Ploieștiul este un oraș puternic, cu o economie care îi poate asigura un trai mai mult decât decent, un trai bun pe care ploieștenii îl merită. Administrația locală este obligată să vină în întâmpinarea mediului de afaceri, să fie deschisă comunicării, să asigure infrastructură modernă pentru dezvoltarea acestui mediu. Beneficiile se întorc spre comunitate, iar taxele plătite de ploieșteni constituie fondul din care dezvoltăm orașul.

Este timpul să avem un plan, să nu se mai lucreze ”după ureche”, să nu mai învinovățim pe nimeni pentru ceea ce un primar poate și trebuie să facă, așa cum îl obligă statutul, așa cum îl obligă obrazul în fața celor care îl plătesc. Primarul este angajatul oamenilor, nu invers!

”Planul meu pentru Ploiești” este perfectibil, este deschis propunerilor oricărui cetățean din comunitate, este un proiect pe care îl voi pune în aplicare și cu sprijinul opoziției. Da, sunt un om de echipă, sunt un om deschis. Așa cum este omul Bogdan Nica, așa va fi și primarul Ploieștiului Bogdan Nica!

Lansez în spațiul public documentul atașat acestui comunicat și doresc să îl analizați, să îl discutăm și să îl punem în practică pentru următorul ciclu administrativ. Aștept sugestiile și argumentele atât în mediul online, cât și la întâlnirile pe care le vom avea în toate cartierele Ploieștiului. Vă mulțumesc! Doctor Bogdan Nica”

Planul meu pentru Ploiești – Programul electoral al lui Bogdan Nica

Infrastructura rutieră

Reparația pasajelor subterane din Bariera București. Termen de execuție: 12–24 luni de la preluarea mandatului;

Marcarea corectă a străzilor, înlocuirea indicatoarelor rutiere și creșterea vizibilității acestora. Termen de execuție: 3 luni;

Crearea unor noi drumuri pentru decongestionarea traficului rutier la intrarea și ieșirea din oraș. Termen de execuție: 12–18 luni;

Obligarea rețelarilor să refacă, pe cheltuiala proprie, conform legii, toate șanțurile săpate în carosabil și trotuare. Termen de execuție: 3-6 luni;

Obligarea companiilor, care dețin guri de vizitare pe domeniul public, să rezolve problema aducerii capacelor de canal la nivelul asfaltului. Termen de execuție: 3-6 luni;

Refacerea trotuarelor și amenajarea de rampe de acces, pentru persoa- nele în dificultate, la toate instituțiile și companiile de interes public din Ploiești. Termen de execuție: 12 luni;

 Obligarea companiei Luxten de a repara domeniul public, prin asfalta- rea integrală sau refacerea spațiilor distruse ca urmare a intervențiilor de anul trecut. Termen de execuție: 3 luni;

Reparația pasajelor rutiere care au fost expertizate și încadrate cu risc seismic, de exemplu podul de la Gara de Sud. Termen de execuție: 24–48 luni;

Implementarea unui sistem inteligent de semaforizare care să conducă la fluidizarea traficului. Termen de execuție: 18–24 luni.

Parcări
Demolarea tuturor construcțiilor ilegale de pe domeniul public și utilizarea spațiilor astfel elibe-rate pentru crearea de noi locuri de parcare. Termen de execuție: 3-6 luni;
Identificarea, în fiecare cartier, a spațiilor publice abandonate și transformarea acestora în parcări pentru rive- rani și spații de socializare. Termen de execuție: 6-12 luni;

Amenajarea, cu dotări decente și în zone accesibile, de spații, pentru parcarea mașinilor de serviciu (>3,5 tone), în scopul eliberării parcărilor din zona blocurilor. Termen de execuție: 3-6 luni; )

Eliberarea domeniului public de mașinile abandonate. Simplificarea procedurii de ridicare de către SGU. Reducerea termenului de ridicare de la înștiințare până la ridicarea propriu zisă. Termen de execuție: 6-12 luni.

Salubritate
Aplicarea de urgență a clauzei contractuale care obligă operatorul să mo-
dernizeze și să doteze platformele de gunoi din zona blocurilor, cu pubele noi. Termen de execuție: 6-12 luni;

Spălarea și igienizarea platformelor de gunoi, inclusiv a pubelelor, după fiecare ridicare a deșeurilor. Termen de execuție: 0-3 luni;

Implementarea sistemului de colectare a deșeurilor reciclabile de la populație (atât din zona blocurilor cât și de la case) astfel încât tariful să scadă cu cel puțin 30%. Termen de execuție: 3-6 luni;

Spații verzi și locuri de joacă
Reabilitarea tuturor parcurilor și spațiilor verzi din Ploiești. Termen de execuție: 12-18 luni;

Reamenajarea spațiilor verzi de la blocuri cu implicarea asociațiilor de proprietari. Termen de execuție: 9-12 luni;

„Înverzirea” tuturor spațiilor publice aferente infrastructurii rutiere: sensuri giratorii, scuaruri, etc. Termen de e- xecuție: 9-18 luni;

Toaletarea arborilor și înlocuirea celor uscați, astfel încât să fie eliminat riscul producerii unor accidente care se pot solda cu pagube mate-
riale și chiar cu victime, având în vedere fenomenele meteorologice din ce în ce mai violente. Termen de execuție: 6-12 luni;

Repararea, modernizarea și dotarea cu elemente noi a locurilor de joacă existente și înființarea unora noi în fiecare cartier. Termen de execuție: 12–18 luni;

Rezolvarea legală a problemei câinilor fără stăpân. Termen de implementare: imediat.

Mobilitate și reducerea poluării

Modernizarea parcului auto al orașului cu mij- loace de transport noi, de preferat fabricate în România. Termen de execuție: 18-24 luni;

Extinderea traseelor TCE în localitățile limitrofe, pentru crearea unui sistem de transport public metropolitan. Termen de execuție: 9-12 luni;

Încurajarea folosirii transportului public prin introducerea unui program al „zilelor de transport gratuit” pentru toți călătorii. Termen de execuție: 6–9 luni;

Crearea infrastructurii necesare pentru stimularea folosirii bicicletelor și a celorlalte mijloace de transport personal alternative, ca mijloace de transport sigur pe teritoriul întregului oraș. Termen de execuție: 18–24 luni;

Crearea rețelei kiss&ride în zonele tuturor unităților de învățământ. Termen de execuție: 12–24 luni;

Crearea de „păduri urbane” pe principalele axe/bulevarde ale orașului, prin plantarea de copaci și plante rezistente la poluare. Termen de execuție: permanent;

Încurajarea și susținerea campaniilor de plantări pentru crearea de „centuri verzi” ale orașului. Termen de execuție: permanent;

Cooptarea agenților economici cu potențial poluator, în activități comune, care să aibă ca scop implementarea de măsuri privind reducerea poluării. Termen de execuție: 6–9 luni.

Siguranța cetățeanului
Transformarea Poliției Locale dintr-o instituție birocratică (în prezent peste 50% dintre angajați sunt funcționari de birou) într-una în slujba cetățeanului. Termen de implementare: 6 luni – 12 luni;

Intensificarea patrulării polițiștilor locali în zona unităților de învățământ, în zonele aglomerate (piețe) și mijloacele de transport în comun. Termen de implementare: 3 luni;

Reparația și extinderea sistemului de monitorizare video (acesta există, dar nu funcționează) în intersecții și zonele aglomerate, pentru o intervenție rapidă în cazul unor accidente/incidente. Termen de execuție: 3-6 luni;

Instalarea de camere video în zona de intrare în școli și grădinițe. Termen de execuție: 3-6 luni;

Colaborarea cu Poliția Națională și Jandarmeria pentru intensificarea patrulării, mai ales pe timpul nopții, în zone unde cetățenii reclamă tulburarea liniștii și ordinii publice. Termen de implementare: 3 luni.

Anveloparea blocurilor și consolidarea clădirilor
Continuarea identificării clădirilor cu risc seismic și consolidarea lor. Termen de execuție: 12-36 luni
Continuarea programului de anvelopare a blocurilor: Termen de execu- ție: 12-48 luni

Termoficare
Plata la timp a facturilor Termo Ploiești a subvenției la apă caldă și căldură. Termen de implementare: imediat;

Investiții în infrastructura primară și secundară de distribuție a agentului termic. Termen de execuție: 24-48 de luni;

Modernizarea capacității de producție pentru reducerea consumului de gaze și, implicit, a costurilor. Termen de
execuție: 12-24 de luni;

Montarea de module termice la fiecare bloc, ceea ce va permite locatarilor să stabilească temperatura optimă și programul de furnizare a căldurii. În plus, va fi rezolvată problema apei calde de la etajele superioare, iar facturile pot scădea până la 30%. Termen de execuție: 24-48 de luni.

Apă și canalizare
Demararea negocierilor cu operatorul pentru reducerea tarifelor de racordare la apă, dar mai ales la canalizare. Termen de implementare: 3 luni;

Monitorizarea contractului cu operatorul astfel încât gradul de acoperire a rețelei de apă și canalizare să fie de 100%. Începerea discuțiilor pentru efectuare planificării: imediat;

Rezolvarea problemelor stației de epurare a orașului. Începerea acțiunilor: imediat;

Rezolvarea problemei canalizării cartierului Mitică Apostol. Începerea acțiunilor: imediat.

Mediu de afaceri
Acordarea de facilități activităților economice de pe teritoriul orașului. Termen de începere a planificării: imediat;

Sprijinirea dezvoltării unui antreprenoriat local în industria ospitalității și a restaurantelor, prin aplicarea principiului: „ploieștenii primii”, la toate manifestările organizate de Primărie. Termen de execuție: imediat;

Sprijinirea investitorilor prin dezvoltarea infrastructurii în zonele de dezvoltare a orașului, în coordonare cu necesitățile acestora. Termen de execuție: imediat;

Încurajarea participării mediului de afaceri la luarea deciziilor administrative. Termen de începere a planificării: imediat;

Amplificarea activității și multiplicarea punctelor de tip „Ghișeu Unic” în scopul reducerii la maximum a birocrației. Termen de începere a planificării: imediat.

Educație
Încurajarea colaborărilor între școli și Primărie prin identificarea și susținerea de proiecte comune. Termen de începere a planificării: imediat;

Susținerea de către Primărie a tuturor măsurilor propuse de unitățile școlare, care au drept scop optimizarea procesului educațional, pentru copiii și tinerii orașului. Termen de începere a planificării: imediat;

Încurajarea, susținerea și premierea performanței în școli prin acordarea de burse, finanțări și alte forme de sprijin pentru elevii, echipele și proiectele meritorii. Termen de începere a planificării: imediat;

Îmbunătățirea și/sau dezvoltarea bazei sportive a fiecărei unități de învățământ. Termen de începere a planificării: imediat;

Încurajarea și susținerea formelor asociative între unitățile de învățământ, în vederea realizării de proiecte educaționale comune. Termen de începere a planificării: imediat.

Universitate
Crearea unui plan pe termen lung pentru dezvoltarea unui parteneriat durabil cu Universitatea Petrol și Gaze, care trebuie să fie unul dintre motoarele puternice ale dezvoltării orașului. Termen de începere a planificării: imediat.

Sport și Timp liber
Restructurarea activității Clubului Sportiv Municipal în scopul servirii ideii de încurajare a sportului de masă, în special pentru copii și tineri. Termen de execuție: 12 luni – 18 luni.

Sprijinirea clubului de fotbal Petrolul Ploiești
prin apeluri către mediul de afaceri pentru susținerea activității echipei și alte măsuri care să asigure susținerea performanței spor- tive. Termen de implementare: permanent;

Susținerea inițiativei private în domeniul sportului. Termen de implementare: permanent;

Crearea unui departament de organizare și/sau coordonare a activităților de timp liber pe raza municipiului, care să exploateze armonios și eficient infrastructura constituită din: Parcul Constantin Stere, Stadionul Petrolul, Centrul Orașului, Sala Sporturilor, Parcul Municipal Vest și Hipodrom.

Sănătate
Rezolvarea de urgență a problemelor clădirilor celor două spitale administrate de Primărie: Pediatrie și Muni- cipal ”Schuller”, prin consolidarea acestora, într-o primă fază. Termen de începere a pla- nificării: imediat;

Identificarea unei soluții viabile pentru activitatea Spitalului de Pediatrie. Termen de începere a planificării: imediat;

Armonizarea activității medicale a spitale- lor de pe teritoriul întregului oraș, în scopul asigurării accesului la act medical de calitate pentru cât mai mulți beneficiari. Termen de începere a planificării: imediat;

Încurajarea dezvoltării parteneriatului Consiliului Județean cu Universitatea Carol Davila, în sensul deschiderii de noi secții și noi locuri pentru viitorii studenți, la Ploiești. Termen de începere a planificării: imediat.

Cultură și Artă
Sprijinirea de către Primăria Ploiești a tuturor activităților culturale și artistice care au loc pe teritoriul municipiului. Termen de începere a planificării: imediat;

Încurajarea artiștilor locali prin sponsorizări și încurajarea actelor de mecenat. Termen de începere a planificării: imediat;

Crearea unei galerii de artă în clădirea Primăriei, astfel încât artiștii orașului să-și poată expune lucrările într-un mediu cât mai adecvat. Termen de începere a planificării: imediat. (Sava N.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv2 zile ago

Avem multe locuri libere și la ISU, pline de ”salarii nesimțite”, ”privilegiați”, ”necontributivi”, locuri ce abia așteaptă să fie umplută cu cetele asmuțate odinioară de USR si PLUS (REPER)

Încă de la finele anului trecut am întreprins demersuri pentru a obține cifrele exacte privind dinamica pensionărilor în Poliția Română...

Exclusiv2 zile ago

Prim-Procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Roman a dat fix doi bani pe solicitarea polițistului Cănărău Ioan

Zilele trecute vă dezvaluiam cum procurorul Vieriu Tudor Ionuț și judecătorul Apetri Robert Valerian au dat și menținut soluția de...

Actualitate2 zile ago

PSD Prahova nici nu știi, cât de mic începi să fii! Candidatura lui Nicolae Drăgan la Primăria Târgsoru Vechi respinsă de Judecătorie! Se caută un nou candidat!

Lovitură usturătoare pentru PSD-ul condus de Virgiliu Nanu! După ce au anunțat cu surle si trâmbițe și au mers cu...

Exclusiv3 zile ago

Un eşec anunţat: ancheta „Mineriada“/Motivele pentru care dosarul Mineriadei s-a întors la Parchetul General pentru refacerea de la zero a anchetei/ANALIZA

Procurorii au început audierile în Dosarul Mineriadei din 1990, la 34 de ani distanță de la violentul incident. Ion Iliescu,...

Exclusiv3 zile ago

Europa, zguduită de cazuri de spionaj rusesc/România este ținta unor încercări de penetrare informativă

Raportul Consiliului Suprem de Apărare a Țării pentru 2023, aflat în dezbaterea parlamentarilor, evidențiază că România este ținta unor acțiuni...

Exclusiv3 zile ago

Descoperă Excelența în Servicii pentru Acoperișuri și Renovări cu AcoperisuriLaCheie.eu

Când vine vorba de acoperișuri, renovări și îmbunătățiri pentru locuința ta, nu există compromisuri. Ai nevoie de o echipă de...

Exclusiv4 zile ago

Mafia lui Portocala ajunge la alt nivel, procurori falși,  firme de paza, politisti corupti, totul în mijlocul „urbei lui Caragiale”/ Orasul acaparat de mafie (I)

Bătăi, santaje, tepe, politisti corupti si falsi procurori Daca avem politisti dansatori cu interlopi, care acopera si alti interlopi ce...

Exclusiv4 zile ago

Dupa protestele lucrătorilor poștali ies la iveala ERORI GRAVE ALE MANAGERULUI GENERAL de la Compania Națională POȘTA ROMÂNĂ S.A.

Situația de fapt Managementul poștei și administratorii sunt numiți în majoritate prin Oug 109, pe mandat de 4 ani, membri...

Exclusiv4 zile ago

Polițiștii protestează, din nou, la Constanța

Sindicaliștii sunt nemulțumiți de modul de reorganizare a IPJ Constanța În zilele de 25,26,29 și 30 aprilie, in intervalul orar...

Exclusiv5 zile ago

Primăria Ploiesti ii face campanie electorală, pe bani publici, candidatului –  Andrei Volosevici (candidat PSD!)?/DNA si Curtea de Conturi fac „joc de glezne”?

Primăria Municipiului Ploiesti se află, oficial, în campanie electorală, deși acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Cum nicio...

Exclusiv5 zile ago

Tupeul fără margini al USR-iștilor a făcut din reforma pensiilor militare subiect de condiționare PNRR

”Nu trebuie să vină rușii să ne submineze instituțiile (statului), le subminăm noi!” este una dintre observațiile expertului în geopolitică...

covoare traditionale covoare traditionale
Exclusiv5 zile ago

Amenajarea unui living modern cu influențe tradiționale românești

În căutarea echilibrului perfect între modernitate și tradiție, mulți dintre noi ne dorim să transformăm livingul într-un spațiu care să...

Exclusiv6 zile ago

„Un sef de IPJ, si incompetent si ipocrit, deschide actiune in raspundere civila delictuala (in numele IPJ-ului) impotriva unei subordonate”

Un sef de IPJ, si incompetent si ipocrit, deschide actiune in raspundere civila delictuala (in numele IPJ-ului) impotriva unei subordonate,...

Exclusiv7 zile ago

WHITE TOWER (XXXII)/Vinovatii reali sunt inca protejati

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Exclusiv2 săptămâni ago

EVADARILE DIN PENITENCIARELE ROMANESTI, INSTITUTII IN SUBORDINEA MINISTERULUI JUSTITIEI, O AMENINTARE LA ADRESA SIGURANTEI NATIONALE !?

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!