Actualitate
EXPLOZIV/”Caracatita” statului paralel avea nu mai putin de 59 de protocoale ”tentacule”

Iata ca in timp ce parlamentarii actualei Puteri politice se agitau ca bezmeticii fie ziua prin Casa Poporului, fie ”noaptea, ca hotii”, prin Palatul Victoria sa modifice legislatia care a permis abuzurile fara precedent din Justitia ultimilor ani, ”fundamentalistilor” statului paralel nu doar ca nu le pasa de aceste demersuri, dar pur si simplu continuau sa actioneze la adapostul protocoalelor secrete care le-a permis sa-si aroge puterile unor adevarati Dumneze justitiari. Ce-i drept, de ceva vreme au mai fost dezvaluite astfel cateva de protocoale, desi doar cateva dintre acestea au fost recunoscute si asumate de catre structurile si institutiile semnatare. Chiar noi am publicat zilele trecute o serie de astfel de documente relativ recente, purtand semnatura lui Augustin Lazar de cand era procuror sef la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Alba Iulia sau chiar procuror general al Romaniei.
”Caracatita” statului paralel avea nu mai putin de 59 de protocoale ”tentacule”
Numai ca lucrurile sunt cu mult mai grave, ”panza de paianjen” pe care promotorii statului paralel o aruncasera deasupra intregii Romanii fiind mult mai complexa decat ne-am fi putut inchipui vreodata! Iar monstruozitatea statului paralel este reliefata cel mai bine de un raport contrainformativ incendiar de ultima ora intrat in posesia noastra si prin care sunt identificate nu mai putin de astfel de 59 de protocoale care leaga prin fire nevazute si departe de respectarea prevederilor constitutionale cam toate institutiile statului roman. In toate fiind insa omniprezente ori serviciile secrete, ori structurile de Parchet! Iar cele 59 de tentacule ale caracatitei statului paralel erau atat de intinse incat oamenii din umbra serviciilor secrete aflati in spatele constructiei ”Republicii Procurorilor” puteau practic face tot ce vor in tara asta, nu in temeiul prevederilor Constitutiei sau ale legilor in vigoare, ci doar in baza unor protocoale despre care, in cele mai multe cazuri nu aveau habar decat semnatarii lor.
Carmen Dan, singurul sef al unei structuri semnatare care a denuntat protocoalele
Asta cand unii sefi de institutii nu semnau cu ochii inchisi si cu teama in suflet respectivele protocoale, fara ca macar sa se mai uite pe ele, considerand ca doar astfel nu vor fi nevoiti sa-si puna alarmele la sase dimineata, sa priveasca pe geam daca nu vin mascatii peste ei. Ceea ce, desigur nu inseamna ca aceasta frica ii scapa acum de eventualele ”complicatii” juridice, pentru ca, totusi, odata identificate cele 59 de protocoale, cineva va incepe sa vada cate din ele au fost semnate si au actionat producand efecte juridice respectand legile in vigoare din Romania. Chiar daca raspunsul este binecunsocut deja : prea putine! Ca sa nu mai vorbim ca in anumite cercuri extrem de influente ale sistemului se vorbeste deja de ”intoarcerea rotii” si implicit de savarsirea infractiunii de tradare nationala…
Camere moca pentru procurori!
Culmea este insa ca de cele mai multe ori semnarea unor astfel de protocoale pare sa fi avut loc doar asa, de sanchi, pentru ca adeptii statului paralel sa-si arate Puterea fara de seaman in fata ”muritorilor” din sistem sau din intreaga societate romaneasca. Relevant in acest sens fiind de la bun inceput ”Protocolul incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul de Interne privind punerea la dispozitia Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, la cererea acestuia, a unui numar de 6 camere lunar, respectiv 12 locuri, in caminul situat in Bucuresti, str. Paul Greceanu, nr. 38, sect. 2 – nr. 761/04.06.1998 – M.I., nr. 671/C/03.06.1998 – M.P”.
Parchetul General condus acum de Augustin Lazar, campion absolut la protocoale
Este vorba de un protocol in sfarsit denuntat de catre Ministerul de Interne si ale carui efecte au incetat prin urmare de la data de 09.11.2018, dar care arata umilinta la care erau supuse celelalte institutii ale statului roman si chiar structuri de forta in fata ”Republicii Procurorilor”. Pentru ca, atunci cand auzi de un protocol semnat intre Parchetul General si Ministerul de Interne te gandesti ca este vorba de ceva grav, de un subiect extrem de delicat care tine de combaterea a cine stie ce atentate la siguranta nationala! Si cand colo, procurorii voiau doar niste camere moca la caminul – hotel al MAI-ului de langa Stefan cel Mare, semnand un protocol intarit de un altul, ”protocolul de colaborare privind cazarea procurorilor, incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul de Interne nr. 824/C/20.05.199”. Asa cum de altfel au vrut si in hotelurile Ministerului de Aparare. Dupa cum la fel de meschine financiar vorbind pot fi catalogate si prevederile cuprinse in ”Protocolul de colaborare privind asigurarea cheltuielilor materiale pentru functionarea Parchetelor Militare, incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul Apararii Nationale nr. 580/C/22.03.2000/nr./28.04.2000”.
Si tu, SIE?!
Culmea este ca desi in marea majoritatea a celor 59 de protocoale explozive intrate in posesia noastra, dar a caror publicare integrala ar insemna sa scoatem un ditamai almanah de dimensiunile ”Omagiului” ceausist printre semnatari se regasesc indeobste Servociul Roman de Informatii si Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie, iata ca, poate spre suprinderea multora, in ”hora” unor astfel de intelegeri a intrat, fie doar si cu un ”picior” si Serviciul de Informatii Externe, structura recunoscuta pentru ca atata amar de vreme a refuzat cat a putut avansurile celorlalte servicii din statul paralel. Exceptie fac insa ”Protocolul privind cooperarea intre Ministerul de Interne, Serviciul Roman de Informatii, Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie, Ministerul Finantelor Publice si Serviciul de Informatii Externe privind combaterea criminalitatii organizate si a coruptiei, a contrabandei, a evaziunii fiscale si descoperirii societatilor comerciale fantoma – nr. 730/09.01.1998 – M.I” si ”Protocolul privind cooperarea intre Ministerul Justitiei, Ministerul Public, Ministerul de Interne, Serviciul Roman de Informatii, Serviciul de Informatii Externe si Ministerul Finantelor in domeniul combaterii criminalitatii organizate si coruptiei – nr. 2251/C/ 14.12.1998- M.J., nr. 1450/C/3.12.1998 – M.P, nr. 821/17.12.1998 – M.I, nr. 4309/10.12.1998 – SRI, nr. 2024/ 11.12.1998 – SIE, nr. 22847/08.12.1998 –M.F”.
Denuntate de Carmen Dan!
De asemenea, ultimele doua protocale au fost denuntate tot de catre minsitrul de Interne, astfel ca nu mai produc efecte jruidice de-abia de la data de 09.11.2018, dupa ce atata amar de vreme au reprezentat ”cadrul” paralel legislativ care a sugrumat nu doar ”tintele” asumate oficial, dar si orice bruma de libertate individuala a romanilor. Insa extrem de interesant este ca buna parte din protocoalele prezentate astazi au fost denuntate doar de catre Carmen Dan! In timp ce celelalte structuri tac inca malc…
Judecatorii au fost ingropati in milioane de dosare facute pe protocoalele de cooperare
Cu toate ca, daca ar mai fi considerat cel putin ca astfel de protocoale sunt ”OK” si ar trebui asumate in continuare, atunci ar fi fost normal sa o traga de maneca pe ”blonda de la Interne” cu abordari oficiale. Dar nu… toata lumea din sistem pare acum ca nici usturoi nu au mancat si nici gura nu le mai miroase! Dovada ca, desi au parasit sistemul, multi dintre cei care s-au aflat la butoanele structurilor continua sa o faca si acum, prin intermediul oamenilor pe care i-au promovat in posturi cheie in toti acesti ani si care tineau legatura intre ei tocmai prin aceste ”grupuri operationale de cooperare”. Cum este si cel prevazut in ”Protocolul de colaborare privind modalitatile de functionare a Grupului Operational, incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul Justitiei nr. 1351/C/21.95.2003 si nr. 35169/II/2003”. Astfel ca ar fi interesant de stiut daca, in unele cazuri, noii lideri de structuri au sau nu habar de toate acesti ”scheleti” bine ascunsi in anumite dulapuri si mai ales daca aceste ”fantomatice” denumite ”grupuri operationale” mai functioneaza sau nu si in ziua de astazi…
”In interesul legii”…
Iar ”fratia” dintre structuri erau parafata inclusiv de documente precum ”Protocolul de colaborare privind promovarea recursului in interesul legii si a recursului in anulare, incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul Justitiei nr. 1268/C/13.08.1999 si nr. 131/D.O.R.U.M.P./15.07.1999”. Asta pentru ca nu cumva sa scape cineva din tentaculele caracatitei statului paralel nici macar daca vreo instanta integra l-ar fi declarat nevinovat… La fel cum nu au scapat nenumarate alte institutii de control, in frunte cu ANAF-ul, care au trebuit sa-si plece capul si sa predea ”bazele de date” prin buna parte din restul celor 59 protocoale pe care le vom dezvalui in curand…(Catalin Tache).
Actualitate
Australia achiziționează torpile MK-48 pentru modernizarea flotei sale submarine
Actualitate
Forțele Spațiale ale SUA: Priorități aliniate cu administrația Trump în fața unor reduceri bugetare
Actualitate
UE exclude SUA din pachetul de finanțare SAFE de 150 de miliarde de euro: drumul spre autonomia strategică

Inițiativa SAFE, parte a programului Readiness 2030, marchează o schimbare semnificativă în politica de apărare europeană, prioritizând reînarmarea și reducerea dependenței de Washington.
Uniunea Europeană a exclus Statele Unite din accesul la noul pachet de finanțare de 150 de miliarde de euro (163 de miliarde de dolari) pentru acțiuni de securitate în Europa (SAFE), demonstrând angajamentul său față de autonomia strategică, reînarmarea accelerată și o mai mică dependență de Statele Unite pentru armament. Inițiativa SAFE face parte din programul mai amplu Readiness 2030, anunțat de Comisia Europeană. Finanțarea se va realiza prin intermediul piețelor de capital, iar fondurile vor fi redistribuite statelor membre sub formă de împrumuturi, în funcție de cerere și de planurile naționale de înarmare.
Autonomie strategică și achiziții comune
SAFE va permite statelor membre să își mărească semnificativ investițiile în apărare prin achiziții comune din industria europeană de apărare, concentrându-se pe capabilitățile prioritare. Acest lucru va contribui la interoperabilitate, predictibilitate și reducerea costurilor pentru o bază industrială europeană de apărare puternică. Achizițiile comune SAFE necesită implicarea a cel puțin două țări, una dintre acestea fiind membră UE. Pe lângă statele membre UE, sunt eligibile Ucraina, țările Asociației Europene a Liberului Schimb (EFTA) – Islanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția – și țările Spațiului Economic European (SEE). SUA și Regatul Unit sunt excluse.
Îndoieli privind dependența de sistemele de armament americane
Decizia de a exclude SUA reflectă îngrijorările legate de independența operațională a unor sisteme de armament americane, precum avioanele de luptă F-35. Vicepreședintele Comisiei Europene, Kaja Kallas, a subliniat necesitatea ca armata să aibă „mâini libere” în situații de criză, sugerând limitări impuse de utilizarea armelor străine.
Pachetul ReArm Europe și noul document alb de apărare
SAFE reprezintă o parte importantă din pachetul ReArm Europe de 800 de miliarde de euro, restul urmând să fie alocat în patru ani printr-o clauză de excepție pentru bugetele naționale de apărare, până la maximum 1,5% din PIB. Noul document alb de apărare al UE se concentrează pe închiderea decalajelor de capacitate, consolidarea bazei industriale de apărare, sprijinirea Ucrainei și creșterea rapidă a gradului de pregătire până la sfârșitul deceniului. Documentul evidențiază ritmul accelerat al retragerii aliaților tradiționali, inclusiv SUA, de pe scena europeană, subliniind decizia ca fiind mai rapidă decât anticipat. Acest lucru este corelat cu declarațiile pro-ruse ale președintelui Donald Trump, precum și cu suspendarea ajutorului militar și a schimbului de informații cu Ucraina.
Priorități și proiecte viitoare
Printre decalajele de capacitate vizate se numără sistemele de apărare aeriană și antirachetă, munițiile, sistemele anti-drone, dronele, echipamentele de război electronic și tehnologiile emergente precum inteligența artificială și calculul cuantic. Documentul propune o serie de proiecte comune de apărare, detaliile urmând a fi stabilite ulterior de statele membre. Comisarul european pentru apărare și spațiu, Andrius Kubilius, a menționat că Consiliul European își propune să prezinte opțiuni pentru proiecte comune de apărare statelor membre în jurul lunii iunie. Documentul subliniază importanța programelor collaborative pentru a accelera livrarea echipamentelor și pentru a spori capacitatea de producție a industriei europene de apărare. Kubilius a evitat să ofere ținte precise pentru cheltuielile de apărare ale statelor membre, sugerând totuși că o cotă de peste 2% din PIB este în concordanță cu un „nou nivel de ambiție”.
-
Exclusivacum 4 zile
Scandal electoral în penitenciar: Acuzații grave de manipulare și presiuni
-
Exclusivacum 2 zile
Haos și bădărănie în Penitenciarul Botoșani: un ofițer ANP jignit de colegi
-
Exclusivacum 3 zile
Ministrul Justiției, Radu Marinescu, vizită inedită la Penitenciarul Deva: un semnal puternic pentru reforma sistemului penitenciar
-
Exclusivacum 2 zile
Un milion de euro pentru plimbări în parc: Luxul de la ANP în contrast cu realitatea din penitenciare
-
Exclusivacum 4 zile
Muntele corupției: Iepuri și capcane în Vălenii de Munte
-
Exclusivacum 2 zile
Castelul de cărți de joc in scandalul White Tower & City Gate-Rețeaua de corupție imobiliară: Milioane furate, acte fără număr
-
Exclusivacum 4 zile
Scenariul fraudelor imobiliare: Figuri si umbre în dosarul White Tower & City Gate
-
Exclusivacum 3 zile
Mandat eșuat al ANP în asigurarea siguranței penitenciarelor