Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/În atenția primarului Adrian Dobre/TRANSPARENTA POLITIEI LOCALE PLOIESTI DIN SUBORDINEA EDILULUI PNL/INCALCARI REPETATE ALE LEGII

Incisiv

Publicat

pe

Poliția Locală Ploiești este în directa subordine a primarului Adrian Dobre. De altfel, despre Adrian Vaida, directorul Poliției Locale Ploiești, se spune că este protejat de primarul Adrian Dobre, prin consilierul personal al edilului-șef, Eugen Prună. Culmea, în campania electorală, Adrian Dobre promitea transparență în administrație, iar acum instituțiile din subordinea sa pierd procese pentru că nu răspund solicitărilor jurnaliștilor.

Mai mult, directorii institutiei continua sa isi bata joc, pe banii publici si sa NU raspunda solicitarilor pertinente ale jurnalistilor si incalca din nou legea.

La data de 07.10.2018, prin adresa 1592, Incisiv de Prahova a solicitat oficial si in mod legal, urmatoarele date de la Politia Locala Ploiesti:

  1. Câți polițiști locali din cadrul structurii Intervenție Rapidă asigură intervenția efectivă la evenimente?
  2. La câte misiuni au intervenit echipele structurii Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să le enumerați (ex. la data de 01.02.2018 în intervalul orar 1000-2200, echipa I.R. a intervenit prompt pentru a deszăpezi autoturismul unui demnitar prahovean; 2. la data de 03.05.2018 echipa I.R. a intervenit prompt pentru reținerea și conducerea la sediul secției 1 de poliție Ploiești/Parchet o persoană în vârstă de 65 ani care tulbura ordinea și liniștea publică prin comercializarea stradală, ilegală, a mai multor legături de pătrunjel ș.a.m.d.).
  3. Câte contravenții au constatat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018?
  4. Câte sancțiuni contravenționale au aplicat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să ne comunicați și valoarea totală a contravențiilor aplicate pentru perioada 01.01-07.10.2018.
  5. Care este programul de lucru al echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (schimburi de 8h în intervalul orar 06-14, 14-22, 22-06; schimburi de 12h în interval orar 06-20 și 20-06 ș.a.m.d.)?
  6. Ce activități desfășoară polițiștii locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești aflați în timpul programului de lucru, în intervalul de timp în care nu sunt angrenați/solicitați în „misiuni speciale”.
  7. Vă rugăm să ne comunicați venitul salarial, fără sporuri, acordat lunar polițiștilor locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  8. Vă rugăm să ne comunicați sporurile de natură salarială acordate lunar polițiștilor locali din cadrul echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  9. Polițiștii locali din cadrul structurii de Intervenție Rapidă primesc spor/bonificație/ cuantum din amenzile aplicate?

 

Nr. 1592 din 07 octombrie 2018

Către,

POLIȚIA LOCALĂ PLOIEȘTI

Subsemnatul, Firicel Alexandru, cu domiciliul ales la adresele de poștă electronică: incisivprahova@gmail.com și afiricel.incisivprahova@gmail.com,

Având în vedere calitatea de „dulău de pază al democrației” conferit presei de către Curtea de la Strasbourg (C.E.D.O.),

Vă rugăm să ne comunicați, până la data de 09 octombrie orele 16, următoarele:

  1. Câți polițiști locali din cadrul structurii Intervenție Rapidă asigură intervenția efectivă la evenimente?
  2. La câte misiuni au intervenit echipele structurii Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să le enumerați (ex. la data de 01.02.2018 în intervalul orar 1000-2200, echipa I.R. a intervenit prompt pentru a deszăpezi autoturismul unui demnitar prahovean; 2. la data de 03.05.2018 echipa I.R. a intervenit prompt pentru reținerea și conducerea la sediul secției 1 de poliție Ploiești/Parchet o persoană în vârstă de 65 ani care tulbura ordinea și liniștea publică prin comercializarea stradală, ilegală, a mai multor legături de pătrunjel ș.a.m.d.).
  3. Câte contravenții au constatat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018?
  4. Câte sancțiuni contravenționale au aplicat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să ne comunicați și valoarea totală a contravențiilor aplicate pentru perioada 01.01-07.10.2018.
  5. Care este programul de lucru al echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (schimburi de 8h în intervalul orar 06-14, 14-22, 22-06; schimburi de 12h în interval orar 06-20 și 20-06 ș.a.m.d.)?
  6. Ce activități desfășoară polițiștii locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești aflați în timpul programului de lucru, în intervalul de timp în care nu sunt angrenați/solicitați în „misiuni speciale”.
  7. Vă rugăm să ne comunicați venitul salarial, fără sporuri, acordat lunar polițiștilor locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  8. Vă rugăm să ne comunicați sporurile de natură salarială acordate lunar polițiștilor locali din cadrul echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  9. Polițiștii locali din cadrul structurii de Intervenție Rapidă primesc spor/bonificație/ cuantum din amenzile aplicate?

           

              Cu stimă,

șef Departament Investigații                                            

      Alexandru Firicel

La data de 07.11.2018, Politia Locala Ploiesti prin adresa nr 390 raspunde ziarului Incisiv de Prahova cu date aberante si pe langa subiectul de interes public. (Atasam raspunsul).

Refuz Incisiv-structura de interventie

La data de 08.11.2018, prin adresa nr 1843, Incisiv de Prahova revine cu solicitarea initiala din 07.10.2018 deoarece s-a refuzat raspunsul pentru a se acoperi ineficacitatea Serviciului de Interventie Rapida, un serviciu infiintat ilegal conform constatarii Raportului Curtii de Conturi.

 

Nr. 1843 din 08 noiembrie 2018

 

Către,

POLIȚIA LOCALĂ PLOIEȘTI

Subsemnatul, Firicel Alexandru, cu domiciliul ales la adresele de poștă electronică: incisivprahova@gmail.com și afiricel.incisivprahova@gmail.com,

Având în vedere calitatea de „dulău de pază al democrației” conferit presei de către Curtea de la Strasbourg (C.E.D.O.),

Urmare adresei dvs. nr.390/07.11.2018 prin care refuzați să dați curs solicitării noastre,

Întrucât în cuprinsul articolului 32 al Regulamentului de Organizare și Funcționare al Poliției Locale Ploiești aprobat prin HCL nr.62/25 februarie 2015 sunt prevăzute, în concret, atribuțiile structurilor de intervenție din cadrul Poliției Locale Ploiești (http://www.polocploiesti.ro/legi/15.html),

Revenim cu solicitarea noastră pertinentă din data de 07 octombrie pentru a ne comunica, până la data de 08 noiembrie orele 1600, punctual, următoarele:

  1. Câți polițiști locali din cadrul structurii Intervenție Rapidă asigură intervenția efectivă la evenimente?
  2. La câte misiuni au intervenit echipele structurii Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să le enumerați (ex. la data de 01.02.2018 în intervalul orar 1000-2200, echipa I.R. a intervenit prompt pentru a deszăpezi autoturismul unui demnitar prahovean; 2. la data de 03.05.2018 echipa I.R. a intervenit prompt pentru reținerea și conducerea la sediul secției 1 de poliție Ploiești/Parchet o persoană în vârstă de 65 ani care tulbura ordinea și liniștea publică prin comercializarea stradală, ilegală, a mai multor legături de pătrunjel ș.a.m.d.).
  3. Câte contravenții au constatat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018?
  4. Câte sancțiuni contravenționale au aplicat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să ne comunicați și valoarea totală a contravențiilor aplicate pentru perioada 01.01-07.10.2018.
  5. Care este programul de lucru al echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (schimburi de 8h în intervalul orar 06-14, 14-22, 22-06; schimburi de 12h în interval orar 06-20 și 20-06 ș.a.m.d.)?
  6. Ce activități desfășoară polițiștii locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești aflați în timpul programului de lucru, în intervalul de timp în care nu sunt angrenați/solicitați în „misiuni speciale”.
  7. Vă rugăm să ne comunicați venitul salarial, fără sporuri, acordat lunar polițiștilor locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  8. Sporurile de natură salarială acordate lunar polițiștilor locali din cadrul echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  9. Polițiștii locali din cadrul structurii de Intervenție Rapidă primesc spor/bonificație/ cuantum din amenzile aplicate?

 

NOTĂ: În cazul în care nu veți da curs prezentei solicitări în termenul solicitat, ne rezervăm dreptul de a formula opinii și judecăți de valoare în articolul ce va fi publicat în data de 09.11.2018 cu privire la aspectele pe care refuzați să ni le comunicați.

           

              șef Departament Investigații                                          

                     Alexandru Firicel

ROF Politie Locala

La data de 08.11.2018, cu un tupeu si o nesimtire iesita din comun pentru niste functionarasi platiti din banii publici si deci si din ai nostri, prin adresa nr 440, directorul incompetent al Politiei Locale Ploiesti, Adrian Vaida raspunde ziarului nostru printr-o intrebare:

“va rugam sa ne indicati temeiul de drept si interesul pentru care formulati aceasta cerere”.

Refuz 2 solicitare Ziarul Incisiv

La data de 09.11.2018, ziarul Incisiv de Prahova ii raspunde directorului incompetent al Politiei Locale Ploiesti, indicand din nou temeiul de drept si jurisprudenta CEDO, solicitand din nou un rapsuns la solicitarea noastra initiala din 07.10.2018.

 

Nr. 1844 din 09 noiembrie 2018

 

Către,

POLIȚIA LOCALĂ PLOIEȘTI

 

Subsemnatul, Firicel Alexandru, cu domiciliul ales la adresele de poștă electronică: incisivprahova@gmail.com și afiricel.incisivprahova@gmail.com,

Având în vedere calitatea de „dulău de pază al democrației” conferit presei de către Curtea de la Strasbourg (C.E.D.O.),

Urmare adresei dvs. nr.440/08.11.2018 prin care refuzați să dați curs solicitării noastre susținînd că nu v-a fost indicat: „temeiul legal” și „interesul” pentru a vă „justifica” refuzul la cererile noastre nr.1592 și 1843/2018, vă aducem la cunoștință următoarele:

  1. Curtea de la Strabourg a statuat că înactivitatea de investigare jurnalistică intervine „perisabilitatea informației” ca urmare a refuzului: nemotivat, nejustificat, ilegal, tergiversării de către agenia ai statului certați cu Legea și bunele moravuri se folosesc de instituție/autoritate petnru a comite ilegalități, abuzuri, infracțiuni. În acest caz temeiul legal este atribuit de art.7[1], 19[2] și 28[3] din Declarația Universală a Drepturilor Omului, art.10[4] CEDO, art.11[5] CDFUE, Principiile de la Johanesbourg[6], art.1 alin.(3)-(5)[7], art. 2[8], art.11[9], art.16 alin.(1)-(2)[10], art.20[11], art.30 alin.(1)-(2)[12], art.31[13], art.52 alin.(1)[14], art.54[15], art.148[16] Constituție.
  2. În ceea ce privește „interesul”: presa are un interes major în a dezvălui opiniei publice rezultatele investigațiilor jurnalistice dar și opiniile, punctele de vedere, refuzurile instituțiilor/autorităților publice (mai exact, a unor agenți ai statului certați cu bunul simț și bunele moravuri care se folosesc de funcția publică ca paravan împotriva ilegalităților pe care le comit).

În speranța că v-a fost pe deplin satisfăcută curiozitatea dar și că v-ați îmbogățit, temeinic, cunoștințele de drept (informații noi pe care sperăm să le și aplicați, nu doar să le lecturați), vă solicităm să nu mai tergiversați comunicarea răspunsului și să dați curs solicitărilor noastre 1592 și 1843/2018 până azi, 09.11.2018 orele 1100 întrucât informațiile solicitate sunt publice (vizează activitățile structurii de intervenție, conform art.32 din HCL nr.62/2015 publicată pe sitte-ul Poliției Locale Ploiești) și în posesia exclusivă a Poliției Locale Ploiești.

NOTĂ: În cazul în care nu veți da curs prezentei solicitări în termenul solicitat, ne rezervăm și dreptul de a acționa în instanță Poliția Locală Ploiești.

           

              șef Departament Investigații                                          

                     Alexandru Firicel

 

[1] Articolul 7 Toti oamenii sint egali in fata legii si au, fara nici o deosebire, dreptul la o egala protectie a legii. Toti oamenii au dreptul la o protectie egala impotriva oricarei discriminari care ar viola prezenta Declaratie si impotriva oricarei provocari la o asemenea discriminare.

[2] Articolul 19 Orice om are dreptul la libertatea opiniilor si exprimarii; acest drept include libertatea de a avea opinii fara imixtiune din afara, precum si libertatea de a cauta, de a primi si de a raspindi informatii si idei prin orice mijloace si independent de frontierele de stat.

[3] Articolul 28 Orice persoana are dreptul la o orinduire sociala si internationala in care drepturile si libertatile expuse in prezenta Declaratie pot fi pe deplin infaptuite.

[4] ARTICOLUL 10 Libertatea de exprimare 1.  Orice persoană are dreptul la libertate de exprimare. Acest drept include libertatea de opinie şi libertatea de a primi sau a comunica informaţii ori idei fără amestecul autorităţilor publice şi fără a ţine seama de frontiere. Prezentul articol nu împiedică Statele să supună societăţile de radiodifuziune, cinematografie sau televiziune unui regim de autorizare. 2.  Exercitarea acestor libertăţi ce comportă îndatoriri şi responsabilităţi poate fi supusă unor formalităţi, condiţii, restrângeri sau sancţiuni prevăzute de lege care, într-o societate democratică, constituie măsuri necesare pentru securitatea naţională, integritatea teritorială sau siguranţa publică, apărarea ordinii şi prevenirea infracţiunilor, protecţia sănătăţii, a moralei, a reputaţiei sau a drepturilor altora, pentru a împiedica divulgarea informaţiilor confidenţiale sau pentru a garanta autoritatea şi imparţialitatea puterii judecătoreşti.

[5] Articolul 11 Libertatea de exprimare și de informare (1) Orice persoană are dreptul la libertatea de exprimare. Acest drept cuprinde libertatea de opinie și libertatea de a primi sau de a transmite informații sau idei fără amestecul autorităților publice șifără a ține seama de frontiere.  (2) Libertatea și pluralismul mijloacelor de informare în masă sunt respectate.

[6] Tinind cont de faptul ca este imperativ ca oamenii sa aiba acces la informatii detinute de administratia publica pentru a putea supraveghea comportamentul acesteia si a putea participa din plin la viata unei societati democratice; In dorinta de a promova recunoasterea clara a razei de actiune limitate a restrictiilor libertatii de exprimare si a libertatii informatiei ce pot fi aplicate in interesul sigurantei nationale, pentru a descuraja guvernele sa mai foloseasca pretextul sigurantei nationale atunci cind restring in mod nejustificat exercitarea acestor libertati;

Principiul 1: Libertatea opiniei, de exprimare si a informatiei (a) Oricine are dreptul la propriile opinii, fara imixtiuni. (b) Oricine are dreptul la libertatea de exprimare, care include libertatea de a cauta, a primi si a face cunoscute informatii si idei de toate genurite, indiferent de frontiere, fie oral, in scris sau sub forma tiparita, sub forma de arta, sau prin orice alt mijloc de comunicare in masa pe care il alege. (c) Exercitarea drepturilor prevazute in paragrafui (b) poate fi supusa unor restrictii pentru motive specifice, dupa cum prevede dreptul international, inclusiv pentru apararea sigurantei nationale.
(d) Nu se pot impune restrictii ale libertatii de exprimare-sau de informare pe motive de siguranta nationala decit daca guvernul poate demonstra ca restrictia este codificata prin lege si necesara intr-o societate democratica pentru apararea intereselor legitime referitoare la siguranta nationala1. Ramine in sarcina guvernului sa demonstreze validitatea restrictiei.

Principiul 10: Imixliunea ilegala a unei terte parti in exprimare Guvernele sunt obligate sa ia masuri rezonabile pentru a impiedica grupuri particulare sau indivizi sa intervina in mod ilegal in exercitarea pasnica a dreptului la libertatea de exprimare, chiar in cazurile cind exprimarea este citica la adresa guvernului si a politicii acestuia. In mod special, guvernele sunt obligate sa condamne actiunile ilegale menite sa puna stavila libertatii de exprimare, sa investigheze si sa traduca in justitie pe cei responsabili.

Principiul 11: Regula generala a accesului la informatie Oricine are dreptul sa obtina informatii de la autoritatile publice, inclusiv informatii in legatura cu siguranta nationala. Nu pot fi impuse restringeri ale acestui drept pe motive de siguranta nationala decit daca guvernul poate demonstra ca restringerea a fost prevazuta prin lege si necesara intr-o societate democratica pentru apararea unui interes legitim legat de siguranta nationala.

Principiul 13: Interesul public si divulgarea informatiilor In toate legile si deciziile privitoare la dreptul de a obtine informatii, interesul public privitor la cunoasterea informatiei va fi luat in considerare in primul rind.

Principiul 16: Informatii obtinute prin serviciile publice Nimeni nu poate fi supus vreunui dezavantaj pe motive de siguranta nationala pentru ca a dezvaluit informatii pe care le-a aflat datorita serviciului guvernamental daca interesul public de a afla informatia depaseste atingerea pe care dezvaluirea informatiei ar putea-o aduce.

Principiul 17: Informatii din domeniul public O data ce o informatie a fost facuta accesibila publicului, fie si prin metode ilegale, orice justificare facuta in scopul de a opri publicarea ei ulterioara va fi anulata de dreptul publicului de a cunoaste acea informatie. Principiul 18: Protejarea surselor ziaristilor Apararea sigurantei nationale nu poare fi folosita drept motiv pentru a obliga un ziarist sa dezvaluie o sursa confidentiala.

Principiul 1.1: Prevazute prin lege (a) Orice restringere a libertatii de exprimare sau a informatiei trebuie sa fie codificata prin lege. Legea trebuie sa fie accesibila, sa nu contina ambiguitati, sa fie redactata pe un domeniu clar delimitat si cu precizie, astfei incit sa ofere persoanelor posibilitatea de a prevedea daca o anumita actiune a lor este ilegala. (b) Legea trebuie sa prevada mijloace de protectie eficiente impotriva abuzurilor, inclusiv mijloace prompte si eficiente de supraveghere judiciara a validitatii restrictiei de catre un tribunal independent.

[7] ART. 1 Statul roman (3) România este stat de drept, democratic si social, in care demnitatea omului, drepturile si libertăţile cetăţenilor, libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea si pluralismul politic reprezintă valori supreme, in spiritul tradiţiilor democratice ale poporului roman si idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, si sunt garantate. (4) Statul se organizează potrivit principiului separaţiei si echilibrului puterilor – legislativa, executiva si judecătoreasca – in cadrul democraţiei constituţionale. (5) In România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale si a legilor este obligatorie.

[8] ART. 2 Suveranitatea (1) Suveranitatea naţionala aparţine poporului roman, care o exercita prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si corecte, precum si prin referendum. (2) Nici un grup si nici o persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu.

[9] ART. 11 Dreptul international si dreptul intern (1) Statul roman se obliga sa indeplineasca intocmai si cu buna-credinta obligatiile ce-i revin din tratatele la care este parte. (2) Tratatele ratificate de Parlament, potrivit legii, fac parte din dreptul intern. (3) In cazul in care un tratat la care Romania urmeaza sa devina parte cuprinde dispozitii contrare Constitutiei, ratificarea lui poate avea loc numai dupa revizuirea Constitutiei.

[10] ART. 16 Egalitatea in drepturi (1) Cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari. (2) Nimeni nu este mai presus de lege.

[11] ART. 20 Tratatele internationale privind drepturile omului (1) Dispozitiile constitutionale privind drepturile si libertatile cetatenilor vor fi interpretate si aplicate in concordanta cu Declaratia Universala a Drepturilor Omului, cu pactele si cu celelalte tratate la care Romania este parte. (2) Daca exista neconcordante intre pactele si tratatele privitoare la drepturile fundamentale ale omului, la care Romania este parte, si legile interne, au prioritate reglementarile internationale, cu exceptia cazului in care Constitutia sau legile interne contin dispozitii mai favorabile.

[12] ART. 30 Libertatea de exprimare (1) Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt inviolabile. (2) Cenzura de orice fel este interzisa.

[13] ART. 31 Dreptul la informatie (1) Dreptul persoanei de a avea acces la orice informatie de interes public nu poate fi ingradit. (2) Autoritatile publice, potrivit competentelor ce le revin, sunt obligate sa asigure informarea corecta a cetatenilor asupra treburilor publice si asupra problemelor de interes personal. (3) Dreptul la informatie nu trebuie sa prejudicieze masurile de protectie a tinerilor sau securitatea nationala. (4) Mijloacele de informare in masa, publice si private, sunt obligate sa asigure informarea corecta a opiniei publice. (5) Serviciile publice de radio si de televiziune sunt autonome. Ele trebuie sa garanteze grupurilor sociale si politice importante exercitarea dreptului la antena. Organizarea acestor servicii si controlul parlamentar asupra activitatii lor se reglementeaza prin lege organica.

[14] ART. 52 Dreptul persoanei vatamate de o autoritate publica (1) Persoana vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim, de o autoritate publica, printr-un act administrativ sau prin nesolutionarea in termenul legal a unei cereri, este indreptatita sa obtina recunoasterea dreptului pretins sau a interesului legitim, anularea actului si repararea pagubei.

[15] ART. 54 Fidelitatea fata de tara (1) Fidelitatea fata de tara este sacra. (2) Cetatenii carora le sunt incredintate functii publice, precum si militarii, raspund de indeplinirea cu credinta a obligatiilor ce le revin si, in acest scop, vor depune juramantul cerut de lege.

[16] ART. 148 Integrarea in Uniunea Europeana (1) Aderarea Romaniei la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, in scopul transferarii unor atributii catre institutiile comunitare, precum si al exercitarii in comun cu celelalte state membre a competentelor prevazute in aceste tratate, se face prin lege adoptata in sedinta comuna a Camerei Deputatilor si Senatului, cu o majoritate de doua treimi din numarul deputatilor si senatorilor. (2) Ca urmare a aderarii, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum si celelalte reglementari comunitare cu caracter obligatoriu, au prioritate fata de dispozitiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare. (3) Prevederile alineatelor (1) si (2) se aplica, in mod corespunzator, si pentru aderarea la actele de revizuire a tratatelor constitutive ale Uniunii Europene. (4) Parlamentul, Presedintele Romaniei, Guvernul si autoritatea judecatoreasca garanteaza aducerea la indeplinire a obligatiilor rezultate din actul aderarii si din prevederile alineatului (2). (5) Guvernul transmite celor doua Camere ale Parlamentului proiectele actelor cu caracter obligatoriu inainte ca acestea sa fie supuse aprobarii institutiilor Uniunii Europene.

Printr-o mitocanie iesita din comun, parazitii care traiesc pe banii nostrii, Adrian Vaida si Pitariu Paula Maria raspund ziarului nostru, in data de 22.11.2018, prin adresa nr 442 si ne transmite ca: “datele solicitate v-au fost transmise prin adresa 390 din 07.11.2018” asta dupa ce in data de 08.11.2018 prin adresa 440 ne intreba care este temeiul legal: “va rugam sa ne indicati temeiul de drept si interesul pentru care formulati aceasta cerere”.

raspuns PLP

Pentru toate aceste considerente, Incisiv de Prahova va sesiza Comisia de Disciplina a primariei Municipilui Ploiesti si va actiona din nou in judecata institutia.

Reamintim ca, Incisiv de Prahova a mai castigat un proces impotriva Politiei Locale Ploiesti, prin seful de Departament Investigatii (Alexandru Firicel) prin care Judecatoria Bucuresti a decis că instituția publică Politia Locala Ploiesti a încălcat legea. (Cristina T.).

     

 

Actualitate

Campanii si domenii de activitate care se pot promova cu ajutorul flyerelor. Solutii eficiente in sezonul de reduceri

Publicat

pe

De

Sezonul reducerilor este in plina desfasurare, iar flyerele, ca materiale promotionale, sunt utilizate la scara larga pentru ca informatiile referitoare la promotii si reduceri sa ajunga cat mai repede catre publicul targetat.

Spre deosebire de pliante, un set de flyere se poate dovedi mult mai eficient si convingator in conditiile unei competitii acerbe si deschise in toate sectoarele de activitate. Desi fluturasii publicitari se pot utiliza, teoretic, de catre orice companie, indiferent de sectorul de business in care activeaza sau de natura campaniei pe care o implementeaza, acestia sunt mult mai utili in campaniile de informare prin intermediul carora doresti sa transmit mesaje de impact.

Stabilirea strategiei de marketing este influentata, in primul rand, de volumul de incasari planificat, dar si de numarul de posibili clienti pe care doresti sa ii atragi si sa ii fidelizezi.


Asadar, iata cateva exemple sugestive de situatii in care cel mai eficient ar fi sa apelezi la flyere:


Informarea privind reducerile de sezon


In cazul ofertelor din sezonul de reducere, cum ar fi cel din perioada sarbatorilor, promovarea prin flyere este cea mai indicata. Cu un puternic impact, mesajul va ajunge direct la viitorul comparator. In plus, timpul alocat parcurgerii textului este unul destul de scurt.

Finisajele, graficele si alte imagini ilustrative care au legatura cu tematica campaniei vor avea o capacitate crescuta de a capta atentia trecatorilor.


Campania pentru un singur produs


Atunci cand doresti sa promovezi o reducere sau o oferta de sezon pentru un produs specific, publicitatea prin flyere este si sugestia specialistilor in materiale publicitare. Mici, flexibile si usor de distribuit, fluturasii publicitari ajung rapid in mainile tracatorilor, care pot decide in mai putin de un minut sa achizitioneze produsul respectiv. In plus, acestia vor parcurge textul intr-o maniera rapida, fara a intampina dificultati si a renunta la parcurgerea in intregime a continutului.


Campanii de Craciun


Ce poate fi mai atractiv pentru clienti decat produsele si reducerile de Craciun? Sarbatoarea Craciunului ofera, asadar, prilej de bucurie si o dorinta arzatoare de a achizitiona ceva nou. Asadar, cand oferi cuiva un flyer, poti sa stii ca in doar 5 secunde, privirea sa va fi atintita catre continutul acestuia. Asadar, cu putina atentie si interes poti demonstra ca detii o mare putere de persuasiune!

In concluzie, dupa ce ai atras atentia cu titlul, mai departe te vei ocupa de inserarea detaliilor de interes pentru clienti. Beneficiile, castigurile financiare sau un voucher de cumparaturi aditional sunt elemente care, asa cum se zice, au mare “lipici” la public.

La final, nu uita de actiune, de indemnarea cumparatorilor se aleaga produsele tale. Deci, un “call to action”, este, asadar, elementul surpriza pe care orice viitor cumparator ar trebui sa il regaseasca intr-un flyer, indiferent de modelul si natura acestuia ori a campaniei.


Campania noilor produse aflate in stocul magazinelor


Detii un magazin fizic sau chiar unul online? Chiar daca publicitatea online a capatat amploare in ultimii ani, totusi, metodele de informare traditionale nu trebuie nici ele trecute cu vederea! Asa ca, daca tocmai ai introdus un nou produs in stocul magazinului tau, este cazul sa il faci cunoscut si oamenilor care poate nu au acces rapid la tehnologie. Doar in felul acesta vei reusi, iar investitia intr-un set de flyere se poate dovedi, in timp, o investitie profitabila!

Citeste in continuare

Actualitate

Unde lasam masina cand plecam spre aeroport?

Publicat

pe

parcare-otopeni-parcare-aeroport

Sarbatorile de iarna isi fac prezenta si noi suntem pregatiti oricand sa plecam spre o bine meritata vacanta. Multi dintre noi am planuit din timp un concediu alaturi de cei dragi fie in Romania fie undeva in strainatate.

Suntem gata sa ne bucuram de tot ce ne aduce Craciunul si Anul Nou. De la locul in care mergem, activitatile pe care le vom face, cadourile pe care vom luam la felul cum ajungem la destinatiile dorite.

Multi dintre noi suntem fermecati de tot ce ne va aduce concediul de sarbatori incat uitam anumite aspecte importante.

Cu ce mijloc de transport alegem sa ne facem calatoria?

Mergem cu masina personala in alta tara, luam avionul sau autocarul?

In aceasta perioada multe persoane prefera sa plece in strainatate cu avionul. Este o optiune excelenta pana la urma, stim exact cand vom ajunge si totul la un pret destul de avantajos.

Spre aeroport ar fi indicat sa alegem sa mergem cu masina personala pentru ca avem o serie de avantaje evidente.

Suntem siguri pe masina personala ca ne putem cate bagaje dorim, nu avem probleme ca deranjam pe cineva apropiat in miez de noapte pentru a ne duce spre aeroport si stim ca si la intoarcere ne putem baza pe ceva sigur.

A lasa masina intr-o parcare pe termen lung a a devenit o optiune destul de populara pentru cei care pleaca spre aeroport. De ce? O parcare in Otopeni aduce numeroase avantaje celui care alege aceasta optiune.

De la un pret avantajos pentru o parcare aeroport Otopeni la paza masinii tale 24/24. Cum sa nu iti faci o vacanta linistita cand masina ta este intr-un loc special amenajat si apropare de aeroport. Plus ca tu ajungi in mai putin de 3 minute la aeroport gratuit?

In plus nu trebuie sa-ti faci griji ca nu ai facut din timp rezervarea. Daca incerci la Aero Parking Otopeni, sunt disponibili 24/24 pentru rezervare. Mai ales ca ii poti contacta telefonic sau sa faci rezervarea online la un pret excelent.

Cand te vei intoarce vei constata cat de putin ai platit pentru aceasta parcare in Otopeni chiar daca ai plecat si 30 de zile.

In plus, stii ca aceste parcari au transportul de la aeroport la parcare, gratuit, si tot la fel de rapid.

Cu astfel de avantaje cand mergem in vacante, nu este de mirare ca vrem sa plecam cat mai repede cu cei dragi si sa ne facem amintiri de neuitat.

Citeste in continuare

Actualitate

EXCLUSIV/Prinsa ca fumeaza in scoala directoarea Colegiului de Arte „Carmen Sylva” Ploiesti se razbuna pe politistii locali

Incisiv

Publicat

pe

De

De cand exista protocolul semnat intre Politia Locala Ploiesti si 10 scoli din Municipiul Ploiesti nu a mai existat nici un caz de agresiune in aceste unitati.

Acum cca 2 saptamani de zile, politistii locali de la Ordine Publica au organizat o actiune in curtea scolilor cat si in apropierea acestora pentru a sanctiona contraventional persoanele care fumeaza in incinta unitatilor de invatamant.

Cu aceasta ocazie au fost sanctionati atat elevi cat si persoane care fumau in incinta unitatilor pe care acestia le detin in protocol.

Tot cu aceasta ocazie, politistii locali au sanctionat o persoana care fuma in curtea Colegiului de Arte „Carmen Sylva” Ploiesti.

Totodata, au surprins-o fumand si pe directoarea generala– RĂDULESCU RODICA.

Politistii locali in mod finut au atentionat-o ca nu este normal cum procedeaza si nu i-au aplicat nicio sanctiune.

Ranita in orgoliul propiu, RĂDULESCU RODICA considerand Colegiul de Arte „Carmen Sylva” Ploiesti ca pe propia mosie a interzis accesul politistilor locali atat in curtea institutiei cat si in interior inpiedicand in fapt desfasurarea atributiilor de serviciu al acestora conform protocolului. Oare Inspectoratul Scolar al Judetului Prahova ce parere are?

Cu aceasta ocazie felicitam politistii locali pentru masurile luate si ii asiguram de sprijinul nostru. (Irinel I.).

 

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri calde

Actualitate20 de ore ago

EXCLUSIV/Prinsa ca fumeaza in scoala directoarea Colegiului de Arte „Carmen Sylva” Ploiesti se razbuna pe politistii locali

De cand exista protocolul semnat intre Politia Locala Ploiesti si 10 scoli din Municipiul Ploiesti nu a mai existat nici...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/Camelia Bogdan un personaj de te iei cu mâinile de cap/Cum funcționa Protocolul Inspecției Judiciare cu SRI

A dezvăluit în seara aceasta A3 niste informatii despre celebra deja Camelia Bogdan, unica si prin cele două excluderi consecutive...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/UNA DINTRE PRACTICANTELE PROSTITUTIEI DIN APARATUL CENTRAL AL MINISTERULUI AFACERISTILOR INTERNI: BOROVINA ALINA FLORENTINA

În anul 2017 presa națională a adus la cunoștința opiniei publice ca Ministerul Afacerilor Interne a angajat persoane certate cu...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE ISI PROTEJEAZA ILEGALISTII AVANSATI DE ZIUA NATIONALA

In data de 10.12.2018 solicitam public instituțiilor de ordine și siguranță publică sa ne puna la dispozitie documentele care au...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/BANCPOST S.A. – BANCA CARE CONTINUA SA ISI FURE CLIENTII, INCLUSIV PRIN INCALCAREA DECIZIILOR INSTANTELOR DE JUDECATA

​BancPost a fost una din figurile emblematice ale peisajului bancar local. A fost înființată în 1991 prin HG, a avut...

Actualitate1 zi ago

Carmen Iohannis are un singur glont pe teava. Si e disperata sa-l pastreze

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB (PRELUARE INPOLITICS.RO): Președintele Klaus Iohannis începe să aibă probleme serioase de imagine după refuzul de...

Actualitate1 zi ago

Bideul Primei Doamne

Comentariu de Contele de Saint Germain (preluare blog):  Lucram la un alt articol! Mă întrerup, îl amân, pentru că nu...

Actualitate1 zi ago

Pacaliciul Macron a spus ieri ca va decreta in Franta stare de urgenta economica si sociala dupa protestele cu vestele galbene

Din 2015 pana la 1 noiembrie 2017 Franta fusese in stare de urgenta dupa atentatele de la 13 noiembrie 2015....

Actualitate2 zile ago

OPINIE/Iohannis făcut din interior

Devine tot mai limpede că cei care l-au făcut presedinte pe Iohannis nu vor un al doilea mandat pentru acesta...

Actualitate2 zile ago

EXCLUSIV/Judecatoarea Nicoleta Lavinia Cotofana a ingenunchiat Inspecția Judiciară

Mazilita de Inspecția Judiciară pentru a salva niste judecatori infractori, unul presedinte de instanta, judecatoarea Lavinia Cotofana punând legea deasupra...

Actualitate2 zile ago

EXCLUSIV/CIRC, ABUZURI SI PRAF IN OCHII PLOIESTENILOR MARCA ADRIAN DOBRE – PRIMAR PNL& ADRIAN VAIDA-INCA SEFUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI (II)

Sfarsitul de saptamana a fost marcat de actiuni de amploare de control ale Politiei Locale Ploiesti la operatorul de salubritate...

Actualitate2 zile ago

EXPLOZIV/Iohannis, trecut pe ”blacklist”/Tariceanu si-a tras grupare in SRI!

Poate fi stirea momentului in politica si nu doar! Una dintre gruparile care bantuiau in ultima vreme prin Serviciul Roman...

Actualitate2 zile ago

MITING PENTRU DREPTURILE POLITISTILOR LA IPJ IALOMITA. GARGARAGII FEISBUCALI IN SALARIZARE DE LA SINDICATUL „DIAMANTUL”, AU LIPSIT!

În România moderna munca de politie a ajuns bagatelizata si nerecunoscut chiar de către managerii incompetenți si inculți dar impopotonati...

Actualitate2 zile ago

Radu Teodor Soviani: Inspectorului judiciar Dantes Marcoici pare să ,,îi fi sărit siguranța”

Cunoscutul ziarist Radu Teodor Soviani vine cu precizari dupa articolul nostru: “In curand, voi publica si episodul V al cazului...

Actualitate2 zile ago

MODIFICARILE MANAGERIALE DE LA POLITIA CAPITALEI: VIN AI NOSTRII, PLEAC’ AI NOSTRII…

Presă națională a vuit ieri ca șeful Direcției Generale de Poliție a Municipiului București, chestorul-sofer Voicu Marius, a fost îndepărtat...

Top Articole Incisiv