Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/În atenția primarului Adrian Dobre/TRANSPARENTA POLITIEI LOCALE PLOIESTI DIN SUBORDINEA EDILULUI PNL/INCALCARI REPETATE ALE LEGII

Incisiv

Publicat

pe

Poliția Locală Ploiești este în directa subordine a primarului Adrian Dobre. De altfel, despre Adrian Vaida, directorul Poliției Locale Ploiești, se spune că este protejat de primarul Adrian Dobre, prin consilierul personal al edilului-șef, Eugen Prună. Culmea, în campania electorală, Adrian Dobre promitea transparență în administrație, iar acum instituțiile din subordinea sa pierd procese pentru că nu răspund solicitărilor jurnaliștilor.

Mai mult, directorii institutiei continua sa isi bata joc, pe banii publici si sa NU raspunda solicitarilor pertinente ale jurnalistilor si incalca din nou legea.

La data de 07.10.2018, prin adresa 1592, Incisiv de Prahova a solicitat oficial si in mod legal, urmatoarele date de la Politia Locala Ploiesti:

  1. Câți polițiști locali din cadrul structurii Intervenție Rapidă asigură intervenția efectivă la evenimente?
  2. La câte misiuni au intervenit echipele structurii Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să le enumerați (ex. la data de 01.02.2018 în intervalul orar 1000-2200, echipa I.R. a intervenit prompt pentru a deszăpezi autoturismul unui demnitar prahovean; 2. la data de 03.05.2018 echipa I.R. a intervenit prompt pentru reținerea și conducerea la sediul secției 1 de poliție Ploiești/Parchet o persoană în vârstă de 65 ani care tulbura ordinea și liniștea publică prin comercializarea stradală, ilegală, a mai multor legături de pătrunjel ș.a.m.d.).
  3. Câte contravenții au constatat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018?
  4. Câte sancțiuni contravenționale au aplicat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să ne comunicați și valoarea totală a contravențiilor aplicate pentru perioada 01.01-07.10.2018.
  5. Care este programul de lucru al echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (schimburi de 8h în intervalul orar 06-14, 14-22, 22-06; schimburi de 12h în interval orar 06-20 și 20-06 ș.a.m.d.)?
  6. Ce activități desfășoară polițiștii locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești aflați în timpul programului de lucru, în intervalul de timp în care nu sunt angrenați/solicitați în „misiuni speciale”.
  7. Vă rugăm să ne comunicați venitul salarial, fără sporuri, acordat lunar polițiștilor locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  8. Vă rugăm să ne comunicați sporurile de natură salarială acordate lunar polițiștilor locali din cadrul echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  9. Polițiștii locali din cadrul structurii de Intervenție Rapidă primesc spor/bonificație/ cuantum din amenzile aplicate?

 

Nr. 1592 din 07 octombrie 2018

Către,

POLIȚIA LOCALĂ PLOIEȘTI

Subsemnatul, Firicel Alexandru, cu domiciliul ales la adresele de poștă electronică: incisivprahova@gmail.com și afiricel.incisivprahova@gmail.com,

Având în vedere calitatea de „dulău de pază al democrației” conferit presei de către Curtea de la Strasbourg (C.E.D.O.),

Vă rugăm să ne comunicați, până la data de 09 octombrie orele 16, următoarele:

  1. Câți polițiști locali din cadrul structurii Intervenție Rapidă asigură intervenția efectivă la evenimente?
  2. La câte misiuni au intervenit echipele structurii Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să le enumerați (ex. la data de 01.02.2018 în intervalul orar 1000-2200, echipa I.R. a intervenit prompt pentru a deszăpezi autoturismul unui demnitar prahovean; 2. la data de 03.05.2018 echipa I.R. a intervenit prompt pentru reținerea și conducerea la sediul secției 1 de poliție Ploiești/Parchet o persoană în vârstă de 65 ani care tulbura ordinea și liniștea publică prin comercializarea stradală, ilegală, a mai multor legături de pătrunjel ș.a.m.d.).
  3. Câte contravenții au constatat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018?
  4. Câte sancțiuni contravenționale au aplicat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să ne comunicați și valoarea totală a contravențiilor aplicate pentru perioada 01.01-07.10.2018.
  5. Care este programul de lucru al echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (schimburi de 8h în intervalul orar 06-14, 14-22, 22-06; schimburi de 12h în interval orar 06-20 și 20-06 ș.a.m.d.)?
  6. Ce activități desfășoară polițiștii locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești aflați în timpul programului de lucru, în intervalul de timp în care nu sunt angrenați/solicitați în „misiuni speciale”.
  7. Vă rugăm să ne comunicați venitul salarial, fără sporuri, acordat lunar polițiștilor locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  8. Vă rugăm să ne comunicați sporurile de natură salarială acordate lunar polițiștilor locali din cadrul echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  9. Polițiștii locali din cadrul structurii de Intervenție Rapidă primesc spor/bonificație/ cuantum din amenzile aplicate?

           

              Cu stimă,

șef Departament Investigații                                            

      Alexandru Firicel

La data de 07.11.2018, Politia Locala Ploiesti prin adresa nr 390 raspunde ziarului Incisiv de Prahova cu date aberante si pe langa subiectul de interes public. (Atasam raspunsul).

Refuz Incisiv-structura de interventie

La data de 08.11.2018, prin adresa nr 1843, Incisiv de Prahova revine cu solicitarea initiala din 07.10.2018 deoarece s-a refuzat raspunsul pentru a se acoperi ineficacitatea Serviciului de Interventie Rapida, un serviciu infiintat ilegal conform constatarii Raportului Curtii de Conturi.

 

Nr. 1843 din 08 noiembrie 2018

 

Către,

POLIȚIA LOCALĂ PLOIEȘTI

Subsemnatul, Firicel Alexandru, cu domiciliul ales la adresele de poștă electronică: incisivprahova@gmail.com și afiricel.incisivprahova@gmail.com,

Având în vedere calitatea de „dulău de pază al democrației” conferit presei de către Curtea de la Strasbourg (C.E.D.O.),

Urmare adresei dvs. nr.390/07.11.2018 prin care refuzați să dați curs solicitării noastre,

Întrucât în cuprinsul articolului 32 al Regulamentului de Organizare și Funcționare al Poliției Locale Ploiești aprobat prin HCL nr.62/25 februarie 2015 sunt prevăzute, în concret, atribuțiile structurilor de intervenție din cadrul Poliției Locale Ploiești (http://www.polocploiesti.ro/legi/15.html),

Revenim cu solicitarea noastră pertinentă din data de 07 octombrie pentru a ne comunica, până la data de 08 noiembrie orele 1600, punctual, următoarele:

  1. Câți polițiști locali din cadrul structurii Intervenție Rapidă asigură intervenția efectivă la evenimente?
  2. La câte misiuni au intervenit echipele structurii Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să le enumerați (ex. la data de 01.02.2018 în intervalul orar 1000-2200, echipa I.R. a intervenit prompt pentru a deszăpezi autoturismul unui demnitar prahovean; 2. la data de 03.05.2018 echipa I.R. a intervenit prompt pentru reținerea și conducerea la sediul secției 1 de poliție Ploiești/Parchet o persoană în vârstă de 65 ani care tulbura ordinea și liniștea publică prin comercializarea stradală, ilegală, a mai multor legături de pătrunjel ș.a.m.d.).
  3. Câte contravenții au constatat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018?
  4. Câte sancțiuni contravenționale au aplicat polițiștii locali din structura de Intervenție Rapidă în perioada 01.01-07.10.2018? Vă rugăm să ne comunicați și valoarea totală a contravențiilor aplicate pentru perioada 01.01-07.10.2018.
  5. Care este programul de lucru al echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (schimburi de 8h în intervalul orar 06-14, 14-22, 22-06; schimburi de 12h în interval orar 06-20 și 20-06 ș.a.m.d.)?
  6. Ce activități desfășoară polițiștii locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești aflați în timpul programului de lucru, în intervalul de timp în care nu sunt angrenați/solicitați în „misiuni speciale”.
  7. Vă rugăm să ne comunicați venitul salarial, fără sporuri, acordat lunar polițiștilor locali din structura I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  8. Sporurile de natură salarială acordate lunar polițiștilor locali din cadrul echipelor de I.R. din Poliția Locală Ploiești (pentru fiecare angajat).
  9. Polițiștii locali din cadrul structurii de Intervenție Rapidă primesc spor/bonificație/ cuantum din amenzile aplicate?

 

NOTĂ: În cazul în care nu veți da curs prezentei solicitări în termenul solicitat, ne rezervăm dreptul de a formula opinii și judecăți de valoare în articolul ce va fi publicat în data de 09.11.2018 cu privire la aspectele pe care refuzați să ni le comunicați.

           

              șef Departament Investigații                                          

                     Alexandru Firicel

ROF Politie Locala

La data de 08.11.2018, cu un tupeu si o nesimtire iesita din comun pentru niste functionarasi platiti din banii publici si deci si din ai nostri, prin adresa nr 440, directorul incompetent al Politiei Locale Ploiesti, Adrian Vaida raspunde ziarului nostru printr-o intrebare:

“va rugam sa ne indicati temeiul de drept si interesul pentru care formulati aceasta cerere”.

Refuz 2 solicitare Ziarul Incisiv

La data de 09.11.2018, ziarul Incisiv de Prahova ii raspunde directorului incompetent al Politiei Locale Ploiesti, indicand din nou temeiul de drept si jurisprudenta CEDO, solicitand din nou un rapsuns la solicitarea noastra initiala din 07.10.2018.

 

Nr. 1844 din 09 noiembrie 2018

 

Către,

POLIȚIA LOCALĂ PLOIEȘTI

 

Subsemnatul, Firicel Alexandru, cu domiciliul ales la adresele de poștă electronică: incisivprahova@gmail.com și afiricel.incisivprahova@gmail.com,

Având în vedere calitatea de „dulău de pază al democrației” conferit presei de către Curtea de la Strasbourg (C.E.D.O.),

Urmare adresei dvs. nr.440/08.11.2018 prin care refuzați să dați curs solicitării noastre susținînd că nu v-a fost indicat: „temeiul legal” și „interesul” pentru a vă „justifica” refuzul la cererile noastre nr.1592 și 1843/2018, vă aducem la cunoștință următoarele:

  1. Curtea de la Strabourg a statuat că înactivitatea de investigare jurnalistică intervine „perisabilitatea informației” ca urmare a refuzului: nemotivat, nejustificat, ilegal, tergiversării de către agenia ai statului certați cu Legea și bunele moravuri se folosesc de instituție/autoritate petnru a comite ilegalități, abuzuri, infracțiuni. În acest caz temeiul legal este atribuit de art.7[1], 19[2] și 28[3] din Declarația Universală a Drepturilor Omului, art.10[4] CEDO, art.11[5] CDFUE, Principiile de la Johanesbourg[6], art.1 alin.(3)-(5)[7], art. 2[8], art.11[9], art.16 alin.(1)-(2)[10], art.20[11], art.30 alin.(1)-(2)[12], art.31[13], art.52 alin.(1)[14], art.54[15], art.148[16] Constituție.
  2. În ceea ce privește „interesul”: presa are un interes major în a dezvălui opiniei publice rezultatele investigațiilor jurnalistice dar și opiniile, punctele de vedere, refuzurile instituțiilor/autorităților publice (mai exact, a unor agenți ai statului certați cu bunul simț și bunele moravuri care se folosesc de funcția publică ca paravan împotriva ilegalităților pe care le comit).

În speranța că v-a fost pe deplin satisfăcută curiozitatea dar și că v-ați îmbogățit, temeinic, cunoștințele de drept (informații noi pe care sperăm să le și aplicați, nu doar să le lecturați), vă solicităm să nu mai tergiversați comunicarea răspunsului și să dați curs solicitărilor noastre 1592 și 1843/2018 până azi, 09.11.2018 orele 1100 întrucât informațiile solicitate sunt publice (vizează activitățile structurii de intervenție, conform art.32 din HCL nr.62/2015 publicată pe sitte-ul Poliției Locale Ploiești) și în posesia exclusivă a Poliției Locale Ploiești.

NOTĂ: În cazul în care nu veți da curs prezentei solicitări în termenul solicitat, ne rezervăm și dreptul de a acționa în instanță Poliția Locală Ploiești.

           

              șef Departament Investigații                                          

                     Alexandru Firicel

 

[1] Articolul 7 Toti oamenii sint egali in fata legii si au, fara nici o deosebire, dreptul la o egala protectie a legii. Toti oamenii au dreptul la o protectie egala impotriva oricarei discriminari care ar viola prezenta Declaratie si impotriva oricarei provocari la o asemenea discriminare.

[2] Articolul 19 Orice om are dreptul la libertatea opiniilor si exprimarii; acest drept include libertatea de a avea opinii fara imixtiune din afara, precum si libertatea de a cauta, de a primi si de a raspindi informatii si idei prin orice mijloace si independent de frontierele de stat.

[3] Articolul 28 Orice persoana are dreptul la o orinduire sociala si internationala in care drepturile si libertatile expuse in prezenta Declaratie pot fi pe deplin infaptuite.

[4] ARTICOLUL 10 Libertatea de exprimare 1.  Orice persoană are dreptul la libertate de exprimare. Acest drept include libertatea de opinie şi libertatea de a primi sau a comunica informaţii ori idei fără amestecul autorităţilor publice şi fără a ţine seama de frontiere. Prezentul articol nu împiedică Statele să supună societăţile de radiodifuziune, cinematografie sau televiziune unui regim de autorizare. 2.  Exercitarea acestor libertăţi ce comportă îndatoriri şi responsabilităţi poate fi supusă unor formalităţi, condiţii, restrângeri sau sancţiuni prevăzute de lege care, într-o societate democratică, constituie măsuri necesare pentru securitatea naţională, integritatea teritorială sau siguranţa publică, apărarea ordinii şi prevenirea infracţiunilor, protecţia sănătăţii, a moralei, a reputaţiei sau a drepturilor altora, pentru a împiedica divulgarea informaţiilor confidenţiale sau pentru a garanta autoritatea şi imparţialitatea puterii judecătoreşti.

[5] Articolul 11 Libertatea de exprimare și de informare (1) Orice persoană are dreptul la libertatea de exprimare. Acest drept cuprinde libertatea de opinie și libertatea de a primi sau de a transmite informații sau idei fără amestecul autorităților publice șifără a ține seama de frontiere.  (2) Libertatea și pluralismul mijloacelor de informare în masă sunt respectate.

[6] Tinind cont de faptul ca este imperativ ca oamenii sa aiba acces la informatii detinute de administratia publica pentru a putea supraveghea comportamentul acesteia si a putea participa din plin la viata unei societati democratice; In dorinta de a promova recunoasterea clara a razei de actiune limitate a restrictiilor libertatii de exprimare si a libertatii informatiei ce pot fi aplicate in interesul sigurantei nationale, pentru a descuraja guvernele sa mai foloseasca pretextul sigurantei nationale atunci cind restring in mod nejustificat exercitarea acestor libertati;

Principiul 1: Libertatea opiniei, de exprimare si a informatiei (a) Oricine are dreptul la propriile opinii, fara imixtiuni. (b) Oricine are dreptul la libertatea de exprimare, care include libertatea de a cauta, a primi si a face cunoscute informatii si idei de toate genurite, indiferent de frontiere, fie oral, in scris sau sub forma tiparita, sub forma de arta, sau prin orice alt mijloc de comunicare in masa pe care il alege. (c) Exercitarea drepturilor prevazute in paragrafui (b) poate fi supusa unor restrictii pentru motive specifice, dupa cum prevede dreptul international, inclusiv pentru apararea sigurantei nationale.
(d) Nu se pot impune restrictii ale libertatii de exprimare-sau de informare pe motive de siguranta nationala decit daca guvernul poate demonstra ca restrictia este codificata prin lege si necesara intr-o societate democratica pentru apararea intereselor legitime referitoare la siguranta nationala1. Ramine in sarcina guvernului sa demonstreze validitatea restrictiei.

Principiul 10: Imixliunea ilegala a unei terte parti in exprimare Guvernele sunt obligate sa ia masuri rezonabile pentru a impiedica grupuri particulare sau indivizi sa intervina in mod ilegal in exercitarea pasnica a dreptului la libertatea de exprimare, chiar in cazurile cind exprimarea este citica la adresa guvernului si a politicii acestuia. In mod special, guvernele sunt obligate sa condamne actiunile ilegale menite sa puna stavila libertatii de exprimare, sa investigheze si sa traduca in justitie pe cei responsabili.

Principiul 11: Regula generala a accesului la informatie Oricine are dreptul sa obtina informatii de la autoritatile publice, inclusiv informatii in legatura cu siguranta nationala. Nu pot fi impuse restringeri ale acestui drept pe motive de siguranta nationala decit daca guvernul poate demonstra ca restringerea a fost prevazuta prin lege si necesara intr-o societate democratica pentru apararea unui interes legitim legat de siguranta nationala.

Principiul 13: Interesul public si divulgarea informatiilor In toate legile si deciziile privitoare la dreptul de a obtine informatii, interesul public privitor la cunoasterea informatiei va fi luat in considerare in primul rind.

Principiul 16: Informatii obtinute prin serviciile publice Nimeni nu poate fi supus vreunui dezavantaj pe motive de siguranta nationala pentru ca a dezvaluit informatii pe care le-a aflat datorita serviciului guvernamental daca interesul public de a afla informatia depaseste atingerea pe care dezvaluirea informatiei ar putea-o aduce.

Principiul 17: Informatii din domeniul public O data ce o informatie a fost facuta accesibila publicului, fie si prin metode ilegale, orice justificare facuta in scopul de a opri publicarea ei ulterioara va fi anulata de dreptul publicului de a cunoaste acea informatie. Principiul 18: Protejarea surselor ziaristilor Apararea sigurantei nationale nu poare fi folosita drept motiv pentru a obliga un ziarist sa dezvaluie o sursa confidentiala.

Principiul 1.1: Prevazute prin lege (a) Orice restringere a libertatii de exprimare sau a informatiei trebuie sa fie codificata prin lege. Legea trebuie sa fie accesibila, sa nu contina ambiguitati, sa fie redactata pe un domeniu clar delimitat si cu precizie, astfei incit sa ofere persoanelor posibilitatea de a prevedea daca o anumita actiune a lor este ilegala. (b) Legea trebuie sa prevada mijloace de protectie eficiente impotriva abuzurilor, inclusiv mijloace prompte si eficiente de supraveghere judiciara a validitatii restrictiei de catre un tribunal independent.

[7] ART. 1 Statul roman (3) România este stat de drept, democratic si social, in care demnitatea omului, drepturile si libertăţile cetăţenilor, libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea si pluralismul politic reprezintă valori supreme, in spiritul tradiţiilor democratice ale poporului roman si idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, si sunt garantate. (4) Statul se organizează potrivit principiului separaţiei si echilibrului puterilor – legislativa, executiva si judecătoreasca – in cadrul democraţiei constituţionale. (5) In România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale si a legilor este obligatorie.

[8] ART. 2 Suveranitatea (1) Suveranitatea naţionala aparţine poporului roman, care o exercita prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si corecte, precum si prin referendum. (2) Nici un grup si nici o persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu.

[9] ART. 11 Dreptul international si dreptul intern (1) Statul roman se obliga sa indeplineasca intocmai si cu buna-credinta obligatiile ce-i revin din tratatele la care este parte. (2) Tratatele ratificate de Parlament, potrivit legii, fac parte din dreptul intern. (3) In cazul in care un tratat la care Romania urmeaza sa devina parte cuprinde dispozitii contrare Constitutiei, ratificarea lui poate avea loc numai dupa revizuirea Constitutiei.

[10] ART. 16 Egalitatea in drepturi (1) Cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari. (2) Nimeni nu este mai presus de lege.

[11] ART. 20 Tratatele internationale privind drepturile omului (1) Dispozitiile constitutionale privind drepturile si libertatile cetatenilor vor fi interpretate si aplicate in concordanta cu Declaratia Universala a Drepturilor Omului, cu pactele si cu celelalte tratate la care Romania este parte. (2) Daca exista neconcordante intre pactele si tratatele privitoare la drepturile fundamentale ale omului, la care Romania este parte, si legile interne, au prioritate reglementarile internationale, cu exceptia cazului in care Constitutia sau legile interne contin dispozitii mai favorabile.

[12] ART. 30 Libertatea de exprimare (1) Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt inviolabile. (2) Cenzura de orice fel este interzisa.

[13] ART. 31 Dreptul la informatie (1) Dreptul persoanei de a avea acces la orice informatie de interes public nu poate fi ingradit. (2) Autoritatile publice, potrivit competentelor ce le revin, sunt obligate sa asigure informarea corecta a cetatenilor asupra treburilor publice si asupra problemelor de interes personal. (3) Dreptul la informatie nu trebuie sa prejudicieze masurile de protectie a tinerilor sau securitatea nationala. (4) Mijloacele de informare in masa, publice si private, sunt obligate sa asigure informarea corecta a opiniei publice. (5) Serviciile publice de radio si de televiziune sunt autonome. Ele trebuie sa garanteze grupurilor sociale si politice importante exercitarea dreptului la antena. Organizarea acestor servicii si controlul parlamentar asupra activitatii lor se reglementeaza prin lege organica.

[14] ART. 52 Dreptul persoanei vatamate de o autoritate publica (1) Persoana vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim, de o autoritate publica, printr-un act administrativ sau prin nesolutionarea in termenul legal a unei cereri, este indreptatita sa obtina recunoasterea dreptului pretins sau a interesului legitim, anularea actului si repararea pagubei.

[15] ART. 54 Fidelitatea fata de tara (1) Fidelitatea fata de tara este sacra. (2) Cetatenii carora le sunt incredintate functii publice, precum si militarii, raspund de indeplinirea cu credinta a obligatiilor ce le revin si, in acest scop, vor depune juramantul cerut de lege.

[16] ART. 148 Integrarea in Uniunea Europeana (1) Aderarea Romaniei la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, in scopul transferarii unor atributii catre institutiile comunitare, precum si al exercitarii in comun cu celelalte state membre a competentelor prevazute in aceste tratate, se face prin lege adoptata in sedinta comuna a Camerei Deputatilor si Senatului, cu o majoritate de doua treimi din numarul deputatilor si senatorilor. (2) Ca urmare a aderarii, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum si celelalte reglementari comunitare cu caracter obligatoriu, au prioritate fata de dispozitiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare. (3) Prevederile alineatelor (1) si (2) se aplica, in mod corespunzator, si pentru aderarea la actele de revizuire a tratatelor constitutive ale Uniunii Europene. (4) Parlamentul, Presedintele Romaniei, Guvernul si autoritatea judecatoreasca garanteaza aducerea la indeplinire a obligatiilor rezultate din actul aderarii si din prevederile alineatului (2). (5) Guvernul transmite celor doua Camere ale Parlamentului proiectele actelor cu caracter obligatoriu inainte ca acestea sa fie supuse aprobarii institutiilor Uniunii Europene.

Printr-o mitocanie iesita din comun, parazitii care traiesc pe banii nostrii, Adrian Vaida si Pitariu Paula Maria raspund ziarului nostru, in data de 22.11.2018, prin adresa nr 442 si ne transmite ca: “datele solicitate v-au fost transmise prin adresa 390 din 07.11.2018” asta dupa ce in data de 08.11.2018 prin adresa 440 ne intreba care este temeiul legal: “va rugam sa ne indicati temeiul de drept si interesul pentru care formulati aceasta cerere”.

raspuns PLP

Pentru toate aceste considerente, Incisiv de Prahova va sesiza Comisia de Disciplina a primariei Municipilui Ploiesti si va actiona din nou in judecata institutia.

Reamintim ca, Incisiv de Prahova a mai castigat un proces impotriva Politiei Locale Ploiesti, prin seful de Departament Investigatii (Alexandru Firicel) prin care Judecatoria Bucuresti a decis că instituția publică Politia Locala Ploiesti a încălcat legea. (Cristina T.).

     

 

Actualitate

EXCLUSIV/JUDECATOAREA MIU LAVINIA NUSA DE LA TRIBUNALUL PRAHOVA STOPEAZA PRACTICILE DNA ST PLOIESTI/ MITA LA DGIPI/ COD ROSU

Incisiv

Publicat

pe

De

Iata ca dupa ce am laudat profesionalismul si curajul judecatoarei Savu Crsitia Alina de a stopa practicile DNA ST Ploiesti si ale procurorului Negulescu Mircea prin neconfirmarea rechizitoriilor trimise in instanta si retrimiterea acestora spre refacere (judecatoare care si-a dat demisia din magistratura datorita presiunilor si hartuirii sale de catre gruparea de crima organizata de la DNA ST Ploiesti), azi suntem nevoiti sa o felicitam public pe judecatoarea MIU LAVINIA NUSA care prin profesionalism si obiectivitate stopeaza practicile DNA ST Ploiesti de a clasa ilegal dosarele penale si/sau in a le disjunge la procurori de la alte parchete, procurori aflati in mediul relational al acestora.

Curios este faptul ca dosarul penal la care ne vom referi in acest articol a fost clasat ilegal de catre procurorul Elena Cerasela Raileanu pentru a proteja doi ofiteri de politie, din care unul era ofiter judiciar chiar la DNA ST Ploiesti, actualul sef al DNA ST Ploiesti – Marin Nicolae – a confirmat si el clasarea si a dispus disjungerea doarului penal nr 272/P/2015, disungere ajunsa la procurorul Iorga MIhai Cristian care de pe scaun a dispus clasarea cauzei.

Chiar nu ne mai mira ca actualul sef al DNA ST Ploiesti continua practica patentata de Onea Lucian si Negulescu Mircea deoarece dupa discutiile avute cu acesta in data de 15.02.2019, discutii purtate de un reprezentant al ziarului Incisiv de Prahova in urma carora s-au ridicat suspiciuni rezonabile de incercare si musamalizare a unor plangeri penale depuse de ziar pe numele unor protejati ai procurorului Negulescu Mircea, suspiciuni intarite si prin faptul ca acesta a refuzat sa ne raspunda la solicitarile noastre oficiale si pertinente efectuate pe data de 07.01.2019. Aceasta practica este patentata si la alte parchete din judet, subiect despre care vom reveni intr-un articol separat.

In data de 03.02.2019, in articolul “EXCLUSIV/UNELTELE PROCURORULUI NEGULESCU MIRCEA, DIPI, SRI SI PENSIONARILE ILEGALE”, Incisiv de Prahova dezvaluia faptul ca, una dintre uneltele procurorului “Portocala” este Constantin Sorin zis “Cireasa”, fost lucrator la DIPI si ulterior mana dreapta a procurorului la DNA –ST Ploiesti.
La inceputul anului 2018, Constantin Sorin a spalat putina de la DNA ST Ploiesti pentru a nu fi prins in “morisca” penala cercetata in prezent de Secţia pentru investigarea magistraţilor din Parchetul General.
Astfel, Constantin Sorin s-a “transferat” in regim de urgenta la Serviciul Inmatriculari Auto din cadrul IPJ Prahova, unde a facut “purici” doar 3-4 luni de zile.
Pentru a isi pierde “urma” in fata anchetatorilor, Constantin Sorin s-a pensionat, in mod dubios, ilegal din punctul nostru de vedere, ajutat de sefi din DIPI.
Astfel, chiar daca nu indeplinea conditiile de varsta si vechime, Constantin Sorin a reusit sa se pensioneze in aprilie 2018 ca “urmare a reorganizarii DIPI, reorganizare care insa se finalizase pana la finele anului 2017.
Pentru cunoscatori facem precizarea ca ofiterul Constantin Sorin fusese detasat la DNA ST Ploiesti fiind trecut pe un stat de plata asa zis “M”, in care MAI nu mai era obligat sa ii pastreze postul iar in aprilie 2018 acesta s-a pensionat beneficiind ilegal de “precizarea” reorganizarii DIPI care se finalizase cu mult timp in urma.
Cum a fost posibila o astfel de pensionare ilegala?
Fratele lui Constantin Sorin este Constantin Aurel Razvan, “lucrator” la DIPI care s-a pensionat si acesta, tot in mod subit, dar legal.
De remarcat esdte faptul ca, fratii Constantin (unul la DIPI, altul mana dreapta a lui Negulescu la DNA ST Ploiesti) sunt verii primari ai lui Ispas Constantin si au fost utilizati de procurorul periculos pentru fabricarea de probe ilegale chiar impotriva lui Constantin Ispas, fostul șef al DGA Prahova dar si fost sef al DIPI, in fapt fostul lor sef.
Tot acesti frati au fost utilizati de procurorul Negulescu Mircea sa fabrice probe si impotriva procurorilor Aurelian Mihaila (procuror general adjunct al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploiești la aceea data), Liviu Tudose (procuror general al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploiești la aceea data) si/sau impotriva fostului sef al IPJ Prahova, Viorel Dosaru etc.
Interferenta DIPI si a SRI in aceste executari efectuate de procurorul “minune” Negulescu Mircea
In grandomania si prostia lui, Negulescu Mircea a lasat intr-un dosar fabricat acestora inregistrari audio si stenograme din care reies ca cei de la DIPI Prahova, respectiv unul dintre fratii “Cireasa” a primit ordin de la superiorii de la DIPI Central pentru fabricarea de probe si executarea lui Ispas Constantin.
Procurorul Negulescu Mircea nici nu s-a mai chinuit sa “perie” dosarele fabricate doar era pe cai mari si cei executati erau pe “culoarele” judecatorilor din Prahova care aveau ca sarcina sa ii execute.
Ordinul dat fratilor “Cireasa” a venit de la Silviu Dumitrache, sef la DIPI.
Silviu Dumitrache este ginerele sindicalistului Liviu Luca, care a fost anchetat de către procu¬rorii DNA în primul dosar de corupție legat de deturnarea fondurilor operative de la DIPI si ulterior “spalat” ca la “Nufarul”.
De asemenea, Silviu Dumitrache este baiatul colonelului SRI, Gheorghe Dumitrache care a fost condamnat alaturi de Generalul maior SRI, Ovidiu la trei ani cu suspendare de către Înalta Curte in urma dosarului “Distileria” lucrat la aceea data de ofiterul SRI, Adrian Radu actualul director general al ziarului Incisiv de Prahova.
De remarcat este faptul ca, in dosarul “Distileria” pe baza caruia a fost condamnat tatal sefului de la DIPI (Silviu Dumitrache), Ispas Constantin a sprijinit organele de cercetare penala cu probe si documente obtinute in calitatea sa de sef al DIPI Prahova la aceea vreme.

Ce au vrut procurorii Raileanu Cerasela Elena si actualul sef al DNA ST Ploiesti- Marin Nicolae sa claseze?

Exact un dosar penal pe numele celor doi frati sus mentionati.

Si, acum bomba anului care va exploda in curtea MAI, DIPI si a DNA-ST Ploiesti.

Constantin Razvan Anghel a dat mita 30.000 de euro directorului DGIPI de la aceea data (Dimitrof Marin Horatiu) pentru a il sprijini sa ocupe postul de sef al Serviciului SIPI Prahova, post care era vacant in aceea perioada.

Deoarece Constantin Razvan Anghel a fost avertizat de fratele sau care era ofiter judiciar la DNA ST Ploiesti despre denuntul depus, prin fals si uz de fals acesta impreuna cu Dimitrof Marin Horatiu au intocmit si antedat un contract de imprumut la data de 15.03.2010, contractual cu nr 156/2010 autentificat la BNPA Dobrota Vitzman Norin si Bordeianu Ioana din str Calea Mosilor, Bucuresti.

In cauza penala sunt implicate si firmele Ravalex Impex SRL Batesti (firma administrata doar pe hartie de Constantin Florina Marinela, sotia ofiterului de politie Constantin Razvan Anghel) dar si persoana juridical care detine pe raza municipiului Ploiesti restaurantul “Cetate”, restaurant care functioneaza ilegal fara autorizatiile necesare si adaugam noi, unde a fost vazut carand marfa pentru consumul restaurantului chiar colonelul ® SRI, Gheorghe Dumitrache care a fost condamnat alaturi de Generalul maior SRI, Ovidiu la trei ani cu suspendare de către Înalta Curte in urma dosarului “Distileria”. Se leaga lucrurile in mafia prahoveana? Cam, da!

BOMBA BOMBELOR DIN DOSARUL PENAL

Constantin Razvan Anghel a fost admis la Academia de Politie “Al I. Cuza”, ulterior devenind ofiter- IN MOD ILEGAL, prin falsuri si trafic de influenta.

În baza art.341 alin.6 lit.b NCPP admite plângerea formulată de petentul ISPAS CONSTANTIN , intimat fiind Constantin Razvan Anghel, domiciliat ______, jud Prahova. Desfiinteaza ordonanţa din data de 07.08.2018 dată in dosar nr 272/P/2015 al Parchetului de pe lângă Tribunalul Prahova si confirmata de Prim procurorul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie – Directia Nationala Anticoruptie – Serviciul Teritorial Ploiesti, mentinuta prin ordonanta nr 111/II/2/2018 din data de 24.09.1018, prin care s-a dispus clasarea cauzei cu privire la infractiunile prev de art . 291 alin 1 C pen, rap la art 7 lit c din Legea nr 78/2000, art 292 alin 1 din C pen rap la art 6 din Legea 78/2000, art 289 alin 1 C pen, rap la art 7 lit c C pen , prev de art 12 lit a din Legea 78/2000 si resp art 12 lit b din Legea 78/2000. Dispune trimiterea cauzei la procuror in vederea completarii urmaririi penale, conform considerentelor. În baza art.275 alin.3 C.pr.pen., cheltuielile judiciare avansate de stat raman in sarcina acestuia. Definitivă. Pronunţată în camera de consiliu, azi 15.02.2019.
Document: Încheiere finală (dezinvestire)  57/2019  15.02.2019.

Vom reveni. (Cristina T.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citeste in continuare

Actualitate

EXCLUSIV/Ginel Preda, adjunctul șefului Poliției Prahova, in echipa “Hashtag #rezist”

Incisiv

Publicat

pe

De

Comisarul șef Ginel Preda, actualul adjunct al comandantului Poliției Prahova Eduard Mirițescu, a fost împuternicit în această funcție pe data de 24 august 2017, printr-o dispoziție a inspectorului general al Poliției Române. Înainte de acest moment, a fost șef al Serviciului de Investigare a Criminalității Economice din cadrul IPJ Prahova, unde a coordonat mai multe dosare.

Nu mica ne-a fost mirarea sa constatam faptul ca, un sef de Inspectorat al Politiei Romane isi permite sa distribuie pe pagina sa de socializare materiale de sustinere promovate de miscarea “Hashtag #rezist”.

Nu stim daca acest comportament este normal din partea unui sef din Politia Romana dar o sa solicitam un punct de vedere oficial ministrului Afacerilor Intrene, Carmen Dan.

In afara unei posibile incalcari ale deontologiei profesionale ne intrebam de ce impartialitate se mai pot bucura persoanele cercetate de acesta si/sau subordonatii sai avand in vedere ca tocmai a promovat mesaje de sustinere fata de Laura Codruta Kovesi, persoana pusa sub invinuire penala. Vom reveni. (Cristina T.).

 

Citeste in continuare

Actualitate

EXCLUSIV/POLITISTII DIN IPJ ILFOV LA PETRECERI IN TIMPUL PROGRAMULUI/FAZA ORGANIGRAMELOR “UMPUTE” CU RUDE (V)

Incisiv

Publicat

pe

De

In articolul din data de 11 februarie 2019, Incisiv de Prahova a dezvaluit cum politisti din IPJ Ilfov participa la petreceri in timpul programului de lucru cu condamnati la locul de munca la ziua unui fost ofiter SRI, actualul primar al comunei Branesti, fapte deosebit de grave musamalizate de conducerea IPJ Ilfov.

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/02/11/exclusivpolitistii-din-ipj-ilfov-la-petreceri-timpul-programului-cu-condamnati-la-locul-de-munca-de-ziua-unui-fost-ofiter-sri/

In  articolul din data de 12 februarie 2019, Incisiv de Prahova a dezvaluit alte posibile fapte penale savarsite de aceeasi politisti de la IPJ Ilfov in cardasie cu cei din Politia Locala Branesti, tot la un chef de zile mari.

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/02/12/exclusivpolitistii-din-ipj-ilfov-la-petreceri-timpul-programului-cu-condamnati-la-locul-de-munca-de-ziua-unui-fost-ofiter-sri-ii/

In articolul din data de 13.02.2019, Incisiv de Prahova  a prezentat  falsul in declaratii ale sefului de post al Postului de Poliție Branesti din cadrul IPJ Ilfov.

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/02/13/exclusivpolitistii-din-ipj-ilfov-la-petreceri-timpul-programuluifals-si-uz-de-fals-iii/

In articolul din 14 februrie “EXCLUSIV/POLITISTII DIN IPJ ILFOV LA PETRECERI IN TIMPUL PROGRAMULUI/FAZA POLITIEI LOCALE BRANESTI (IV)” va prezentam “increngatura” din Politia Locala Branesti, increngatura cu angajati IPJ Ilfov si cu fostul ofiter SRI!

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/02/14/exclusivpolitistii-din-ipj-ilfov-la-petreceri-timpul-programuluifaza-politiei-locale-branesti-iv/

Așa cum v-am prezentat în articolele precedente despre abaterile din cadrul Primăriei Brănești, astăzi vă supunem atenției asupra organigramei U.A.T Brănești și G.M.T Brănești (O societate ce deservește Primăria Brănești, Gospodărire, Monitorizare și Transport). Vă prezentăm  aspecte ce țin de „tupeul maxim” al conducerii Primăriei Brănești, fără a ține cont de părerile cetățenilor din comuna Brănești care, pe bună dreptate sunt indignați de ceea ce se întâmplă în această instituție a statului român, căci de…..”suntem noi ai noștri”…..Nu mai vorbim de angajările făcute așa pe criterii de prietenie, rudenie etc….”oamenii de casă” ai Primarului în funcție. Și uite așa se poate demonstra faptul că, în administrația locală angajările se fac pe criteriile mai sus menționațe, iar în cazul de față afirmația „Sa fim toți un neam” …se adeverește.   Organigrama:

  • Cismaru Niculae (Primar) este nașul lui Anghel Mihai (polițist în cadrul P.P Brănești).
  • Vasile Mariana Liliana ( Secretar U.A.T Brănești) este soția lui Vasile Marin (deține o funcție din cadrul Apa-Canal).
  • Stanciu Daniela (Biroul Taxe și Impozite Locale) este mama lui Stanciu Diana ( Biroul Stare Civilă)…..Si soția lui Stanciu Cristian ( lucrător GMT) …..cumnata față de Stanciu Traian ( lucrător GMT).
  • Popescu Camelia Florina ( Biroul Contabilitate) este mama lui Petrache Bianca Mihaela( Biroul Urbanism) și cumnată față de Tudor Cornel( Biroul Taxe și Impozite Locale)
  • Tănase- Liess Liviu Mihai ( Șef Birou Poliția Locală Brănești) este fiul fostului Primar al comunei Brănești Tănase Florian ( actual consilier local C.L Brănești) .Frost Răzvan Mihai ( polițist local din cadrul Poliției Locale Brănești) este soțul lui Frost Florica ( Biroul Contabilitate) și fini/ cumetri față de Teodorescu Stelian Adrian (șef de post, postul poliției Brănești)
  • Pruiu Daniela (Biroul Achiziții) este fiica lui Voicu Marin (lucrător G.M.T)
  • Liscan Marian (șofer microbuz școlar, G.M.T) este frate cu Liscan Costel consilier C.L Brănești.
  • Boață Alexandru (șofer U.A.T Brănești) este fiul lui Boață Marin (lucrător G.M.T, frate față de Boață Ionel (lcrător G.M.T) și unchi față de Boață Alexandru (operator monitorizare G.M.T-Poliția Locală Brănești)
  • Nistea Ovidiu (funcție de conducere G.M.T) este fratele lui Nistea Marius (contabil G.M.T)
  • Slav Niculae (administrație G.M.T și salubrizare) este tatăl lui Slav Florian (funcție de conducere G.M.T)

Cu privire la această organigramă precizăm faptul că, Secretarul U.A.T Brănești, Vasile Mariana Liliana a fost secretara fostului primar Tănase Florian iar soțul acesteia administra firma fostului primar pe care acesta a deținut-o.

Oare nu mai existau alte persoane dornice să se angajeze în administarția publică locală?

Se poate prezenta oricine să își depună un dosar de angajare fără să facă parte din cercul conducerii Primariei Branesti?

Concluziile pot fi trase de opinia publică, opinie de care nu prea s-a ținut cont având în vedere modul cum s-au făcut aceste angajări.

În continuare pentru a susține și a demonstra că ”ceva este putred” în această administrație vă prezentăm fotografii preluate de pe rețeaua publică de socializare ”facebook„, postate chiar de fiul unui apropiat al primarului care și-a serbat ziua de naștere în fiecare an din 2015 până în prezent la Baza Sportivă Brănești (Bază care se află în administrația Primăriei Brănesti), căci de …”ca noi, nimenea”.
Oare s-a transformat Baza Sportivă într-un  loc pentru chermeză?

Nu cumva factura de curent a fost plătită din bani publici?

Având în vedere aceste nereguli pe paln local nu ne rămân decât întrebările: oare de ce postează?, Oare ei nu știu că sunt în ilegalitate, sau nu le pasă de opinia cetățenilor? (Cerasela N.).

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri calde

Actualitate16 ore ago

EXCLUSIV/JUDECATOAREA MIU LAVINIA NUSA DE LA TRIBUNALUL PRAHOVA STOPEAZA PRACTICILE DNA ST PLOIESTI/ MITA LA DGIPI/ COD ROSU

Iata ca dupa ce am laudat profesionalismul si curajul judecatoarei Savu Crsitia Alina de a stopa practicile DNA ST Ploiesti...

Actualitate16 ore ago

EXCLUSIV/Ginel Preda, adjunctul șefului Poliției Prahova, in echipa “Hashtag #rezist”

Comisarul șef Ginel Preda, actualul adjunct al comandantului Poliției Prahova Eduard Mirițescu, a fost împuternicit în această funcție pe data...

Actualitate16 ore ago

EXCLUSIV/POLITISTII DIN IPJ ILFOV LA PETRECERI IN TIMPUL PROGRAMULUI/FAZA ORGANIGRAMELOR “UMPUTE” CU RUDE (V)

In articolul din data de 11 februarie 2019, Incisiv de Prahova a dezvaluit cum politisti din IPJ Ilfov participa la...

Actualitate16 ore ago

EXCLUSIV/FAPTE PENALE MUSAMALIZATE DE CONDUCEREA MAI (VI)

Incisiv de Prahova a demarat o serie de dezvaluiri privind caracatita din DRPCIV, IGPR si SIPI. In acest articol va...

Actualitate16 ore ago

EXCLUSIV/UN FOST CONSILIER AL PRIMARULUI ADRIAN DOBRE COMANDA IMPREUNA CU PROCURORUL NEGULESCU TIANLI ORAL LIQUID DE PE NET

O informatie intrata in posesia noastra ne-a lasat cu gura cascata. Informatia este confirmata de mai multe surse. Astfel, un...

Actualitate16 ore ago

Consilierul local PNL, Zoia Staicu, se lauda in public ca are bani/O intrebam de unde?/Din bugetul local?

In data de 09.02.2019, in articolul “Primaria Ploiesti – pământ fertil pentru arborii genealogici ai clientelei politice/PNL “CALARESTE” SI “BIRJARESTE”...

Actualitate17 ore ago

COLOSAL/Tarcea, luată peste picior de un avocat!

Conform celor de la Stiri pe Surse,  avocatul Corneliu-Liviu Popescu adresează o cerere „șoc” către ÎCCJ după ce săptămâna aceasta...

Actualitate17 ore ago

Podul.ro si moralista Ghergut: „Exista probe ale impartialitatii procurorilor Adina Florea si Gheorghe Stan”

Podul.ro si moralista Ghergut: „Exista probe ale impartialitatii procurorilor Adina Florea si Gheorghe Stan”. Pai e bine daca e asa....

Actualitate17 ore ago

Cine ești tu, Catrinel Brumar?

QMagazine, publicația Florianei Jucan, face o nouă dezvăluire. Și anume că agentul guvernamental al României la CEDO, timp de mai...

Actualitate3 zile ago

EXCLUSIV/JOCUL LUI KOVESI/CINEVA NU JOACA CINSTIT!

Fosta șefă a DNA, Laura Codruța Kovesi, a declarat, la ieșirea de la audierile din Secția pentru Investigarea Magistraților, că...

Actualitate3 zile ago

FELICITARI CELEBRULUI JURIST AL PRIMARIEI CARE A DEPUS PROBE ZDROBITOARE IN DOSARUL LUI TOADER CRISTINEL DE LA TRIBUNALUL PRAHOVA

Azi a avut loc un nou termen in dosarul fabricat de procurorul Negulescu Mircea fostului sef al Politiei Locale Ploiesti,...

Actualitate3 zile ago

Lansarea volumului “Cruciada diviziei de cremene-cu tricolorul in Caucaz” de catre autorul lucrarii Dr.Florian Bichir

Lansarea volumului “Cruciada diviziei de cremene-cu tricolorul in Caucaz” de catre autorul lucrarii Dr.Florian Bichir in sala “Marea Unire” de...

Actualitate3 zile ago

EXPLOZIV/DC NEWS CONFIRMA DEZVALUIRILE INCISIV DE PRAHOVA/Judecătoarea Coțofană o acuză pe Tarcea de trafic de influența

Judecătoarea Lavinia Coțofană o acuză pe Cristina Tarcea, președința ÎCCJ, de trafic de influență și șantaj, fapt dezvaluit de noi...

Actualitate3 zile ago

EXCLUSIV/SURPRIZE-SURPRIZE, dupa ce Șeful Poliției Locale Ploiești, Adrian Vaida, a fost implicat într-un accident rutier

Șeful Poliției Locale Ploiești, Adrian Vaida, ar fi fost implicat, miercuri seară, într-un accident rutier, potrivit unor surse ale ziarului...

Actualitate3 zile ago

Dupa exact retorica acestor crizati, Kovesi ar trebui sa-si „dovedeasca nevinovatia”, penala fiind

Kovesi insasi a iesit pe presa sa spuna ca a primit citatie pentru a se prezenta vineri, 15 februarie, la...

Top Articole Incisiv