Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/Legea privind securitatea cibernetică a României este neconstituţională, în ansamblul ei/ Persista decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal

Incisiv

Publicat

pe

In data de 21.03.2017 a avut loc o sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), condusa de catre Presedintele Klaus Werner Iohannis si la care au participat atat reprezentantii executivului Grindeanu, cat si sefii serviciilor de informatii sau inlocuitorii de drept ai acestora, precum si alti oficiali sau persoane stabilite prin Legea 415/2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.

Printre subiectele puse in dezbatere si aprobare in cadrul sedintei sus mentionate se regaseste si cel referitor la activitatea Centrului Operativ de securitate Cibernetica pentru anul 2016.

Redam mai jos textul publicat pe pagina oficiala a CSAT[1]

 “Activitatea desfăşurată de Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică în anul 2016 a reprezentat un alt subiect pe ordinea de zi a CSAT. Instituţiile reprezentate în Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică au cooperat în anul 2016 la un nivel corespunzător pentru creşterea gradului de securitate cibernetică la nivel naţional, având în vedere constrângerile generate de lipsa cadrului legislativ în domeniu.

Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu, prin implementarea prevederilor Directivei Parlamentului European şi a Consiliului UE privind măsuri pentru un nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice în Uniune din 6 iulie 2016 (Directiva NIS) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României. Totodată, a fost analizată şi activitatea Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică – CERT-RO în anul 2016, precum şi Planul anual de activitate al acestei instituţii pentru anul 2017. S-a concluzionat că, în anul 2016, Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică a urmărit, în principal, dezvoltarea capabilităţilor tehnice necesare îndeplinirii atribuţiilor şi dezvoltarea cooperării naţionale şi internaţionale în vederea îmbunătăţirii climatului de securitate cibernetică din România.

Împreună cu celelalte instituţii din cadrul Sistemului Naţional de Securitate Cibernetică, Centrul  a contribuit la conturarea imaginii de ansamblu a stării de securitate a spaţiului cibernetic din România, semnalând principalele riscuri de securitate, identificate în zona de responsabilitate.”

Din textul adoptat de CSAT, in data de 21.03.2017, pentru comunicare oficiala si minima transparenta a lucrarilor acestui Consiliu, in calitate de autoritate a administraţiei publice, autonomă faţă de Guvern, prezidată de Preşedintele României şi supusă controlului parlamentar, cu atribuţii în ce priveşte apărarea ţării şi siguranţa naţională[2], se poate constata ca in Romania pana la aceasta data cadrul legislativ este inexistent in domeniul securitatii cibernetice. Acest lucru este, in fapt,  confirmat prin asertiunea din comunicat acestui for de nivel inalt dar fara personalitate juridica unde se recunoaste in mod direct si explicit lipsa cadrului legislativ in materia securitatii cibernetice, in contextul in care atat presedintele Romaniei cat si toti membrii CSAT stiau ca prin Decizia CCR nr.17/21.01.2015 asupra admiterii obiecţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Legii privind securitatea cibernetică a României, s-a admis obiecţia de neconstituţionalitate şi s-a constatat că legea privind securitatea cibernetică a României este neconstituţională, în ansamblul ei (proiect de lege propus la finele anului 2015 de Guvernul de atunci in Parlamentul Romaniei, care a fost culmea sprijinit/sustinut chiar de actualul prim ministru, in calitatea sa de atunci de ministru al comunicatiilor si, chiar dorit in mod tacit si de presedintele Iohannis in prima sa luna de presedentie, oare de ce? ii convinsese de utilitatea ei fostul sef SRI George Cristian Maior, Coldea sau Cocoru?).

De semnalat este faptul ca intrucat prin Decizia CCR nr.17/2015 care a constatat intreg continutul legislativ pentru securitatea cibernetica a Romaniei propus spre legiferare este neconstitutional s-a stabilit/definit atat in fapt cat si in drept ca si institutiile care se doreau a fi infiintate nu pot fi constituite/organizate in mod legal intrucat actiunea de legiferare este declarata neconstitutionala, cum ar fi:

  • securitatea cibernetică a României(SNSC) care reprezintă cadrul general de cooperare care reuneşte autorităţi şi instituţii publice cu responsabilităţi şi capabilităţi în domeniu;
  • Consiliul operativ de securitate cibernetică (COSC) reprezintă organismul princare se realizează coordonarea unitară a SNSC. Din COSC fac parte, în calitate de membri permanenţi, reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului pentru Societatea Informaţională, Serviciului Român de Informaţii, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Serviciului de Informaţii Externe, Serviciului de Protecţie şi Pază, Oficiului Registrului Naţional pentru Informaţii Secrete de Stat, precum şi secretarul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. Conducerea COSC este asigurată de un preşedinte (consilierul prezidenţial pe probleme de securitate naţională) şi un vicepreşedinte (consilierul prim-ministrului pe probleme de securitate naţională (n.n. banuim ca va fi fostul ofiter SRI Gabriel Statescu). Coordonatorul tehnic al COSC este Serviciul Român de Informaţii, în condiţiile legii.(n.n. iata o surpriza interesanta, daca nu stiati se dorea o noua ingerinta disimulata a SRI in societate);
  • Serviciul Român de Informaţii este desemnat autoritate naţională în domeniul securităţii cibernetice, calitate în care asigură coordonarea tehnică a COSC, precum şi organizarea şi executarea activităţilor care privesc securitatea cibernetică a României. În acest scop, în structura SRI funcţionează Centrul Naţional de Securitate Cibernetică, denumit CNSC [art. 10 alin. (1) ].

Ce se poate constata din cele anterior expuse este faptul ca normele de functionare instituite prin legea declarata neconstitutionala pentru cele trei entitati/structuri SNSC, CNSC si CNSC si inclusiv calitatea ce se conferea SRI de autoritate nationala in domeniul securitatii cibernetice, au fost suspendate de la aplicare de la data deciziei CCR, adica 17.01.2015, iar dupa 45 de zile de la publicare in monitorul oficial a deciziei efectele juridice pendinte institutiilor antementionate inceteaza de drept, conform art.147 alin.(1) din Constituţie ce stabileşte, în privinţa legilor şi ordonanţelor în vigoare, constatate ca fiind neconstituţionale, că acestea „îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept”.

Deci, pe cale de consecinta juridica si constitutionala, organizarea/functionarea acestor institutii/structuri/entitati nominalizate in anuntul CSAT, HG nr.271/2013 pentru aprobarea Strategiei de securitate cibernetică a României şi a Planului de acţiune la nivel naţional privind implementarea Sistemului naţional de securitate cibernetic, respectiv in Rapoartele anuale de activitate ale SRI (CN CYBERINT), practic nu ar fi trebuit sa mai existe functional-organizatoric in spatiul romanesc, cu atat mai mult sa fie stabilite structuri administrative/executive nonjuridice dotate logistic cu bunuri, mijloace si resurse materiale si umane/incadrate cu personal, bugetate public direct sau indirect prin entitatile mama, respectiv analizate prin rapoarte activitatile functionale ale acestora atat la nivelul CSAT cat si al SRI, inclusiv  si la nivelul celorlalte organisme specializate din sistemul national de securitate si aparare, componente ale institutiilor subliniate mai sus.

Ca atare se poate constata existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania, cu accent deosebit pe subiectul securitatii cibernetice chiar de la cel mai inalt nivel de decizie, Presedentia Romaniei, situatie confirmata oficial chiar prin textul comunicatului suspus dezbaterii publice astfel: “Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu (…) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României”. Oare cum un organism de tipul COSC poate substitui puterea legislativa din Romania, reprezentata de Parlamentul Romaniei si CSAT sa sustina acest lucru in mod oficial, si ce lege sau act normativ cu putere de lege (ordonanta) a stabilit ca COSC poate sa actualizeze cadrul legislativ in domeniu (n.n.securitatea cibernetica) si sa adopte/initieze o lege in acest sens.

Ca un corolar la cele anterior expuse redam o trimitere a CCR din Decizia nr.17/2015 care ar trebui sa fie in atentia oricarui reprezentant al statului roman si anume:

“75 (…) Trimiterea la acte administrative, cu o forţă juridică inferioară legii, într-un domeniu critic pentru securitatea naţională, cu impact asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, încalcă prevederile constituţionale cuprinse în art. 1 alin. (5) referitoare la principiul legalităţii. O dispoziţie legală trebuie să fie precisă, neechivocă, să instituie norme clare, previzibile, a căror aplicare să nu permită arbitrariul sau abuzul. De asemenea, norma trebuie să reglementeze în mod unitar, uniform, să stabilească cerinţe minimale aplicabile tuturor destinatarilor săi. Or, atâta vreme cât ordinele sau deciziile sunt emise de conducătorii autorităţilor sau instituţiilor publice desemnate de lege, apare cu evidenţă că legea relativizează în mod nepermis reglementarea acestui domeniu, lăsând la latitudinea fiecărei entităţi stabilirea, în mod diferenţiat, a unor măsuri esenţiale, precum cerinţele minime de securitate cibernetică, modalitatea de notificare, precum şi datele şi informaţiile care însoţesc notificarea.”

Iata cum la nivel inalt prin activitatea si hotarararile luate de catre CSAT, prin consensul membrilor sai, cel putin pe domeniul securitatii cibernetice suspus dezbateri si eludarea preveerilor Constitutiei si legilor tarii sunt create premisele generarii elementelor constitutive ale unor infractiuni (abuz in serviciu, neglijenta in serviciu etc.) ce pot fi sanctionate in urma unor activitati de instructie penala precizate de facto prin cele doua coduri penale si de procedura penala aplicabile.

Asteptam o reactie pe masura a autoritatilor statului de drept pe subiectul mai sus analizat astfel incat in Romania sa nu se mai poata produce derapaje in sensul celor create de protocoale si echipe mixte intre SRI si alte autoritati ale administratiei publice centrale, iar cei vinovati demnitari, functionari publici sau oricare persoana responsabila si implicata de punerea in opera a unor fapte cu caracter penal pe segmentul dezbatut sa raspunda  conform gradului de vinovatie identificat si stabilit de organele de urmarire penala in drept, respectiv confirmat printr-o hotarare judecatoreasca justa. (Sava N.).

[1] http://csat.presidency.ro/?pag=46&id=14443

[2] Vezi Decizia CCR 97/2008 unde se mai precizeaza ca “…În procesul de îndeplinire a activităţilor sale specifice, pot apărea situaţii litigioase pentru a căror rezolvare să fie necesară formularea unor acţiuni în justiţie, şi numai instanţele de judecată învestite cu soluţionarea respectivelor litigii au competenţa de a stabili dacă Consiliul Suprem de Apărare a Ţării are sau nu calitate procesuală, activă sau pasivă.”

Actualitate

Increngătura politică ascunsa a gunoaielor(XIII)/Fostul director al APM Prahova sub influenta bauturilor alcoolice in biroul sau

Publicat

pe

De

Cele mai noi escapade ale fostului director Florin Diaconu de la APM Prahova, pe ultima suta de metri, intre doua etape de sustragere de documente, seara, dupa orele de program evitand locatiile cunoscute, din capitala sau din Prahova, nenea’ a consimtit sa dea curs cererii finului doamnei Norica Nicolai de acum celebrul secretar general adjunct al ministerului Mediului, faimosul domn Teodor Dulceata, cu care Diaconu s-a intalnit acum doua zile, in conditii foarte discrete (dar monitorizate), intr-un restaurant situat la marginea Bucurestiului, pentru ca amandoi sa isi puna, la punct, in continuare, strategiile de protectie si de EXIT. Adica, cum sa iasa amandoi din situatia in care se afla si care i-a condus in atentia presei si a autoritatilor.

Desi au incercat sa fie echilibrati si rationali, domnul Teodor Dulceata, sub coordonarea unui inalt ofiter, care se lauda peste tot ca lucreaza si are influenta in cadrul unui Departament Specializat al administratiei Prezidentiale de la Cotroceni, cunoscut in Romania ca domnul Sandu, au consumat doar vinoase’ .
Totusi noi nu putem intelege chestia asta, pentru ca domnului „Dulceata” ii plac vinoasele’ iar Diaconu Florin ii place, mult, berea si, in special taria.
Va rog sa observati stimati cititori cum interesele de grup organizat ii aduc impreuna pe acesti stimabili „domni” desi valentele lor sunt diferite iar comuniunea de sisteme de valori infractionale ii conjuga.
Cat de puternic poate sa fie efectul lui BACHUS, astfel incat, chiar si astazi, vineri 28 februarie 2020, orele 10.30, domnul Diaconu Florin isi exercita, cu profesionalism, actul managerial-directorial, exceland in performanta evaluarii si semnand si rezolutionand probabil acte si documente ale agentiei sub efectul consumului de bauturi alcoolice.
Sa speram ca domnul „Dulceata” admirator al sporturilor de iarna, participant frecvent la agendele de taina Zaga-Zaga din judetul Vrancea nu va pasi pe urmele nasei sale doamna Norica Nicolai in locatiile secrete din judetul Prahova din zona Tohani cu conotatii si specific dacic. Uite ca acusi a venit si controlul de la minister…UPS. De la Corpul de Control, fiind mandatat, desemnat si imputernicit, oficial, sa preia/efectueze/coordoneze si sa conduca actul de control de fond respectabilul domn George Plotuna, specialist cu expertiza in domeniu, fost angajat MAI. Revenim (Cristina T.).

Citeste in continuare

Actualitate

Dr Bogdan Nica este noul director al APM Prahova/Dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova sunt din nou confirmate

Publicat

pe

De

Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate. Astfel, ziarul nostru a dezvaluit in exclusivitate – in data de 26.02.2020 – ca noul director al APM Prahova va fi specialistul Bogdan Nica, dezvaluiri efectuate in serialul „Increngatura politica ascunsa a gunoaielor XII”, privind mafia din acest domeniu.

Increngătura politică ascunsa a gunoaielor(XII)/SURSE CONFIRMA/ Noul director al APM Prahova va fi numit dr Bogdan Nica


Specialist de anvergura, cu rezultate si performante corporatiste si manageriale, cat si directorale, care ar fi aceptat propunerile de la nivelulurile de decizii din cadrul ministerului de resort pentru a prelua nenorocirile si mostenirea dezastruoasa/penala lasata in urma de grupul clandestin organizat Florin Diaconu, Teodor Dulceata (din cadrul Ministerului, secretar general adjunct), Doina Gheorghe (Sef Serviciu Autorizari APM Prahova), Gabriela Munteanu (Director Garda de Mediu Prahova, fost sef serviciu al Directiei de Protectie Prahova), dna Corcodel (desi este economist a fost incadrata de Florin Diaconu pe o pozitie de referinta, in cadrul agentiei prahovene subminand continuu si sistematic fluxul de autorizare si de suspendare a autorizarii de mediu pentru agentii economici) si aghiotantul S.Ghe, de profesie „filor” (de la filaj) care extrage si transporta in conditii dubioase arhiva personala a lui Diaconu- sustrasa in ultima perioada din agentie. Acesta are un nas important care l-a sustinut in directia promovarii si angajarii pe functie bine platita in agentie desi este pensionar militar, pentru conferirea sistemelor de protectie structurii mafiote descrise.
Dinamica in speta se succede in cascada intrucat evenimentele din ultimale 24 de ore au generat un cutremur care a condus la numirea dr Bogdan Nica si la un control de amploare ce se deruleaza la APM Prahova, incepand de azi, de specialisti de la Centru.
Probabil doua persoane din aceasta institutie au intrat brusc in concediu (revenim pe aceasta tema).
Reamintim ca, in pofida solutiilor asumate de Guvern pentru inchiderea procedurilor de infringement declanşate de Comisia Europeană impotriva României in domeniul tăierilor ilegale de lemn şi pentru nefinalizarea Programului national de control al poluarii, au fost analizate recent, la Bruxelles, de catre ministrul Mediului, Costel Alexe, si comisarul european pentru mediu, oceane şi pescuit, Virginijus Sinkevičius, catastrofele de mediu in Judetul Prahova au continuat, sub ochii si cu acordul si sprijinul celor doi directori Florin Diaconu si Gabriela Munteanu.
Comisia Europeana i-a reprosat Romaniei nerespectarea obligaliilor nationale, asumate prin directiva privind evaluarea strategică de mediu:
„ In cazul Romaniei, autoritatile nationale nu au fost în masură sa verifice efectiv operatorii si sa aplice sanctiuni corespunzatoare. Inconsecventele din legislatia natională nu permit interventia ferma a autoritatilor romane.”
Prin urmare, Comisia a decis sa trimita Romaniei o scrisoare de punere în intarziere, acordandu-i un termen de o luna, pentru a lua masurile necesare în vederea remedierii deficientelor identificate de Comisie. In caz contrar, Comisia poate decide sa trimita autoritatilor romane un aviz motivat.
Comisarul european pentru mediu, Virginijus Sinkevičius, a subliniat ca apreciaza deschiderea pe care actuala conducere a Ministerului Mediului, Apelor si Padurilor o manifesta catre societatea civila şi ca isi doreste sa viziteze cat mai curand România. Astfel, masurile nu au intarziat sa apara!
Vor fi luate la purificat TOATE autorizatiile de mediu emise ilegal de gasca lui F. Diaconu dar si toate avizele de suspendare. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Actualitate

PNL Prahova intra in normalitate/Adrian Dobre nu mai este presedintele PNL Ploieşti/La şefia organizaţiei a fost numită interimar Roberta Anastase

Publicat

pe

De

Biroul politic permanent al PNL Ploieşti a fost dizolvat, joi seară, în urma unei şedinţe a Biroului Judeţean al PNL Prahova. Adrian Dobre nu mai este presedintele organizatiei. La şefia organizaţiei a fost numită interimar Roberta Anastase.

Prin această hotărâre se intra in normalitate.
Reamintim ca, Incisiv de Prahova a anticipat aceasta masura si a dezvaluit in exclusivitate ca primarul Adrian Dobre NU va mai apuca sa candideze la alegerile parlamentare de pe locul I, la Senat.
Conducerea PNL Prahova a fost iritata de sicanele repetate ale primarului care este „prea bun pentru urbea noastra”, sicane care au culminat cu filaje efectuate de consilierii sai pe anumiti functionari publici din institutiile subordonate si/sau de executarea unor functionari publici, in mod ilegal, doar din razbunarea personala a primarului si cu acordul si sprijinul conducerii Politiei Locale Ploiesti (prin celebra si ilegala Comisie de Disciplina).
Prin această hotărâre PNL Prahova pune STOP prejudicierii imaginii cauzata de primarul Adrian Dobre si gasca cu care s-a inconjurat in organizatia creata dupa chipul si asemanarea sa. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Parteneri


Harmony Beauty Salon Ploiesti

Salon HARMONY, str Cantacuzino din Ploiești (intersecția Moș Craciun )
Servicii oferite :
- micropigmentare sprâncene
-extensii gene
- coafor
-unghii gel
-Cosmetica / tratamente cosmetice
- sala Fitness pt femei
FACEBOOK: https://www.facebook.com/Harmony-Beauty-Salon-278929815636909/

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Actualitate16 ore ago

Increngătura politică ascunsa a gunoaielor(XIII)/Fostul director al APM Prahova sub influenta bauturilor alcoolice in biroul sau

Cele mai noi escapade ale fostului director Florin Diaconu de la APM Prahova, pe ultima suta de metri, intre doua...

Actualitate1 zi ago

Dr Bogdan Nica este noul director al APM Prahova/Dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova sunt din nou confirmate

Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate. Astfel, ziarul nostru a dezvaluit in exclusivitate – in data de 26.02.2020...

Actualitate1 zi ago

PNL Prahova intra in normalitate/Adrian Dobre nu mai este presedintele PNL Ploieşti/La şefia organizaţiei a fost numită interimar Roberta Anastase

Biroul politic permanent al PNL Ploieşti a fost dizolvat, joi seară, în urma unei şedinţe a Biroului Judeţean al PNL...

Actualitate1 zi ago

Gata, Vela a reorganizat Jandarmeria!

(Preluare National – Catalin Tache): Par să bată deja clopote de nuntă la vârful Ministerului de Interne, după ce seria...

Actualitate1 zi ago

„Nu e nicio problemă că acolo e viciu de legalitate, că legea aia n-o vedeți, să constatăm peste ani, când vouă nu vă mai convine nu știu ce sau când e pericol la bănișorii voștri”

Știu toate asociațiile de judecători că decretele au viciu. Dar știți ce zic? Nu e treaba noastră, e a procurorilor....

Actualitate1 zi ago

Agamita Dandanache si Farfuridi

Daca vreti sa ii vedeti pe Agamita Dandanache si pe Farfuridi, trebuie sa vedeti dialogul dintre demisul si refuzatul Ludovic...

Actualitate1 zi ago

GUVERNUL, PANDEMIA SI DOUA OBLIGATII ASUMATE DE PRESEDINTE PRIN STRATEGIA DE APARARE

(Preluare Inpolitics): Capitolul 1.3 care stabilește obiectivele naționale de securitate din Strategia de apărare a Țării elaborată de administrația prezidențială...

Actualitate2 zile ago

ANI este cea mai mica problema a primarului oraşului Băicoi- Marius Constantin/ In vizorul altor institutii ale statului

Agenţia Naţională de Integritate a constatat starea de incompatibilitate în ceea ce-l priveşte pe Constantin Marius Ioan, primar al oraşului...

Actualitate2 zile ago

Primul caz de cornavirus confirmat în România/Arafat e singurul care stie ce vorbeste/ Costache e depasit din punct de vedere al comunicarii

Tot ceea ce au declarat Raed Arafat, Victor Costache si Marcel Vela despre primul caz de coronavirus confirmat in Romania…...

Actualitate2 zile ago

Din ”feisbuceală”, mama Daniela și băiatul Radu au fost băgați direct la guvernare. Și încă pe ce posturi!

(Preluare National – Catalin Tache): Deja Ludovic Orban face adevărate ”demonstrații de forță”, dovedind că este politicianul cel mai bun...

Actualitate2 zile ago

„Evident, o gluma precum Citu nu putea sa se nasca decit pe 1 aprilie!…”

Daca e dezastru, macar sa radem, ca doar rasul ne-a ramas, precizeaza cei de la Lumea Justitiei. Nu ne mai...

Actualitate2 zile ago

BOMBA DE LA BNR: 17 BANCI ANCHETATE PENTRU SPALARE DE BANI

(Preluare Inpolitics): O adevărată nucleară a fost detonată azi de Banca Națională, prin Nicolae Cinteză, director în Direcţia Supraveghere din...

Actualitate2 zile ago

Useristul Andrei Caramitru dorește închiderea bisericilor pe fondul apariției noului coronavirus și consideră Taina Sfântului Maslu ca fiind o practică medievală

Useristul Andrei Caramitru dorește închiderea bisericilor pe fondul apariției noului coronavirus și consideră Taina Sfântului Maslu ca fiind o practică...

Actualitate2 zile ago

Christine Lagarde, directoarea FMI de la aceea data: „Batranii traiesc prea mult si este un risc pentru economia globala, trebuie facut ceva”

La fiecare întâlnire semestrială, FMI supune analizei câte un subiect fierbinte. La întâlnirea de acest gen de la inceputul anului...

Actualitate2 zile ago

CUM NE-AM DAT CHILOȚII JOS ÎN FAȚA CRIZEI SCULATE ȘI A ISTERIEI GENERALIZATE

  Cu ocazia isteriei coronavirusului care plutește în aer și a proviziilor de sfârșitul lumii, am avut o revelație. Înainte...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!