Actualitate
EXPLOZIV/ Soc si groaza in actuala coalitie de guvernamant/Martor protejat la varful PSD!
Soc si groaza in actuala coalitie de guvernamant, dupa ce unii lideri au primit informatia strict confidentiala ca unui personaj extrem de infuent de la chiar varful Partidului Social Democrat i s-ar fi propus de catre procurorii DIICOT statutul de martor protejat! Ci nu doar in orice dosar, ci chiar in cel in care structura smulsa de curand din ”ghearele” indaratnicului Daniel Horodniceanu de catre bacauanul Felix Banila face cercetari in urma halucinantei plangeri penale depuse de catre Ludovic Orban. Mai mult chiar, se spune ca presedintele Partidului National Liberal si implicit liderul asumat al Opozitiei parlamentare din Romania a facut acest act altel sinucigas politic doar dupa ce i s-ar fi dat asigurari ca o persoana din anturajul imediat al premierului Viorica Dancila va sustine in fata procurorilor DIICOT si care a participat inclusiv la incriminata vizita din Israel toate acuzele de tradare nationala!
Vizita in Israel, ultima carte jucata de o parte a sistemului
Acum, varianta de lucru ca tocmai respectiva persoana ar fi colaborat deja cu procurorii desigur ca ar produce frisoane in coalitia de la Putere nu doar in halucinantul dosar al marii tradari nationale, dar ar baga groaza in cam toti liderii romani, indiferent de culoarea politica a acestora, ”sifonul” invocat de sfatuitorii din umbra ai lui Ludovic Orban fiind recunoscut pentru relatiile transpartinice pe care le are in cam toate mediile. In schimb, tot la fel de posibil este ca si strategii si juristii cu care Ludovic Orban recunoaste ca s-a sfatuit inainte de depunerea plangerii penale care a inflamat spiritele nu doar la Bucuresti, dar si la Washington si mai ales la Tel Aviv sa-l fi ”butonat” ca pe ultimul ”guster” pe liderul PNL, livrandu-i acest pont ”de la servicii” pentru a-l face sa-si asume acest pas pe care alti reprezentanti ai Opozitiei refuzasera sa-l faca.
Dancila, tinta in miscare
Totusi, initiatii sistemului iau in calcul si ca totul sa nu fi fost decat un joc operativ de exceptie indeplinit magistral de catre partea din servicii care se opune tot mai fatis statului paralel si care au lasat o ”momeala” in urma vizitei din Israel a premierului si a discutiilor privind mutarea Ambasadei Romaniei de la Tel Aviv la Ierusalim. ”Momeala” cu atat mai credibila cu cat deja este cunoscuta in buna parte a sistemului setea nestavilita de putere a ”martorului protejat” care viseaza cu ochii deschisi sa puna un premier propriu la Palatul Victoria si sa devina astfel, fie si din umbra, ”doamna de fier” a politicii din Romania. Ceea ce de altfel i-ar fi si facut pe papusarii din servicii ai lui Ludovic Orban sa se repeada sa muste atat de strans din ”momeala” ce acum li se poate dovedi fatala. Daca nu cumva procurorii chiar au apucat sa-i acorde acel statut, in ciuda rugilor frenetice ale liderilor Puterii ca totul sa nu se dovedeasca, mai ales dupa venirea lui Felix Banila la conducerea DIICOT, doar o ultima diversiune incercata in disperare de cauza de ramasitele statului paralel. Unele care, la randul lor, in ultimele zile ar da orice sa-l identifice si cu o secunbda mai devreme pe ”marele sef” care in octombrie va veni si va face curatenie in serviciile secrete romanesti. Caci doar ramane asa cum s-a stabilit…
Orban, sigur ca are ”spate”
Atunci cand putinii liberali influenti ramasi in structurile de conducere ale PNL i-au reprosat lui Ludovic Orban ca va ingropa cu totul partidul dupa ce a depus o plangere penala impotriva premierului Viorica Dancila pentru tradare nationala in favoarea statului Israel, acestia au primit un raspuns stupefiant.
Ludovic Orban a crezut orbeste in asigurarile papusarilor
Si anume Ludovic Orban i–a asigurat ca are ”spatele” asigurat in aceasta operatiune care se va dovedi un succes istoric, care va ”ejecta” de la Palatul Victoria premierul, va darama guvernul si va spulbera actuala coalitie de guvernamant ! Iar ”nebunia lui Orban” se datoreaza strict asigurarilor repetate primite de acesta ca un martor protejat care ar beneficia de acest privilegiu legal din partea procurorilor DIICOT le-ar fi dat deja acestora din urma toate amanuntele de la discutiile private purtate cu usile inchise cu cele mai inalte oficialitati israeliene. Deci, Orban chiar astepta in fiecare dimineata sa rabufneasca stirea cu martorul protejat chemat la DIICOT, numai ca schimbarea lui Daniel Horodniceanu i-a cam inecat deja corabiile. Mai ales ca s-a convins nu doar ca Klaus Iohannis nu s-a lepadat de Horodniceanu, dar a si ”inghitit” instalarea in fruntea DIICOT a lui Felix Banila…
Dancila, ”tinta in miscare”
Dincolo insa de ”ghiocelul” Ludovic Orban, care chiar ca nu mai conteaza de acum in aceasta ecuatie, dosarul de tradare nationala a transformat-o pe Viorica Dancila intr-o adevarata ”tinta in miscare”.
Schimbarea lui Horodniceanu cu Banila, de rau augur…
Una extrem de vulnerabila, mai ales ca, dupa ce Livu Dragnea s-a dovedit cel putin pana acum o ”nuca” prea tare pentru rivalii politici din opozitie sau din propriu-i partid deopotriva, Viorica Dancila a fost imediat catalogata drept ”veriga slaba” care ar trebui smulsa pentru a putea fi intrerupta, atat cat mai este timp, ”cureaua de transmisie” dintre Palatul Victoria, Parlament si cel mai important partid al actualei Puteri. Ceea ce si explica de altfel miza uriasa pentru protejarea sau, din contra, penetrarea informativa a premierului. Iar lamurirea misterului privind al cui a fost in cele din urma jocul operativ din dosarul tradarii nationale si a posibilei existente a unui martor protejat la chiar varful PSD poate inclina definitiv balanta nu doar politica, dar si pe cea a sistemului. Asa ca in aceste zile se fac eforturi informative deosebite pentru a se afla adevarul despre cine a aruncat pe masa de joc a Romaniei ”cartea” martorului protejat. Si daca s-a mers la cacealma sau chiar este un as din maneca servciilor secrete la care nu se astepta nimeni. Iar in functie de rezultatul verificarilor este clar ca Dragnea fie isi va musca nervos mustata, fie va rade strengareste pe sub ea…
Inger sau demon
Si uite cum, pana la venirea ”marelui sef” din octombrie, instalarea acestuia intr-un post cheie reprezentand ”momentul zero” de care serviciile secrete aveau atata nevoie pentru spalarea rusinii din ultimii ani, ”martorul protejat” la care viseaza inca o parte a sistemului si a carui existenta este ”legendata” de cealalta parte se poate dovedi ”inger sau demon”. La fel ca ”parfumul de femeie” care le poate lua unora nu doar mintile, dar si functiile…Prietenii stiu de ce! (Catalin Tache).
Actualitate
Cum sa alegi un serviciu de inchirieri masini
Inchirierile auto – o alegere ideala pentru turistii din Bucuresti
Bucurestiul, un oras in continua dezvoltare, a devenit un pol de atractie pentru vizitatori din toata lumea. Odata cu cresterea numarului de turisti, nevoia de servicii de transport flexibile a crescut considerabil. Transportul public, desi extins, nu poate oferi aceeasi libertate si eficienta pe care o garanteaza inchirierea unei masini. Astfel, turistii care viziteaza capitala pentru cateva zile prefera sa inchirieze o masina pentru a se putea deplasa in ritmul propriu, fara a depinde de rutele si orarele mijloacelor de transport in comun. Pe langa turisti, oamenii de afaceri reprezinta o categorie importanta de clienti pentru companiile de rent a car Bucuresti. Cei care vin in capitala pentru intalniri sau conferinte aleg sa inchirieze masini pentru a-si organiza timpul mai eficient si pentru a se deplasa usor intre diverse locatii. Flexibilitatea oferita de inchirierea unei masini le permite sa se concentreze pe afaceri, fara a se ingrijora de problemele logistice.O gama larga de masini disponibile pentru inchiriere
Diversitatea masinilor disponibile pentru inchiriere este un alt factor care contribuie la popularitatea acestor servicii. Fiecare client are nevoi si bugete diferite, iar piata de inchirieri auto din Bucuresti raspunde acestor cerinte printr-o oferta variata, de la masini economice pana la vehicule de lux. Masinile din categoria economica sunt de obicei preferate de cei care cauta o solutie accesibila si practica pentru deplasari scurte sau pentru a naviga in traficul intens al capitalei. Modelele medii, precum sedanurile, ofera un confort sporit si mai mult spatiu pentru pasageri si bagaje, fiind preferate de familii sau de cei care au nevoie de un vehicul mai spatios. De asemenea, clientii care doresc o experienta deosebita pot opta pentru inchirierea de masini premium sau de lux, echipate cu cele mai noi tehnologii si facilitati. Aceste masini nu doar ca ofera o calatorie confortabila, dar adauga si un plus de eleganta si rafinament, fiind ideale pentru evenimente speciale sau intalniri de afaceri.Solutii pentru familii si grupuri mari – inchirieri auto cu 7 locuri
Pentru familiile numeroase sau grupurile de prieteni care viziteaza Bucurestiul, inchirieri auto bucuresti 7 locuri poate fi o solutie extrem de practica. In loc sa inchirieze doua masini separate, acestia pot alege un singur vehicul incapator, care ofera suficient spatiu atat pentru pasageri, cat si pentru bagaje. Masinile cu 7 locuri sunt bine echipate pentru calatorii lungi si sunt perfecte pentru excursii in afara orasului, cum ar fi vizitele la munte sau la mare. Pe langa spatiul generos, aceste vehicule sunt dotate cu numeroase caracteristici moderne, precum sisteme avansate de climatizare si siguranta, pentru a asigura o calatorie confortabila si lipsita de griji. Inchirierea unui astfel de vehicul aduce grupurile mai aproape, permitandu-le sa se bucure de experienta impreuna, fara a se separa in mai multe masini.Inchirieri auto fara garantie – o solutie convenabila pentru multi clienti
Pentru clientii care doresc sa evite blocarea unei sume de bani pe perioada inchirierii, multe companii din Bucuresti ofera optiunea de inchirieri auto bucuresti fara garantie. Aceasta este o optiune atractiva mai ales pentru cei care prefera o experienta rapida si simpla, fara formalitati suplimentare. Inchirierile fara garantie permit clientilor sa plece cu masina inchiriata fara sa fie nevoiti sa lase depozite financiare semnificative. De obicei, aceste companii solicita doar un card de credit sau de debit pentru a acoperi eventualele taxe, oferind astfel clientilor flexibilitate financiara si o experienta mai usoara. Aceasta solutie este deosebit de apreciata de turistii straini, care nu trebuie sa isi faca griji in privinta conversiei valutare sau a gestionarii garantiilor pe durata sejurului lor in Romania.Servicii de inchirieri auto la Aeroportul Otopeni
Pentru cei care sosesc in Bucuresti cu avionul, inchirierea unei masini direct de la Aeroportul Otopeni este una dintre cele mai convenabile optiuni. Aeroportul, cunoscut si sub numele de Henri Coanda, este cel mai mare din tara si punctul de plecare pentru multi dintre vizitatorii capitalei. Inchirierea unei masini imediat dupa aterizare permite calatorilor sa inceapa explorarea orasului sau sa ajunga la destinatia dorita fara intarzieri. Acest serviciu este ideal pentru cei care doresc sa evite aglomeratia transportului in comun sau costurile ridicate ale taxiurilor. Companiile de inchirieri auto otopeni au puncte de ridicare a masinilor chiar in incinta aeroportului, ceea ce face procesul de preluare rapid si eficient. In plus, clientii pot rezerva masini in avans online, asigurandu-se ca vehiculul dorit ii asteapta la sosire.Inchirieri auto flexibile si accesibile
Un alt aspect care atrage clienti catre serviciile de inchirieri auto din Bucuresti este flexibilitatea oferita in ceea ce priveste durata inchirierii. Clientii pot inchiria masini pe termen scurt, pentru cateva zile, sau pe termen lung, in functie de nevoile lor. Aceasta flexibilitate este esentiala, mai ales pentru cei care vin in capitala pentru un sejur prelungit sau pentru expati si oamenii de afaceri care au nevoie de mobilitate pentru perioade mai lungi. Flexibilitatea nu se refera doar la durata inchirierii, ci si la optiunile suplimentare oferite clientilor. Multi furnizori permit returnarea masinii in locatii diferite fata de cele de unde a fost preluata sau chiar livrarea vehiculului direct la hotelul clientului. Astfel, aceste servicii sunt adaptate nevoilor si preferintelor fiecarui client in parte, contribuind la o experienta de inchiriere cat mai placuta si lipsita de stres.Impactul tehnologiei asupra serviciilor de inchirieri auto
Odata cu avansul tehnologic, industria inchirierilor auto a evoluat considerabil. Astazi, clientii pot rezerva o masina cu doar cateva clicuri, prin intermediul platformelor online sau aplicatiilor mobile. Aceste solutii digitale permit compararea ofertelor, verificarea disponibilitatii in timp real si gestionarea rapida a contractelor. Totodata, rezervarile online vin cu beneficii suplimentare, cum ar fi reduceri sau promotii exclusive. Aplicatiile mobile au transformat radical experienta de inchiriere, oferind clientilor acces imediat la toate informatiile necesare si posibilitatea de a face modificari in timp real, cum ar fi prelungirea perioadei de inchiriere sau schimbarea vehiculului. Astfel, procesul de inchiriere devine mai simplu si mai accesibil pentru toti cei care au nevoie de un mijloc de transport in Bucuresti.Concluzie
In contextul dezvoltarii rapide a Bucurestiului ca destinatie turistica si economica, serviciile de inchirieri auto au devenit un element esential al mobilitatii urbane. Oferind solutii flexibile, accesibile si adaptate nevoilor diverse ale clientilor, aceste servicii sunt din ce in ce mai populare in randul turistilor si al locuitorilor orasului. De la masinile economice pana la vehiculele de lux, de la inchirieri cu sau fara garantie si pana la serviciile oferite direct la aeroport, optiunile disponibile sunt variate si in continua evolutie. Inchirierile auto din Bucuresti reprezinta o solutie practica si eficienta pentru oricine doreste sa exploreze capitala Romaniei in confort si libertate.Actualitate
Colaborare internațională pentru îmbunătățirea conștientizării domeniului spațial la Polul Sud
Ministerele Apărării din Regatul Unit și Canada plănuiesc o demonstrație comună pe orbită pentru a monitoriza sateliții și deșeurile spațiale care trec peste Polul Sud, ca parte a unui proiect pilot canadian destinat îmbunătățirii conștientizării domeniului spațial.
“Obiectele spațiale deasupra Polului Sud al Pământului sunt mai puțin monitorizate decât cele deasupra Polului Nord, iar misiunea va informa viitoarele considerații privind supravegherea spațială pe baza constatărilor misiunii,” conform unui comunicat de presă al guvernului britanic de joi.
Laboratorul de Știință și Tehnologie al Apărării din Regatul Unit, în numele Ministerului Apărării (MoD) și al Comandamentului Spațial din Regatul Unit, va contribui cu un pachet experimental de senzori la proiectul “Redwing,” gestionat de organizația canadiană de cercetare în domeniul apărării, Defence Research and Development Canada (DRDC), se arată în comunicat.
“Această cooperare internațională de cercetare între cele două țări oferă oportunitatea de colaborare comună și de dezvoltare a infrastructurii prototip și a arhitecturii de procesare a datelor,” a declarat comunicatul britanic.
Proiectul Redwing a fost inițiat în martie 2023, cu un contract de 15,8 milioane CAD (aproximativ 11,7 milioane USD) acordat unui consorțiu condus de Magellan Aerospace, cu sediul în Winnipeg. Proiectul preconizează lansarea unui mic satelit în 2027, într-o orbită de aproximativ 575 de kilometri deasupra suprafeței Pământului, în jurul polilor Nord și Sud.
Proiectul a decis acum să activeze o “opțiune de contract pentru a adăuga un subsatelit de 900,000 de dolari la proiectul Redwing,… cunoscut sub numele de Inovator Mic în Conștientizarea Spațială (LISSA),” explică comunicatul de presă al DRDC de joi.
LISSA, un nanosatelit de dimensiunea unei cutii de cereale, va fi desfășurat după ce Redwing va fi pe orbită pentru a zbura “în tandem” cu acesta la o distanță de aproximativ 200 de kilometri, transportând pachetul de senzori al Regatului Unit, conform comunicatului guvernamental britanic.
Pachetul conține o cameră cu infraroșu de unde scurte (SWIR), după cum explică comunicatul canadian, care “înregistrează dincolo de spectrul de lumină vizibilă și va aborda provocarea tehnică a luminii reflectate de nori și gheață în regiunea Polului Sud în timpul verii antartice.”
“Împreună, acestea vor testa cum se poate oferi o mai bună conștientizare a domeniului spațial, cu un accent pe mega-constelații, care orbitează la înălțimi de sub 2,000 km. Cu toate acestea, Redwing va fi, de asemenea, capabil să monitorizeze obiecte la înălțimi care se apropie de Luna Pământului, cunoscute sub numele de orbite cis-lunare, la aproximativ 380,000 km,” adaugă acesta.
Comandamentul Spațial al SUA a fost de mult interesat de îmbunătățirea monitorizării spațiale în emisfera sudică, unde armata americană are puține radare sau telescoape. De asemenea, a fost tot mai interesat de monitorizarea activităților spațiale în vasta regiune de spațiu dintre Pământ și Lună, în mare parte din cauza îngrijorărilor cu privire la ambițiile lunare ale Chinei.
Actualitate
Colmatizarea lacunelor: armata SUA se indreaptă spre drone comerciale după retragerea RQ-7B Shadow
Decizia Armatei Statelor Unite de a suspenda întreaga sa flotă de drone RQ-7B Shadow a dus la o lacună de capacitate pentru soldații care se bazau anterior pe aceste drone pentru operațiuni de recunoaștere și supraveghere. Deși armata analizează un nou sistem de platformă care să fie disponibil soldaților începând cu sfârșitul anului 2027, acest interval de așteptare este considerat prea lung. Astfel, potrivit colonelului Nick Ryan, directorul Managerului de Capacitate al Armatei pentru Sisteme Aeriene Nemancate, armata se îndreaptă către opțiuni disponibile comercial.
„Există o lacună în care unitățile noastre nu au active și nu au capacitate de antrenament în acest moment, pentru a învăța și a dezvolta TTP-uri [tactici, tehnici și proceduri],” a declarat Ryan pentru Breaking Defense înainte de conferința anuală a Asociației Armatei SUA. „Am început să gândim în afara cutiei pentru a ajuta cu această problemă.”
Liderii armatei au anunțat planul de retragere a dronelor Shadow la începutul lunii februarie, ca parte a unei reconfigurări mai ample a aviației. Până la sfârșitul lunii septembrie, toate aceste drone fuseseră retrase din unități, conform lui Ryan. Planul pe termen lung este de a desfășura un nou Sistem Aerian Nemandat Tactical Future (FTUAS) la nivelul brigăzii, iar două companii — Griffon Aerospace și Textron Systems — sunt în prezent în competiție pentru acest contract râvnit. Dacă această competiție rămâne pe calea cea bună, armata se așteaptă să desemneze un câștigător în cursul acestui exercițiu fiscal și să înceapă primirea noilor drone spre sfârșitul exercițiului fiscal 2027.
Potrivit lui Ryan, acest plan prezintă probleme pentru soldații care au nevoie de o capacitate interimară acum, iar declarații de nevoi operaționale emergente au sosit din diverse unități, inclusiv Grupurile de Luptă Multi-Domeniu din Indo-Pacific și Europa.
O parte din planul de viitor include, în parte, utilizarea listei Blue UAS a Unității de Inovație în Apărare (DIU) — o inițiativă menită să ajute armata să selecteze mai repede sisteme comerciale complet lipsite de piese chinezești. Teoretic, dacă o dronă se află pe lista aprobată, o unitate poate să o achiziționeze.
Cu toate acestea, atunci când armata a apelat la această listă la începutul anului, niciuna dintre dronele listate nu ar fi putut umple lacuna creată de retragerea Shadow, astfel că Ryan și ceilalți au colaborat cu DIU pentru refresh-ul listei Blue UAS.
„Probabil că nu putem include ceva atât de mare precum Shadow pe lista DIU Blue, cum ar fi un Grup 3 care cântărește câteva mii de kilograme, deoarece acest lucru ar depăși probabil … 350,000 de dolari,” a spus Ryan. În schimb, opțiunile potențiale ar putea fi în intervalul Grup 2, cântărind mai puțin de 55 de kilograme, având capacitatea de a zbura mai mult de patru ore pe distanțe mai mari de șase mile, observând atât ziua, cât și noaptea, și posibil având capacitatea de a desemna cu laser.
„Aceasta este suficient pentru a umple lacuna pentru moment, pentru a permite unităților să aibă măcar ceva cu care să se antreneze, ceea ce este mai bine decât nimic în acest moment,” a explicat Ryan.
Serviciul este, de asemenea, interesat de adăugarea dronelor cu vizionare la prima persoană pentru nivelurile de echipă și pluton, a adăugat el.
După ce DIU a lansat apelul pentru refresh-ul listei Blue mai devreme în acest an, au venit 360 de propuneri din partea a 220 de companii pentru opțiuni atât de platformă, cât și de tehnologie de suport. Această listă a fost acum restrânsă la 36 de platforme zburătoare de la aproximativ 15 furnizori, iar aceste capabilități sunt programate pentru teste la începutul lunii noiembrie la 29 Palms al Corpului Marin din California de Sud. După ce dronele vor fi testate, vor fi demontate pentru a inspecta toate componentele, după cum a explicat Emeneker. Dacă părțile trebuie înlocuite, companiile vor avea opțiunea de a face aceasta.
Până la începutul lunii decembrie, Emeneker preconizează că dronele care vor trece de testare vor începe să apară pe lista Blue și vor fi continuu adăugate pe o bază rolling. Până la sfârșitul lunii februarie, a adăugat el, dronele care nu vor fi selectate de către servicii vor fi eliminate din listă.
„Vom lista produsele cât mai repede posibil, nu vrem ca utilizatorii finali să aștepte și nici să facem companiile să aștepte,” a spus Emeneker.
Între timp, oficialii din Comandamentul Aviației și Rachetelor ale Armatei și din Comandamentul de Dezvoltare a Capacităților de Luptă ale Armatei vor lucra la obținerea autorizațiilor de aeronavigabilitate, astfel încât, de îndată ce dronele potrivite sunt oficial adăugate pe listă, fie ca substitut pentru misiunea Shadow sau drone cu vizionare la prima persoană, serviciul poate face recomandări unităților.
„Dacă putem obține mai multe sisteme disponibile care sunt conforme cu NDAA [Legea de Apărare Națională], de care armata este cu adevărat interesată să achiziționeze … și Congresul alocă fonduri pentru unități, atunci unitățile vor merge absolut acolo și vor începe să achiziționeze aceste lucruri,” a declarat Ryan.
-
Exclusivacum 5 zile
Controversa imobiliară privind Familiile Nichita și Lupu: De la un accident tragic la tranzacții frauduloase/Cazul White Tower
-
Exclusivacum 4 zile
Familia Albu: o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești
-
Exclusivacum 3 zile
Primarul care a părăsit Cătina cu ghivecele și pietrele în brațe: o poveste de alegeri și controverse
-
Exclusivacum 3 zile
Fraude imobiliare în România: Scandalurile Nordis și White Tower dezvăluie un sistem corupt
-
Exclusivacum 3 zile
Ipocrizia lui Ciolacu: oferte controversate pentru marea industrie
-
Exclusivacum 5 zile
Colaborarea între victime și abuzatori – O problemă persistenta în rândul polițiștilor din MAI
-
Exclusivacum 2 zile
Emil Pascut despre impactul prostiei în funcții decizionale și controversele OUG 59/2017
-
Exclusivacum 3 zile
Abuzuri și interpretări eronate în Poliția de Frontieră