Actualitate
EXCLUSIV/MAFIA, JUSTITIA SI “PORTOCALELE” DE CONSTANTA/Procurorul de caz, Savu Nicolae Cristian, a pus concluzii de respingere a actiunii, actiunea fiind promovata de chiar Parchetul Judecatoriei Constanta… /Stupefiant…

Speta este una extrem de complexa, asa ca o sa incercam sa facem un rezumat.
Astfel, Cosmin Paraschiv din Constanta ne transmite ca este vorba de un imobil constand in casa de locuit si aproximativ 3500 mp, situat in intravilanul municipiului Constanta. Acesta a apartinut unui oarecare Voicu Dumitru, pana in anul 1960, cand i s-a confiscat ca efect al Decretului nr. 417/1958, ca masura complementara de confiscare a averii.
Din anul 1960, bunicii mei au ocupat acest imobil, initial in baza unui contract de inchiriere; in anul 1974 acestia au cumparat casa de locuit si doua anexe gospodaresti ( magazie si wc), la care s-au atribuit in folosinta 150 mp, indivizi din totalul de 3500 mp.
In anul 1992, prin Decizia Prefectului s-au trecut in proprietate cei 150 mp, cf Legii 18/1991. in anul 1997, urmare a demersurilor efectuate de parintii mei, Manea Victoria si Constantin ( bunicii fiind decedati intre timp), au primit in proprietate toata suprafata de teren, prin Ordinul Prefectului nr. 19/1997, ordin ce a fost ulterior intabulat la OCPI.
Toate bune si frumoase pana a aparut mostenitoarea fostului proprietar, o anume Thomand Ileana Gabriela, care printr-un miracol a reusit sa anuleze in instanta ordinul prefectului emis noua, si sa obtina un alt ordin al prefectului nr. 183/1999, emis in favoarea ei pentru suprafata de teren. ( au atacat si contractul de vanzare- cumparare prin care am achizitionat casa, fara a avea succes).
Ordinul emis in favoarea acesteia este total nelegal din prisma urmatoarelor motive:
– terenul a intrat in proprietatea statului ca efect al Decretului 417/1958, fapt pentru care nu putea fi retrocedat niciodata pe Legea 18/1991 fond funciar, cu toate astea i s-a restituit; ( sunt in posesia unui raspuns de la Avocatul Poporului din care reiese clar acest lucru);
– la data emiterii ordinului, numita Thomandl beneficiase deja de 10 ha, limita impusa de Legea 18/1991;
– numita Thomandl nu a facut niciodata cerere de restituire a terenului, cu toate ca era obligata potrivit legislatiei in vigoare.
– in decizia de confiscare este prevazuta suprafata de 3000 mp, si cu toate astea ordinul prefectului are in vedere suprafata de 3340 mp.
Motivele sunt mult mai multe, dar nu as dori sa intru in detalii.
Ce as dori insa, sa va aduc la cunostinta sunt urmatoarele probleme:
De-alungul timpului la dosarele disputate au fost folosite doar fotocopii, destul de sterse. La un moment dat am intrat in posesia unui xerocopii mai bune dupa Ordinul 183/1999, ocazie cu care am constatat ca suprafata inscrisa este ingrosata si scrisa cu alte caractere decat restul din cuprinsul documentului.
Astfel, am formulat plangere penala cu privire la Ordinul Prefectului nr. 183/1999 sub aspectul savarsirii infractiunii de fals.
Cercetarea s-a finalizat cu clasare, deoarece a intervenit prescriptia raspunderii penale, dar si cu sesizarea instantei civile privind desfiintarea ordinului considerat fals. Astfel, s-a constituit pe rolul Judecatoriei Constanta dosarul civil nr. 663/212/2013 avand ca obiect anulare act.
La primul termen de judecata, judecatorul Burtescu Alexandru Ionut, extrem de vehement a concluzionat ca este incuviintat de parchet si ca ramane in pronuntare. La data la care urma sa se pronunte, surpriza !!! solutia a fost: repune cauza pe rol, pentru a solicita anumite documente de la Prefectura, documente care oricum nu au fost comunicate A fost doar un pretext…
Asa cum au decurs absolut toate procesele purtate cu aceasta Thomandl Ileana Gabriela, si acesta s-a finalizat cu respingerea actiunii. Parchetul de pe langa Judecatoria Constanta, convins ca actul este alterat, a mers mai departe si a declarat recurs, si acesta fiind respins.
Sentinta de la fondul actiunii, pronuntata de judecator Burtescu urmeaza sa o atasez prezentei descrieri, ocazie cu care va rog sa o studiati cu atentie sa vedeti ineptii…
De asemenea, la unul din termenele de judecata, procurorul de caz, Savu Nicolae Cristian, a pus concluzii de respingere a actiunii. Va dati seama ??? actiunea fiind promovata de chiar Parchetul Judecatoriei Constanta… stupefiant…
In luna octombrie 2017, am reclamat Parchetului Judecatoriei Constanta, Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 495 din 31.08.1999, de asemenea sub aspectul savarsirii infractiunii de fals intelectual. Mentionez ca, HCL 495/1999 a stat la baza emiterii Ordinului 183/1999 prin care se atribuie numitei Thomandl suprafata de 3340 mp.
Plangerea a fost repartizata la Politia Transporturi Constanta, iar in urma discutiei purtate cu ofiterul de caz, am inteles ca solutia a fost deja dictata de Parchet, prin vocea procurorului sef, Teliceanu Gabriel, anume aceea de clasare.
Ok, chiar daca a intervenit prescriptia raspunderii penale, nemaiputand fi nimeni tras la raspundere, deoarece faptele dateaza din anul 1999, Parchetul, prin politie, este obligat sa cerceteze fapta, iar in cazul in care constata ca este un fals sa actioneze pentru desfiintarea acestuia.
Obligatia rezulta atat din prevederile Deciziei ICCJ RIL 2/2011, cat si din prevederile art. 315 ncpp:
(2) Ordonanţa de clasare cuprinde menţiunile prevăzute la art. 286 alin. (2), precum şi dispoziţii privind
d) sesizarea judecătorului de cameră preliminară cu propunerea de desfiinţare totală sau parţială a unui înscris.
In urma unei audiente la procurorul de serviciu a reiesit faptul ca plangerea se afla la procurorul sef spre semnare, inca din luna februarie 2018. poate este prea ocupat ???
In ce priveste infractiunile sus amintite, argumentele sunt urmatoarele:
HCL 495/1999 are in vedere propunerea de atribuire a unei suprafete de 3340 mp. La baza acestei hotarari au stat mai multe documente, precum avizul de legalitate emis de secretarul consiliului local care avizeaza suprafata de 3130 mp.
De asemenea, convocatorul ( ordinea de zi ) a sedintei consiliului local, procesul verbal de sedinta au in vedere suprafata de 3130 mp. Cu alte cuvinte, una s-a votat, alta a reiesit pe hartie.
Cu atat mai mult, va rog sa observati semnatura presedintelui de sedinta Paul Bocanete, semnatura inscrisa pe HCL si sa o comparati cu cea inscrisa pe schita anexa la hotarare. In mod normal trebuiau sa fie asemanatoare… cum vi se pare ???
In cadrul acestei ultime plangeri, am solicitat efectuarea unei expertize cu privire la cele doua semnatura, prin Ordonanta din 27.04.2018, fiindu-mi comunicat faptul ca se respinge, pe motiv ca nu intereseaza in cauza.
Aceste documente care prevad suprafata de 3130 mp, coroborat cu faptul ca Ordinul Prefectului a fost modificat ( in opinia parchetului – suprafata scrisa cu alte caractere) ma duc clar la concluzia ca aceste documente administrative sunt contrafacute.
Cu toate acestea, documentele in cauza produc inca efecte juridice, numita Thomandl facand demersuri recente ( martie2018) de inscriere a lor in cartea funciara. Probabil urmeaza o vanzare a terenului avand la baza documente falsificate.
Mentionez ca, prin retrocedarea absolut ilegala a acestui teren, eu raman fara cele doua anexe cumparate in 1974 odata cu casa de locuit, raman fara utilitati (bransament apa, canalizare etc), toate fiind pe lotul atribuit numitei Thomandl. (Simona F.).
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/aviz-legalitate1.pdf” title=”aviz legalitate(1)”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/confiscare1.pdf” title=”confiscare(1)”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/constatare-pag11.pdf” title=”constatare pag1(1)”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/constatare-pag21.pdf” title=”constatare pag2(1)”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/constatare-pag3.pdf” title=”constatare pag3″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/constatare-pag4.pdf” title=”constatare pag4″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/convocator-pag1.pdf” title=”convocator pag1″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/covocator-pag-2-pozitia-25.pdf” title=”covocator pag 2 pozitia 25″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/HCL-495.pdf” title=”HCL 495″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/ordin-prefect-1831.pdf” title=”ordin prefect 183(1)”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/ordonanta.pdf”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/pv-de-sedinta.pdf” title=”pv de sedinta”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/raspuns-av-poporului.pdf” title=”raspuns av poporului”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/schita-anexa-HCL.pdf” title=”schita anexa HCL”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/schita-imobil.pdf” title=”schita imobil”]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/sentinta-1.pdf” title=”sentinta 1″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/sentinta-2.pdf” title=”sentinta 2″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/sentinta-3.pdf” title=”sentinta 3″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/sentinta-4.pdf” title=”sentinta 4″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/sentinta-5.pdf” title=”sentinta 5″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/sentinta-6.pdf” title=”sentinta 6″]
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2018/05/sesizare-instanta-civila1.pdf” title=”sesizare instanta civila(1)”]
Actualitate
Forțele Spațiale independente și inovatoare: inițiative pentru combatul orbital și operațiuni dinamicie

Un pachet de programe pentru a răspunde amenințărilor spațiale
Oficiul pentru Capacități Rapide în Spațiu (Space RCO) desfășoară în prezent aproximativ o duzină de programe menite să contracareze amenințările orbitale. Potențial, aceste inițiative vor conduce la dezvoltarea unei „game de produse” de subsisteme, ce vor permite Forței Spațiale să lanseze rapid noi nave spațiale cu mobilitate superioară, a declarat directorul Space RCO, Kelly Hammett.
Colaborare pentru o abordare standardizată în construcția sateliților
Hammett a indicat posibilitatea unei convergențe și parteneriate între Oficiul pentru Conștientizarea Domeniului Spațial și Operațiuni de Luptă (purtați de Col. Byron McClain, de la Space Systems Command) și Space RCO, pentru a adopta o strategie de tip „product line”, adică module și componente standardizate, pentru operațiuni dinamicie în spațiu. Aceasta presupune dezvoltarea de platforme, sarcini utile și interfețe definite, pentru a evita crearea unor sateliți „la comandă” și pentru a avansa spre o abordare repetabilă, agilă și scalabilă în stilul Space Development Agency.
De la personalizări istorice la soluții agile și comerciale
Ideea centrală, explicată de Hammett, este mutarea de la programele unicat, costisitoare și lent de dezvoltare, către platforme predefinite, reutilizabile, pentru operațiuni spațiale dinamice, precum cele utilizate de agențiile și companiile spațiale comerciale. Acest concept va permite diversificarea misiunilor, de la supraveghere la apărare și evitare a coliziunilor, prin utilizarea de „buse” (platforme operative) standardizate.
Proiecte precum Prime Fusion și înlocuirea GSSAP
Hammett a menționat că programul Prime Fusion Pilot Accelerator, implementat în colaborare cu FedTech, are ca scop accelerarea startup-urilor finanțate de capital de risc și integrarea lor cu contractorii consacrați pentru a dezvolta tehnologii de protecție pentru sateliți, precum și sisteme de evaluare și diagnoză bazate pe inteligență artificială și software de procesare video.
Un alt proiect, de natură similară, vizează contractarea de platforme „agile” pentru operațiuni dinamicie în spațiu, inclusiv pentru înlocuirea constelației GSSAP, destinat monitorizării spațiului geostaționar. Oficiul a emis o solicitare de informații pentru producția de platforme autonome, capabile să opereze minimum 48 de ore „near” geostaționar, cu funcții de întreținere orbitala, dezafectare și operațiuni de proximitate, cu termene de răspuns până pe 2 mai.
Software-ul R2C2 – viitorul operațiunilor spațiale
Pentru gestionarea flotelor de sateliți dinamicie, Space RCO dezvoltă software-ul de comandă și control bazat pe cloud, denumit Rapid Resilient Command and Control (R2C2). Acest sistem va deveni standard pentru toate sateliții operaționali, urmând să fie implementat în Delta 9 după 2026 – un nou centru al Forței Spațiale, destinat generării de forțe de război orbital și serviciului de proiecție a forțelor în spațiu.
Învățarea și integrarea în era războiului orbital
Hammett a avertizat că nu fiecare sistem personalizat tradițional va fi compatibil cu Delta 9 și procesul de integrare în R2C2. Astfel, industria trebuie să se adapteze pentru a-și demonstra capabilitatea de a se integra în platforma unică și agilă a Forței Spațiale, pentru a răspunde noilor provocări și operațiuni strategice din spațiu.
Actualitate
DIU și US Northern Command lansează două noi oportunități pentru dezvoltarea capabilităților împotriva dronelor mici de tip UAS

Inițiative pentru combaterea sistemelor neautorizate de aer
Unitatea pentru Inovație în Apărare (DIU), în colaborare cu Comandamentul Northern al SUA (NORTHCOM) și Biroul pentru contracararea UAS-urilor mici (JCO), a anunțat astăzi două noi oportunități pentru industrie pentru dezvoltarea de soluții în domeniul contracarării sistemelor neautorizate de aer (cUAS).
Solicitare pentru capacități de protecție cu impact redus
Prima inițiativă are în vedere o solicitare pentru „capabilități de protecție cu impact redus” (LCD), care să se extindă în întreaga coaliție militară și să integreze actualele programe de contrat UAV de mici dimensiuni. Potrivit DIU, aceste soluții vor contribui la cea de-a doua fază a efortului Replicator al Pentagonului, care urmărește să răspundă la creșterea amenințărilor militare ale Chinei.
Contextul și obiectivele programului Replicator
Primul program, anunțat în august 2023, prevedea distribuirea a mii de sisteme autonome, coste redus, pentru a contracara agresiunea chineză în următorii doi ani. A doua etapă, denumită Replicator 2, se concentrează în special pe soluții cUAS, iar DIU intenționează ca noile capabilități să minimizeze riscurile pentru trupele, civilii și infrastructurile sensibile, atât în interiorul, cât și în afara teritoriului național.
Leverage pentru inovație rapidă și adaptabilă
Solicitarea va folosi procesul DIU de deschidere către soluții comerciale (CSO), care permite colaborarea mai flexibilă și mai rapidă cu companii non-tradiționale din domeniul apărării. DIU speră ca această abordare să reducă timpul necesar pentru inovare și să elimine blocajele sistemice în achiziția de capabilități LCD. Aceasta se aliniază cu ordinul executiv recent, „Modernizarea Achizițiilor de Apărare și Stimularea Inovației în Industria de Apărare“, din luna trecută, ce urmărește accelerarea procesului de achiziție și simplificarea procedurilor pentru cumpărări rapide de tehnologii militare.
Termen și viitoare provocare de inovare
Termenul pentru depunerea ofertelor din partea industriei este 16 mai. În același timp, DIU a anunțat că intenționează să lanseze, în colaborare cu NORTHCOM, o competiție cu premii pentru soluții inovatoare în detectarea, identificarea și urmărirea UAS-urilor, deși detalii suplimentare nu au fost furnizate în acest moment.
Actualitate
Reconfigurare strategică: Armata SUA oprește două programe majore

Încetarea investițiilor: Motorul T901 și FTUAS
Pe măsură ce ies la iveală detalii suplimentare despre reducerile programelor Armatei SUA, un purtător de cuvânt al serviciului a confirmat planurile de a încheia lucrările pentru un nou motor de elicopter și pentru Sistemul Viitor Tactic Aerian fără Pilot (FTUAS). „Oprim investițiile și achizițiile în aceste două programe ca parte a inițiativei de transformare a armatei pentru a elibera resurse și a le reinvesti,” a declarat purtătorul de cuvânt.
Provocările motorului T901 și impactul deciziilor recente
De asemenea cunoscut sub numele de motor T901, Programul de Motor Turbina Îmbunătățită (ITEP) era destinat alimentării elicopterelor UH-60 Black Hawk și AH-64 Apache, oferind cu 50% mai multă putere și o eficiență a consumului de combustibil cu 25% mai bună. Însă, dezvoltarea a întâmpinat obstacole în ultimii ani. În ciuda planurilor Armatei de a închide proiectul, GE continuă dezvoltarea, concentrându-se pe atingerea obiectivelor contractului activ, inclusiv pregătirile pentru primul zbor din acest an.
Sfârșitul FTUAS și schimbarea de strategie
Programul FTUAS, destinat să înlocuiască RQ-7 Shadow, a întâmpinat de asemenea întârzieri, deși companiile Griffon și Textron erau încă în cursa pentru contract. În cadrul unei audieri a Comitetului pentru Servicii Armate al Senatului, senatorul Jack Reed a dezvăluit că Armata a oprit planurile pentru FTUAS. O parte din fondurile economisite va fi direcționată către dezvoltarea accelerată a Bell’s Future Long-Range Assault Aircraft (FLRAA).
Prioritizarea FLRAA: o nouă direcție
Armata a solicitat Bell o strategie pentru a accelera programul FLRAA, cu scopul de a aduce aparatul în dotarea soldaților cât mai curând posibil. „Încercăm să canalizăm resursele spre FLRAA pentru a devansa cronologia de implementare cu ani de zile. Avem nevoie de o aeronavă care să zboare de două ori distanța, cu dublă viteză și capacități superioare”, a menționat purtătorul de cuvânt.
-
Exclusivacum o zi
De trei ani, Incisiv de Prahova avertiza: Iată adevărul despre corupția din Penitenciarul Ploiești
-
Exclusivacum 3 zile
Dezastru în tabăra lui Nicușor Dan: campanie de dezinformare și atacuri neacoperite
-
Exclusivacum 3 zile
Ordinul MAI [S/7/2018] contrazice deciziile judecătorești privind plata sporurilor în concediu
-
Featuredacum o zi
Unsprezece comercianți suspectați de fraudare a Sistemului de Garanție-Returnare: verificări în curs și semne de întrebare despre „musterii” din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Scandal la Interne: Sindicatul Diamantul acuză abuzuri grave în acordarea majorărilor salariale „Bayraktar”
-
Exclusivacum 8 ore
Teatru de proastă calitate și impostori de doi bani în Ploiești: Escrocheria anului – doi farisei care-și fură „icoanele” și-și joacă rolurile de-adevărate prosteală
-
Featuredacum 3 zile
Prioritizare analiză mutări polițiști promoția iunie 2025 pentru reîntregirea familiei
-
Ancheteacum 3 zile
Startul concesiunilor pentru proiecte hidroenergetice: o nouă etapă periculoasă pentru resursele României