Anchete
OPINIE/Unii Primari din România, unii șefi de consilii județene și majoritatea ordonatorilor de credite sunt niște pioni controlați de crima organizată ce conduce România
Sunt nevinovati, domnilor, pentru că, sunt vanitosi și orgoliosi (poate chiar și lacomi, cum îi stă bine unui politician parvenit !) și-au dorit puterea și nu înțeleg (sau poate că nu le pasă, bazându-se pe conjuctura politică) riscurile ! Sunt marionete promovate de o mafie care l-a promovat și pe Pandele și pe mulți alții, inclusiv pe Oprescu și care slujesc „stăpânul” până când mecanismul se blochează, după care sunt înlocuiti. Cei ca ei sunt niște instrumente prin care crima organizată – consolidată dincolo de putința justiției de a o elimina -, conduce administrația publică și devalizează bugetul public. Iar aceste personaje nu fac altceva decât să pună în practică solicitările adevăraților păpușari, adică a celor care au un singur scop: să devalizeze bugetul public. Și, până când parlamentarii nu vor deveni ceea ce ar trebui să fie, adică să concepă și să implementeze legi care să apere cetățeanul și averea publică și nu să deservească, exclusiv, crima organizată (cum se întâmplă în prezent, când mai toate actele normative sunt „dedicate”); până când administrația publică nu va redeveni performantă și eficientă – adică va fi epurată de lepre politice și clientelare, puse să asigure protecție furtului banului public -, specimene de genul acestora vor continua să fie pionii prin intermediul cărora crima organizată și mafia vor devaliza bugetul public. În pofida aparențelor este mai mult decât evident că Primăria nu este condusă din primărie și nici deciziile nu sunt luate în primărie. Urmăriți dacă activitatea PRIMARULUI are sau va avea ceva comun cu oportunitățile cetățeanului sau ale Ploiestiului. Urmăriți-i deciziile, în special cele privind alocarea banilor publici. Priviți dincolo de aparențele populiste și veți vedea că fiecare decizie presupune alocare de fonduri de la Bugetul Primariei, prin contracte dedicate (sau prelungite ori modificate prin acte adiționale), către crima organizată care controlează Primăria. Vor primi, cu siguranță, un comision pentru aport și servilism (sau poate nu ?) și, poate, în final, dacă puterea va fi acaparată total, nu vor fi nici sacrificati și nu vor avea nici soarta lui Oprescu, dar vor fi obligati să plece pentru a nu acumula prea multă putere. Pentru că adevărații păpușari, adică administratorii firmelor abonate etern la contractele publice, protejate de greii politicii românești, de SRI, SIE sau alte instituții de forță, cei ce sunt adevarații gestionari ai bugetului capitalei și cei ce hotărăsc cine și ce să facă, cui și cum să i se atribuie contractele publice, vor să rămână veșnic beneficiarii redistribuirii banului public, se servesc de „slugi” și nu le place să împartă puterea.
E o iluzie că PRIMARUL va decide asupra destinației banului public ! Acolo, adică la firmele ce câștigă consecvent licitațiile la Primărie, este cantonată atât decizia cât și corupția, respectiv: mita, traficul de influență, evaziunea fiscală, adică puterea reală. În birourile firmelor ce pun în operă „investițiile” (pseudo-investițiile), sau prestează servicii („fușeresc”, pentru cunoscători) pentru Primărie, adică sunt beneficiarii banului public, sunt cei care dirijează și-i ordonă Primarului ce decizii să ia, cui și ce contracte să-i atribuie. Și până când legislativul nu va înțelege că tarifele pentru lucrări și prestării servicii trebuie să se raporteze la tarifele pieței private ori până când banii statului nu vor fi utilizați eficient și responsabil, Primarii și toți ceilalți ordonatori de credite vor continua campania generalizată de risipă stupidă a banului public, în favoarea crimei organizate, mizând pe faptul că nu există stipulată, în lege, răspundere pentru risipă sau cheltuirea ineficientă a banului public. Pe de altă parte, vina pentru iresponsabila risipă a banului public este și lipsa de eficiență în stoparea risipei banului public, a unor instituții publice, gen: ANAF, Curtea de Conturi, DIICOT, IGPR sau DNA, care, continuând să cerceteze doar efectele cheltuirii iresponsabile a banului public, nu și cauza – adică continuă să alerge, exclusiv, după cei mituiți – funcționarii publici și nu sancționează și mituitorii – reprezentanții firmelor ce beneficiază de contracte dedicate -, bugetul public va fi, în continuare, „vaca de muls” a crimei organizate. Pentru că, precum în zicala „fraierii nu mor ci se schimbă”, fraierii sunt, de fiecare dată, primarii și ordonatorii de credite (care ajung să deconteze, respectiv să fie cercetați penal și condamnați), în timp ce beneficiarii reali ai fondurilor publice sunt, parcă eterni, aceleași firme abonate consecvent la contracte cu statul și sunt ocoliți și protejați de sistem. Iar cât timp firmele ce beneficiază de contracte publice vor beneficia de tratament „privilegiat” în raport cu restul grosul firmelor din România, adică vor fi protejațe și ocolite de fisc, Curtea de Conturi sau organele de cercetare penală, – pentru că întrețin (sponsorizează) clasa politică și vor continua să devalizeze bugetul public diminuând obligațiile bugetare prin operațiuni fictive (operațiuni derulate prin firme fantomă), va fi, în continuare, „bătaie” pentru obținerea de contracte publice (contracte care asigură profituri uriașe, de până la zece ori față de mediul privat) și numirea de primari servili. Dacă însă, servind interesul național (nu de tip Oprea, asigurându-și doar privilegii personale sau clientelare), legislativul ar face ordine în modul de gestionare a banului public și ar sancționa cu delapidare și gestiune frauduloasă cheltuirea iresponsabilă (peste prețul mediu al pieței) a banului public, iar fiscul și Curtea de Conturi și-ar face datoria și ar monitoriza (la sânge) și urmări permanent modul cum este cheltuit banul public, sancționând drastic toate firmele abonate la lucrări publice care apelează la operațiuni fictive pentru a diminua profitul impozabil, impozitând toate operațiunile fictive, cu siguranță banul public ar fi gestionat mai responsabil și mai corect. În aceste condiții nu s-ar mai înghesui nici Primarii și nici alții de aceeași teapă să ajungă primari și nici păpușarii din spatele lor nu s-ar mai „strofoca” (mituind tot ce se poate mitui) să încheie contracte publice, precum în prezent, adică păguboase pentru bugetul public, dar extrem de rentabile pentru crima organizată.
Cât însă în România administrația publică va fi controlată și manageriată de indivizi cu trecut mai mult decât dubios, care au protejat și continuă să protejeze firmele care devalizează bugetul public prin contractele cu statul, primari sau ordonatori de credite vor fi tot mai mulți și tot mai prosperi, iar România va deveni un stat falimentar, controlat în totalitate de mafia bugetară.
Din păcate, generația noastră, beneficiind de „serviciile” actualilor parlamentari, care au consolidat crima organizată cum n-a făcut-o nimeni în această țară (emițând sute de acte normative la comanda, care permit devalizarea „legală” a bugetului public), nu cred că va mai prinde ziua când o lucrare plătită din bani publici va fi decontată la aceeași valoare precum o lucrare din mediul privat și nu va include para-nărătul politico-mafiot, care a ajuns, în unele cazuri și la 1000 % raportat la valoarea reală a lucrării. Și nici ziua în care, în România, licitațiile pentru lucrări publice, se vor defășura corect, iar decontările se vor face corect, după verificarea cantității și calității lucrărilor sau prestărilor de servicii efectuate. Și nici ziua în care Curtea de Conturi și ANAF se vor ocupa, cu prioritate și nu demagogic, de modul cum devalizează socetățile abonate la contracte cu statul, bugetul public. Pentru că în acea zi, când firmele abonate la lucrări sau prestări servicii, plătite din bani publici, vor fi obligate să practice tarife echivalente cu cele din zona privată, ori vor răspunde penal pentru diminuarea profitului prin înregistrarea în contabilitate de operațiuni (cheltuieli) nereale, se va opri și para-ndărătul (adică „comisionul” sau mita pentru obținerea contractelor). Iar oprirea para-ndărătului din contractele decontate din bani public înseamnă pur și simplu exterminarea actualei clase politice a cărei existență este dependentă, direct, de înregistrarea în contabilitatea firmelor abonate la lucrări decontate din bani publici, de operațiuni nereale (cheltuieli fictive), prin care sunt diminuate ori compensate fictiv obligațiile fiscale. Operațiuni care asigură „banii negrii” ce întrețin actuala clasă politică și actualul mecanism de devalizare a bugetului public.
Așa că nu mai injurati Primarii, pentru că ei sunt doar pioni pusi să asigure, în continuare, scurgerea de fonduri din bugetul Primăriei, via crima organizată, către clasa politică (verificați cine protejează firmele abonate la contractele cu Primăria, cine țipă dacă acestea sunt luate în „vizor” și aveți dimensiunea fenomenului corupției din România !). Adevărații păpușari și beneficiari ai deciziilor (programate) ale Primarului sunt administratorii firmelor beneficiare ale contractelor cu Primăria și politicienii ce asigură protecție acestor firme (prin intermediul celor numiți în funcții la Curtea de Conturi, ANAF, etc., care ocolesc, premeditat, din control aceste societăți). Ei sunt adevărata „cauză” a stupidelor decizii ale Primarilor, a devalizării bugetului Primariilor și cancerul ce a adus țara în situația unui muribund fără nici o șansă de scăpare.
Anchete
Normele de aplicare privind decontarea transportului au fost publicate
Sindicatul Sidepol anunță că au fost publicate normele de aplicare privind decontarea transportului. În Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 904/06.09.2024, a fost publicat OMAI nr. 145/05.09.2024, care completează Normele metodologice de aplicare la nivelul Ministerului Afacerilor Interne a HG nr. 1198/2022, referitoare la drepturile de transport pe teritoriul național ale personalului din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională, aprobate prin OMAI nr. 181/2022.
Anterior, organizația noastră a adus la cunoștință principalele prevederi ale OMAI nr. 145/05.09.2024 cu ocazia punerii în transparență decizională a acestuia, propunând, în cadrul unei ședințe a Comisiei de Dialog Social, modificarea sau eliminarea unor prevederi cu impact negativ asupra beneficiarilor drepturilor de transport.
Atentie pentru politistii eligibili!
Atragem atenția politistilor eligibili pentru drepturile de transport care nu au depus cererea de alocare a sumei forfetare reprezentând decontarea drepturilor de transport lunar (zilnic)/săptămânal/bilunar, începând cu data de 12.07.2024. Aceștia sunt rugați să depună astfel de cereri până în a 15-a zi lucrătoare de la data intrării în vigoare a prevederilor OMAI nr. 145/05.09.2024, dacă îndeplinesc condițiile de acordare a contravalorii transportului sub forma unei sume forfetare conform noilor reglementări.
Nedepunerea cererii în termenul menționat va duce la încetarea contravalorii transportului sub forma unei sume forfetare începând cu data de 12.07.2024.
Pentru mai multe detalii, consultați modificările normelor de decontare a transportului și tabelul cu noile sume forfetare. (Cerasela N.).
Vezi modif. norme decontare transport.
Anchete
Polițiștii de frontieră depistează trei cetățeni irakieni ascunși într-un autocamion la Giurgiu-Ruse
Polițiștii de frontieră din cadrul Punctului de Trecere a Frontierei Giurgiu-Ruse au depistat, în urma unui control amănunțit, trei cetățeni irakieni ascunși printre rulouri cu etichete, într-un autocamion condus de un cetățean turc.
Incidentul a avut loc atunci când un cetățean turc, în vârstă de 56 de ani, s-a prezentat la Punctul de Trecere a Frontierei Giurgiu-Ruse pentru a intra în țară la volanul unui autocamion ce transporta rulouri cu etichete pe ruta Turcia-Cehia.
Pe baza analizei de risc, polițiștii de frontieră au decis efectuarea unei verificări amănunțite a mijlocului de transport, în colaborare cu polițiștii de frontieră bulgari. În timpul controlului, au fost descoperite ascunse în interior trei persoane de sex masculin.
Asupra celor în cauză nu au fost găsite documente de identitate, aceștia declarând verbal că sunt cetățeni irakieni și că au urcat în autocamion într-o parcare din Turcia, în apropierea frontierei turco-bulgare, fără ștința șoferului.
Având în vedere circumstanțele constatate, șoferul, autocamionul și persoanele descoperite ascunse au fost preluate de către reprezentanții Poliției de Frontieră Bulgare, pentru continuarea cercetărilor și luarea măsurilor legale ce se impun. (Sava N.).
Anchete
Fostul deputat Marian Cucșa acuză mafia din spatele evaziunii fiscale în România
In timp ce românii sunt urmăriți de autorități pentru datorii minore de 2 lei, există firme care au fraudat statul cu sute de milioane de euro, dar beneficiază de protecția unor persoane influente, a declarat fostul deputat Marian Cucșa, președintele Partidului Republican din România, pe Facebook. Un raport recent al Curții de Conturi evidențiază mafia acestor firme, care sunt protejate de funcționarii ANAF.
Republicanii solicită ca românii să nu mai fie vânați de ANAF și că evazioniștii, precum și colaboratorii lor din instituții și partide, să fie cercetați și să plătească pentru faptele lor.
Conform informațiilor disponibile, domnul Adrian Țuluca de la firma Propaganda este responsabil de campaniile de protejare mediatică pentru aceste firme. Același domn Țuluca colaborează cu Lucian Viziteu, actualul primar al Bacăului, care este strategul de campanie al doamnei Elena Lasconi.
Ceea ce surprinde este că, în prezent, domnul Viziteu de la USR nu mai oferă „ceaiuri” generalului Dumbrava, cum se întâmpla când era în Comisia SRI; acum are „misiuni mai importante”, a adăugat Cucșa.
„O întreb pe doamna Lasconi: cum de protectorul celor mai mari evazioniști din România este un om de bază al campaniei dvs? Răspunsul mi-l imaginez. Bănuiesc că și dumneavoastră,” a punctat fostul deputat Marian Cucșa.
-
Exclusivacum 4 zile
Fiasco la IJP Prahova: mobilizarea ireală sub comanda lui Ginel Preda/MOBEX PH-DB-24
-
Exclusivacum 3 zile
Teapa oferită de operatorul de salubritate UWS/Rosal Ploiesti: Impasibilitatea autorităților ADI și CJ Prahova și legăturile cu foști ofițeri SRI
-
Exclusivacum 3 zile
Dublu standard în Poliție: Abuzurile de la IPJ Prahova și Justiția Selectivă
-
Exclusivacum 4 zile
Scandalul WHITE TOWER continuă: Mesaje halucinante și umilințe în afaceri imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Controversele din CSM Ploiești: Dănuț Burghelea și acuzele de abuz și umilință
-
Exclusivacum 4 zile
Încercarea de a mascara Justiția:incompatibilități și abateri în cazul judecătorului C5 de la Judecătoria Vălenii de Munte (II)
-
Exclusivacum 4 zile
În spatele cortinei: Cum rețelele mafiote controlează sănătatea publică în România – scandalul Sterileco și indiferența autorităților
-
Exclusivacum 5 zile
Controversă în justiție: un judecător cere recunoașterea vechimii în magistratură pentru activitatea la Garda Financiara