Actualitate
EXPLOZIV/Subofiter de cazarmare, comandant de contrainformatii/„Legaturile primejdioase” dintre seful SSI si DGIA?

Voroneanu Dumitru. Aceasta este identitatea, cu nume si prenume, a celui mai „acoperit” din „acoperitii” din sistem. Sau cel putin asa ar fi trebuit sa fie ! Pentru ca, iata, „ghinion”, nu doar ca-l identificam pe comandantul ultra-secretei unitati SSI din cadrul SPP, dar dezvaluim si amanunte socante despre cum un subofiter de armata expert in „cazarmare” si dresor de ciobanesti germani a ajuns sa conduca ditamai protectia interna de la Seviciul de Protectie si Paza, adica echivalentul structurii „Doi s’un sfert” de la MAI !
Iar aceasta ultima ridicare a „batistei” de pe „tambalul” generalului Pahontu, mai ales concomitent cu formarea comisiei parlamentare de ancheta a activitatii SPP, de care era atat de mare nevoie, dincolo de izul telenovelistic al unor asemenea ascensiuni halucinante in sistemul atat de divinizat de unii poate explica multe despre starea in care a ajuns una dintre structurile noastre de elita. Ca si despre penetrarea serviciului condus inca din 2005 de catre Lucian Pahontu, la randul sau „legendat” ca s-ar fi lansat in „lumea buna” a sistemului dupa ce-i plimba ciobanescul german unui fost inspector sef al Jandarmeriei Romane. Pentru ca stransele relatii de rudenie intre comandantul seseist si unul dintre adjunctii generalului Hapau, nimeni altul decat seful „rivalilor” de la DGIA poate trezi nu doar atentia tardiva a lui Pahontu, dar si pe cea a membrilor comisiei parlamentare.
Oare stie Pahontu de „legaturile primejdioase” dintre seful SSI si DGIA?
Care pot afla totodata, daca tot vor pune intrebari despre acuzele de politie politica in care generalul Pahontu si o mana de comandanti de Sectiuni apropiati acestuia precum Joita (Sectiunea 1), Neagu (Sectiunea 2), Grigoroaia ( Sectiunea 3), Paunica (Sectiunea Acoperiti), Nedelea (SDI) sau „fantoma” Voroneanu (SSI), despre „contra-filajele” organizate de acestia, de puzderia de case si autoturisme conspirative de fite aflate la dispozitie, fondurile operative „fara numar”. Dar mai ales despre lipsa mandatelor judecatoresti pentru interceptarile telefonice facute in „regie proprie” si obligativitatea „partenerilor de viata” ai cadrelor din serviciu de a semna ilegalele angajamente „cu urmari penale”, metoda prin care oamenii s-au simtit apoi pur si simplu santajati!
Subofiter de cazarmare, comandant de contrainformatii
Iata ca si Romania poate fi tara tuturor posibilitatilor, mai ales in sistem, acolo unde orice simplu subofiter isi poate indeplini visurile de marire. Bine, nu chiar oricare, pentru ca si in cazul actualului inlocuitor al lui „nea Fane” Ganea in fruntea „protectiei interne” de la SPP o fi contat poate si sprijinul, fie el si doar moral, al „cumnatelului” aflat la butoanele DGIA, serviciul de informatii din cadrul MApN. Si uite cum, dupa ce a fost „tablagiu” la Armata, seseistul sef Voroneanu a urmat Academia Tehnica Militara, pe care ar fi absolivit-o ca subinginer, dupa care, ferit total de domeniul operativ, a indeplinit mult mai pasnicele misiuni de „cazarmare”.
De unde a fost printre „chilotarii” Armatei, la contrainformatii si apoi la protectie interna la DGIA. De aici, in ciuda avantajului puternicelor legaturi de familie la varful structurii, a fost transferat si avansat ofiter, la inceputul anilor 2000, pe vremea cand comandantul SSI era colonelul David, la SSI-ul SPP-ului. La sugestia si puternic sprijinit de „nea Fane” Ganea. Cel caruia i-a si luat locul de altfel intre timp la comanda structurii care raspunde de protectia informativa a tuturor cadrelor din SPP si a serviciului insusi. Dar care, iata, in schimb nu-si poate proteja nici macar propria identitate.
Gata, „domn Mitica”, esti „minat” !
Si daca tot a venit din randurile Armatei la SPP, „domn Mitica” Voroneanu probabil are stiinta de „legendele” cu militarii care se infiltrau in interiorul altor unitati si puneau „minat” pe steagul acestora. Si cunoaste si „repercusiunile” devastatoare unei asemenea operatiuni, care tineau, ce-i drept, mai mult de onoarea celui „minat” si nu neaparat de prevederile exprese ale regulamentelor militare. Asa ca, de acum „minat” pe fata, aproape ca nici nu mai are rost de batut moneda pe legaturile dintre seful SSI din SPP si „perversele” si incisivele servicii militare de informatii ale Armatei. Cu toate ca ramane o mare enigma cum de generalul Pahontu, cel care si-a facut un titlu de glorie din meteahna de a nu pune fosti subofiteri pe functii cu prima de comanda a facut o exceptie tocmai in cazul „spionului militar” Voroneanu, ex – DGIA! Si in fond, daca respecta cutuma militara dupa ce i-a fost „minata” identitatea, seful SSI se poate retrage linistit la marea sa pasiune, cresterea si dresajul de ciobanesti germani. La care, de altfel, se pare ca se si pricepe de minune, ca altfel nu l-ar fi invoit mereu „nea Fane” Ganea sa participe la concursurile chinologice. Ca nici cu dresajul cainilor nu este usor, dar cu oamenii este ceva mai greu, mai ales intr-un domeniu atat de sensibil precum contrainformatiile, unde doar scoala vietii uite ca nu este de ajuns … Si mai ales ca imputernicitul Voroneanu, la fel ca toti ceilalti din „garda pretoriana” a generalului Pahontu, de la Joita la Grigoroaia si de la Nedelea la Neagu cam au varsta de pensionare si pot lasa deci linistiti locul ofiterilor tineri in spatele carora va cadea de altfel sarcina sa retransforme SPP-ul intr-o unitate de elita, dupa ce comisia parlamentara de control isi va prezenta concluziile….(Catalin Tache).
Actualitate
NATO: Motorul neașteptat al inovării europene într-o eră a incertitudinii strategice
Actualitate
Bătălia pentru Spectrul Radio: Cum a fost asigurată securitatea națională în noua lege a bugetului
Actualitate
Rolul ascensoarelor auto în clădirile moderne: soluții pentru mobilitatea vehiculelor

În marile orașe, spațiul devine o resursă tot mai prețioasă, iar eficiența fiecărui metru pătrat contează. Clădirile moderne nu mai sunt doar structuri funcționale, ci ecosisteme inteligente, unde tehnologia și confortul trebuie să coexiste armonios. În acest context, ascensoarele auto apar ca o soluție inovatoare la una dintre cele mai frecvente probleme urbane: parcarea.
Sistemele automate de ridicare a autoturismelor schimbă radical modul în care sunt proiectate și utilizate spațiile de parcare în mediul construit. Nu mai vorbim doar despre garaje și rampe – ci despre integrarea unui lift pentru autoturisme care facilitează mobilitatea, economisește spațiu și oferă un nivel superior de confort.
Află în continuare cum funcționează aceste soluții moderne și de ce merită să le iei în considerare în orice proiect urban sau rezidențial.
Ce este un ascensor auto și de ce ai avea nevoie de unul?
Un lift pentru autoturisme, numit și ascensor auto, este un sistem mecanizat conceput să transporte vehicule pe verticală între diferite niveluri ale unei clădiri, fie că este vorba despre un garaj subteran, o parcare pe mai multe niveluri sau un showroom auto.
Dacă locuiești sau lucrezi într-o clădire cu spațiu limitat, probabil ți-ai pus problema parcării:
-
unde îți lași mașina în siguranță;
-
cum reduci timpul pierdut căutând un loc liber;
-
cum îți protejezi autoturismul de intemperii și de riscurile din spațiile aglomerate.
Un ascensor auto îți oferă o soluție discretă și eficientă. În loc să aloci suprafețe mari pentru rampe și căi de acces, poți profita din plin de volumul clădirii, transportând mașina vertical, rapid și în siguranță.
Avantajele utilizării ascensoarelor auto în mediul urban
În orașele mari, spațiul este un lux. Lifturile auto vin ca un răspuns firesc la provocările parcării urbane. Beneficiile sunt multiple, iar tu le poți experimenta imediat:
-
economisești spațiu construit: nu mai ai nevoie de rampe largi sau trasee lungi pentru accesul auto;
-
crești valoarea imobilului: o clădire echipată cu lift auto atrage adaugă un plus de confort și tehnologie;
-
asiguri o experiență elegantă: accesezi parcarea fără stres, fără blocaje, fără manevre inutile;
-
îmbunătățești siguranța: accesul controlat și lipsa circulației auto la nivelul pietonilor reduce riscurile de accidente;
-
reduci zgomotul și poluarea: timpul redus de căutare a unui loc de parcare înseamnă mai puține emisii și un mediu mai liniștit.
Imaginează-ți o clădire de birouri unde clienții VIP își lasă mașina la parter și o regăsesc la etajul 4, în fața unui lounge privat. Da, exact așa poate funcționa.
Unde poți integra un lift auto: scenarii reale și funcționale
Poți instala un ascensor auto în multe contexte. Nu este o soluție rezervată doar clădirilor înalte sau centrelor de afaceri. Gândește-te la:
-
clădiri rezidențiale cu mai multe apartamente: liftul auto elimină nevoia rampelor abrupte și îți asigură o parcare subterană bine organizată;
-
showroom-uri auto: vrei să expui o mașină sport la etaj? Nicio problemă. Liftul o ridică în siguranță, fără urme de roți pe scări;
-
hoteluri de lux: oferă clienților posibilitatea de a-și parca mașina direct în apropierea camerei sau în spații premium;
-
vile urbane private: acces rapid între stradă și garajul de la subsol, fără compromisuri de design sau funcționalitate.
Integrarea este flexibilă și se poate adapta atât estetic, cât și funcțional. În plus, sistemele moderne permit operarea prin aplicație mobilă, recunoaștere RFID sau cod personalizat – toate acestea îți dau control total și confort.
Un ascensor auto nu este doar un moft futurist, ci o investiție într-un stil de viață modern și eficient. Îți salvează timp, îți protejează mașina și contribuie la o experiență urbană mai fluidă.
Alegerea unui sistem inteligent de mobilitate pentru vehicule face diferența dintre funcțional și excepțional. Așa că, dacă vrei să îți duci proiectul imobiliar sau confortul personal la următorul nivel, ia în calcul integrarea unui lift auto.
Simplifici parcarea, valorifici spațiul și adaugi un plus de tehnologie vieții tale de zi cu zi.
Vrei să afli cum poți instala un ascensor auto adaptat nevoilor tale?
Contactează un specialist în soluții de mobilitate și cere o ofertă personalizată chiar azi!
-
Administratieacum o zi
Schimbare majoră în Penitenciare: Apelul de Dimineață devine „treaba tuturor”, ofițerii coboară pe secții
-
Administratieacum 4 zile
Canicula paralizează traficul greu: Restricții drastice în 15 județe din 7 iulie 2025
-
Exclusivacum o zi
Sistemul Penitenciar, impotmolit in trecut: „Groparii” incă păzesc cimitirul ANP, Directorul General Burcu, singur impotriva „grelei moșteniri”
-
Exclusivacum 4 zile
„Ați sărit ca sacalii pe președintele nostru!”: Sindicatul Solidaritatea Ploiești acuză abuzuri și promite răzbunare
-
Exclusivacum 4 zile
Vălenii de Munte: Circul justiției continuă! Telefon confiscat ilegal și o femeie transformată în trofeu pentru polițiști prea zeloși
-
Exclusivacum 4 zile
Inspecția penitenciară: Spectacol de marionete sau circ cu pretenții de control?
-
Exclusivacum 2 zile
ANPC, campioana controalelor fantomă! Coca-Cola, protejată ca ursul brun, firmele românești, bune de plată!
-
Exclusivacum 4 zile
Ministrul Barbu, eroul neașteptat sau ultima speranță a agriculturii românești? Lupta inegală cu mafia antigrindină continuă!