Connect with us

Actualitate

MOJICIE SECURISTA/ Vărul lui Florian Coldea AMENINȚĂ: Ți-o iei în direct, rejecțiile ca voi trebuie trase în țeapă

Publicat

pe

Iti spun, ca sa ramana scris, asa cum va place voua, ca daca nu termini vin pana in Bucuresti si cu riscul unei amenzi penale ti-o iei in direct in fata la B1 sa te vada toata tara ce barbat esti tu umflatule, este mesajul transmis pe facebook de George Tudor Coldea, prezentat în presă în ultimii 10 ani drept vărul fostului șef operativ al SRI generalul Florian Coldea, jurnalistului Andrei Bădin, colaborator al FLUX 24.

Reacția lui George Tudor Coldea, care locuiește în Cluj,  a intervenit după ce Andrei Bădin a amintit în treacăt într-o emisiune la B1 despre contractele privilegiate pe sume imense pe care acesta le-a avut în industria farmaceutică. 

Suflet murdar ce esti, a mai continuat George Tudor Coldea către Andrei Bădin.

Asa iti educi si fata ???Umflatule, a mai scris George Coldea.

 

Vezi tu, toata mizeria asta care o emanati in poporul asta se va rasfrange intr-o zi pe voi si nu e departe ziua aia, a continuat cel prezentat în presă drept vărul lui Florian Coldea.

Ne trageți în țeapă? În curte la vărul?, l-a întrebat Andrei Bădin.

Nimic constructiv doar rejectii ca si voi, a răspuns George Tudor Coldea.

Într-o declarație pentru FLUX 24, Andrei Bădin a precizat că nu se poate cobori la nivelul numitului George Tudor Coldea.

Cred că observați referirea la fiica mea minoră. E o mizerie. Asta e vechea și noua Securitate. Apucăturile acestor golani care cred că EI SUNT STATUL, o clică care amenință în stânga și în dreapta. Mai mult nu am ce să comentez, a declarat Andrei Bădin pentru FLUX 24.

George Tudor Coldea a mai susținut că nu ar fi ,de fapt, văr cu Florian Coldea. 

Dezvăluiri despre cel prezentat drept văr al lui Florian Coldea apar însă în presă de circa 10 ani. Acesta nu le-a negat niciodată.

Generalul SRI în rezervă Florian Coldea are un văr primar care a încasat, prin contracte cu cu statul aproape 85 de milioane de euro.Firma condusă de George Tudor Coldea, vărul fostului adjunct al SRI, a primit în ultimii ani peste 5.000 de contracte de la stat. Mai bine de 4.000 dintre aceastea au fost atribuite direct între anii 2007-2016, scria Jurnalul Național.

Firma în cauză este acuzată că a derulat operațiuni economice generatoare de profit și că nu a depus la organele fiscale bilanțul contabil și nici nu a declarat aceste activități. Printre clienţii s-a aflat inclusiv SRI, generalul Coldea cumpărând consumabile şi servicii medicale de la propriul său văr.

“Vărul generalului SRI a vândut părțile sociale ale unei firme din Cluj către un offshore cu sediul în insula Seychelles. Este vorba despre o căsuță poștală deținută, în prezent, de un asociat al lui George Tudor Coldea într-o companie clujeană ce activează în domeniul consultanței pentru afaceri si management, asociat care a dispărut, odată cu intrarea firmei în insolvență.

Lichidatorul judiciar al fostei firme la care George Tudor Coldea a deținut acțiuni susține, în fața unei instanțe de judecată, că nu reușește să intre în posesia documentelor contabile ale societății și nici a inventarului bunurilor deținute de aceasta, întrucât reprezentantul offshore-ului din Seychelles a dispărut fără urmă.

In Medicare Technics SRL îl găsim la data de 5 martie 2008, ca reprezentant, în calitate de director general, pe Coldea George Tudor, din Cluj Napoca. Presa a scris că George Coldea este verișorul primar al adjunctului directorului SRI, generalul Florian Coldea și că cel din urmă ar fi cerut președintelui CJ Satu Mare ca spitalele din județ să dea contracte firmei condusă de vărul său, Medicare Technics SRL, afirma într-o declarație pentru FLUX 24 fostul ofițer SRI, Adrian Radu.

Medicare a avut legături și cu alt offshore, S.C. MEDITERRANEAN RADIOGICAL SUPPLINES LIMITED cu sediul social în Malta, MT MSD08 Pieta, Sqaq Nra2, Triq ix-Xatt 48, de la care a preluat o părticică din firma Eurorad 2008 SRL.

George Coldea a fost și directorul firmei AUTOTRANSILVANIA —S.R.L., pe când asociat era Călin Stoia, milionarul clujean arestat în lotul Apostu, urmare a scandalului de corupție care a zguduit Clujul în urmă cu câțiva ani. Merită subliniat că și în cazul firmei Medicare Technics SRL, în ciuda numărului mare de contracte cu statul și a unei cifre de afaceri cumulată de 203 milioane lei pentru intervalul 2005-2013, profitul cumulat în toți acești ani, a fost de doar 5,4 milioane lei. Asta înseamnă o rată de profit de 2,66%. Radu someaza DNA-ul sa raspunda public la implicarea verisorului super instelatului in coruptia din sistemul sanitar.

Zilele trecute, un articol cu noi dezvăluiri a apărut în Gazeta de Cluj: 

La începutul acestei luni, în presa centrală a apărut un articol care prezenta faptul că la Mioveni, judeţul Argeş, se construieşte cel mai modern spital din ultimii 25 de ani, investiţia ridicându-se la aproximativ 70 de milioane de euro. Însă, în cuprinsul articolului nu se sufla nici o vorbă despre firmele care edifică acest proiect şi care ”mustesc” de legături cu serviciile secrete. Este vorba despre asocierea italo-română Guerrato S.P.A., SC MEDICARE TECHNICS SA, ITAL TBS TELEMATIC & NBIOMEDICAL SERVICES S.P.A. (TBS GROUP S.P.A), SC EDITRONIC INTERNAŢIONAL SRL, SC EYECON MEDICAL SRL.

În 2015 administraţia locală din Mioveni a semnat contractul pentru construcţia unui spital cu consorţiul format din firmele Guerrato S.P.A., SC MEDICARE TECHNICS SA, ITAL TBS TELEMATIC & NBIOMEDICAL SERVICES S.P.A. (TBS GROUP S.P.A), SC EDITRONIC INTERNAŢIONAL SRL, SC EYECON MEDICAL SRL.

Valoarea lucrărilor se ridică la 68 de milioane de euro. La licitaţia de atunci s-au înscris două oferte, în Primăria Mioveni a declarat admisibilă o singură ofertă, cea a firmei Medicare Technics, care a câştigat contractul fiind reprezentata unui consorţiu format din mai multe societăţi din Italia şi România.

Firma Guerrato Spa este reprezentată în România de Gaetano Tedeschi, care a fost director la firmele  Italstrade SpA şi Astaldi SpA, două societăţi italiene care sunt abonate la contractele de infrastructură plătite din bani publici. De asemenea, Tedeschi a fost comisar în cadrul Ministerului de Interne din Italia, director general al RFI, reţeaua feroviară italiană şi ENEA, Agenţia Naţională pentru Tehnologii Noi, Energie şi Mediu, el fiind un personaj cu ”grade”.

În firma  EDITRONIC INTERNAŢIONAL acţionar şi administrator este MIHUŢOIU CRISTIAN care  activează de ani buni pe piaţa medicală. În 14 aprilie 2011, el a devenit proprietarul a peste 6000 de acţiuni la firma Medsim Limited, un off-shore înregistrat în Seychelles.

În SC Editronic International SRL mai este asociat şi Valentin Sisoe (acţionar minoritar), care şi el activează în industria medicală de la începutul anilor ’90, iar firmele sale sunt specializate în comerţul cu aparatură medicală.

Off-shore-ul cipriot a fost înfiinţat de Mossack Fonseca, o firmă de avocatură implicată în scandalul internaţional Panama Papers în care diferite state, societăţi comerciale şi oameni de afaceri spălau bani prin intermediul off-shore-urilor fondate de Mossack Fonseca.

Vărul Georgel

Firma Medicare Technics nu mai are nevoie de prezentări, contractele acestei societăţi ţinând paginile multor ziare. În cadrul acestei afaceri a lucrat clujeanul George Coldea, vărul fostului adjunct SRI, Florian Coldea.

Gazeta de Cluj a prezentat aspecte legate de implicarea vărului lui Coldea în afacerile medicale din România din primăvara anului trecut, iar în urma dezvăluirilor senatorul Valer Marian a făcut o interpelare care aşteaptă şi acum răspuns pentru că reprezentanţii Ministerelor Justiţiei şi Sănătăţii şi-au pasat răspunsurile de la unii la alţii, punând batista pe ţambal.

În afacerile lui George Coldea este implicată şi Lorina Sereş, soţia fostului ministru al Economiei, Codruţ Sereş, care a fost condamnat pentru acte de corupţie în dosarul Hidroelectrica.  Firmele respective au încheiat sute de contracte cu instituţiile medicale bugetate din România.

George Coldea a avut legături cu două societăţi care activează în domeniul medical: Medicare Technics şi Eurorad Invest, companie aflată în insolvenţă. Eurorad este administrată de cetăţeanul german DAUS HANS JURGEN, compania fiind deţinută de de două firme, una din Malta, cealaltă din Ungaria (MEDITERRANEAN RADIOLOGICAL SUPPLIES LTD, acţionar majoritar, şi EURORAD 2002 KFT).

Firma Medicare Technics îi are ca asociaţi sunt NECULAI MAZILU, GABRIEL CORNELIU ALBU, FANICA NICULESCU SANDRU, off-shore-ul COMPENIA ASSOCIATES LTD, BT LEASING TRANSILVANIA IFN SA şi firma românească DOMINION INVESTMENTS.

George Coldea mai este acţionar minoritar în cadrul firmei MEDICAL GAZPLUS SRL din Bucureşti alături de compania Ginza Invest. Societatea din urmă este administrată de SERES LORINA IOANA, soţia lui Codruţ Sereş. Firma Ginza a devenit acţionar majoritar după ce Coldea, care în 2014 deţinea 90% din firmă, a vândut un pachet de acţiuni lui soţiei lui Sereş.

 

Noroc cu SRI-ul

Începând din 2007 până anul trecut, Medicare Technics SA a primit aproape 5.000 de contracte cu statul, din care mai bine de 4.000 prin încredinţare directă. De pe urma lor firma a câştigat aproximativ 85 de milioane de euro.

Madicare a încheiat contracte şi cu SRI-ul, în situaţia în care firma era reprezentată de George Coldea, iar adjunctul SRI-ului era Florian Coldea. În 2014 SRI a atribuit cel mai mare contract acestei firme. Este vorba de UM 0521, prin Spitalul Clinic de Urgenţă „Prof. dr. Agrippa Ionescu”, care a cumpărat consumabile medicale în valoare de 223.865,83 de euro. Aceeaşi unitate a SRI achiziţiona în decembrie 2010 servicii de reparare şi întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical de 135.284,88 euro, consumabile medicale de 107.093,09 euro în iulie 2012, săculeţe sau plicuri din hârtie pentru sterilizare în valoare de 88.818,2 euro în august 2010, iar lista poate continua. Tot din cadrul SRI au mai cumpărat echipamente şi servicii de la Medicare Technics SA UM 0929 şi UM 0510 (Policlinica SRI).

George Coldea a intrat în legătură cu această firmă în anul 2008 prin intermediul firmei în insolvenţă acum, Eurorad Invest.

George Coldea mai deţine, împreună cu soţia lui, Simina, firma Isis consulting din Cluj Napoca. În ultimii doi ani firma a mers destul de rău din punct de vedere financiar pentru că a înregistrat pierderi. În 2014 societatea a declarat o cifră de afaceri de zero lei.

Reporterii Gazeta de Cluj au încercat să obţină un punct de vedere din partea lui George Coldea, însă el nu a răspuns apelurilor telefonice.

 

Afaceri ca între rude de generali

În SC EYECON MEDICAL SRL administrator şi acţionar majoritar este CÂRSTOCEA IOAN RAZVAN, fiul generalului Benone Cârstocea (decedat în 2011 – n.r.), fost şef al Societăţii Române de Oftalmologie. Generalul Cârstocea a condus şi clinica de oftalmologie a Spitalului Militar Central, dar a înfiinţat şi clinica privată Laser Optics. La această clinică privată lucrează şi locotenent colonelul Ovidiu Muşat, oftalmolog la Spitalul Militar. Muşat a semnat mai multe lucrări ştiinţifice împreună cu Uliana Ochinciuc. Aceasta din urmă a fost soţia lui Dan Condrea, patronul firmei Hexi Pharma, companie implicată în scandalul dezinfectanţilor diluaţi. Dan Condrea a murit într-un accident de circulaţie în timp ce presa dezvăluia afacerile penale şi conexiunile cu serviciile secrete ale acestuia. Ioan Răzvan Cârstocea şi-a extins afacerile şi în Republica Moldova, unde a livrat ambulanţe pentru Serviciul de Asistenţă Medicală de Urgenţă de la Chişinău.

 

70 de milioane de euro pentru un spital cu aproape 300 de paturi

Potrivit conducerii Primăriei, spitalul va fi dotat cu 295 de paturi şi va avea aparatură medicală performantă: COMPUTER TOMOGRAF, echipament de Rezonanţă Magnetică Nucleară (RMN), ANGIOGRAF, ECHIPAMENT RADIOLOGIE (RX).

  • Valoarea totală a investiţiei se ridică la aproximativ 67 milioane de euro (la cheie).
  • Surse de finanţare: Bugetul Local al oraşului Mioveni, credit bancar.
  • Durata de executare a lucrării: 36 de luni de la data semnării contractului (Ec Adrian Radu).

 

Actualitate

În total, în țară intră anual în acest fel circa 36 de miliarde de euro.

Publicat

pe

De

Rețineți o cifră. Cifra 36. Adăugați-i zerourile necesare. Ca să iasă 36 de miliarde. Și scrieți la capătul lor „euro”. Aceasta este suma calculată de experți, ca intră în România în fiecare an de pe urma concetățenilor noștri care muncesc în străinătate. Un aport uriaș, care ar putea fi destinat dezvoltării României. Dar niciodată în mod direct. Așa cum ar fi mulți tentați să creadă.

Banii trimiși din străinătate de milioane de români plecați la muncă peste hotare, cei mai mulți în Uniunea Europeană, reprezintă anual o sumă uriașă. Să vedem unde se duc acești bani, cum se întorc ei în UE, cât pierdem și cât câștigăm de pe urma depopulării României. Și mai ales să vedem dacă există vreo cale de a întoarce în folosul nostru circuitul acestor bani.

Pentru a mă face cât mai bine înțeles, voi preciza că mă aflu într-o scurtă vacanță de câteva zile, pe care am decis să o petrec itinerant într-o rulotă închiriată, în special în Bucovina. O zonă de o frumusețe cu adevărat răvășitoare, extrem de bogată, dacă ne gândim la ceea ce îi oferă relieful, natura și mai ales oamenii ei. Trec prin sate frumoase, spectaculoase chiar, în care au fost construite în ultimii ani un număr impresionant de mare de case cochete și bine îngrijite. Totul sclipește de curățenie și uneori mă gândesc dacă nu cumva am aterizat în vreuna dintre cele mai pitorești localități din Elveția sau din Franța. Din păcate, pe străzi nu zăresc decât oameni în vârstă. Foarte puțini tineri. Și mai puțini copii. Și pretutindeni unde mă opresc să vorbesc cu bucovinenii, le citesc tristețea din priviri și din vorbe. Localitățile, deși arată spectaculos, sunt depopulate. Fii și nepoții oamenilor vârstnici cu care discut nu se mai întorc în România decât rareori. În vizită. Pentru a-și vedea neamurile. Iar neamurile îmbătrânesc și mor cu zile. Aceasta este introducerea. Să vedem și care ar fi explicația.

Pretutindeni aflu două lucruri extrem de importante. Primul e că oamenii au plecat și pleacă în continuare din țară, pentru că aici, în afară de munca câmpului, nu mai au alte locuri de muncă. Asta se întâmplă pentru că România s-a dezindustrializat cu o viteză uluitoare după decembrie 1989. Oprindu-mă rând pe rând în diverse localități, aflu ce a existat ca mică și mare industrie și ceea ce azi nu mai există. Prin urmare, în esență, aceasta este cauza vidului de populație în putere din mai toate localitățile Bucovinei. Extrapolând, cam așa ceva se întâmplă în întreaga țară.

Al doilea lucru important pe care-l aflu este că, legați afectiv de locurile în care s-au născut și de bătrânii pe care i-au lăsat în urmă, românii plecați în străinătate, care între timp au dat acolo naștere unor copii pe care-i cresc în altă cultură, făcând însă eforturi să le conserve strămoșeasca limbă română, trimit o parte din banii câștigați în țară. Fac chiar investiții modeste în beneficiul părinților lor. Și sume consistente sunt alocate pentru construcția și îngrijirea spectaculoaselor vile, cele mai multe păstrând notele arhitecturii tradiționale, pe care am șansa să le admir. Vile în care însă în loc să locuiască cu mic cu mare o întreagă familie, nu stau decât unul-doi bătrâni.

Și acum să încercăm să facem un calcul. De fapt, l-au făcut alții. Oameni specializați în așa ceva. În total, în țară intră anual în acest fel circa 36 de miliarde de euro. O bună parte din acești bani, care vin cumva din Uniunea Europeană, se întorc tot în statele partenere. Pentru că, în absența unei industrii, care să susțină asemenea dezvoltări urbanistice, cele mai multe materiale de construcții și unelte provin din state ale Uniunii Europene. Ca și întreaga tehnologie necesară. Bătrânii care trăiesc în Bucovina, la fel ca și bătrânii care trăiesc în alte zone ale României, nu-și acoperă toate necesitățile în regim de subzistență. Treptat, oricât de harnici sunt, ei nu mai au capacitatea de a munci și de a-și procura toate alimentele necesare de pe urma exploatării pământurilor pe care le dețin. Ca să nu mai vorbesc de restul produselor necesare într-o gospodărie. Aproape toate mărfurile sunt de import. Ele sunt aduse în țară prin intermediul rețelelor comerciale provenite din state europene partenere. Așa că, una peste alta, cei mai mulți bani sosiți în țară se întorc cam de unde au plecat, fără ca în România ei să producă valoare adăugată. Dar să mergem cu raționamentul și mai departe.

Este evident că familiile de români care muncesc în străinătate și care trimit într-o formă sau alta circa 500 de euro pe an în România rețin mult mai mult din câștig pentru ei înșiși. Se întrețin, își cresc copiii cu acești bani și pleacă în diverse vacanțe. Prin urmare, cea mai mare parte a veniturilor milioanelor de români rămân în străinătate. Ca să nu mai vorbim de profiturile substanțiale pe care le realizează de pe urma lor societățile din Europa de Vest.

Și acum să încercăm să tragem o concluzie extrem de simplă. Am auzit o mulțime de oameni politici și am citit chiar și programele unor partide prin care se propun fel de fel de soluții, care de care mai spectaculoase, pentru ca România să recupereze această uluitoare forță de muncă de milioane de români, care au ales să plece în străinătate generând cea mai mare migrațiune din istorie a unui popor care nu a trecut prin vreo uriașă calamitate naturală sau printr-un război pustiitor. Una dintre soluții, care e este prezentată cel mai frecvent, este ca statul român să aloce de la buget o consistentă sumă de bani pentru orice familie de români care alege să se reîntoarcă în țară pentru a-și întemeia aici o afacere. De fapt, toate aceste soluții se dovedesc a fi simple paleative. Dacă românii au plecat din țară în număr de milioane, din motivul că România, prin prostiile liderilor ei, s-a dezindustrializat, soluția de a recupera cumva această dramatică pierdere de oxigen uman este pur și simplu ca partidele politice, în urma unei înțelegeri pe termen lung, a unui proiect adecvat de țară, să decidă reindustrializarea României. După care, găsind aici locuri de muncă – pentru că trebuie să reținem că nu toți cei patru milioane de români sunt antreprenori – conaționalii noștri se vor întoarce în mod natural în țară, copiii acestora vor învăța să vorbească limba română fără accent străin, școlile noastre din sate se vor dezvolta, iar grădina Maicii Domnului va prospera.

Sorin Rosca Stanescu

Citeste in continuare

Actualitate

Rent a car o solutie de mobilitate in oras

Publicat

pe

De

În căutarea unei soluții rapide și avantajoase pentru transport, sau în situația în care propria mașină este în service și aveți nevoie de o alternativă eficientă, serviciile de închirieri auto devin opțiunea ideală. Indiferent dacă sunteți rezident al Bucureștiului sau vizitator străin, acest tip de serviciu se adaptează nevoilor tuturor. Companiile specializate în inchirieri auto din capitală oferă o gamă variată de vehicule, de la modele compacte ideale pentru deplasări ușoare în oraș, până la mașini de dimensiuni medii potrivite pentru călătorii mai lungi sau grupuri mai mari de pasageri.

Flexibilitatea este unul dintre principalii avantaje ale acestor servicii, acoperind atât necesitățile persoanelor fizice, cât și ale celor juridice. Indiferent dacă aveți nevoie de o mașină pentru o zi, o săptămână sau chiar mai mult timp, puteți găsi o ofertă adecvată, adaptată fiecărei situații. Alegerea unei companii de încredere este esențială pentru a beneficia de condiții clare și transparente, evitând surprizele neplăcute legate de tarife ascunse sau de servicii necorespunzătoare.

În București, capitala vibrantă a României, serviciile de închirieri auto sunt extrem de populare datorită cererii constante din partea localnicilor și a vizitatorilor. Într-o metropolă aglomerată unde mobilitatea rapidă și eficientă este crucială, închirierea unei mașini oferă libertatea de a explora orașul și împrejurimile sale în propriul ritm. De la vizite la atracțiile turistice celebre precum Palatul Parlamentului sau Muzeul Național de Artă al României, până la escapade în natură în Parcul Herăstrău sau pe malurile râului Dâmbovița, o mașină închiriată facilitează accesul la toate aceste locuri fără griji legate de transport.

Pe lângă beneficiile evidente în ceea ce privește mobilitatea locală, închirierea unei mașini în București devine o opțiune atrăgătoare și pentru cei care doresc să exploreze frumusețile naturale ale României în afara capitalei. De exemplu, munții Carpați oferă o panoramă spectaculoasă și numeroase posibilități pentru turiștii aventurieri. Trasee celebre precum Transfăgărășanul sau Transalpina sunt accesibile mult mai ușor cu propriul vehicul, permițând descoperirea peisajelor pitorești și a satelor tradiționale.

Pentru turiștii străini care ajung în București prin intermediul aeroportului, serviciile de închirieri auto sunt adesea prima opțiune pentru a începe călătoria fără întârzieri. Companiile oferă opțiuni de rent-a-car direct la Aeroportul Internațional Henri Coandă (Otopeni), facilitând preluarea imediată a mașinii la sosirea în țară. Acest aspect este crucial mai ales pentru cei care nu doresc să depindă de taxiuri sau de transportul public în primele momente ale șederii lor în România.

Beneficiile închirierii unei mașini nu se limitează doar la confortul și libertatea de mișcare în oraș și în afara acestuia, ci includ și aspecte legate de economie și de siguranță. Companiile serioase asigură flote de vehicule bine întreținute, dotate cu tehnologii moderne de siguranță și confort, precum sisteme avansate de navigație GPS și dotări de siguranță activă și pasivă. Acest lucru contribuie la o experiență de condus mai sigură și mai relaxantă pentru toți clienții, indiferent de destinațiile alese sau de durata șederii în țară.

În concluzie, serviciile de închirieri auto din București sunt esențiale pentru oricine caută o soluție flexibilă și convenabilă de transport în capitala României și în regiunile înconjurătoare. Indiferent dacă sunteți turist în căutare de aventuri sau rezident care are nevoie de o alternativă temporară pentru mașina personală, opțiunile variate de închiriere vă permit să găsiți exact ceea ce vă potrivește. Cu o planificare adecvată și alegerea unei companii de încredere, experiența dumneavoastră în România poate fi mai plăcută și mai lipsită de stres, beneficiind de toate avantajele oferite de acest serviciu versatil și indispensabil.

În momentul în care pășim pe pământ românesc prin Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni, ne întâmpină oportunități variate pentru închirierea unei mașini direct în incinta aeroportului. Această facilităte reprezintă un avantaj major pentru călătorii care doresc să își înceapă aventura în România fără întârzieri sau complicații legate de transportul de la aeroport. Companiile de rent a car oferă un spectru larg de opțiuni, de la mașini compacte potrivite pentru deplasări în oraș, până la vehicule de dimensiuni medii sau mari, ideale pentru familii sau grupuri mai mari de călători.

Beneficiul principal al serviciilor de închirieri auto disponibile la Aeroportul Otopeni este accesibilitatea imediată și comoditatea. După sosirea în terminal, călătorii pot rezerva și prelua rapid o mașină direct din incinta aeroportului, evitând astfel necesitatea de a căuta alte mijloace de transport sau de a face rezervări complicate din timp. Această soluție este extrem de apreciată de către turiștii și oamenii de afaceri care apreciază eficiența și flexibilitatea oferită de o mașină personală în timpul șederii lor în țară.

Mai mult decât atât, variatele opțiuni disponibile în cadrul serviciilor de închirieri auto la Aeroportul Otopeni permit călătorilor să aleagă mașini în funcție de nevoile specifice ale fiecăruia. De exemplu, cei care călătoresc singuri sau în cuplu pot opta pentru modele compacte sau economice, care sunt perfecte pentru explorarea orașului și pentru deplasările de scurtă durată. Pe de altă parte, familiile sau grupurile mai mari pot alege mașini de dimensiuni medii sau mari, care oferă confortul și spațiul necesar pentru călătorii mai lungi sau pentru transportul bagajelor voluminoase.

Companiile de rent a car Otopeni pun la dispoziție clienților lor nu doar mașini moderne și bine întreținute, ci și o gamă variată de servicii suplimentare, menite să îmbunătățească experiența de conducere și să asigure o călătorie sigură și confortabilă. Printre aceste servicii se numără inclusiv asigurările complete pentru mașină și pasageri, asistența rutieră 24/7 în caz de nevoie și posibilitatea de a adăuga accesorii utile precum scaune auto pentru copii sau sistem de navigație GPS.

În plus față de aspectele practice, închirierea unei mașini de la Aeroportul Otopeni oferă și beneficii semnificative în ceea ce privește economia de timp și costuri. Comparativ cu alte opțiuni de transport, cum ar fi taxiurile sau transportul public, închirierea unei mașini poate să fie mai convenabilă și mai rentabilă, în special pentru călătorii care doresc să exploreze diverse destinații sau să aibă libertatea de a alege propriile rute și opriri pe durata șederii lor în România.

În concluzie, opțiunile de rent a car disponibile la Aeroportul Otopeni sunt esențiale pentru toți cei care ajung în România și doresc să își gestioneze transportul într-un mod eficient și fără stres. Prin facilitarea accesului la mașini moderne și diverse, aceste servicii contribuie la confortul și flexibilitatea călătoriilor, facilitând explorarea tuturor frumuseților și atracțiilor pe care România le oferă. Daca aveti nevoie de o oferta de rent a car bucuresti avantajoasa va stam la dispozitie in orice moment.

Citeste in continuare

Actualitate

De ce trebuie sa alegi informat un serviciu de inchirieri auto

Publicat

pe

De

Sezonul estival aduce in Romania mii de turisti straini dornici sa exploreze aceasta minunata tara, cunoscuta pentru peisajele sale variate, bogatia culturala si istoria fascinanta. Majoritatea acestor turisti aleg sa calatoreasca cu avionul pana in Romania, iar aeroporturile internationale, in special Aeroportul Henri Coanda (Otopeni) din Bucuresti, devin principalele puncte de sosire. Odata ajunsi aici, acesti vizitatori sunt in cautarea unor alternative de transport care sa le permita sa se deplaseze rapid si confortabil catre destinatiile lor preferate, fie ca vorbim de litoralul Marii Negre, frumusetea naturala a Carpatilor sau orasele istorice precum Brasov, Sibiu si Sighisoara. In acest context, ofertele companiilor de inchirieri auto din Bucuresti se dovedesc a fi cele mai rapide si mai avantajoase solutii pentru a asigura o mobilitate optima.

Companiile de inchirieri auto din Bucuresti au reusit sa isi adapteze serviciile pentru a raspunde nevoilor diverse ale turistilor, oferind o gama larga de vehicule, de la masini economice la SUV-uri si vehicule de lux. Diversitatea ofertelor permite fiecarui turist sa gaseasca masina potrivita pentru nevoile sale, indiferent daca calatoreste singur, in cuplu, cu familia sau in grupuri mai mari. De asemenea, flexibilitatea contractelor de inchiriere, care pot varia de la cateva zile la cateva saptamani sau chiar luni, contribuie la atractivitatea acestor servicii.

Un aspect important care contribuie la popularitatea inchirierilor auto in Bucuresti este accesibilitatea si usurinta cu care se poate rezerva o masina. Majoritatea companiilor ofera posibilitatea de a face rezervari online, prin intermediul unor platforme intuitive si usor de utilizat. Aceste platforme permit compararea rapida a ofertelor, vizualizarea detaliilor despre fiecare vehicul disponibil si efectuarea unei rezervari in doar cateva minute. In plus, multe companii ofera si aplicatii mobile, facilitand astfel procesul de inchiriere pentru cei care prefera sa gestioneze totul de pe smartphone-ul lor.

Siguranta si confortul sunt prioritati esentiale pentru companiile de inchirieri auto din Bucuresti. Flotele de vehicule sunt intretinute in mod regulat si dotate cu echipamente moderne de siguranta. Majoritatea masinilor sunt echipate cu sisteme de navigatie GPS, permitand turistilor sa se deplaseze cu usurinta chiar si in zonele necunoscute. In plus, multe companii ofera asistenta rutiera 24/7, asigurandu-se ca clientii lor beneficiaza de suport in caz de incidente sau probleme tehnice, indiferent de ora sau locul in care se afla.

Un alt avantaj major al inchirierilor auto in Bucuresti este reprezentat de ofertele speciale si pachetele promotionale disponibile in perioada sezonului estival. Aceste oferte includ reduceri substantiale pentru inchirierile pe termen lung, pachete care includ asigurari suplimentare sau optiuni de inchiriere cu kilometraj nelimitat. Astfel, turistii pot alege varianta cea mai avantajoasa pentru bugetul si planurile lor de calatorie, beneficiind totodata de un serviciu de inalta calitate.

Turistii care sosesc pe Aeroportul Otopeni au avantajul suplimentar de a putea inchiria o masina imediat dupa aterizare. Numeroase companii de inchirieri auto au birouri si puncte de preluare direct in incinta aeroportului, facilitand astfel procesul de inchiriere pentru cei care doresc sa isi inceapa calatoria fara intarziere. Indiferent de ora de aterizare, fie ca este vorba de zboruri matinale sau sosiri tarzii in noapte, aceste servicii sunt disponibile non-stop, asigurand astfel o mobilitate constanta si accesibila.

Inchirieri auto aeroport Otopeni ofera si avantajul de a putea explora imediat Bucurestiul si imprejurimile sale. Capitala Romaniei este un oras vibrant, plin de atractii turistice, de la faimoasa Casa Poporului, unul dintre cele mai mari si impresionante edificii administrative din lume, pana la parcurile linistite si muzeele bogate in istorie si arta. O masina inchiriata permite turistilor sa viziteze aceste locuri in ritmul lor, fara a fi constransi de orarele transportului public.

Pentru cei care doresc sa exploreze mai departe, inchirierea unei masini ofera libertatea de a vizita unele dintre cele mai frumoase destinatii ale Romaniei. De la Castelul Bran, cunoscut drept Castelul lui Dracula, pana la Transfagarasan, unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume, si Delta Dunarii, un paradis al biodiversitatii, Romania are multe de oferit si merita explorata in detaliu. Inchirierea unei masini ofera flexibilitatea necesara pentru a descoperi aceste comori ascunse, permitand opriri spontane si itinerarii personalizate.

Companiile de inchirieri auto Bucuresti Otopeni pun un accent deosebit pe calitatea serviciilor oferite si satisfactia clientilor. Personalul este bine instruit si pregatit sa ofere asistenta si sfaturi utile, asigurandu-se ca fiecare client beneficiaza de o experienta placuta si fara probleme. De la explicarea detaliata a conditiilor de inchiriere si pana la recomandari privind cele mai bune trasee si destinatii de vizitat, echipele de suport sunt dedicate sa transforme fiecare inchiriere intr-o experienta de neuitat.

In concluzie, sezonul estival in Romania atrage un numar impresionant de turisti straini, iar companiile de inchirieri auto din Bucuresti ofera solutii ideale pentru a raspunde nevoilor acestora. Cu o gama variata de vehicule, oferte avantajoase, si servicii de inchiriere disponibile non-stop la Aeroportul Otopeni, inchirierea unei masini devine cea mai rapida si mai convenabila metoda de a explora frumusetile Romaniei. Siguranta, confortul si flexibilitatea oferite de aceste servicii asigura o experienta de calatorie placuta si fara stres, permitand turistilor sa se bucure pe deplin de sejurul lor in aceasta tara minunata. Indiferent daca planurile de calatorie includ descoperirea oraselor vibrante, aventuri in natura sau vizite la obiective turistice istorice, inchirierea unei masini reprezinta solutia perfecta pentru a maximiza timpul si libertatea de miscare. Daca doriti sa beneficiati de cea mai avantajoasa optiune de rent a car otopeni puteti sa va alegeti o masina online de pe inchirieriauto-bucuresti.com

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv21 de ore ago

Polițiștii cu familii monoparentale pot refuza, în mod legal , planificarea și munca în ture de noapte

Polițiștii cu familii monoparentale pot refuza munca de noapte ! Modificarea codului muncii Din 31 mai 2024, persoanele singure din...

Exclusiv21 de ore ago

Romaqua Group da in judecata sistemul RetuRO, considerandu-l nefunctional si profitabil doar pentru unii

Cel mai mare producator de bauturi din Romania, Romaqua Group, a cerut in instanta anularea Sistemului Garanție- Returnare RetuRo. Directorul...

Diverse4 zile ago

Fundatie fara beton gata intr-o zi si gata refolosibila

Întreaga lume e în mişcare. Bineînţeles că ştiam asta încă de la faimosul “Eppur şi muove”, dar totuşi parcă ritmul...

Exclusiv5 zile ago

Practici santajiste ale unor sefi de IPJ impotriva sindicatului, prin folosirea art.304 Cod Penal

A venit momentul sa dezvaluim si sa detaliem, pentru prima oara, practici santajiste reale carora sunt supusi uneori, reprezentantii sindicatului,...

Exclusiv6 zile ago

Sefa SRU de la IPJ Vaslui a incalcat de mai multe ori un text foarte clar dintr-o lege in vigoare

Abuzatoarea de la IPJ Vaslui, dezvaluie Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul! Conduita abuziva a sefei de resurse umane de...

Exclusiv7 zile ago

„La IPJ Galati au nevoie de timp suplimentar, ca sa activeze fiecare, cate doua celule nervoase”

La Galati, exista sefi cu creier de broasca testoasa, dezvaluie cei de la Sindicatul Diamantul! Desi termenul limita de actualizare...

Exclusivo săptămână ago

Hora șmecheriei/Mafia deșeurilor și statul paralel/Mafia deșeurile prin turnătorul șef reușește sa închidă firma Gentoil/Care este legătura între firma Geodis și Recop?

Returo este un mecanism sofisticat, profitabil pentru unii, complicat pentru alții, care învîrte bani și adună ambalaje. SGR Returo au...

Exclusivo săptămână ago

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova (III)

Ziarul Incisiv de Prahova continua sa dezvaluie o investigatie complexa, in mai multe episoade, pentru a deslusi impreuna cu dumneavoastra...

Exclusivo săptămână ago

Maurul – Gerard Georgescu- și-a făcut datoria, inca o data!/Semnal de alarma privind razbunarea „Wlăduț & Volosevici” si Organigrama Politiei Locale Ploiesti

Maurul – Gerard Georgescu, pe pagina sa de socializare: „Eu am fost bucuros că Volosevici a plecat, dar bucuria a...

Exclusiv2 săptămâni ago

Paraciosul si sifonul politistilor corupti din IPJ Prahova a facut un accident grav azi in Ploiesti/Solicitam oficial testul antidrog pentru Catalin Muresan cel din mafia deseurilor

Mureșan Catalin de la Recop Pleasa care este implicat în mafia deseurilor a accidentat pe trecerea de pietoni o persoana,...

Exclusiv2 săptămâni ago

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta si ” sora” de incompetenta, la IPJ Braila

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta? Se numeste Sandu Monica, comisar sef, dezvaluie Emil PASCUT de la...

Exclusiv2 săptămâni ago

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova (II)

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori! Despre politisti corupti din...

Exclusiv2 săptămâni ago

Mafia deșeurilor, statul paralel și politicienii

Mai multe spitale din Prahova dau contractele, la troc, unui personaj controversat Amenință șantajează sau mituiesc pe cei ce nu...

Exclusiv2 săptămâni ago

De ce ai nevoie de sefi sa propuna cand e clar ca beneficiarii sunt personalul de conducere si consilierii de integritate?

S-a emis ordinul MAI nr. S/84/31.05.2024 pentru completarea OMAI S /7/2018 cu reglementari privind acordarea majorarii anticoruptie de 12.5% din...

Exclusiv2 săptămâni ago

PROMO/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova. Soţul înşelat a utilizat iar politia si subordonatii in scop de razbunare (I)

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori! Despre politisti corupti din...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv