Connect with us

Actualitate

EXPLOZIV/ ARME ROMANESTI PENTRU CONFLICTUL DIN SIRIA/ TRATATE INCALCATE

Publicat

pe

România și Bulgaria au jucat un rol-cheie în înarmarea grupărilor rebele din Siria, țară devastată de peste șase ani de război civil, în care au murit, până acum, aproximativ 400 de mii de oameni. Facțiunile rebele siriene, sprijinite de Statele Unite, care luptă atât împotriva grupării teroriste Statul Islamic (ISIS), cât și contra dictatorului Bashar al-Assad, au primit arme și muniție trimise inclusiv din portul Constanța. Pe hârtie, aceste exporturi de armament s-au oprit în Iordania și Turcia, dar o investigație BIRN și OCCRP, la care au contribuit și reporteri RISE Project, arată că destinația finală a fost teatrul de război din Siria.

Reporterii au reconstituit complexa rețea prin care Pentagonul alimentează Siria cu arme, folosind documente privind achizițiile, date de trafic maritim, rapoarte oficiale, corespondență internă și interviuri cu oameni din interior. Jurnaliștii au descoperit că Statele Unite folosesc documente care ascund destinația finală a armelor. Această practică, spun experții, riscă să neutralizeze eforturile de combatere a traficului de arme și, pe de altă parte, pun guvernele est-europene care vând arme și muniție sub riscul de a încălca legislația internațională.

Operațiunile fac parte din cel mai mare program de achiziții de armament stil sovietic din istoria Pentagonului. Circa 2,2 miliarde de dolari vor fi investite astfel, până în 2022, pentru a înarma rebelii sirieni în lupta cu ISIS.

MII DE TONE DE ARMAMENT

Aproape 1000 de tone de arme și muniție, inclusiv lansatoare de rachete anti-tanc RPG-7, au plecat, în decembrie 2015, din Constanța către porturile militare din Aqaba (Iordania) și Agalar (Turcia).

Alte 2000 de tone de armament au fost încărcate în martie 2016 din Constanța și, respectiv, portul Burgas,Bulgaria, și au ajuns în portul iordanian Aqaba de la Marea Roșie, în aprilie 2016.

Imagine de ansamblu din Portul Constanța. Foto: portofconstantza.com

Ruta Burgas – Constanța a fost folosită din nou, în septembrie 2016, când vasul cargo NV Norfork, încărcat cu zeci de containere metalice, a ajuns în cel mai mare port românesc. Indicatoarele de avertizare “explozibil” erau aplicate pe fiecare container, semn că transportul nu era unul de rutină.

Transportul fusese antamat de SOCOM, Divizia de Operațiuni Speciale a Pentagonului, pentru a introduce 1600 tone de muniție în Turcia și Iordania, două din statele care se învecinează cu Siria.

Divizia Pentagonului recunoaște existența transporturilor, dar refuză să confirme destinația finală a armelor. Pentagonul a declarat pentru BIRN și OCCRP că în 2016 a furnizat echipamente către grupări ale opoziției siriene, atent verificate. Peste 20 de livrări făcute din avion, 100 zboruri tip cargo și 500 de tiruri. Ritmul transporturilor a crescut pe măsură ce rebelii încercau să recâștige Raqqa, așa-zisa capitală a ISIS.

BAZA KOGĂLNICEANU

Armamentul a ajuns în Turcia și Iordania și cu transporturi aeriene, conform unei corespondențe interne a Pentagonului, zboruri confirmate și de un contractor care a dorit să rămână anonim. Alte puncte-cheie de plecare au fost, astfel, bazele militare americane pe aeroporturile Mihail Kogălniceanu (Constanța) și Ramstein (Germania).

“Pistele de pe Kogălniceanu sunt pline cu mărfurile pe care SOCOM (Divizia de Operațiuni Speciale a Pentagonului) trebuie să le exporte.”, a declarat contractorul anonim.

Baza de la Kogălniceanu este cunoscută drept centru logistic al diviziei armatei americane care conduce operațiunile din Siria. Forțele armate ale SUA folosesc aeroportul încă din 2006.

Din România și Germania încărcătura a fost transportată de avioane militare tip cargo C-17, către Turcia, Iordania și Kuweit, unde a fost folosită fie pentru antrenamente militare, fie trimisă mai departe în Siria, conform rapoartelor Pentagonului și a altor surse consultate de reporteri.

Guvernele din România și Germania au declarat jurnaliștilor BIRN și OCCRP că nu au știut de rolul pe care l-au jucat în furnizarea de armament către Siria. Din decembrie 2016, Pentagonul a oprit transporturile prin Germania.

În România, Departamentul pentru Controlul Exporturilor (ANCEX), din cadrul Ministerului Afacerilor de Externe (MAE), autorizează importurile și exporturile de produse militare. Reprezentanții instituției spun că nu a fost eliberată nicio licență de export armament sau muniție cu destinația Siria. Nici pentru guvernul de la Damasc, nici pentru vreo facțiune rebelă din acestă țară. De altfel, MAE susține că România nu a mai efectuat exporturi de produse militare către Siria din anii ‘90.

Zoom

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2017/09/22-03-2017-RăSpuns-Solicitare-RISE-Project.pdf”]

Conform MAE, în perioada 2014-2016, reprezentanții ANCEX au autorizat șase exporturi, în care companii românești au vândut armament corporației americane Sierra Four Industries Corp., în calitate de subcontractor al Guvernului SUA.

În aceeași perioadă, Pentagonul susține că a achiziționat din România arme de 38,7 milioane de dolari pentru rebelii sirieni.

MAE susține că a aprobat exporturile în urma unei analize riguroase și numai în baza prezentării unor asigurări primite din partea utilizatorilor finali: “România respectă cu stricteţe cele mai înalte standarde de control al exporturilor de produse militare.”

DOCUMENTELE PENTAGONULUI

Conform legislației internaționale, orice licență de export trebuie să conțină și beneficiarul final. Un astfel de  document emis de SOCOM în programul de înarmare din Siria și consultat de reporteri nu indică Siria ca destinație finală. Utilizatorul final este listat ca fiind chiar SOCOM.

Documentul menționează că “marfa va fi folosită în scopuri de apărare direct de către guvernul american, transferată drept granturi militare pentru educație, instruire și asistență de securitate”.

Această formulare îi permite să distribuie arme către orice armată sau grupare căreia îi oferă asistență, inclusiv rebelilor sirieni, spun experții în controlul armelor consultați de reporteri.

“Ne așteptăm ca orice forță parteneră și orice beneficiar al serviciilor oferite să folosească echipamentele după cum am stabilit, în cazul de față – în lupta împotriva ISIS – și monitorizăm folosirea lor “, a declarat un purtător de cuvânt al Pentagonului.

Experții în armament critică însă acestă practică, descriind-o drept un pericol pentru sistemul de controlul global al armelor. “Dacă Statele Unite manipulează procesul, creând o acoperire pentru ca alții să ascundă, la rândul lor, beneficiarii finali ai armelor, întregul sistem este în situație de risc.”, a declarat Roy Isbister, expert al unei organizații non-guvernamentale care luptă pentru prevenirea conflictelor violente.

TRATATE ÎNCĂLCATE

Patrick Wilcken, un cercetător în materie de securitate și control al armelor, a descris certificatele SOCOM ca fiind “foarte înșelătoare”. Wilken a adăugat: “Statele Unite subminează obiectul și scopul  Tratatului privind comerțul cu arme al ONU (ATT)”.

Statele Unite nu au ratificat Tratatul ONU care impune țărilor semnatare să fie transparente în privința comerțului cu arme și să prevină rutele ilegale, însă Washingtonul are obligația să prevină traficul de arme și să includă beneficiarul final în licențele pentru export. Asta pentru că SUA sunt membre a Organizației pentru Securitate și Cooperare Europeană – OSCE.

Statele exportatoare au ratificat însă tratatul ONU și se află de asemenea sub deciziile OSCE și a regulilor stricte ale UE. Guvernele din România, Cehia, Bosnia și Serbia au confirmat faptul că au eliberat licențe de export pentru SUA – nu pentru Siria –  ca destinație finală.

PROGRAMUL DE ÎNARMARE A REBELILOR SIRIENI

Pentagonul a început marile achiziții de armament în septembrie 2015, în mandatul președintelui Obama. Programul de înarmare a rebelilor sirieni se ridică la 2,2 miliarde de dolari până în 2022.

  • 718 milioane de dolari au fost cheltuite deja pe kalashnikov-uri, lansatoare de rachete portabile și alte arme. Din această sumă, 38,7 milioane de dolari au ajuns în România.
  • Contracte de 921 milioane de dolari au fost semnate de Pentagon pentru programul de înarmare până în 2022.
  • Alte 584 milioane de dolari au fost bugetați la cererea administrației Trump.

Pentagonul cheltuie acești bani prin două divizii: SOCOM și Picatinny Arsenal, o bază militară din New Jersey. Pe site-ul Picatinny există referiri la contracte de armament care au ca scop lupta împotriva ISIS în Siria și Irak.

Pentru a-și duce programul la îndeplinire, Pentagonul a angajat o armată de contractori și subcontractori – începând cu marii producători de echipamente militare până la firme care au legături cu crima organizată.

Cele 2,2 miliarde de dolari au crescut puternic cererea pentru fabricile de armament din Europa Centrală și de Est.

Unul din principalii furnizori, o companie de stat din Bulgaria, VMZ Sopot, a anunțat la începutul lui 2016 că urmează să-și mărească efectivele cu încă 1000 de angajați.

Fabricile din Serbia și-au mărit de asemenea producția. Premierul sârb Aleksandar Vucic anunța cu mândrie anul trecut că și dacă Serbia și-ar mări capacitatea de producție de cinci ori, tot nu ar face față cererii.

Furnizorii tradiționali ai US pentru armament “non-standard” erau România și Bulgaria. Pentru că nici aici nu mai exista capacitate de producție care să acopere cererea Pentagonului, contractorii s-au îndreptat către piețe din ce în ce mai diverse din Europa și Asia Centrală.

Materialul face parte din seria “Making a Killing” documentată de reporterii OCCRP și BIRN si prezentat de www.riseproject.ro .

Actualitate

Cu serviciul de inchirieri auto calatoresti in siguranta

Publicat

pe

De

Romania este vizitata zilnic de sute de turisti si oameni de afaceri atrasi de frumusetea si diversitatea acestei tari. De la peisaje naturale impresionante la orase pline de istorie si traditii autentice, Romania a devenit rapid o destinatie de top pentru calatorii curiosi si profesionisti in cautarea de noi oportunitati. Aceasta crestere in popularitate a dus la o dezvoltare semnificativa a serviciilor de inchirieri auto in Bucuresti, care au devenit esentiale pentru asigurarea mobilitatii si confortului necesar vizitatorilor.

Evolutia Turismului in Romania: Un Magnet pentru Vizitatori

Romania ofera o varietate impresionanta de atractii turistice care atrag tot mai multi vizitatori internationali. Transilvania, renumita pentru legendele sale despre Dracula si castelele medievale, este un loc de fascinatie pentru pasionatii de istorie si mister. Delta Dunarii, un paradis pentru iubitorii de natura si observatorii de pasari, ofera o experienta unica datorita biodiversitatii sale. Marile orase precum Bucuresti, Cluj-Napoca si Brasov combina elementele moderne cu traditia, oferind o gama larga de activitati culturale, culinare si de divertisment.

Aceasta varietate face din Romania o destinatie deosebita atat pentru turisti, cat si pentru oamenii de afaceri. Tara gazduieste anual numeroase conferinte, expozitii si evenimente de afaceri, atragand profesionisti din diverse domenii. In acest context, mobilitatea este cruciala, iar inchirierea unei masini devine solutia ideala pentru multi dintre vizitatori.

Dezvoltarea Serviciilor de Inchirieri Auto in Bucuresti: Oportunitati si Beneficii

Cresterea fluxului de turisti si oameni de afaceri a dus la o dezvoltare semnificativa a serviciilor de inchirieri auto in Bucuresti. Aceste servicii ofera multiple avantaje, de la confort si flexibilitate, pana la costuri competitive si optiuni variate. Majoritatea vizitatorilor aleg sa inchirieze masini pe durata sejurului lor, pentru a se deplasa usor si eficient intre diferitele destinatii.

Varietatea Flotei: Optiuni pentru Fiecare Necesitate

Unul dintre principalele avantaje ale serviciilor de inchirieri auto din Bucuresti este diversitatea flotei disponibile. Companiile de inchirieri auto ofera vehicule pentru toate gusturile si necesitatile, de la masini economice, ideale pentru deplasari in oras, pana la modele spatioase de 7 sau 9 locuri, perfecte pentru grupuri mari.

Masinile economice, cum ar fi Volkswagen Polo, Ford Fiesta sau Dacia Sandero, sunt ideale pentru cei care doresc sa se deplaseze rapid si economic prin oras. Aceste vehicule sunt usor de manevrat, consuma putin combustibil si sunt usor de parcat, facandu-le perfecte pentru traficul aglomerat din Bucuresti.

Pentru familii sau grupuri de prieteni care calatoresc impreuna, companiile de inchirieri auto ofera vehicule mai spatioase, cum ar fi Renault Grand Scenic, Volkswagen Sharan sau Mercedes-Benz Vito. Aceste masini de 7 sau 9 locuri ofera suficient spatiu pentru pasageri si bagaje, asigurand in acelasi timp confort si siguranta pe durata calatoriei.

Rezervarea Anticipata: O Alegere Economica si Convenabila

Planificarea din timp a inchirierii unei masini aduce numeroase beneficii. In primul rand, rezervarea anticipata asigura disponibilitatea vehiculului dorit, mai ales in perioadele de varf, cand cererea este foarte mare. In al doilea rand, multe companii ofera discounturi semnificative pentru rezervarile facute in avans, reducand considerabil costul total al inchirierii. De asemenea grupurile mai mari de persoane pot opta pentru inchirieri auto Bucuresti 7 locuri unde vor gasii masini de calitate.

Inchirierea din timp permite, de asemenea, clientilor sa compare mai multe oferte si sa aleaga cea mai potrivita optiune pentru nevoile lor. Multe platforme online ofera posibilitatea de a vizualiza si compara diferite oferte de inchirieri auto, facilitand luarea unei decizii informate.

Beneficiile Inchirierii unei Masini in Bucuresti

Inchirierea unei masini in Bucuresti aduce numeroase avantaje care contribuie la o experienta de calatorie mai placuta si lipsita de stres. Printre aceste avantaje se numara:

  1. Mobilitate si Flexibilitate: Inchirierea unei masini ofera libertatea de a va deplasa oriunde si oricand doriti, fara a fi constransi de orarele transportului public. Aceasta flexibilitate este esentiala atat pentru turistii care doresc sa exploreze diverse atractii, cat si pentru oamenii de afaceri care au intalniri in diferite locatii.
  2. Economisirea Timpului: Utilizarea transportului public sau a taxiurilor poate fi uneori costisitoare si consumatoare de timp, mai ales in perioadele de varf. Inchirierea unei masini permite evitarea acestor inconveniente, oferind un mijloc de transport rapid si eficient.
  3. Confort si Siguranta: O masina inchiriata ofera un nivel superior de confort si siguranta comparativ cu alte mijloace de transport. Vehiculele sunt bine intretinute, echipate cu toate dotarile necesare si asigurate corespunzator, astfel incat calatorii sa se simta in siguranta pe toata durata deplasarii.
  4. Costuri Competitive: Inchirierea unei masini poate fi o optiune mai economica decat utilizarea constanta a taxiurilor, mai ales pentru calatoriile pe distante lungi sau pentru zile intregi de explorare. Tarifele de inchiriere sunt adesea mai avantajoase, iar clientii pot beneficia de diverse promotii si discounturi.
  5. Varietate de Optiuni: Companiile de inchirieri auto ofera o gama variata de vehicule, de la masini economice la vehicule de lux, astfel incat clientii sa poata alege masina care se potriveste cel mai bine nevoilor si preferintelor lor.

Servicii de Inchirieri Auto pentru Oameni de Afaceri

Pentru oamenii de afaceri, inchirierea unei masini in Bucuresti ofera numeroase avantaje specifice. Mobilitatea este esentiala pentru profesionisti care au intalniri, conferinte sau evenimente in diferite locatii ale orasului sau in afara acestuia. Inchirierea unei masini asigura ca acestia pot ajunge rapid si eficient la destinatie, fara a pierde timp pretios. Companiile ofera si solutii de inchirieri masini Otopeni cat se poate de avantajoase chiar in aeroport.

De asemenea, masinile de inchiriat pentru oamenii de afaceri sunt adesea echipate cu dotari speciale, cum ar fi sisteme de navigatie GPS, internet Wi-Fi si scaune confortabile, care faciliteaza munca in timpul deplasarilor. Vehiculele de lux, cum ar fi BMW Seria 5, Audi A6 sau Mercedes-Benz E-Class, sunt adesea preferate pentru calatoriile de afaceri datorita confortului si prestigiului pe care le ofera.

Turismul si Inchirierile Auto: Un Parteneriat de Succes

Dezvoltarea turismului in Romania si cresterea cererii pentru servicii de inchirieri auto merg mana in mana. Odata cu cresterea numarului de turisti care viziteaza tara, cererea pentru inchirieri auto a crescut considerabil, determinand companiile de profil sa isi extinda si sa isi diversifice ofertele.

Turistii care sosesc in Romania prin Aeroportul Otopeni beneficiaza de avantajul de a inchiria o masina imediat dupa sosire, ceea ce le ofera libertatea de a incepe explorarea tarii fara intarziere. Majoritatea companiilor de inchirieri auto au birouri in aeroport sau in imediata apropiere a acestuia, facilitand procesul de preluare si predare a vehiculului.

Experiente Personalizate pentru Turisti

Companiile de inchirieri auto din Bucuresti sunt constiente de diversitatea clientilor lor si ofera servicii personalizate pentru a raspunde nevoilor specifice ale fiecarui turist. De exemplu, pentru familiile cu copii, companiile ofera scaune pentru copii si spatii generoase pentru bagaje. Pentru cuplurile in cautarea unei vacante romantice, sunt disponibile vehicule elegante si confortabile, echipate cu toate facilitatile necesare pentru o calatorie placuta.

Turistii pot opta, de asemenea, pentru diferite tipuri de asigurari care sa acopere eventualele incidente sau daune, asigurand astfel o calatorie lipsita de griji. Serviciile de asistenta rutiera sunt disponibile non-stop, oferind suport in caz de urgenta, fie ca este vorba de o pana, o defectiune tehnica sau alte situatii neprevazute.

Concluzie: Inchirierile Auto – O Componenta Cheie a Experientei de Calatorie in Romania

In fiecare zi, Romania isi intampina vizitatorii cu peisaje pitoresti, atractii istorice si o cultura vibranta. Pentru a explora in voie toate aceste minunatii, serviciile de rent a car Bucuresti ofera solutii de mobilitate flexibile si avantajoase. Diversitatea flotelor, care include vehicule economice, medii si de lux, permite turistilor si oamenilor de afaceri sa gaseasca masina perfecta pentru nevoile lor. Inchirierea din timp asigura nu doar disponibilitatea vehiculului dorit, ci si tarife mai avantajoase, contribuind astfel la o experienta de calatorie fara stres.

In concluzie, dezvoltarea turismului in Romania si cresterea serviciilor de inchirieri auto din Bucuresti reprezinta un parteneriat de succes, care imbunatateste considerabil experienta vizitatorilor. Fie ca sunteti in tara pentru afaceri sau pentru placere, inchirierea unei masini va ofera libertatea si confortul necesar pentru a va bucura pe deplin de tot ceea ce Romania are de oferit. Daca aveti nevoie de o solutie cat se poate de avantajoasa veti gasii cele mai atractive optiuni doar pe Inchirieriauto-bucuresti.com de asemenea daca veniti in scop turistic compania va ofera inchirieri auto aeroport Otopeni chiar in parcarea de la sosiri.

Citeste in continuare

Actualitate

Cultul dezvoltat în jurul teoriei sincronismului nu este foarte diferit de cultul dezvoltat în jurul teoriei dacismului.

Publicat

pe

De

Să explicăm. Dacismul are ca și carte de căpătâi „Dacia preistorică” a lui Nicolae Densușianu, apărută în 1913. Din punct de vedere științific în ziua de azi nu mai face multe parale. Nici la momentul apariției cartea lui Densușianu nu avea mari merite științifice, dincolo de capacitatea autorului de a aduna o cantitate gigantică de informație și a o pune într-o grilă de interpretare pe cât de originală, pe atât de eronată.

O circumstanță atenuantă ar fi entuziasmul autorului de a scoate din piatră seacă o „vârstă de aur” a poporului român și o reacție tardivă la excesele latinismului pe linia articolului lui Hașdeu „Perit-au dacii?” După mai bine de un secol de cercetări arheologice și sistematizări/ interpretări ale surselor de altă natură, cartea lui Densușianu rămâne o ciudățenie, care ar putea fi folositoare la seminariile facultăților de istorie, unde studenții să fie puși să identifice erorile de metodologie.

În paralel, teoria sincronismului are ca și carte de căpătâi „Istoria civilizației române moderne” a lui Eugen Lovinescu – care la rândul ei nu mai are valoare științifică în ziua de azi și nu prea avea nici la momentul apariției sale în 1925. Lovinescu și-a fundamentat teoria sincronistă pe teoria imitației sociale a sociologului francez Gabriel Tarde (1890). Problema este că teoria imitație sociale a lui Tarde fusese demontată de Emile Durkheim (1897).

Lovinescu știa că baza teoretică a sincronismului cam șchiopăta, însă nu prea avea ce să pună în loc, așa că a mers înainte cu „pierzătorul” disputei dintre Tarde și Durkheim. După ce Immanuel Wallerstein a publicat cele patru volume ale „The Modern World System” (1974-2011) ar fi trebuit să fie clar că teoria sincronismului este lipsită de orice utilitate în lumea contemporană. (Asta fără să mai amintim de o luuungă serie de dezbateri anterioare care deja lăsaseră de căruță sincronismul lovinescian).

Ca și în cazul clasicilor marxismului dialectic, Eugen Lovinescu este citat fără să fie citit în ziua de azi. O teorie marginală și cu un fundament teoretic deja demontat la momentul lansării, transformată într-un soi de cult al cărui fundament este îngenuncherea irațională în fața unei teorii desuete pentru a semnala apartenența la un anumit grup.

George Damian

Citeste in continuare

Actualitate

Gama de Conveioare și Lifturi Hidraulice de la SKBS România: Calitate și Performanță Garantată

Publicat

pe

conveioare romania

SKBS România se afirmă pe piața echipamentelor industriale printr-o diversificată gamă de conveioare și lifturi hidraulice, proiectate pentru a îmbunătăți eficiența operațiunilor de logistică și producție. În acest articol, vom analiza avantajele și caracteristicile acestor echipamente, explicând de ce SKBS România este partenerul de încredere pentru afacerea ta.

De ce să Alegi Gama de Conveioare și Lifturi Hidraulice de la SKBS România?

Fiabilitate și Rezistență

Produsele SKBS România sunt recunoscute pentru durabilitatea lor, fiind fabricate din materiale de înaltă calitate. Aceste echipamente sunt concepute să reziste în condiții de utilizare intensivă, garantând o funcționare pe termen lung fără probleme.

Eficiență Operațională Superioară

Gama de conveioare și lifturi hidraulice de la SKBS România este optimizată pentru performanță maximă. Datorită tehnologiei avansate, aceste echipamente permit manipularea rapidă și eficientă a materialelor, reducând timpul de operare și costurile asociate.

Adaptabilitate și Versatilitate

Indiferent de dimensiunea și tipul materialelor transportate, gama de conveioare și lifturi hidraulice oferită de SKBS România poate fi personalizată pentru a satisface nevoile specifice ale fiecărei afaceri. Aceste soluții flexibile maximizează eficiența și productivitatea.

Tipuri de Conveioare Disponibile la SKBS România

Conveioare cu Bandă

Concepute pentru transportul produselor de dimensiuni variate și forme diverse, conveioarele cu bandă oferite de SKBS România asigură o mișcare lină și continuă a materialelor. Acestea sunt ideale pentru diverse aplicații industriale.

Conveioare cu Role

Aceste conveioare sunt perfect adaptate pentru transportul produselor grele sau voluminoase. Sistemele cu role de la SKBS România sunt robuste și eficiente, capabile să manipuleze sarcini mari fără dificultăți.

Conveioare Modulare

Pentru flexibilitate maximă, conveioarele modulare sunt alegerea perfectă. Acestea permit configurarea și extinderea sistemului în funcție de cerințele specifice ale fiecărui proiect. SKBS România oferă conveioare modulare care pot fi integrate cu alte echipamente pentru soluții personalizate.

Lifturi Hidraulice de la SKBS România

Lifturi Scissor (Foarfecă)

Aceste lifturi sunt ideale pentru ridicarea și poziționarea precisă a încărcăturilor. SKBS România oferă lifturi scissor cu capacități variate de ridicare, adaptabile pentru diverse aplicații industriale.

Lifturi cu Platformă

Proiectate pentru ridicarea materialelor la diferite niveluri, lifturile cu platformă sunt echipate cu sisteme de siguranță avansate, asigurând o operare sigură și eficientă.

Lifturi Verticale

Pentru transportul materialelor pe verticală în spații limitate, lifturile verticale sunt soluția ideală. SKBS România oferă lifturi verticale fiabile și eficiente, potrivite pentru depozite și unități de producție.

De ce să Colaborezi cu SKBS România?

Expertiză și Profesionalism

Echipa de specialiști de la SKBS România, cu vastă experiență în domeniu, se angajează să ofere soluții personalizate și suport tehnic de înaltă calitate.

Tehnologie de Vârf

Utilizând tehnologii de ultimă generație, SKBS România asigură performanța și fiabilitatea echipamentelor sale. Investițiile constante în inovație permit companiei să ofere produse de top, adaptate nevoilor pieței.

Servicii Complete

SKBS România oferă nu doar echipamente de calitate, ci și servicii complete de instalare, mentenanță și suport tehnic. Astfel, fiecare client beneficiază de soluții integrate și eficiente.

Concluzie

SKBS România se remarcă prin gama sa variată de conveioare și lifturi hidraulice de înaltă performanță. Cu o combinație de fiabilitate, eficiență și flexibilitate, aceste echipamente sunt alegerea ideală pentru orice afacere care dorește să-și optimizeze operațiunile. Alegând SKBS România, investiți în calitate și profesionalism, asigurând succesul pe termen lung al afacerii dumneavoastră.

Pentru mai multe detalii despre gama de conveioare și lifturi hidraulice de la SKBS România, vizitați site-ul nostru oficial și descoperiți soluțiile adaptate nevoilor dumneavoastră.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Diverse9 ore ago

Fundatie fara beton gata intr-o zi si gata refolosibila

Întreaga lume e în mişcare. Bineînţeles că ştiam asta încă de la faimosul “Eppur şi muove”, dar totuşi parcă ritmul...

Exclusiv18 ore ago

Practici santajiste ale unor sefi de IPJ impotriva sindicatului, prin folosirea art.304 Cod Penal

A venit momentul sa dezvaluim si sa detaliem, pentru prima oara, practici santajiste reale carora sunt supusi uneori, reprezentantii sindicatului,...

Exclusiv2 zile ago

Sefa SRU de la IPJ Vaslui a incalcat de mai multe ori un text foarte clar dintr-o lege in vigoare

Abuzatoarea de la IPJ Vaslui, dezvaluie Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul! Conduita abuziva a sefei de resurse umane de...

Exclusiv3 zile ago

„La IPJ Galati au nevoie de timp suplimentar, ca sa activeze fiecare, cate doua celule nervoase”

La Galati, exista sefi cu creier de broasca testoasa, dezvaluie cei de la Sindicatul Diamantul! Desi termenul limita de actualizare...

Exclusiv3 zile ago

Sună toaca prin toată armata

Conform promisiunilor făcute de un reprezentant al guvernului delegației protestatarilor din data de 07.06.2024 din fața Palatului Victoria, Guvernul urma...

Exclusiv4 zile ago

Hora șmecheriei/Mafia deșeurilor și statul paralel/Mafia deșeurile prin turnătorul șef reușește sa închidă firma Gentoil/Care este legătura între firma Geodis și Recop?

Returo este un mecanism sofisticat, profitabil pentru unii, complicat pentru alții, care învîrte bani și adună ambalaje. SGR Returo au...

Exclusiv4 zile ago

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova (III)

Ziarul Incisiv de Prahova continua sa dezvaluie o investigatie complexa, in mai multe episoade, pentru a deslusi impreuna cu dumneavoastra...

Exclusiv5 zile ago

Maurul – Gerard Georgescu- și-a făcut datoria, inca o data!/Semnal de alarma privind razbunarea „Wlăduț & Volosevici” si Organigrama Politiei Locale Ploiesti

Maurul – Gerard Georgescu, pe pagina sa de socializare: „Eu am fost bucuros că Volosevici a plecat, dar bucuria a...

Exclusivo săptămână ago

Paraciosul si sifonul politistilor corupti din IPJ Prahova a facut un accident grav azi in Ploiesti/Solicitam oficial testul antidrog pentru Catalin Muresan cel din mafia deseurilor

Mureșan Catalin de la Recop Pleasa care este implicat în mafia deseurilor a accidentat pe trecerea de pietoni o persoana,...

Exclusivo săptămână ago

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta si ” sora” de incompetenta, la IPJ Braila

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta? Se numeste Sandu Monica, comisar sef, dezvaluie Emil PASCUT de la...

Exclusivo săptămână ago

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova (II)

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori! Despre politisti corupti din...

Exclusivo săptămână ago

Mafia deșeurilor, statul paralel și politicienii

Mai multe spitale din Prahova dau contractele, la troc, unui personaj controversat Amenință șantajează sau mituiesc pe cei ce nu...

Exclusivo săptămână ago

De ce ai nevoie de sefi sa propuna cand e clar ca beneficiarii sunt personalul de conducere si consilierii de integritate?

S-a emis ordinul MAI nr. S/84/31.05.2024 pentru completarea OMAI S /7/2018 cu reglementari privind acordarea majorarii anticoruptie de 12.5% din...

Exclusivo săptămână ago

PROMO/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova. Soţul înşelat a utilizat iar politia si subordonatii in scop de razbunare (I)

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori! Despre politisti corupti din...

Exclusiv2 săptămâni ago

Coruptul putinist „Capitan la 15 ani” si un nou comportament deviant/Simte ca are politia pe urmele sale?

Reamintim ca, coruptul putinist „Capitan la 15 ani” s-a autoinvitat, acum ceva timp, la o petrecere a politistilor din activitate,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv