Actualitate
Apararea intereselor Romaniei, tradare si tradatori, jocuri straine, interesele unor minoritari la adresa Romaniei…/”Nu ne-am nascut tradatori!”

Constantina Dumitrescu, mama Eroului deputat Liana Dumitrescu, vorbeste despre apararea intereselor Romaniei, tradare si tradatori, jocuri straine, interesele unor minoritari la adresa Romaniei…
– interviu cu Presedintele AMR –
Pe doamna Constantina Dumitrescu am cunoscut-o cu multi ani in urma. Mi-a atras atentia femeia de afaceri de succes, omul darz, dedicat familiei si neamului sau. I-am urmarit cu interes, de-a lungul timpului, intreaga zbatere, admirand forta de care a dat si da dovada.
Incontestabil, doamna Constantina Dumitrescu este o luptatoare! Este omul pe care durerea a facut-o mai puternica! Este liderul care si-a ridicat neamul macedonean, reprezentandu-l cu onoare si demnitate!
Doamna Constantina Dumitrescu a acceptat sa stam de vorba pe subiecte sensibile, acordandu-mi o serie de interviuri, din care public astazi prima parte.
***
– Daca toata lumea priveste catre minoritati, prin prizma relatiilor dintre acestea si majoritate, as vrea sa mergem intr-o alta dimensiune si v-as intreba, cum au fost priviti macedonenii de alte minoritati din Romania si cum a fost primita AMR in clubul asociatiilor reprezentative ale minoritatilor din tara noastra?
– Nu am fost primiti cu bratele deschise si au iesit in evidenta toti cei care nu doreau ca sa existe R. Macedonia.
In vremea respectiva, era vorba, in primul rand, de greci, bulgari, sarbi, rusi si alte minoritati, care aveau diverse interese in grupul minoritatilor.
Cele mai mari probleme ni le-au creat fostul deputat Fotopolos, uitand ca este cetatean roman si Romania i-a dat casa si masa la dispozitie! Pentru mine au fost nenumarate lovituri, ca si etnic macedonean, deoarece nu intelegeam, cum nu inteleg nici acum, de ce unii minoritari nu slujesc indeajuns Romania.
– As vrea sa explicam putin aceasta afirmatie a dumneavoastra. De ce credeti ca acesti minoritari nu slujesc indeajuns Romania?
– Asa consider eu, deoarece dupa ce fiica mea, deputat Liana Dumitrescu, presedinte al Subcomisiei Aurospatiala din Parlamentul Romaniei, cea care a reusit sa bage spatiul aerian romanesc in spatial aerian European, a parasit Pamantul, prima problema aparuta a fost din partea DRI-ului, prin secretarul de stat Marko Attila ( cel fugit astazi din Romania, pentru a nu da socoteala in fata legii). Acesta a vrut sa ne scoata din CMN, invocand tot felul de motive. Mi-am adus aminte ca in perioada in care deputat Liana Dumitrescu, fiica mea prea-iubita, lupta pentru interesele Romaniei si trebuia sa mearga la o conferinta spatiala mondiala, la Londra, in anul 2009, nu a putut sa mearga deoarece sustinea un examen important.
Ca si presedinte al Subcomisiei Aerospatiale din Parlamentul Romaniei, deputat Liana Dumitrescu a trimis un coleg de-al ei, un minoritar maghiar. Surpriza a fost atunci cand acesta, in plin congres, a sustinut ca Romania nu este pregatita sa intre cu spatiul aerian in Europa.
Imediat ce a aflat despre aceasta situatie, deputat Liana Dumitrescu a luat masurile necesare, apeland la Presedintele Camerei Deputatilor din acea vreme, Roberta Anastase, la Prim-ministrul Emil Boc si la presedintele UDMR din acea vreme, demersuri care au determinat schimbarea declaratiei respectivului deputat trimis la congresul de la Londra.
– Aveti, banuiesc, multe de spus…
– Da, sunt multe lucruri de spus. Unul dintre ele este acela cu privire la actiunea prin care fiica mea, deputat Liana Dumitrescu, a fost pusa pe patul mortii in Spitalul Elias, de catre securistii-comunisti-kaghebisti, tradatori ai Romaniei. Ministrul sanatatii din ianuarie 2011 era minoritar, ca si Liana. Era notar, ca si Liana si reprezenta UDMR in Guvernul Romaniei. I-am solicitat in nenumarate randuri, sa vina la Elias, sa ancheteze cazul. I-am cerut sprijin pentru insanatosirea si transferarea Lianei la un spital din strainatate. Am apelat chiar la cunostinte apropiate lui, ca sa ajute un minoritar, o colega si o mama indurerata. Totul a fost in zadar: nu auzea, nu vedea si era mut! Acum, imi este usor sa trag concluzii. De ce Liana a avut curaj sa se opuna intrarii spatiului aerian rusesc in Europa? Remarc faptul ca in ultimul timp fratia dintre Rusia, Grecia, Bulgaria, Serbia si Ungaria imi confirma de ce Liana nu a fost ajutata si salvata si de ce, in interiorul minoritatilor, cam de la acestia primeam lovituri!
As avea multe de spus si despre alte minoritati, dar acestea nu au facut decat sa-si vada de micile lor interese, la nivel de CMN. Nu ar trebui scapat din vedere faptul ca in CMN cuvantul rusilor era intotdeauna aprobat! Oare de ce? Eu am aflat raspunsul, pe propria-mi piele!
Problemele mele personale se datoreaza, in mare parte, sistemului securisto-comunist-kaghebist, care exista in politica, in justitie, in intreaga infrastructura institutionala din Romania.
La toate sesizarile facute de mine, cu privire la crima savarsita impotriva fiicei mele, pentru-ca a salvat Romania de la rupere, nu am primit nici un raspuns si nici un ajutor din partea minoritatilor si mass-media, ai carei reprezentanti se erijeaza acum in mari patrioti. Unde ati fost, fratilor, de cand strig ca in Romania sistemul securisto-comunist-kaghebist vrea ruperea tarii?
– Inteleg, din informatiile pe care le oferiti, ca lucrurile nu se opresc aici.
– Parca nu a fost suficient ce mi s-a intamplat, ca mi-am pierdut fiica, mi-am pierdut viata, odata cu ea si nu mai am ce sa pierd. Au aparut, asa, din senin, niste vlahi extremisti din Macedonia, care s-au asociat cu niste hoti, mincinosi, informatori, tradatori, care lucrau tot pentru ruperea Romaniei. Am urlat, am vorbit, am scris si despre acest lucru. Pe nimeni in Romania nu intereseaza ca niste vlahi extremisti, care si-au declarant etnia ca si romana in Macedonia, ca se primeasca bursa de la statul roman, timp de 10 ani, cetatenie romana, cetatenie europeana, s-au gandit ca ar fi bine sa se imprieteneasca cu Grecia si sa accepte propunerea Greciei ca Macedonia sa se numeasca Vlahia sau Aromania! Grecia a cerut aceasta denumire, pentru a le acorda votul de intrare in NATO si Uniunea Europeana, sacrificand Romania si Macedonia!
Cine isi poate imagina ca in lume puteau sa existe doua Romanii? Mana lunga a Rusiei, care nu a reusit sa o cumpere pe fiica mea si pe mine, cu milioanele lor de euro, s-a gandit ca prin aliatii lor, grecii, sa sugereze numele mai sus mentionate pentru Macedonia. Astfel, dorinta lui Vladimir Putin era indeplinita: aceea de a unii R. Moldona cu Moldova, in afara Romaniei, Transilvania cu Ungaria, Muntenia ravnita de Bulgari si nici sarbilor nu le-ar fi stricat Banatul! Si uite asa, ce trecere libera ar fi avut Putin si Rogozin sa survoleze peste spatiul aerian romanesc si Europa!
– Familia macedonenilor Dumitrescu s-a sacrificat, facand pentru Romania mult mai multe decat unii romani, care se bat in piept cu caramida iubirii de tara!
– Asa sunt unii minoritari si romani din Romania, acesta este statul roman si oamenii care-l reprezinta!
Am suportat atatea faradelegi si eu, ca mama a deputatului Liana Dumitrescu, nu am tradat Romania, Macedonia si pacea in lume, nelasandu-ma cumparata de niste vlahi extremisti.
Daca fiica mea, deputat Liana Dumitrescu, nu a tradat, cum as fi putut sa o fac eu?
Eu, cea care am pierdut totul si nu mai am nimic de pierdut, n-am sa tradez niciodata, pe nimeni!
S-a dovedit, din 2011, ca tot ceea ce am spus a fost adevarat si am informat oameni de la toate nivelurile statului roman, dar si mass-media. Nimeni nu a reactionat in nici un fel, spunand ca nu se poate rupe Romania niciodata si, iata, vorbele mele au dovedit ca am avut dreptate. Din ce in ce, se pistoneaza si se vorbeste mai mult despre ruperea Romaniei si razboiul cu Rusia bate la usa!
Va aduc aminte ca am fost amenintata de multe ori cu moartea, chiar au fost si tentative carora le-am supravietuit, caci nu mi-am terminat misiunea pe acest pamant!
Va avertizez, securisti-comunisti-kaghebisti, iubitori ai Rusiei, ca aceasta va disparea de pe Terra curand! Avertismentele divine pentru ei se vad, se simt, se aud!
Sa nu credeti ca am teama de ceva sau de cineva!
Oricum, datorita Rusiei si acolitilor ei, am pierdut totul in lumea aceasta, nu mai am ce sa pierd!
– De ce ati facut toate aceste sacrificii?
– Noi nu suntem neam de tradatori! Iubim pamantul pe care ne-am nascut si traim! Iubim pacea, adevarul si dreptatea! Iubim neamul macedonean, caruia ii apartinem! Nu ne-am nascut tradatori! (Oana NUTA).
Actualitate
UE exclude SUA din pachetul de finanțare SAFE de 150 de miliarde de euro: drumul spre autonomia strategică

Inițiativa SAFE, parte a programului Readiness 2030, marchează o schimbare semnificativă în politica de apărare europeană, prioritizând reînarmarea și reducerea dependenței de Washington.
Uniunea Europeană a exclus Statele Unite din accesul la noul pachet de finanțare de 150 de miliarde de euro (163 de miliarde de dolari) pentru acțiuni de securitate în Europa (SAFE), demonstrând angajamentul său față de autonomia strategică, reînarmarea accelerată și o mai mică dependență de Statele Unite pentru armament. Inițiativa SAFE face parte din programul mai amplu Readiness 2030, anunțat de Comisia Europeană. Finanțarea se va realiza prin intermediul piețelor de capital, iar fondurile vor fi redistribuite statelor membre sub formă de împrumuturi, în funcție de cerere și de planurile naționale de înarmare.
Autonomie strategică și achiziții comune
SAFE va permite statelor membre să își mărească semnificativ investițiile în apărare prin achiziții comune din industria europeană de apărare, concentrându-se pe capabilitățile prioritare. Acest lucru va contribui la interoperabilitate, predictibilitate și reducerea costurilor pentru o bază industrială europeană de apărare puternică. Achizițiile comune SAFE necesită implicarea a cel puțin două țări, una dintre acestea fiind membră UE. Pe lângă statele membre UE, sunt eligibile Ucraina, țările Asociației Europene a Liberului Schimb (EFTA) – Islanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția – și țările Spațiului Economic European (SEE). SUA și Regatul Unit sunt excluse.
Îndoieli privind dependența de sistemele de armament americane
Decizia de a exclude SUA reflectă îngrijorările legate de independența operațională a unor sisteme de armament americane, precum avioanele de luptă F-35. Vicepreședintele Comisiei Europene, Kaja Kallas, a subliniat necesitatea ca armata să aibă „mâini libere” în situații de criză, sugerând limitări impuse de utilizarea armelor străine.
Pachetul ReArm Europe și noul document alb de apărare
SAFE reprezintă o parte importantă din pachetul ReArm Europe de 800 de miliarde de euro, restul urmând să fie alocat în patru ani printr-o clauză de excepție pentru bugetele naționale de apărare, până la maximum 1,5% din PIB. Noul document alb de apărare al UE se concentrează pe închiderea decalajelor de capacitate, consolidarea bazei industriale de apărare, sprijinirea Ucrainei și creșterea rapidă a gradului de pregătire până la sfârșitul deceniului. Documentul evidențiază ritmul accelerat al retragerii aliaților tradiționali, inclusiv SUA, de pe scena europeană, subliniind decizia ca fiind mai rapidă decât anticipat. Acest lucru este corelat cu declarațiile pro-ruse ale președintelui Donald Trump, precum și cu suspendarea ajutorului militar și a schimbului de informații cu Ucraina.
Priorități și proiecte viitoare
Printre decalajele de capacitate vizate se numără sistemele de apărare aeriană și antirachetă, munițiile, sistemele anti-drone, dronele, echipamentele de război electronic și tehnologiile emergente precum inteligența artificială și calculul cuantic. Documentul propune o serie de proiecte comune de apărare, detaliile urmând a fi stabilite ulterior de statele membre. Comisarul european pentru apărare și spațiu, Andrius Kubilius, a menționat că Consiliul European își propune să prezinte opțiuni pentru proiecte comune de apărare statelor membre în jurul lunii iunie. Documentul subliniază importanța programelor collaborative pentru a accelera livrarea echipamentelor și pentru a spori capacitatea de producție a industriei europene de apărare. Kubilius a evitat să ofere ținte precise pentru cheltuielile de apărare ale statelor membre, sugerând totuși că o cotă de peste 2% din PIB este în concordanță cu un „nou nivel de ambiție”.
Actualitate
Armata SUA va continua transformarea rapidă a tehnologiei, în ciuda bugetului provizoriu
Actualitate
Caseta de directie are probleme si trebuie reconditionata?

Caseta de directie este una dintre cele mai importante piese de pe o masina. indiferent ca este mecanica asistata de o pompa hidraulica, electrica sau electro-hidraulica sau de o coloana electrica, ca este hidraulica sau electrica o caseta de directie face parte dintr-un ansamblu si este in directa relationare cu axul coloana volan, cu conducte sau cablaje, cu pompa sau coloana electrica cu vas de servo si asa mai departe. Dar cel mai important de stiut lucru este ca rolul ei este sa te ajute in virarea masinii, nu sa absoarba socurile gropilor de pe strazi sau sa compenseze cauciucuri uzate, jante deformate, rulmenti care huruie, discuri de frana ovalizate sau alte elemente defecte de pe masina.
Caseta de directie este gandita sa fie protejata de articulatia masinii! Rolul nostru de proprietari de autoturism ce circula pe drumurile publice si raspund de viata sau integritatea celorlalti participanti la trafic fie ei pietoni, conducatori auto sau pasageri este sa pastram masina in conditii tehnice cat mai bune! Ansamblul directie, alaturi de cel de franare au un statut special in reglementarile legale si anume fac parte din elementele de siguranta a circulatiei, daca nu avem grija macar de aceste elemente sa fie in conditii bune suntem un pericol public.
Am facut un studiu si am cautat pe internet pe site-ul RAR serviceurile autorizate din Romania sa repare casete de directie, cel mai mare si cu cel mai mare numar de recenziii de la clienti este service Tureal Steering Solutions din Bucuresti,Sector 1 alaturi de el in capitala mai exista inca trei serviceuri autorizate dar pe internet isi mai fac reclama inca 3 serviceuri neautorizate pentru operatiunea B1.4- reparatie caseta de directie si componentele acesteia. Am sunat la serviceurile neautorizate incercand sa luam un punct de vedere dar unul auzind ca sunt de la ziar a inchis telefonul iar al doi-lea a injurat spunand ca nimeni nu are ce sa-i faca ca au toate autoritatile la degetul mic iar vidul legislativ ce nu confera putere RAR de a face control la atelierele neautorizate le permite acestora sa functioneze iar cand fac greseli grave nu ai de fapt pe cine sa tragi la raspundere. Concluziile le trageti dumneavoastra!
Care sunt simptomele unei casete de directie defecte:
Caseta de directie hidraulica curge, bate sau are joc, caseta de directie electrica bate sau are joc, huruie sau nu mai functioneaza servodirectia, casetele de directie pot merge mai greu sau chiar mai usor doar in una dintre parti. Nu va jucati cu directia caci alaturi de franare sunt cele mai importante elemente de siguranta ale unei masini si pot pune in pericol nu doar pe ocupantii masinii dumneavoastra ci si pe ceilalti participanti la trafic, soferi sau pietoni!
O caseta de directie se poate strica din mai multe motive dar cel mai des intalnite defecte sunt circulatia cu articulatia fata defecta sau dezetansarea burdufelor de protectie aflate pe caseta de directie si pe bieleta de directie.
Cum evitam aceste defecte?
Pentru a afla si opinia unui specialist, am facut o cercetare si am aflat ca in Bucuresti exista cel mai mare atelier specializat in reparatia casetelor de directie din Europa de Est, TUREAL CASETE DIRECTIE, autorizat de RAR pentru reparatii de casete de directie, cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu si i-am rugat sa ne spuna ce am putea face pentru a nu ajunge in situatia in care sa platim o suma mare pentru reparatia casetei de directie:
“Pentru a menține siguranța și durabilitatea sistemului de direcție, este esențial ca starea tehnică a articulației față să fie verificată periodic într-un atelier autorizat, dotat cu echipamente capabile să simuleze condițiile reale de drum – denivelări, treceri peste bumpere etc. Evitarea acestor verificări pe baza sfatului unui mecanic care spune că „mai merge și așa” doar pentru că nu dispune de uneltele sau expertiza necesară nu face decât să agraveze problema pe termen lung. Astfel, clientul riscă defectarea ireversibilă a casetei de direcție sau a altor componente costisitoare. Dacă bucșele uzate ar fi încă funcționale, producătorii le-ar proiecta direct în această stare. La fiecare frânare, greutatea vehiculului se transferă spre față, iar elementele menite să protejeze caseta de direcție, motorul și cutia de viteze nu își mai îndeplinesc rolul. Pe termen lung, acest lucru duce la costuri mai mari pentru client, care nici măcar nu-l poate trage la răspundere pe mecanicul ce și-a ascuns nepriceperea sub pretextul că îi protejează bugetul. În realitate, acesta preferă să efectueze doar operațiuni simple și să încaseze bani regulat, evitând reparațiile mai complexe ce ar necesita realinierea geometriei roților – un serviciu pentru care nu este pregătit.
În plus, verificarea periodică a burdufurilor de protecție este crucială. Acestea trebuie să fie etanșe, astfel încât atunci când sunt apăsate, să transmită mișcarea și către celălalt burduf, semn că aerul rămâne sigilat în interior. Problema reală nu este pierderea aerului, ci infiltrarea particulelor străine care pot compromite funcționarea casetei de direcție.” Multumim domnului Dorel Grab – Director General TUREAL CASETE DIRECTIE care a avut amabilitatea de a ne transmite aceste sfaturi.
Cat de grav este un defect la caseta de directie si cum trebuie sa procedez pentru reparatie?
In primul rand trebuie sa ne selectam un atelier specializat si autorizat RAR care sa raspunda de calitatea lucrarilor prestate. Pentru asta acel atelier trebuie sa aiba autorizatia RAR B1.4 unde B1 INSEAMNA AUTORIZARE PENTRU REPARATIILE COMPONENTELEOR AUTO IAR PUNCTUL 4 INSEAMNA SISTEMUL DE DIRECTIE. Au voie sa umble in caseta de directie alte serviceuri care nu au aceasta autorizare? NU! Pentru ca daca doresc sa se autorizeze trebuie sa faca dovada a doua lucruri simple: ca au documentatia de la producator, uneltele necesare si desigur testere profesionale pentru a verifica si elimina eventualele greseli si riscuri. Taxa catre RAR este de 80 lei/an, deci nu luati in considerare scuza ca din aceasta cauza nu se autorizeaza, realitatea este ca fac experiente pe siguranta noastra a tuturor!
Ulterior sunam, facem programare si incercati sa eliminati si cauzele care au dus la aceasta defectare a casetei de directie. Piesa noua fiind foarte scumpa in comparatie cu costul de 10-15% din valoarea piesei noi in cazul reconditionarii casetei de directie!
-
Exclusivacum 2 zile
Scandal electoral în penitenciar: Acuzații grave de manipulare și presiuni
-
Exclusivacum o zi
Ministrul Justiției, Radu Marinescu, vizită inedită la Penitenciarul Deva: un semnal puternic pentru reforma sistemului penitenciar
-
Exclusivacum 5 zile
Balada polițiștilor de la Prahova: Un cântec de lege, lemn și… porci! – Pamflet
-
Exclusivacum 3 zile
Ploiești: Cătălin Stavri, pseudo jurnalistul-mafiot în serviciul primarului Volosevici – O analiză amplă a rețelei de corupție
-
Exclusivacum 4 zile
Apocalipsa „Portocalei” – inculpatul Cătălin Stavri, pseudo-jurnalistul infractor sub asediul justiției
-
Exclusivacum 2 zile
Muntele corupției: Iepuri și capcane în Vălenii de Munte
-
Exclusivacum 2 zile
Scenariul fraudelor imobiliare: Figuri si umbre în dosarul White Tower & City Gate
-
Exclusivacum 3 zile
Turnul Babel al fraudei imobiliare: Cristi Ciolan, pionul necunoscut din scandalul White Tower & City Gate